עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום רב, ברשותי מספר מחשבים ואני צריך תוכנה או חומרה שיודעת לשמור מספר Snapshots בכדי שאוכל לעבור 1. ממערכת הפעלה שעליה מותקנת מספר תוכנות 2. מערכת הפעלה נקייה 3. מערכת הפעלה רק עם תוכנה מסויימת. בקיצור אני רוצה לעבור בצורה כולשהי בין שלושת הסביבות האלו. האם אתם מכירים משהו? תודה רבה על העזרה.

    • 7 תגובות
    • 612 צפיות
  2. Started by noambaum,

    שלום לכולם! אני משתמש כבר כמה שנים בתוכנה הנ"ל אבל בגרסתה האחרונה התוכנה ממש משלתטת על המחשב עם כל מיני "עזרים" אז נמאס לי ממנה ואני מחפש תוכנה אחרת,אחת שעושה הכל... תודה

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  3. Started by ely2001,

    יש לי גירסה 3.0.3. כול פעם שאני לוחץ על לינק חדש הוא נשמר לי בשורת הכתובות. בעבר זה לא היה ככה. כמו כן בעבר יכולתי למחוק כתובת בעזרת כפתור דליט כנ"ל לעכשיו אבל ברגע שמחקתי זה חוזר לעצמו. איך אני מטפל בבעיה הזאת תודה לכול מי שיעזור.

  4. Started by SpLiNtEr,

    שלום! אני רוצה או יותר נכון מבקש ממי שיש לו ידע רב בתכום התוכנות שיתן לי מפרט של התוכנות הכי טובות !!!!בעולם!!!! כגון Anti-Virus Anti-Spyware או בקיצור כל תוכנות האבטחה הכי טובות בעולם בתודה!

    • 5 תגובות
    • 612 צפיות
  5. כל פעם שאני מדליק את המחשב יש לי ההודעה הזאת מה שבתמונה.... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  6. אני רוצה למשל לחפש אבא או אמא או ילד איך כותבים את OR הלוגי בשורת החיפוש של אמיול?

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  7. Started by bariko,

    שלום רב, רציתי להפעיל היום את AD-AWARE 2008 אבל משום מה לא הצלחתי לבצע פעולת עדכון הנדרשת לפני סריקה. כשלחצתי על UPDATE קיבלתי הודעה שיש בעיה בחיבור שלי לרשת (ראה תצלום) וזאת למרות שאין שום בעיה כזו, כי אני גולש כרגיל. אם כך מה יכולה להיות הבעיה שאין אפשרות לעדכן? תודה ושבת שלום! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  8. Started by לוח שנה,

    שלום לכם, אני רוצה לצרף תמונה או רצף תמונות(מן מצגת) שיופיעו בWMP בזמן השמעת הדיסק. תודה.

  9. Started by ophir555,

    כיון שהמחשב החדש שלי כל הזמן עושה לעצמו ריסט ומתקבלת הודעה(על מסך כחול) כי יש בעיה nv4_disp.dll במחשב מותקן כרטיס gt7600 חיפשתי בגוגל וראיתי שזה דרייבר כיון שאיני אוהב להתקין תוכנות ודרייברים לא מזוהים נכנסתי לאתר של nvidia והורדתי משם את חבילת הדרייברים האחרונה. האפ פעלתי לדעתכם כשורה או יש להתקין את הדרייבר הנ"ל בכל זאת תודה

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  10. אני מתעסק בתחום הצילום ועריכת סרטים ואני צריך לצרוב כמויות גדולות של דיסקים אני מעוניין בתוכנה שיודעת לעבוד מול 4 צורבים שמותקנים אצלי בתוך המחשב ואת הקובץ וידאו שנמצא ע"ג ההארד דיסק הפנימי ישלח בו זמנית ל- 4 הצורבים וכך בעצם יש לי משכפל של 1 ל- 4 DVD :kopfpatsch: מבקש את עזרתכם בדחיפות אודה על כל פנייה תודה רבה רבה נ"ב שהנרו 8 לא מצליחה לבצע את הפעולה הזו!!

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  11. שלום, כרגע אני משתמש באי-מיול כדי להוריד מוזיקה מהרשת. אין לי ברירה - בקאזה אני לא אגע ובסולסיק אי אפשר להוריד בעברית. אז מה האלטרנטיבה בשבילי? חשוב שתהיה מהירה כי גם כך יש את אי-מיול שהיא לא מהירה, ושאפשר יהיה להוריד בעברית... חיפשתי מלא ולא מצאתי משהו טוב, בבקשה תעזרו.. תודה

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  12. Started by most,

    במחשב מותקנת מ"ה עם MUI לעברית בעדכונים שנעשו תפריטי האקספלורר הפכו לאנגלית יש אפשרות להפוך אותם לעברית ?? אולי פתרון אחר?

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  13. Started by hlxp,

    התקנתי את המחשב מחדש וכבר מההפעלה הראשונית והתקנת האנטי וירוס גיליתי שיש בו לא מעט טרויאנים ושאר מחלות אז צירפתי את הLOG מHJT : Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 17:09:01, on 17/06/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\Messenge…

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  14. Started by 1969jason,

    הורדתי קובץ בעל סיומת PATCHED כיצד אוכל לפתוח אותו? (או לחילופין מה זו סיומת זו?)

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  15. Started by MasterDK,

    שלום, יש לי TUNEUP UTILITIES והוא מציע לבצע כמה שינויים על מנת לייעל את המערכת, בין השיוניים שהוא מציע לעשות זה שינוי של כמה SERVICES ושינוי של פרטים בפרוטוקול ה TCP/IP (כגון MTU ו RWIN). האם התוכנה הזאתי מספיק אמינה? תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  16. Started by Rebellion,

    שני דברים, שאולי הם קשורים אחד בשני.. בזמן האחרון אני שם לב שאני מדליק את המחשב אין את המסכים האלה בהתחלה שמדליקים את המחשב.. את כל הboot האתחול של החומרה וזה.. זה פשוט לא מציג כלום כאילו הכרטיס מסך לא מחובר.. ורק כשזה מגיע למסך "ברוך הבא" של ה-XP אז מופיע משהו. לאחר מכן, שאני נכנס לשולחן עבודה, לוקח זמן עד שאיך אני אסביר.. המחשב יכול לתפקד.. כל התוכנות עלו.. אבל נגיד האינטרנט לא יפעל, אני יפעיל משחק או לא יעבוד, אני אלחץ על המד קול שליד השעון של המחשב והוא לא יופיע.. רק לאחר מס' דקות שישמע הצליל הזה של קליטת חומרה של הווינדוס אז הכל פתאום מתחיל לעבוד.. המשחק, הממשק של השינוי ווליום וכו'... כאילו רק עכשיו החומרה מתחילה לתפקד ובגלל זה כל הדברים שניסיתי להפעיל שמתקשרים ישיר…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  17. Started by Rebellion,

    תודה!!!

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  18. Started by ezana9,

    אני לא יודע למה אבל החלון דוס מופיע כל כמה זמן מישהו יודע איך אני מעלים אותו ?

  19. יש לי את התונכנה EVEREST.. בכל כמה זמן לעכדן את הדרייברים..? וזה הורס את המחשב שמעדכנים? תודה

  20. Started by eladbu,

    משום מה כל פייל ויעדאו שאני מעלה נפתח דרך ACDSEE איך אני מבטל את זה? נכנסתי לפרופרטיז ולא ראיתי שום דבר שמבטל!

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  21. Started by horacio,

    תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  22. שלום לכולם לאחרונה יש לי בעיה של התחברות לאינטרנט ולפעמים קופצת לי הודעה של הפיירוואל שלי שאומרת לי לעשות לו ריאסט כי הוא חוסם את הincoming וחוץ מזה יש לי תמונה להמחשה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  23. הווירוס גורם למחשב לעבוד בצורה איטית וב2 שניות הראשונות ולאחר מכן מפסיק לגמרי לתפקד. חוץ מאת העכבר אי אפשר להזיז כלום. ניסיתי להיכנס ממצב בטוח, אבל משום מה המקלדת לא עובדת ואי אפשר לבחור באופציה safe mode. יש איזשהו פיתרון מלבד פירמוט? שמעתי שיש איזו תוכנה שאפשר להיכנס דרכה למחשב או משהו כזה..

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  24. אורח
    Started by אורח,

    יש לי WMP 11 והרדתי את הקודקים של KLITE CODEC PACK שכלול בתוכם VOBSUB שמראה כתוביות בWMP. הבעיה שלי היא שבסרטי HD זאת אומרת MKV הוא לא מראה את הכתוביות ובסרטים DIVX זה כן מראה. איך אפשר לפתור את זה?

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות

דיונים חדשים בפורומים