תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
kazza , shareaza, ובכלל כל תוכנות השיתוף לא מצליחות להתחבר אצלי..כמו כן עוד כמה דברים... לתגובות גולשים באתר ynet אני לא מצליח להתחבר, לא רואה את המבזקים, לא מצליח להיכנס לקישורים מסויימים, בטוח יש מכנה משוף אחד הגורם לכל התקלות האלה. אם מישהו יוכל לעזור לי אודה לו מקרב לב תודה מראש, גיא.
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי ספיי מוזר במחשב, שכל התוכנות גילו אותו והסירו אותו והוא עדיין חוזר ! 1. קופץ לי כל הזמן הודעת שגיאה כזו משורת ההתחל, וזו הודעת אזהרה שכזו.. בסריקה גיליתי שזה משו מהמסנג'ר.. 2. סרקתי אפילו בhijacjthis וזה הסיר הכל והכל שוב חוזר.. 3. סרקתי ב giant anty spyware וב spy sweeper.. כרגיל: מותא הכל, מוחק, והכל חוזר.. 4. יש לי במנהל המשימות תהליכים בשם: intmonp.exe popuper.exe msole32.exe, כל אלו, הופיעו לי שוב פעם לאחר הסריקה ! אני רוצה להדגיש שניסיתי גם סריקה של אתרים, ועוד תוכנות שהיו פה בסטיקי של הפורום ! שוב דבר לא עוזר.. עוד משהו: הסריקות בוצעו גם במצב בטוח וזה עדיין לא עזר כלום. 5. אי אפשר לסגור את התוכנות האלו שנמצאות במנהל במשימות, מכייוון שהם בשימוש, ואם סוגרים אות…
-
- 4 תגובות
- 679 צפיות
-
-
בכל מחשב שבדקתי את זה קורה אותו דבר אם פותחים הרבה טאבים בפיירפוקס, הניצול זיכרון קופץ לשמיים (אפילו מעל 100 מגה), בשלב מסויים הוא פשוט נתקע וחייבים לסגור את התוכנה. גם אם סוגרים את כל הטאבים הניצול זיכרון נשאר גבוה ושוב צריך לסגור את התוכנה ולפתוח מחדש.. יש משהו נגד הדבר הזה שלא יתקע ואיך אני "מאפס" אותו בזמן שנגיד יש רק 10 טאבים פתוחים שיחזור לניצול זיכרון נורמלי בלי לסגור אותו? רב תודות.
-
- 8 תגובות
- 868 צפיות
-
-
העם קיים תוכנה בה אני יכול להתקשר באמצעות המחשב עם כרטיס מודם רגיל ? על קו בזק.
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
-
-
בקיצור אני מכניס bf2 לכונן , אני מריץ את התוכנה ואז זה נותן לי התראה "you must haveadministrator privileges to run setup " ואז זה יוצא לי מההתקנה . מישהוא יודע מה זה ואיך פותרים ?כי אני הadmin של המחשב שלי אני לא מבין למה זה קורה .
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
היי. פיירפוקס גירסה אחרונה- כשיש 20-30 לשוניות פתוחות הדפדפן משתמש ב1GB+ של RAM ו50-60% בCPU(לפעמים גם 70% - Q9550) עשיתי ניסיון וניטרלתי את כל התוספות , הוא לוקח בסביבות 600MB וגם CPU נמוך. איך לדעת איזה תוספות טוחנות זיכרון ויש דרך להעתיק את כל השמות של התוספות לכאן? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב כמו שכתבתי כותרת חח, אני מפעיל ת ICQ וכל הזמן או שהוא לא מצליח לטעון את כל רשימת הקשר, או לשלוח הודעות או לקבל, וגם כל כמה דקות הוא מתנתק כמובן... מה לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני מנהל לוח שנה באוטלוק 2007 לאחרונה שמתי לב שהמחשב שלי עובד באזור זמן 3+... ואנחנו הרי 2+ ברגע שמשנים את אזור הזמן לאזור הנכון, זמני הפגישות יזוזו לי שעה אחורה... ואני לא רוצה שזה יקרה הורדתי כלי מיוחד מהאתר של מקריסופט שאמור לסדר את זה.... אבל הוא אומר: "לא נמצאו ארועים"
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
-
איך אני הופל קובץ של סרטון עם סיומת RM למשהו אחר דרך תוכנת FreeRIP ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
-
שלום, יש לחבר שלי עסק לקריוקי,והוא הוריד מלא קבצי פלייבקים בכסף. הוא משכיר את המחשב הנייד הזה לאנשים, אבל הוא לא רוצה שיוכלו להעתיק אותם או למחוק אותם. שרק יוכלו להפעיל את הקובץ,יש תוכנה שיכולה לעשות את זה? אני מאמין שבסופו כל דבר אפשר לפרוץ,אבל הוא זקוק לתוכנה שהבנאדם הפשוט לא יגרום "נזק" לקובץ
-
- 4 תגובות
- 995 צפיות
-
-
אני מתכוון לרגילים.. כמו גוט-מן יאד וכו..... בוינדוז החדש שהתכנתי חסרים הרבה מאוד גופנים בעברית...
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
^ תודה!
-
- 2 תגובות
- 791 צפיות
-
-
האם יש לכם נסיון עם התוכנה? http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2111337,00.asp
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קישור של אנטי וירוס טוב או לפחות להמליץ לי על אנטי וירוס טוב?
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
טוב..מכיוון שאין פורום תמיכה לדואר באתי לפה זה העניין.אני רוצה לסמן בדואר ואללה כמה קבצים ולשלוח אותם.אני יודע שיש שילוב של SHIFT ועוד מקש של אות כלשהי שמאפשרת סימון של לחיצה קצרה ואז אפשר במכה אחת לשלוח את כל הקבצים כמו ש C זה העתק ו P זה הדפס. אם לחדד את הנושא שכל התמונות יהיו מסומנות בכחול..
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום שלום אני רוצה לשמור בדיסק קבצים שהורדתי מהאנטרנט - באזרת ה offline use הצלחתי לבצע synchronize ולשמור את המידע מקומים במחשב ועכשיו כשאני לא מחובר אני יכול לגלוש ולראות את הדפים (HTML) הבעיה היא שאני לא מוצא את הקבצים בשביל להעתיק ל CD האים יש אפשרות כזו ?? או אולי יש תוכנה אחרת שמורידה דפים מאתר שיהיה לי קל יותר איתה ?? תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה לשחק את משחקון הפלאש הזה http://www.onlinegamesquad.com/index.php?1085-1 בLOW QUALITY כדי שירוץ יותר מהר ויחסוך לי שעות (!!) כל משחק (!!!) מי שתותח ויצליח למצוא לי דרך.... הוא תותח! תודה.
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
שלום, חברה שלי רוצה לתרגם טקסט ענקי בעל 300 עמודי PDF, עם איזו תוכנה אני אוכל לבצע זאת בקלות? יש חינמית שכזו? הבבילון מתרגם לי רק איזה חצי מסך בקושי עמוד.... תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי תוכנה שתעדכן את הדרייברים של הלוח אם שלי (ג'יגהבייט). כל מי שיש לו לוח אם של ג'גיה בייט מתבקש לעזור. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יכול ליצר ICON פעם הייתה לי תוכנה כזאת אבל שחכתי את שמה....
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
-
-
אבל הבעייה רק עם האתר הזה ספציפית... EXPLORER מראה: "The page cannot be displayed" מה הקטע? אני משתמש ב - XP PRO, IE6 ו- KERIO FIREWALL
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-


