תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מקווה שאני שואל בפורום הנכון, מישהו יודע דרך להריץ סרטים מ youtube/video google דרך ה wm5 בלי להפוך לפורמט אחר או לשמור ולהריץ עם תוכנה מצד שלישי אלא ישירות מהרשת , או איזה שהוא אתר אולי שמישהו שמכיר שיכול להריץ סרטוני FLV דרך פלאש אם זה נשמע הגיוני , למשל flvplayer.php?flash=linktoflvmovie.. תודה מראש. או אם מישהו יודע על פיתוחים לאפשר צפייה של FLV בעתיד ב WM5.
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי מחשב- אינטל pd915 2.8 4m dualcore לוח אם MSI RC410M2-l X300 כרטיס מסך Geforce 7300GS 256M אשר רץ על Vista Home Premium 32 Bit. כאשר התקנתי את המחשב Battlefield 2 על המחשב עם הגדרות תצוגה של Medium על 1024X768 המשחק זז זוועה ולא ניתן לשחק בו. האם זה בגלל שהמפרט חלש, או בעיה ב Vista או משהו כזה? תודה מראש, אסף
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש תוכנה כמו ITUNES לIPOD רק לנגנים אחרים (שאפשר לעדכן את הקבצים מבלי להעביר ידנית)
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום רב, אני צריך דרייבר לכרטיס קול אין לי קול במחשב ואיך אני יודע מה אני צריך בבקשה תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
אך משחזרים עבודה ב - PS אחרי שהמחשב נפל או התוכנה נהרסה
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום חברים ! אני נתקלתי כאן באתר בתוסף מאוד נחמד של מוזילה, אשר נותן לך לשנות את גודל של SEARCH WINDOW במוזילה. אחרי שגלשתי לאתר שלהם הסתבר, שהכלי השימושי הזה מתאים רק לגרסאות עד 1.5 אחרי חיפוש קצר מצאתי גם לגרסאות יותר מתקדמות. אז הנה זה, למי שצריך. ההתקנה היא קלה, הWINDOWS שואל באיזה תוכנה לפתוח את זה, בוחרים ב FIREFOX, אם זה לא ברשימה-עושים BROWSE ומוסיפים. תהנו, כמו שאני נהנה ! הנה: http://concept47.com/firefox/resize_search_box_0_0_7_fx.xpi[br]פורסם בתאריך: 17.01.2007 בשעה 09:50:14 הנה הציור של מה שניסיתי להסביר :[attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
בס"ד במהלך התקנת תוכנת 2020 לעיצוב מטבחים נפתח החלון עם הכיתוב הנ"ל יש לציין כי לשם הבדיקה התקנתי את התוכנה בשני מחשבים לבדיקה אחד נייח ונייד וזה עובד אשמח לעזרה בנושא
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם..! כותרת..! תודה לעוזרים..!
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה , שאם יש סרט שמנוגן באינטרנט (לא ביוטוב) , אני רוצה פשוט להעתיק אותו איזה תוכנה יש בשביל זה תודה ...
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אבינו מלכנו.... קניתי שלט IR למחשב - RC107 התקנתי את התוכנה - אבל אני צריך להפעיל אותה כל פעם מחדש כשהווינדוס (XP) עולה. * אין שום אופציה להפעיל זאת דרך התוכנה... האם ישנה דרך אחרת להפעלה אוטומטית ? תודה....
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
מחפש להוריד תוכנת צריבה עבור סרטים ומוזיקה חופית ללא חיוב האם זה קיים ומאיפ אפשר להוריד
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
יש איזה תוכנה שבודקת כרטיס מסך מבלי להיות בוינדוס יעני בלי שיהיה לוג און
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
לא יודע מה קורה כאן - איך זה יכול להיות? יש לי XP פרופשיונאל....פנטיום 4 1.7 מגה ו 512 זיכרון כרטיס מסך גיפורס 5200 היתקנתי את התוכנה...וזה יוצא משובש - איטי באימא של הטירוף פונטים לא ממש ברורים תפריט התחל נעלם בקיצור - קטסטרופה היסרתי מיד! מה קורה כאן ? מישהו יכול להסביר / לעזור? 10X
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שמאיצה את המיקרופון. אני כבר ראיתי כזאת תוכנה, והמטרה שלה שפשוט תוכל לדבר למיקרופון וישמעו יותר חזק מהרגיל.(שכך אפשר להתרחק מהמיקרופון ולדבר רגיל). הבעיה שלי היא שאני מדבר במיקרופון בסקייפ נגיד, אז מי שאני מדבר איתו, הוא שומע אותי ממש חלש, ואני צריך ממש להתקרב לפתח של המיקרופון. התוכנה דומה לאופציה שיש ב xp, בסרגל כלים שליד השעון לוחצים על האיקון של הרמקול-עוצמה, ויש אופציה -"מתקדם" למיקרופון, שצריכים לסמן את mic boost האופציה הזאת שבה xp קצת עוזרת להאצת המיקרופון, אבל יש לבן דוד שלי, את האופציה "האצת מיקרופון" בתפריט של הכרטיס קול שלו, שבמחשב, ושם האופציה ממש טובה, והוא מדבר רחוק מהמיקרופון, ובסקייפ אני שומע אותו חזק מאוד, ומצוין. אם מישהו מכיר …
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי כל מניי מילים שאני רוצה לזכור, אז אני מחפש תוכנה שתכתוב לי אותם ברקע של הוינדוס וכל כמה זמן תחליף מילה אני יודע שאפשר להכין wallpapers ויש תוכנות שמחליפות אבל לא בא לי ממש להשקיע בזה עבודה.. וככה גם יהיה לי יותר כל להוסיף מילים. תודה מראש על כל עזרה
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי את IGO 2008 ואני רוצה להתקין אותה על המחשב מסיבה מסויימת. איך אני יכול לעשות את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
היי יש לי Acronis True Image Home 2009 12.0.9608 ועשיתי גיבוי לC ושמתי על דיסק עם בוטאבל .. השאלה אם אני עושה RESTORE זה ימחק לי או יעשה פורמאט ל C ואחרי זה מחזיר לי את הגיבוי ?
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
השתמשתי בתוסף שיש לשועל כדי להוריד סרטון מיוטיוב, אבל יש לי קובץ עכשיו על השולחן עבודה שנקרא "get video" ואני לא יכול לפתוח אותו. איך אני יכול לפתוח אותו? ועוד שאלה, איך אני יכול לקודד אותו לפורמט אחר? בעזרת איזו תוכנה? ושאלה אחרונה חח, איך אני יכול לחתוך אותו? למשל לחתוך את ה10 שניות הראשונות וה10 שניות האחרונות שלו? תודה רבה רבה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
המדפסת מותקנת על WIN7 64BIT ואני רוצה לשתף אותה עם XP 32BIT הדריברים לגרסאת 64BIT זוהו מיד, אבל אני רוצה להוסיף במאפינים דריברים נוספים ל 32BIT שהמדפסת תותקן בהצלחה בXP אבל הוא שואל אותי מיקום שלהם ואני לא יודע מה הוא ...
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אופציה חמודה שנתקלתי בה לאחרונה ורציתי לשתף. תפריט כלים, אפשרויות, אפשרויות לוח שנה, והוספת חגים (באמצע). אני מסנכרן את המחשב לPPC ומשתמש בו לעסק , ככה שהאופציה הזאת באה לי בול.
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי עותק חוקי למהדרין של דנסגייד2003 שנמצא במצב מחפיר שרוט וכו'. אני מעוניין ליצור לו עותק גיבוי במקרה והדיסק המקורי יחדל מלתפקד. מי שהוא מכיר את ההגנה שיש לתוכנה הזאתי? מישהוא ניסה ליצור העתק של התוכנה הזאתי? צריבה פשוטה\איטית\CDRWIN\העתקה וכו' העלו חרס אצלי וכנ"ל עוד כמה coasters לאוסף... למישהוא יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם ..! יש לי בעייה בקבצים נגיד שאני מוריד איזה שהוא תוכנה אז המחשב לא פותח לי אותו בתור התוכנה הוא פותח לי אותו בתור word מה אני צריך לעשות?? תודה מראש לעוזריםם..!
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
-
אני יודע שהכותרת לא כל כך מובנת, אז הנה: יש לי תיקיה עם הרבה מאוד תמונות שצילמתי במשך תקופה ארוכה, עכשיו, האם יש דרך שאני אוכל למשל לראות "סטטיסטיקות", למשל, באיזה תאריך צילמתי הכי הרבה תמונות, מה התמונה שצילמתי הכי מוקדם/מאוחר, באיזה יום בשבוע אני מצלם הכי הרבה וכאלה? אני יודע שלכל תמונה יש את הפרטים שלה אבל זאת עבודת נמלים ולא ממש פרקטי. יש דבר כזה שיכול לעזור לי? תודה.
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנה Movie Maker. כשאני מעלה סרט לתוכנה אז קופצת לי שגיאה... אני יודע שזה מבקש מימני "קודק" אבל מותקן אצלי במחשב קודק, למישהו יש מושג לאיזה "קודק" התוכנה מתכוונת? תודה רבה לעוזרים ראו תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-


