תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני זוכר שבגרסאות קודמות של FF, ראשית היה נטען המלל והמסגרות באתר ורק לאחר מכן התמונות, אהבתי את התכונה הזאת. למה ביטלו אותה?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הורדתי כמה פרקים של מש' סימפסון מהרשת. כאשר מנגנים אותם בmediaplayer של חלונות שומעים את שחקני הסידרה (המדובבים) מדברים ברקע על אותו הפרק, מעלים חוויות ומריצים דאחקות, וכל זה בזמן שהסאונד הרגיל של הפרק מתנגן ברקע. כשהעלתי את אותם הפרקים בcrystal player אז הכול חוזר להיות כשורה ושומעים רק את הסאונד המקורי. מה זה צריך להיות? האם יש דרך לשמוע רק את אחד מפסי הקול? תודה מראש לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
-
שלום לכולם .צריך עזרה במציאת פתרון בשליטה מרחוק על מחשב PC . כשאני מנסה השתלטות מרחוק ממחשב נייד על מחשב PC דרך Remote Desktop Windows XP Professional .--אני מגיע לשלב של שבו המסך המשתלט נעשה שחור ואז צריך להכניס סיסמה + שם משתמש . שם המשתמש הוא נכון וגם הסיסמה - אך משום מה מופיעה שגיעה שאחד מהנתונ ים לא נכון ואז לא ניתן להתחבר מרחוק . מה עושים ?? בוצע גיבוי מה CD המקורי של ה XP . אך התיקון לא עזר מה עושים ???
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
קרה למישהו שאחרי החלת הפאצ' טוב ויפה, ואז פתאום יום אחד ולא בהכרח אחרי עדכונים של ה-Windows חוזר ומציק העניין הזה של Event ID 4226? זה מעלה לי כבר את הסעיף!!!
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי Vista Home basic באנגלית אני מחובר דרך הפידגין גם לאייסיקיו וגם למסנגר כשאני מקבל הודעה עם הרבה סמיילים מחשבון מסנגר אז הפידגין קורסת מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם. השירים שיש לי כבר התחילו לשעמם אותי מעט, ואין לי כוח לחפש חדשים.. חשבתי שזה יהיה רעיון טוב להכניס לWinamp כמה תחרות רדיו של שירים מכמה סוגים וכך אוכל להנות ממגוון רחב של שירים ואם אוהב משהו אוכל להשיגו בקלות. אז ראשית, איך בידיוק עלי להגדיר את הWinamp כך שהוא יוכל להתחבר לתחנות? ואיך אני מכניס תחנות אלו לWinamp? *חשוב לציין שכל פעם שהתוכנה עולה היא מבקשת ממני להתחבר לאתר Winamp.com ואני תמיד מסרב, האם יש לזה חשיבות כלשהיא? (לגבי הכנסת התחנות או משהו..) ודבר אחרון, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על תחנות טובות שאתם מכירים וממליצים אם אפשר לגוון בסוגי השירים שבתחנות זה יהיה ניפלא! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני רוצה להשתמש בתוכנה אחרת שתעבוד לי על כרטיס הטלויזה שלי Pinnacle לצורך בעיקר צפייה בטלויזיה וגם לכידת סרטים/סדרות מישהו מכיר תוכנה כזו?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
ממה שאני הבנתי מכתבות שקראתי שהתוכנה שבאה עם הווינדוס היא לא עושה מי יודע מה את העבודה שלה, לכן ברצוני להוריד תוכנה, עדיף מאוד חינמית שעושה את העבודה בצורה יעילה. אם מישהו מכיר תוכנה כזאת בבקשה שיתן את שמה ולינק אם אפשר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
התקנתי את WAMP5 והוא עובד טוב אבל יש לי איתו בעיה שהוא לא מציג דפי HTML שיש בהם PHP איך אני יכול לתקן את הבעיה הזו?
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
לשלוח לי את התקנה או למצוא קישור...כי כידוע כל האתרים ניסגרו.. ואין לי מאיפה להתקין אימיוללל תודה
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
תוכנה ששומרת copy pasteים קודמים שעשיתי מישהו מכיר? אפילו תוסף לפיירפוקס תודה.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שאני לא רואה עברית במירנדה שלי, וזה לא ג'יבריש, וניסיתי לשנות את הפונט ל-HEBREW אבל זה עדיין נשאר סימני שאלה... גם כן אני רוצה להחליף סרטון פתיחה ב-IAUDIO X5L שלי. איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה vmware ואת התוכנה virtual pc את שניהם אני לא מצליח להפעיל את הPC הצלחתי להפעיל אבל בלי וינדוס מותקן איך אני מוסיף את הPC אם כל המחשבים שבתוכו כמו vancover \ london ועוד
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מנסה להפוך את הלוגו של האווטר שלי ל AVI(זה שמצד שמאל) הקובץ הוא JPEG על מה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
Memtest86 3.5 Release Memtest86+ V2.10 מה ההבדל ביניהם?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
כשאני נכנס ל network ולוחץ על "רענן" כדיי לקבל רשימת האבים אז התוכנה כותבת לי hub list downloaded אבל הבעיה שאני לא רואה אר רשימת ההאבים. מישהו יודע איך אני פותר את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב ולהתקין הכל מחדש...גם את ה FF אך לא מתאים לי לחפש את כל ה extensions מחדש ולהתקינם כמו כן אני רוצה לשמור על דף הבית שלי ועוד הגדרות האם ניתן לגבות דברים אלו ואח"כ לשחזרם? שמעתי שישנו כלי ב FF שנקרא FFBE רציתי לדעת האם זה באמת יוכל לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
ויש לי שם תמונות , איך אני שומר לי אותם ? ( אם אני לוחץ קליק ימני אין לי copy או save target as ) יש רק zoom in , zoom all ועוד כמה אופציות שלא עוזרות לי. אם מישהו יודע אשמח לשמוע רעיונות תודה
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי במחשב תוכנות כבדות שאין לי מושג מה הן עושות ויש כאלה שמופיעות ב-"הסרה/הוספה" בלוח הבקרה אפילו פעמיים בשתי גירסאות כמו לדוגמא ג'אווה ותוכנות כמו work 7.0 שאין לי מושג מה זה והיא תוכנה כבדה , בקיצור הייתי מעוניין להראות לכם את הרשימה של התוכנות המותקנות במחשב ותייעצו לי מה להעיף משם כדי להקל על המחשב, אבל אין לי מושג איך אני מראה לכם את הרשימה ,מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
איך אני יכול בנרו לצרוב קובץ ape.* כך שהוא יפתח לי ואני יראה את כל המידע שבתוכו?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
יש לי רשת ופיירוול קספרסקי(אנטי האקר) איך אני מגדיר את הפיירוול לעבוד עם הרשת? (כרגע הוא חוסם מהמחשב שמתחבר למחשב הראשי להתחבר לאינטרנט.) תודה.
-
- 8 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני משתמש בנורטון קורפורייט 9.0
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
לפעמים אני לא יכול לכתוב... בדף אחד... אני חייב לסגור את הדף ולפתוח חדש.. לא משנה כמה רפרשים אני יעשה וכמה זמן אני יחכה זה לא יכתוב לי..
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
רציתי לדעת, יש גם תיקון למעבדי אינטל כפולי ליבה או רק לAMD? חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי..
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-


