תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי משחק המורכב משני קבצי bin ,כ"א בסביבות ה 2GB . רציתי לדעת כיצד ניתן לאחד אותם ולצרוב אותם כיחידה אחת כל תקליטור DVD ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום בעיה מוזרה בNvMixer כשאני מרים את הוליום מעל 40% (המסטר) כל המערכת משתתקת .. מישהו חווה את הבעיה הזאת ?
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי פה איזה טרוג'ן על המחשב שלא רוצה להימחק !! msnrd.exe הוא עולה עם המחשב אין לי מושג מאיפה בכלל ..... כל פעם ידנית אני סוגר אותו ממנהל משימות הוא לא מופיע לי ב MSCONFIG ובחיפוש הוא לוקח לי משאבים של רוחב פס בטירוף !!! כל פעם שהוא עולה האפלואד שלי נהיה מוגבל ל 2 K מקסימום עשיתי חיפוש בגוגל אבל כמעט אין מידע לגביו אבל מצאתי ש "REMOVEIT" מסירה אותו אך רק הגרסא המלאה למישהו יש רעיון איך ניפתרים מהדבר הזה :s05:
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
שלום הורדתי תתכונה HIDE IP והיא שעות סורקת ולא מוצאת פרוקסי יש איזה שהיא תוכנה/דרך אחרת שאפשר להססתיר את הIP בצורה טובה והמהירה? ועוד שאלה, אם אני מדבר דרך ICQ2GO, יוכלו לזהות את הIP שלי? (מיש אני מדבר איתו בICQ) תודה!
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
החלטתי לנסות את DC++ ואני לא מבין כלום בכל זה כן? אני מאחורי ראוטר אז הגדרתי בתוכנה את הפורטים tcp: 7004 ו-udp:7005 עכשיו אני מתחבר ל-hubs אני רושם שם של שיר עכשיו הקובץ נכנס להורדה אבל זה כל פעם רושם לי no slots available מה זה אומר ומה אני צריך לעשות שזה יוריד? דרך אגב ניסיתי גם לעבוד דרך חיבור ישיר מכיוון שחשבתי שאולי הראוטר חוסם או משהו אבל גם בלי ראוטר זה אותו דבר...
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
הבעיה דלקמן מופיעה במחשב שלי ושל חבר שרכשנו כרטיס מסך PAILT 7300GT SONICלאחר התקנת הדרייברים של הכרטיס מסך ושל דרייברים שהיו בכרטיס כמו WDM DRIVER במנהל ההתקנים אני מקבל סימן קריאה צהוב על ההתקן המצויין בכותרת. כשאני מסיר אותו כמו שווינדוס ממליץ לי לעשות מופיעה לי הודעה שיש לי התקן שמחפש תוכנה אני מפנה אותו לדיסק שקיבלתי עם הכרטיס מסך ובסוף ההתקנה[הוא מתקין משהו] הוא מודיע לי " לא ניתן להפעיל רכיב זה" "ארעה בעייה במהלך התקנת חומרה[קוד 10]" וזהו בערך אני לא מצליח לפתור את הבעייה
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם... הורדתי משחק ששוקל 712 מגה. השאלה שלי היא איך לחלק אותו שבהתקנה שלו ידרש הדיסק השני ? אני חושב שפעם ראיתי מישהו עושה את זה, אבל עם התקנה של InstallShiled (ששמה כמו שאני יודע מחלקים את קבצי הCAB לדיסק אחר אם רוצים שההתקנה תבקש דיסק נוסף - אני בספק, כתבו אחרת אם אני טועה !)... כאן זו התקנה מסוג לא מוכר (לי, לפחות) - התקנה של מייקרוסופט כזו... אם תענו לי על השאלה הזו, זה יפתור לי בעיות רבות עם התקנות של תוכנות ומשחקים אחרים... בתודה, נעם בן-שבת.
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
האם יש אופצייה של שליטה על המחשב דרך שלט כרטיס הטלוויזיה? ברשותי כרטיס של Leadtek פשוט. האם יש תוכנה מיוחדת, שמיועדת לשם מטרה זו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
משום מה המערכת הפעלה לא תמיד עולה. רק כשאני מנתק את המחשב מהחשמל ומפעיל מחדש הוא עובד טוב. כשהמחשב נדלק הוא משמיע צפצוף ארוך שנפסק באמצע כזה. התקנתי ווידווס ויסטה אולטימייט מחדש וזה לא עוזר. מישהו?
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני רוצה שאם שולחים לי לינק באי מייל הוא ייפתח בחלון חדש ולא בחלון קיים שאני עובד עליו. אפשרי? מישהו יודע איך?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי בעיה בקספרסקי או שאולי זה ממקום אחר אני לא מצליח לפתוח לא קבצי וידאו ולא לראות תמונות ששולחים לי במייל הבעיה היא רק במייל סרטונים שקיימים אצלי מנוגנים טוב רק שאני מנסה לשמור קובץ ממייל אני לא מצליח לפתוח ולא רואה תמונות האם הבעיה בקספרסקי? יש לי מייל של וואלה שעד היום עבד 10 עריכה: ניסיתי לשלוח את אחד המילים שלא נפתחו לאוטלוק שלי ושם הוא נפתח טוב! האם הבעיה אולי במקסטון?
-
אוקיי, צירפתי גם תמונה בנוסף... העניין כזה, הפיירוול פשוט לא עולה עם המחשב באייקונים ליד השעון, נכנסתי לMSCONFIG ושם אני רואה בSERVICES תחת STATUS שהפיירוול STOPPED גם כשאני מנסה להפעיל אותו זה טוען כאילו הולך לעלות את התוכנה ופשוט כלום לא קורה והיישום עדיין לא פעיל. כבר ניסיתי REINSTALL כמה פעמים ופשוט אי אפשר עם זה... זה לא פועל... ממה יכולה לנבוע הבעיה ? המון תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
היתה לי בעיה של חלונות שגיאה שקופצים ללא פרטים,וכן קולות מוזרים מהרמקול כמו שלוחצים על באקספייס רצוף בלי למחוק כלום באמת כמובן שלפני ואחרי הרצתי סריקות רגיסטרי רוגלות ווירוסים עם כמה וכמה תכנות,הציעו לי להריץ צאק דיסק שבאמת הפסיק את זה לכמה ימים,הצלצולים המרגיזים לא חזרו עדיין אבל השגיאות חזרו ובגדול [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
האם זה בכלל פיירוול ? שאני מפעיל תוכנה (כמובן שצריכה ת'אינטרנט) ,התוכנה הזו לא חוסמת ... ואני הורדתי את גרסת ה-freeware
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
עשיתי restore בתוכנת גוסט אבל ברוב טימטומי שכחתי לגבות saves של משחק כלשהוא יש למישהוא צל של מושג איך ניתן לחזור לאחור או לפחות להציל את הקבצים?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום DRIVER DETECTIVE האם התוכנה הנ"ל באמת מעדכנת את הדרייברים להכי מעודכנים? או שיש בה הרבה בעיות? והאם בהורדת דרייביר דרך התוכנה הוא מותקן לבד או צריך שהתוכנה רק מורידה את קובץ ההתקנה של הדרייביר החדש ?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה הפורט של המסינגר אני רוצה לפתוח אותו מישהו יודע?. תודה
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
ןאם כן, איזו מומלצת? יש לי כרגע free Ram xp. האם היא טובה?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מחפש דרייבר לכרטיס סקזי פרללי שהוא גם לרשת , מסוג QLOGIC ISP 1040B שהוא חדש יחסית לא הצלחתי למצוא :s05: אני מאוד אודה למי שימצא את הדרייבר . נ.ב - וינדוס XP כבר מצא חלק מהדרייברים ,אבל לרשת הוא לא מצא . מוזר
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
איך אני יכול לתקן את הוירוס הזה האנטי ווירוס שלי מזהה אותו אבל לא מצליח לתקן אותו קוראים לו win32.jeefo בבקשה אם למישהו יש איזה אנטי ווירוס אחר בחינם שיצליח או איזה משהו שמוחק אותו כמו הFIXBLAST שמחק את הרירוס של ה60 שניות. תודה רבה לעושרים הווירוס פשוט התפשט בכול החשב
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי 6600 256MB וליפני כמה זמן הורדתי את ForceWare 91.31 ואז אחרי ההתקנה שחזרתי לXP אז קיבלתי הודעת שגיע שהוא אמר לי שהSIL שלי לא מוגדר טוב ויש לי ביכלל AGP 8X ואז ניכנסתי לכמה מישחקים ואני רואה שהגרפיקה ניראת כאילו יש לי איזה GF4MX הגרפיקה הייתה כזו גרוע אז מחקתי תדרייר וחזרתי לדריבר הקודם שלי ואז המישחקים ניראים אותו דבר כמו שהם היו ניראים ב BETA ForceWare 91.31 ואז מחקתי תדרייבר ואז אחרי שחזרתי ל XP הישתמשתי בתוכנה Driver Cleaner Pro כדי שימחוק ת'שאריות ואז אני מתקין דרייבר אחר ואז אותוו דבר אגב!!! יש את אותה בעיה לבנאדם הזה :http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=186212 אז אנשים תעזרו לי בבקשה אני לא יודע מה לעשות ניסיתי את כול מה שאני יודע וזה לא עזר אז אני מ…
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
איזו תוכנה אני צריך בשביל לצרוב סרט די וי די
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
התקנתי VTP גרסה 8 ויש כמה בעיות....קודם כל תפריט ההתחל נעלם כמעט כולו....חוץ מזה החלונות לא שקופים....קראתי את הת'רד הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=316580.0 אבל זה לא ענה על מה שאני שואל... כדאי אולי להתקין windows blinds קודם? יש לי פנטיום 4 2.4 .תודה לעונים עריכה:שכחתי לכתוב שהסרתי את זה כי אי אפשר בלי תפריט התחל....
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
לא רוצה שזה יופיע אצלי זה סתם מציק.. יש אופציה להעלים או שלא יהיו שם קבצים?
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-


