עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. איזו תוכנה יכולה לעזור לי להפתר מתוכנות ריגול שלא נותנות לי לעבוד בWIN כמו שצריך ניסיתי כמעט הכל,יש תוכנה שעוזרת בזה? או שחייב פרמוט

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  2. Started by brasor,

    דרושות מורות עם ידע רב באנגלית ויכולת להשתדרג ולהתקדם לעיצוב גרפי כולל ידע בillustrator ו advanced photoshop לעיצוב אתרים כולל ידע ב dreamweaver 8 ו flash 8 + advanced actions לעיצוב וידיאו כוללpremiere pro 2 ו after effects 7 brasor@bezeqint.net לקורות חיים: ולציין "design"

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  3. שלום, יש לי בעיה מוזרה, בעת צפייה בסרט, ולא משנה איזה סרט, תמיד יש קטעים אקראיים אשר קופצים במהירות פתאום! כאילו הסרט רץ קדימה במהירות לשנייה שתיים וזה קורה באופן אקראי במשך כל הסרט. מה זה לכל הרוחות ??? ניסיתי להחליף כמה גרסאות של BSPLAYER ג2.20 , 2.10, 1.32. ניסיתי גם להתקין מקודדים K_LITE STANDARD וגם לא עזר. מישהו היה לו התופעה הזאת ? מה הבעיה פה? המפרט שלי: פנטיום 4 3.0GHZ זיכרון 2GB 533MHZ כרטיס מסך gigabyte 7300GT דיסק 500GB. תודה !

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  4. Started by Kukishin,

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  5. במחשבי הנטבוק הפלאש כשהוא על איכות מקסימלית (שזו הברירת מחדל) מאוד כבד לו, ובד"כ אפשר לבחור לכל פלאש שפתוח רמת איכות מנמוך לבנוני ועד גבוה. הבעיה שזה עובד רק אל אחד אחד ואל אותו אחד בלבד לאותו רגע. יש אפשרות לבחור שיפעיל את הפלאש תמיד על איכות בינונית?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  6. Started by elite group,

    אז ככה היה לי XP והחלטתי לשדרג קצת נמאס לי ממנו ועברתי ל VISTA ULTIMATE והמעבד מגיע ל 50 - 100 אחוז ! בלי לעשות כלום ואז עושה טובה שהוא חוזר ל 0-5 אחוז מאמץ למה ? למה הוא כל כך כבד ? יש לי מעבד יחסית חדש E5200 ו 4GB זיכרון כל פעם שאני נכנס למנהל משימות אני רואה מעבד מתאמץ יש גאדגט שמראה כמו " ספייד מעבד " והוא על האדום רוב הזמן , הלוח אם שלי לא תומך WIN7 הוא ישן גם ב XP המעבד התאמץ שהפעלתי תוכנות ברקע אבל בויסטה בלי להפעיל תוכנות הוא כבד , דווקא מערכת הפעלה יפה . - אני חייב לציין שהטמפרטורה של המעבד תקינה 35- 45 מעלות הוא נקי מאבק ומרחתי לפני חודשיים-שלוש משחה טרמית מחדש . - בדקתי זיכרון כמה שעות ב MEM TEST ועבר 3 לופים ויצא תקין - בדקתי כונן קשיח תקין כמה פעמים עם תוכנ…

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  7. רציתי לדעת, באיזה תוכנה בדיוק ואפה שם אני יכול לראות את מהירות הזיכרונות אחרי האובר קלוק שלי? תודה

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  8. Started by KungFuHustle,

    איך אני יכול לדעת את החברה שיצרה את כרטיס הזכרון(RAM) שנמצא ברשותי? (בדקתי באוורסט אבל לא מצאתי שם של חברה)

    • 7 תגובות
    • 610 צפיות
  9. שלום התקנתי מחשב (אבל זה קורה גם אצלי בבית) לאנשים מבוגרים ואני רוצה לשנות גודל גופן ולא תמיד זה מצליח, אפילו ב-YNET זה לא משנה באתרים אחרים זה לפעמים כן לפעמים לא מה הסיבה....? תודה, יהודה

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  10. Started by n.L,

    מישהו יכול לתת לי קישור להורדת גירסת ניסיון של 3dmax?(אם זה חוקי) תודה לעוזרים, נדב.

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  11. המשך...... ושהיא לא תיתן להתקין אותה אטו במילים אחרות האם יש דרך למנוע התקנת משחק מסויים????

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  12. אני רוצה לשלב עם השעון של XP בסרגל הכלים, שעון נוסף שיציג שעה מקומית אחרת משל ישראל. אפשרי לביצוע בלי תוכנה חיצונית? אם לא, אז איזה תוכנה אתם מכירים שמציעה את זה, ולא גוזלת הרבה משאבי מערכת? לא מעוניין בכל תוכנה מגוגל, כי קרה לי שפעם הורדתי אחת עם ווירוס מהתוצאות הראשוניות :-X

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  13. שתיים מתוך 4 הגרסאות של התוכנות החדשות של אדובי מושקות היום. Creative Suite 3 Design + Creative Suite 3 Web נמכרות מהיום, בזמן שגרסת Creative Suite 3 video תגיע בקרוב. (יש גם גרסת אוליטימט שעוד לא נמכרת) לפרטים על תוכן החבילות: http://www.adobe.com/creativelicense/ http://computers.walla.co.il/?w=/4015/1092897 סוף סוף, כמה חיכיתי לPS CS3 (וגם כמובן לפלאש ולDW )

  14. Started by the kooks,

    שלום. יש לי SYGATE ורציתי לדעת למה לא צרךי להגדיר אותו כמעט אני יודע מה התפקיד של פירוול ואת העיקרון של איך הוא עובד רציתי גם לדעת האם יש פירוולים שלא צריך להגדיר אותם והם יודעים איזה פורטים ולחסום ואיזה לא רוב הפיירולים שאני מכיר כמו זום אלרם וTINY מבקשים רשות לגבי כל תוכנה שזה די מעצבן להגדיר אותם למישהו יש פיתרון אחר ? (אני מתקין די הרבה פיירולים אז זה יקל מאוד)

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  15. Started by idan1111111,

    עזרה ב nero איך אני צורב מישחק שיעלה כמו מישחק רגיל? נגיד קניתי עכשיו מישחק מחנות הוא עולה לי ישר איך אני צורב גם מישחק שיעלה לי ישר ... תודה מראש לעוזרים... שבת שלום :]

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  16. יש לי קישור אינטרנט לאתר בשפה הרוסית (יש שם חומר נושא שמעניין אותי) . מישהו מכיר תוכנה או אתר שמבצעים תרגום של דף אינטרנט ? לא משהו בסיגנון של BABYLON למילה או פיסקה , אלא את כל הדף , לשפה העברית (אפילו עם עיוות סימולטני) או לשפה האנגלית . אני זוכרת שניתקלתי פעם בזה אבל לא זוכרת איפה..בכל מקרה, לא מצאתי משהו בסטיקי בתוכנות מומלצות .

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  17. מישהו יכול לעזור לי??

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  18. מעניין אותי לדעתם אם פרצות האבטחה הקיימות בIE מאפשרות לאנשים לנצל גם מחשבים המוגנים בFIREWALL/ANTIV אני חושב שלא אבל עדיין לא סגור על זה... לא אהבתי את המוזילה/פיירפוקס רק האקספלורר נוח

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  19. Started by efrat,

    אם אתם מחפשים תוכנת צ'ט קולית\וידאו רצינית !!!! יצאה תוכנה חדשה שמאפשרת לכם לדבר ולראות אנשים מכל העולם ... מ-6 עד - 22 חלונות וידאו באיכות גבוהה ומהירה ואודיו מצוין. אפשר להשתמש התוכנה החינם וכן ישנן 3 אפשרויות תשלום ומוסיפות לכם אפשרויות. כנסו ונסו את CUWORLD http://www.cuworld.com אנא זכרו...אם זאת כוונתכם או לא נהכם מייצגים את ישראל אז....שמרו על התנהגות נאותה תודה ותהנו

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  20. Started by ClickRisk,

    Vista 64bit לא מזהה את ה Bluetooth Dongle USB Adapter שאני מחבר למחשב, הרכיב לא הגיע עם דיסק דרייברים, וכתוב שהוא תומך ויסטה (64 ?). מצ"ב צילום האריזה והמוצר, אשמח לעזרה. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  21. Started by asaf999,

    שלום יש לי שאלה קטנה אשמח אם תענו לי אליה. יש לי איזה סרטון קצר בפורמט AVI ואני מעוניין לחתוך ממנו את קטע. כאשר ניסיתי לחתוך את הקטע windows movie maker, הצלחתי אך התוכנה שינתה לי את הרזולוציה של הסרטון. בבקשה עיזרו לי ואמרו לי איך לעשות את זה מבלי לשנות את הרזולוציה. תודה

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  22. Started by dj shay 30010,

    יש לי אופיס בעיברית ויש לי פתאום משהו מוזר אני לא יכול לקבוע פגישות כאילו נעול מישהו מכיר

  23. Started by malren,

    אהלן, אני מחפש תוכנה אשר סורקת אתר מסויים שאני נותן לה בתדירות כלשהי ובמידה והיא מזהה שינוי (כל שינוי) שתשלח לי מייל לדואר האלקטרוני שלי. מצאתי את פלאג אין של FireFox שנקרא "UpdateScanner" שהוא עושה בדיוק את מה שאני רוצה אך אין לו את האופציה של שליחת מייל ברגע שהוא מזהה שינוי אלא מודיע באמצעות הקפצת חלון במחשב מה שלא עוזר לי כי אני רוב היום לא על המחשב. האם יש למישהו פתרון? תודה

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  24. Started by zoharco1,

    אני מחפש עידכון גירסה ל זירוקס PE16 עם עברית צרובה אני יודע שב HP ניתן להתקין עברית צרובה דרך האתר אני חייב לעדכן את הזירוקס

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  25. היי חברה אני משתמש בתוכנה mkv2vob וגם בתוכנה ps3 media server. בשתי התוכנות לאחר קידוד חלק מהסרטים הם פשוט מאבדים את השמע. למרות שלפני הקידוד הם עבדו במחשב אני יודע שהpms תפקידה לקדד כך שהסוני ידע לקרוא את הסרט והשמע אבל לא כך הדבר. על המחשב מותקנים מקודדים ccct משו כזה. יש למישהו מושג מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות

דיונים חדשים בפורומים