תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש במירנדה ומאוד מרוצה מהתכנה חוץ מדבר אחד: הטקסטים גם כשהם בעברית מיושרים תמיד לשמאל בחלון השיחה וכמובן שזה עושה באלגן שלם בהודעה כמו סימני שאלה בהתחלה במקום בסוף ותוספות שנכתבו באנגלית מופיעות גם כן במיקום מוזר. אני יודע שיש פלאגין שאמור לסדר את זה וליישר את הטקסט לימין אך איני מוצא אותו. אנא עיזרו לי בחיפוש או תנו לי לינק אם אתם מכירים את הפלאגין. בתודה מראש.... VanGuard
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקבל מאף משתמש קבצים באייסיקיו למרות שאין לי פיירוול... התקנתי לא מזמן פיירוול אבל הסרתי אותו ועכשיו אין לי שום פיירוול חוץ מהמובנה של ווינדוס אבל הבעיה היתה עוד לפני שעליתי ל SP2... אני לא מבין מה זה... יכול להיות שנורטון אנטיוירוס קשור ? :\ זה ממש מציק.. הרצתי פה חיפוש ולי אין ראוטר!
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל ליצור איתה קבצי gif ברזולוציה שאני רוצה, מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני רוצה דפדפן מבוסס על האינטרנט אקספלורר שיהיה כמו ציפוי עליו מה הכי טוב ? MYIE2 שנקרא עכשיו MAXTHON או AVANT או שאתם חושבים על משהו אחר ? (ניסיתי לעשות חיפוש)
-
- 11 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אין גבולות לתאגיד הרשע : [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, רציתי לדעת כיצד אני חוסם את האפשרות של כניסת משתמשים אחרים במסנג'ר שלי, כלומר יש לי משתמש של המסנג'ר, וכל הזמן אחותי מתחברת למסנג'ר שלה, וזה מעצבן אותי , איך אני יכול לחסום אותה כדי שרק אני ישתמש במסנג'ר? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
-
אני צריך תוכנה שתהיה בשולחן העבודה, ותציג את הטמפ' שיש בחוץ. לפעמים שיש דיונים כמו: SHOW US YOUR DESKTOP אני רואה כאלה תוכנות אז שמישהו יביא לי לינק ךתוכנה כזאת בבקשה... נ.ב. - עשיתי חיפוש ב DOWNLOAD.COM ורשמתי WHEATER וזה מצא לי כמה רשימה של תוכנות, ואני לא יודע איזה טובה, אז בבקשה תתנו לי לינק לתוכנה טובה.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
מה שאני צריך בעיקר, זה תוכנה(אם יש כזאת כמובן) שמסוגלת להפוך סטריאו לסראונד 5.1 ולהעלות איכות הקובץ מוזיקה ל96 KHZ (לא יזיק גם שהיא תדע לפצל ולאחד קבצי מוזיקה)
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני צריך הסבר איך לצרוב על דיסק של 900 MB בתוכנה נרו 6. ואני לא יודע אם זה קשור לפורום תוכנות אבל בExplorer פתאום בכל האתרים אני רואה כתב ענק והרבה מעל הנורמל. מה יכולה להיות הבעיה???
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה ..יש לי קובץ שאני מנסה ליראות אותו במדיה פלייר רואים אותו ושומעים והכל טוב.. שאני מנסה לראות אותו בדיוקס אני רואה רק פסים וכאילו הסרט מעווט כזה ויש קול..יש לציין שזה די וקס חדש 2.6 שבזכותו אני מצליח לראות במדיה פליירר אז איך דווקא דרכו אני לא מצליח לראות??? תודה
-
- 9 תגובות
- 722 צפיות
-
-
יום טוב. יש לי בערך 40 ג'יגה של סדרות טלוויזיה על הכונן שאני פשוט חייב להיפטר מהן, אחרת לא ישאר לי מקום בכונן בכלל :'( רציתי לדעת, מהי שיטת הקיבוץ הטובה והאפקטיבית ביותר בכדי שאני יוכל למלא כמה שיותר פרקים בדיסקים סטאנדוים של 700מ"ב כל אחד? אני מודה לעוזרים מקרב לב :-[
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
יש לי קובץ ששוקל 900 MB והייתי רוצה לצרוב אותו על דיסק של 700MB, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה פשוטה שתפצל את הקובץ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום אנשים, יש לי בעיה באיסיקיו 2003B, ברגע שאני עולה עם העכבר על שם של מישהו שנמצא בaway, אז אני אמור לראות כמה זמן הוא בaway אבל מאתמול זה הפסיק ולא רושם לי כלום?..מה עושים?..יכול להיות שיש קשר לזה שהתקנתי את הגרסה 5 החדש וחזרתי ל2003B?? תודה מראש על כל עזרה
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
-
אם תכנסו למשחחק סוניק ותבחרו דמות אתם תראו רגיל אצלי לא רואים הכי טוב לא יודע מה השתנה וזה על HIGH. http://www.freeworldgroup.com/games/sonic/index.html [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
התוכנה אמורה לבטל את הCD'S אני לא יודע בדיוק למה. אני מנסה להפעיל **משהו** דרכה ואני פשוט לא יודע איך. ד"א התוכנה חוקית 100%.
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אני ניסתי להפעיל סרט והתוכנה שאיתה השתמשתי כדי לעלות אותו כתבה לי שאני צריך אחד מהפילטרים האלה: ffdshow.ax (ffdshow MPGEG-4 Video Decoder) xvid.ax (XviD MPEG-4 Video Decoder) איך אני משיג אותם??
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מישהו יכול למליץ על שילוב יותר טוב ? האם שימוש בפיירוול של XP ובאנטיווירוס של מקאפי לדוגמא יתן זמן BOOT וכיבוי קצר יותר ? פשוט מאז שהתקנתי אותם המחשב מרגיש ממש כבד.
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
צילמתי סרטון וידאו במצלמה הדיגטלית לאורך במקום לרוחב ועכשיו רציתי לדעת האם ישנה תוכנה שבאמצעותה אוכל לסובב את הסרטון כך שאראה אותו כמו שצריך ? כמו בתוכנת ה ACDSEE שבאמצעותה ניתן לסובב תמונה .
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
התקנתי imesh גרסה 5 ועכשיו הוא לא כותב אצלי בעברית מהסיבה שלא ידועה לי. בregional settings כל ה"עברית" מסומנת כבר, והורדת עדכון של השפה לא עובד בגרסא החדשה. אם מישהו יודע איך להחזיר את העברית לתוכנה בבקשה לעזור. תודה.
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
תוכלו בבקשה להפנות אותי למדריכים (עם תמונות והסברים בעברית) לתוכנה photoshop ....? אני מעוניין ללמוד לעבוד איתה יותר טוב להכן רקעים יפים בתוכנה הזאת ולהשתמש בה ולנצל אותה יותר בייעילות... תודה מראש למי שעוזר
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
טוב אני קניתי סרט דיוידי אמיתי ואני רוצה לגבות אותו למחשב שלי (לא לצרוב) טוב אז אני צריך את התוכנה dvdshrink וגם הוראות איך אני עושה את זה בבקשה תודה
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אנטיוירוס חינמי עם עדכונים אוטו. הקיים כזה דבר? חיפשתי בחיפוש ובדביק, ולא מצאתי משהו רלוונטי. תודה.
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
נכנסתי ל tucows ומצאתי כזו אך כל שעלה בידי להוריד זה ad aware. אודה למי שיעזור לי
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-


