תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי חברה אני משתמש בתוכנה mkv2vob וגם בתוכנה ps3 media server. בשתי התוכנות לאחר קידוד חלק מהסרטים הם פשוט מאבדים את השמע. למרות שלפני הקידוד הם עבדו במחשב אני יודע שהpms תפקידה לקדד כך שהסוני ידע לקרוא את הסרט והשמע אבל לא כך הדבר. על המחשב מותקנים מקודדים ccct משו כזה. יש למישהו מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי בעיה נתתי לו פקודות כמו שצריך הוא כמובן שעושה את זה טוב הבעיה היא ש"לופ" שלו לוקח הרבה זמן4 שניות אולי קצת יותר אני צריך שהוא יחזור להתחלה בצורה יותר מהירה איזה אני גורם לא לעשות את כל העבודה יותר מהר ?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום התקנתי את תוכנת CUBASE LE ושמתי לב שאפשר לייבא קובץ וידאו... עכשיו רציתי לדעת איך אני יכול אולי להקליט קובץ וידאו עם מצלמת האינטרנט שלי... ובאותו זמן להקליט גם של אודיו... עכשיו חיפםשתי כבר כמה זמן קורא בהוראות ואני לא מוצא את האפשרות הזאת... אז למקרה שאי אפשר... אני מחפש תוכנה שמאפשרת הקלטה באצמעות מצלמת האינטרנט שלי וחיבור של מגבר למחשב. חשוב שהקלטת האודיו תהיה באיכות טובה, בקשר לוידאו... זאת מצלמת אינטרנט אז אין מה לעשות אבל זה מספיק טוב. בקיצור אני צריך תוכנה שאני אוכל להקליט איתה קליפ וידאו עם אודיו באיכות טובה תודה
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
התקנתי את MSN SUITE ומשום מה כאשר אני רושם משהו בתחתית הטסקבאר המלבן הלבן נותר ריק ולא מניב שום תוצאה ניסיתי הכל להתקין מחדש לעשות מפתוח חוזר ולעבור על ההדרות מחדש המוזר הוא שלפני שבוע זה עבד לי תקין?! יש למשהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום!!! רציתי להוריד גרסת ניסיון של kaspersky והגעתי לאתר הזה, שכתוב בו: ללחוץ כדי להוריד את התוכנה המלאה זה מבאמת התוכנה המלאה??? http://www.kaspersky.co.il/iaaoeoeei/iuuiuei_aeueei/adee_aaeoeaan_6
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
טוב אז ככה אתמול פרמטתי תמחשב והתחלתי להתקין תדריברים של הלוח אם נתקלתי בבעיה בדריבר של הכרטיס קול הוא מופיע לי בגבריש וכנראה בגלל זה לא עובד כמו שצריך הכרטיס קול מובנה דגם הלוח P5V800-MX תמונה לתקלה: http://www.siz.co.il/my.php?i=yj5yyldq2zoj.jpg
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלוםם התחלתי לפני די הרבה זמן הורדה גדולה במיוחד בAZUREUS ואתמול היה שם איזה דרעק כזה שהיה צריך לעדכן אז אישרתי ונתתי לו לעדכן הוא הפעיל מחדש את התכנה וההורדה פתאום נפסקה כלומר היה איזה ERROR התקייה שהיא בעצם ההורדה עדיין נמצאת שמורה עם קצת יותר מחצי ההורדה כולה ובנוסף לכך יש לי את קובץ הTORRENT שבו השתמשתי אז בבקשה נסו לעזור לי בתודה רבה מאוד גיא
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אז ככה יש לי נרו 6 אני מנסה לצרוב סרט ששוקל 705MB לתוך דיסק עם נפח 900MB כשאני לוחץ על BURN זה מוציא לי הודעה שאין מספיק מקום בדיסק מה לעשות ??? ובקשר לאוברבורן עשיתי עד 100 דקות גבול...וזה לא עוזר...
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
או שאני מפספס את זה או שזה לא קיים !!! אני לא מוצא את ההורדות באתר של XFX... חיברתי מעבד E8400 והלוח לא מזהה אותו טוב... אני רוצה לעדכן ביוס ולא מוצא שם כלום... אם מישהו יכול לעזור לי למצוא זה יהיה נחמד לגמרי
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח כבר חודש אני נתקל בבעייה בויסטה בזמן גלישה. אני גולש דרך תוכנת EXPLORER גירסא 7 , ובכל פעם שאני מנסה לראות קטעי וידאו באתרים , ה EXPLORER נתקע ומפעיל את עצמו מחדש. בהתחלה חשבתי שמדובר בבעיית תוכנה אך התקנתי MOZILA וגם שם הבעיה הופיעה. בנוסף ניסיתי להתקין מקודדים חדשים וגם ביצעתי עידכון ל VISTA ולכל שאר התוכנות שעשויות להיות קשורות ( EXPLORER, MEDIA PLAYER, FLESH...) אך כלום לא עזר.. ??? חשוב לציין שהדבר לא קורה בכל האתרים אך ברובם - מדובר באתרים גדולים כמו YNET, ZAP, ONE וכו'... מבקש את עזרתכם , אני כבר נואש... שחר
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
והאם זה מה שמשמעותי שיש שם פיירוול ? אם כן הפתרון זה רק הפתרון לפתוח שם תפורטים וזהו או שיש עוד משהו ? (שאלה לחבר שלי)
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש את הלוח ASUS P4S800D-X יש למיש'ו את התוכנה ללוח שלי ?! הבנתי שלכל לוח של ASUS יש גרסא שונה של התוכנה... מי שיש לו יכול ליצור איתי קשר דרך הICQ או דרך שיחות פרטיות...
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לא מזמן התקנתי את NOD32 גרסא 2.7 בויסטה וכל כמה זמן אני מקבל הודעת שגיאה שהתוכנה צריכה להיסגר למישהו יש מושג למה זה קורה? למה גם התקנתי באקספי את הגרסא וגם שם היא נתקעת האם מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת אנטי וירוס תואמת לויסטה?
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
למישהו יש המלצה לתוכנת שיתוף שיש לה Search ??? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום, לפני בערך שבועיים היה לי במחשב IE8 ולא כ"כ אהבתי אותו אז מחקתי אותו וזה חזר ל IE7 ומאז הוא כל הזמן עושה לי את השגיאה הזאת: אני גם מחקתי את הIE והתקנתי אותו שוב ועדיין השגיאה ממשיכה.
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שאני רוצה למחוק את הדריבר שלי דרך ההוספה או הסרה תוכניות הוא נותן לי 3 אופציות איך למחוק איזה מהם לבחור
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
היי יש לי ( או יותר נכון היה לי ) דיסק של 160GB שהיו בו 2 מחיצות של 20 ו 140 GB המחיצה של 20GB היתה ריקה ובמחיצה של 140 היו קבצים ( תמונות, סרטים, מסמכים וכו' ) השתמשתי ב- PowerQuest PartitionMagic גרסה 8 כדי לאחד ביניהם כלומר להעביר את ה 20GB כספריה במחיצה של 140GB, ואז באמצע התהליך קיבלתי שגיאה - משהו כמו גרסאות שונות בכל אחת מהמחיצות והתוצאה היא (רחמנא ליצלן) שכרגע אין לי גישה לאף אחד משתי המחיצות ויש הודעה שהדיסק לא מפורמט !!! אולי יש איזו תכנה בעזרתה אני אוכל לשחזר את הקבצצים ? ( אני פניתי לחברות שחזור מידע ושם אמרו לי שזה יכול לעלות בין 500 ל 1500 שקל ) אז איך אפשר לבד ? כל עזרה תתקבל בברכה...
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם, לא מזמן הייתה תוכנה בדף ההורדות של האתר שהייתה מציגה בשידור חי את העבודה של המעבד וכמו כן גם את של הזכרון...מהן תוכנה המציגה גרף רץ כזה.. האם מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך קוראים לה ? ? אני חייב אותה. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
טוב אז ככה התקנתי פלאש 5 במחשב לחצי פעמיים המחשב עוש הממש לפרק זמן קצר של פחות משניה כאילו הוא חושב וזהו לא עושה כלום לא מעלה הודעת שגיאה כלום הפלאש לא עולה אמרתי אולי זה גירסה חמש או משהו לא טוב בהתקנה.. אותו הדבר קרה לי עם פלאש MX2004 גם הוא לא עולה לי אותה הבעיה... מישהו יכול לשאר מה יכול לגרום לזה תודה למי שעוזר ודרך אגב תוכנות אחרות וגם גרפיות כמו פוטושופ 7 וכו עולות בסדר בלי בעיה.. ומישהו הביא לי פלאש על דיסק זה כן עולה כאילו בלי להתקין העתיקו את כל הקבצים לדיסק ואני רק לוחץ הפעלה אבל הפלאש ישן ועם בעיות.. בכל מקרה עזרה!! תודה!!
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, אני זקוק לעזרתכם בדחיפות. יש לי בעבודה כמה מחשבים, ומסיבה כלשהיא נמחק מאחד מהם הרבה מידע שהיה על שולחן העבודה. המידע הוא של שנים רבות וחומר מאוד חשוב להמשך עבודה ואני חייב לשחזר אותו. ככל הנראה המידע נמחק על ידי אחד מהעובדים, שכנראה הסתכסך עם הבוס... עכשיו, חיפשתי בפורום הודעות קודמות על שיחזור ומצאתי את התוכנה GetDataBack. עוד לא ניסיתי אותה אבל רציתי לשאול לפני שאני מנסה, אם יש למישהו תוכנות נוספות שהוא ממליץ עליהם. בנוסף, אם יש פה מישהו עם נסיון של שיחזור חומר ויכול לתת לי כמה טיפים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר אני ישמח. למיטב ידיעתי רצוי לא לכתוב על ההארדיסק לאחר איבוד המידע כדי לא לכתוב עליו לכן ניתקתי אותו מהמחשב בעבודה. אנא ענו לי בהקדם זה מאוד חשוב לי. ת…
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ומאיפה אפשר להוריד אותה?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, ביומיים האחרונים רכשתי שני מוצרים: מצלמה של פוג'י ונגנן של sansa בשניהם נתקלתי באותה הבעיה, איך שאני מחבר את המכשיר למחשב ויסטה הוא מזהה אותו בתור מה שהוא (בסנסה הוא גם מציג את הכונן בתור תמונה של המכשיר) ואז הוא מתחיל להתקין את מנהל ההתקן, תוך כדי ההתקנה הכל עובד בסדר וטוב ואז כשהוא מסיים וכותב מנהל ההתקן הותקן כראוי המכשיר לא מזוהה יותר במחשב ואין איך לעבוד, מישהו נתקל בבעיה יודע איך לפתור? המכשירים עובדים ללא בעיה בXP על האריזה של המלצמה כתוב תואמת ויסטה. נסיתי למצוא דרייברים אבל אין באינטרנט וגם לא עם המוצרים חוץ מזה שזה לא נראה בעיה של דרייברים כי בשניה הראשונה שמחברים אותם הם כן עובדים ומזוהים כמו שצריך. תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
משהו יודע איך מוריד את ה TOOLBAR המעצבן הזה שמופיע מעל הTAB-ים ומתחת ל ADDRESS BAR?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
התקנתי את WAMP5 והוא עובד טוב אבל יש לי איתו בעיה שהוא לא מציג דפי HTML שיש בהם PHP איך אני יכול לתקן את הבעיה הזו?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
האם זה בסדר לנקות כל יום את רישומי הרגיסטרי בתוכנה CCleaner? כי אני הבחנתי שאחרי כל התקנת תוכנה או אפליקציה מסוימת, יש בCCleaner את הרישומים הפגומים, ואני מתקן אותם כל יום. זה בסדר?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-


