תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי משחק המורכב משני קבצי bin ,כ"א בסביבות ה 2GB . רציתי לדעת כיצד ניתן לאחד אותם ולצרוב אותם כיחידה אחת כל תקליטור DVD ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
יש לי גירסה 3.0.3. כול פעם שאני לוחץ על לינק חדש הוא נשמר לי בשורת הכתובות. בעבר זה לא היה ככה. כמו כן בעבר יכולתי למחוק כתובת בעזרת כפתור דליט כנ"ל לעכשיו אבל ברגע שמחקתי זה חוזר לעצמו. איך אני מטפל בבעיה הזאת תודה לכול מי שיעזור.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום בעיה מוזרה בNvMixer כשאני מרים את הוליום מעל 40% (המסטר) כל המערכת משתתקת .. מישהו חווה את הבעיה הזאת ?
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני רוצה למשל לחפש אבא או אמא או ילד איך כותבים את OR הלוגי בשורת החיפוש של אמיול?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי פה איזה טרוג'ן על המחשב שלא רוצה להימחק !! msnrd.exe הוא עולה עם המחשב אין לי מושג מאיפה בכלל ..... כל פעם ידנית אני סוגר אותו ממנהל משימות הוא לא מופיע לי ב MSCONFIG ובחיפוש הוא לוקח לי משאבים של רוחב פס בטירוף !!! כל פעם שהוא עולה האפלואד שלי נהיה מוגבל ל 2 K מקסימום עשיתי חיפוש בגוגל אבל כמעט אין מידע לגביו אבל מצאתי ש "REMOVEIT" מסירה אותו אך רק הגרסא המלאה למישהו יש רעיון איך ניפתרים מהדבר הזה :s05:
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום רב, רציתי להפעיל היום את AD-AWARE 2008 אבל משום מה לא הצלחתי לבצע פעולת עדכון הנדרשת לפני סריקה. כשלחצתי על UPDATE קיבלתי הודעה שיש בעיה בחיבור שלי לרשת (ראה תצלום) וזאת למרות שאין שום בעיה כזו, כי אני גולש כרגיל. אם כך מה יכולה להיות הבעיה שאין אפשרות לעדכן? תודה ושבת שלום! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
שלום הורדתי תתכונה HIDE IP והיא שעות סורקת ולא מוצאת פרוקסי יש איזה שהיא תוכנה/דרך אחרת שאפשר להססתיר את הIP בצורה טובה והמהירה? ועוד שאלה, אם אני מדבר דרך ICQ2GO, יוכלו לזהות את הIP שלי? (מיש אני מדבר איתו בICQ) תודה!
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני מתעסק בתחום הצילום ועריכת סרטים ואני צריך לצרוב כמויות גדולות של דיסקים אני מעוניין בתוכנה שיודעת לעבוד מול 4 צורבים שמותקנים אצלי בתוך המחשב ואת הקובץ וידאו שנמצא ע"ג ההארד דיסק הפנימי ישלח בו זמנית ל- 4 הצורבים וכך בעצם יש לי משכפל של 1 ל- 4 DVD :kopfpatsch: מבקש את עזרתכם בדחיפות אודה על כל פנייה תודה רבה רבה נ"ב שהנרו 8 לא מצליחה לבצע את הפעולה הזו!!
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
במחשב מותקנת מ"ה עם MUI לעברית בעדכונים שנעשו תפריטי האקספלורר הפכו לאנגלית יש אפשרות להפוך אותם לעברית ?? אולי פתרון אחר?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
החלטתי לנסות את DC++ ואני לא מבין כלום בכל זה כן? אני מאחורי ראוטר אז הגדרתי בתוכנה את הפורטים tcp: 7004 ו-udp:7005 עכשיו אני מתחבר ל-hubs אני רושם שם של שיר עכשיו הקובץ נכנס להורדה אבל זה כל פעם רושם לי no slots available מה זה אומר ומה אני צריך לעשות שזה יוריד? דרך אגב ניסיתי גם לעבוד דרך חיבור ישיר מכיוון שחשבתי שאולי הראוטר חוסם או משהו אבל גם בלי ראוטר זה אותו דבר...
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
הבעיה דלקמן מופיעה במחשב שלי ושל חבר שרכשנו כרטיס מסך PAILT 7300GT SONICלאחר התקנת הדרייברים של הכרטיס מסך ושל דרייברים שהיו בכרטיס כמו WDM DRIVER במנהל ההתקנים אני מקבל סימן קריאה צהוב על ההתקן המצויין בכותרת. כשאני מסיר אותו כמו שווינדוס ממליץ לי לעשות מופיעה לי הודעה שיש לי התקן שמחפש תוכנה אני מפנה אותו לדיסק שקיבלתי עם הכרטיס מסך ובסוף ההתקנה[הוא מתקין משהו] הוא מודיע לי " לא ניתן להפעיל רכיב זה" "ארעה בעייה במהלך התקנת חומרה[קוד 10]" וזהו בערך אני לא מצליח לפתור את הבעייה
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם... הורדתי משחק ששוקל 712 מגה. השאלה שלי היא איך לחלק אותו שבהתקנה שלו ידרש הדיסק השני ? אני חושב שפעם ראיתי מישהו עושה את זה, אבל עם התקנה של InstallShiled (ששמה כמו שאני יודע מחלקים את קבצי הCAB לדיסק אחר אם רוצים שההתקנה תבקש דיסק נוסף - אני בספק, כתבו אחרת אם אני טועה !)... כאן זו התקנה מסוג לא מוכר (לי, לפחות) - התקנה של מייקרוסופט כזו... אם תענו לי על השאלה הזו, זה יפתור לי בעיות רבות עם התקנות של תוכנות ומשחקים אחרים... בתודה, נעם בן-שבת.
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
האם יש אופצייה של שליטה על המחשב דרך שלט כרטיס הטלוויזיה? ברשותי כרטיס של Leadtek פשוט. האם יש תוכנה מיוחדת, שמיועדת לשם מטרה זו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
משום מה המערכת הפעלה לא תמיד עולה. רק כשאני מנתק את המחשב מהחשמל ומפעיל מחדש הוא עובד טוב. כשהמחשב נדלק הוא משמיע צפצוף ארוך שנפסק באמצע כזה. התקנתי ווידווס ויסטה אולטימייט מחדש וזה לא עוזר. מישהו?
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני רוצה שאם שולחים לי לינק באי מייל הוא ייפתח בחלון חדש ולא בחלון קיים שאני עובד עליו. אפשרי? מישהו יודע איך?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני לא יודע למה אבל החלון דוס מופיע כל כמה זמן מישהו יודע איך אני מעלים אותו ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
יש לי את התונכנה EVEREST.. בכל כמה זמן לעכדן את הדרייברים..? וזה הורס את המחשב שמעדכנים? תודה
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
יש לי בעיה בקספרסקי או שאולי זה ממקום אחר אני לא מצליח לפתוח לא קבצי וידאו ולא לראות תמונות ששולחים לי במייל הבעיה היא רק במייל סרטונים שקיימים אצלי מנוגנים טוב רק שאני מנסה לשמור קובץ ממייל אני לא מצליח לפתוח ולא רואה תמונות האם הבעיה בקספרסקי? יש לי מייל של וואלה שעד היום עבד 10 עריכה: ניסיתי לשלוח את אחד המילים שלא נפתחו לאוטלוק שלי ושם הוא נפתח טוב! האם הבעיה אולי במקסטון?
-
אוקיי, צירפתי גם תמונה בנוסף... העניין כזה, הפיירוול פשוט לא עולה עם המחשב באייקונים ליד השעון, נכנסתי לMSCONFIG ושם אני רואה בSERVICES תחת STATUS שהפיירוול STOPPED גם כשאני מנסה להפעיל אותו זה טוען כאילו הולך לעלות את התוכנה ופשוט כלום לא קורה והיישום עדיין לא פעיל. כבר ניסיתי REINSTALL כמה פעמים ופשוט אי אפשר עם זה... זה לא פועל... ממה יכולה לנבוע הבעיה ? המון תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
היתה לי בעיה של חלונות שגיאה שקופצים ללא פרטים,וכן קולות מוזרים מהרמקול כמו שלוחצים על באקספייס רצוף בלי למחוק כלום באמת כמובן שלפני ואחרי הרצתי סריקות רגיסטרי רוגלות ווירוסים עם כמה וכמה תכנות,הציעו לי להריץ צאק דיסק שבאמת הפסיק את זה לכמה ימים,הצלצולים המרגיזים לא חזרו עדיין אבל השגיאות חזרו ובגדול [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
האם זה בכלל פיירוול ? שאני מפעיל תוכנה (כמובן שצריכה ת'אינטרנט) ,התוכנה הזו לא חוסמת ... ואני הורדתי את גרסת ה-freeware
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
הווירוס גורם למחשב לעבוד בצורה איטית וב2 שניות הראשונות ולאחר מכן מפסיק לגמרי לתפקד. חוץ מאת העכבר אי אפשר להזיז כלום. ניסיתי להיכנס ממצב בטוח, אבל משום מה המקלדת לא עובדת ואי אפשר לבחור באופציה safe mode. יש איזשהו פיתרון מלבד פירמוט? שמעתי שיש איזו תוכנה שאפשר להיכנס דרכה למחשב או משהו כזה..
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי WMP 11 והרדתי את הקודקים של KLITE CODEC PACK שכלול בתוכם VOBSUB שמראה כתוביות בWMP. הבעיה שלי היא שבסרטי HD זאת אומרת MKV הוא לא מראה את הכתוביות ובסרטים DIVX זה כן מראה. איך אפשר לפתור את זה?
-
עשיתי restore בתוכנת גוסט אבל ברוב טימטומי שכחתי לגבות saves של משחק כלשהוא יש למישהוא צל של מושג איך ניתן לחזור לאחור או לפחות להציל את הקבצים?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-


