עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מחפש קליינט FTP שיראה לי נפח של תיקיה (mb) בשביל לדעת כמה מקום פנוי נשאר לי בחשבון תודה.

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  2. Started by Alexkmr,

    א. באופיס הרגיל יש אפשרות שכותבים באנגלית אז זה עושה אוטומטית שהמילה תתחיל עם אות גדולה או קטנה, איך עושים זאת באופן אופיס? ב. יש אפשרות לכתוב מעל מילה? (לדוגמה אני כותב משהו באנגלית ואני רוצה מעל המילה שאני לא מבין לכתוב פרוש בעיברית-בפונט מוקטן).

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  3. Started by NiTRo37,

    אני רוצה לפרמט את C , אם אני יפרמט אותו ואתקין מחדש את ווינדוס , האם הקבצים שעל D ישארו שם?

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  4. Started by פיני1805,

    שלום.. האם התוכנת הזו עובדת עם WIN2000? ואם כן מדוע תמיד שאני מנסה לשחזר את המערכת הוא רושם לי CORRUPT ARCHIVE? בדקתי את הדיסק גיבוי אין עליו שריטה

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  5. Started by DarkAvenger,

    שלום..... יש לי את הסרט הסנדק ב3 חלקים של AVI ! כל חלק הוא 700MB אני רוצה למזג את שלושת החלקים ככה שיהיה לי קובץ אחד עם משקל של 1.7GB ומטה. אני יודע שיש תוכנה בשביל זה שגם ממזגת ולא דופקת את האיכות אבל כל מה שאני מצאתי היה חסר תועלת בבקשה תעזרו לי תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  6. Started by vnhteyal,

    יצרתי דיסק איתחול(CDROM) מסוג UBCD4Win לינק /http://www.ubcd4win.com איך אפשר להסביר את זה שבחלק מהמחשבים שבדקתי התוכנה כן מצליחה לעשות BOOT מהכונן וטוענת מערכת הפעלה מה CD ובחלק מהמחשבים לא כמובן שמהBIOS את ה FIRST BOOT DEVICE קבעתי כ CDROM בכל המחשבים תודה אייל

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  7. כשאני לוחץ על איש קשר מסוים פתאום המסנג'ר קורס.... העניין הוא שזה רק עם איש הקשר אחד מסוים עם כל השאר זה לא קורה... לא מוצא על זה כלום בגוגל :'( מה לעזאזל נסגר עם המסנג'ר 8?

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  8. Started by shkaf,

    משתמש כרגע בKaspersky internet Security עקב הבעיה של KEY מתאים לכך (פשוט אין) החלטתי ללכת לכיוון של הPANDA כולם כבר די שכחו מהם אבל לדעתי שווה לנסות כי אחרי הכול INTERNET SECURITY לדעתי היינה החבילה הכי טובה , באריזה אחת כלול הכול לעבור למאקאפי או סימאנטק ממש לא בא בטוב , העמסת יתר על המחשב ללא תועלת אז ככה מישהו מתעסק עם Panda Internet Security 2007?

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  9. ok אז בהתחלה היה לי את האזרוס שהיה לו את באג ה 100% שכל הזמן הוא לא היה מצליח לסיים את ההורדות אחרי זה המליצו לי לעבור ל BitComet אבל עדיין יש את הבעיה השנייה שאחרי שזה סיים להוריד הקובץ יוצא פגום , נאמר לי שזה בגלל שיש מלא אנשים ששולחים פאקים פגומים בכוונה וזה מה שדופק את זה עכשיו מה הטעם בלהוריד על 200k אם בסוף ההורדה יוצאת פגומה ? באימיול זה היה מוריד לאט אבל כשזה היה יורד היתי יודע שזה יעבוד לפחות מישהו מכיר ביטונרנט בלי בעיות ? כאלו לפחות...

  10. אם יש עוד נוספות אשמח לשמוע המלצות וביקורות בעיניין ... עשיתי חיפוש כאן לתרד שנפתח לפני שבוע אבל לא מצאתי נראה לי שדיברו שם על עוד איזה תוכנה אבל אני לא מצליח להזכר איזו ...

    • 6 תגובות
    • 613 צפיות
  11. Started by HiperPsY,

    מישהו אולי מכיר תוכנה טובה ל cpatrue של וידאו? נסיתי את FRAPS אבל הוא מקליטה 10 שניות ל 50 מגה שזה מוגזם! אין שם הפשרות לשינוי פורמטים ואיכיות. אז בבקשה אם מישהו מתשמש בתוכנה כאזותי קצת יותר איכותית מ FRAPS תמליצו לי בבקשה . אגב שהתכונה תוכל להקליט בקצב של לא פחות מ 25FPS . תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  12. Started by Skeleton,

    לא בטוח שהדיון מתאים לכאן. ככה הבעיה היא במחשב של דוד שלי. הוא מדליק את המחשב וזה רושם לו DATA BOOT DISK (ואין לו שם דיסק או דיסקט במחשב) ואז פשוט זה לא מעלה את המערכת. חשוב לציין שלפעמים זה רושם לו ארור עם הערה הקודמת שרשמתי. מה צריך לעשות? פשוט להביא את הדיסק של המערכת הפעלה ולעשות תיקון? זה יסדר את הבעיה? תודה, ניר.

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  13. שלום לכולם , קניתי מחשב חדש משהו מפחיד לדעתי ואני מחפש תוכנת אנטי וירוס להגנה על המחשב אשמח אם תעזרו לי לבחור ותמליצו על תוכנות טובות . את המפרט שלי אפשר לראות כשלוחצים על : "מפרט מחשב".

  14. זה מופיע מידי פעם.

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  15. Started by Avi952,

    הנגן מראה לי את חלק מקבצי הוידאו בסגול, כמו כן יש לציין שהדבר לא חל באתרי וידאו דוגמת youtube. בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  16. Started by גליטו,

    שלום לכולם... השארתי אתמול בלילה את המחשב דלוק וכשקמתי ראיתי שהוא עשה ריסט על דעת עצמו .. מה יכולה להיות הסיבה ואיך אני מתקן את זה ? אין מצב של הפסקת חשמל ואז המחשב עלה שוב כי יש לו מנגנון שאחרי הפסקת חשמל המחשב לא עולה שוב ..

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  17. למשהו יש תוכנה טובה ...לא חדשה מידי אני רוצה משתמשים...תוכנה שאני יוריד בה תו=כנות גדולות בעיקר

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  18. Started by OutRaGe,

    שלום אני מחפש תוכנה לערוך טאגים של ID3 באופן המוני כלומר שאני לא יצטרך שיר שיר אבל בעקרון אני לא מחפש תכונות מסובכות מדי אני יראה תמונה שתראה מה אני רוצה : http://img513.imageshack.us/img513/4769/id3id6.jpg נכון יש פה 2 אפשרויות לטאגים ID3V1 ו-ID3V2 שפשוט כל השירים שיש לי על המחשב שיהיה להם רק ID3V1 כנראה הנגן לא תומך ב-V2 .. כי העתקתי שיר והוא לא זיהה והעתקתי שוב אחרי שמחקתי את ה-V2 והשארתי רק את ה-1 והוא כן זיהה תודה מראש לעוזרים.

  19. נניח שאני מוחק איזה אתר משם אז אחרי כמה שניות הוא חוזר משהו ממש מוזר אני אשכרה מרוקן ת'סל מיחזור עם הקובץ שמחקתי לפני 3 שניות ואז הוא פשוט חוזר לשם בנתיים זה קרה לי רק באתרי הורדות megaupload ו-rapidshare יש מצב שזה קורה בגלל שהתקנתי Firefox ?

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  20. Started by KavKazoon,

    היי יש לי נוקיה 95 ואני צריך תתוכנה הזאת עובדת Remote Desktop for Mobiles מישו יודע איך אני משיג כמובן בחינם בלי כסף

  21. Started by banara,

    פירמטי את המחשב ושאני מתקין את הדרייבר של כרטיס קול זה עושה לי בעיות : לא נכנס לי לדברים , לא עולה ה explorer.exe בהתחלה ועוד ... אז אם מישהו יכול להביא לי דרייבר מעודכן , תודה. איזה דריבר: כרטיס קול. שם הדרייבר (חברה): RealTek . דגם: Audio Adapter Realtek ALC883 @ nVIDIA MCP61 - High Definition Audio Controller . סוג ה-WINDOWS: וינדוס XP . אפשר שיהיה לי סאונד בלי הדרייבר ?

  22. פרסומות של Play89, שהאתר פשוט שם את הבאנר שלהם בתוך האתר )swf( ככה שזה לא מגיע מבחוץ, משום מה לא מופיע Block מתחת ?? וגם אם אני מכניס ידיני את שם הפלאש הזה לרשימת החסומים רוב הפעמים הוא לא נחסם

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  23. Started by IlanF,

    הכנתי את המוד של האינפרא אדום, לשלוט על המחשב עם שלט. אחת מהתוכנות, המומלצת UICE עושה לי בעיות בהתקנה. אני הורדתי אותה, הדלקתי התקנה, הוא הגיע לסיום ההתקנה ממש לפני שהוא אמור לכתוב לי FINISH ועושה לי ריסט למחשב. הדלקתי אותה וכשניסיתי להוסיף שלט לשליטה הוא אומר שהוא לא מוצא את הדרייבר :s05:

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  24. שלום. ראיתי את ה- I-cool להורדה באתר של ג'יגהבייט. במה מדובר? האם זה מרסן את הסל"ד של המעבד או מה? מצ"ב לינק: http://www.giga-byte.com/Support/Motherboard/Utility_Model.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=1951&ProductName=GA-8I945PL-G מדובר בהורדה הראשונה, אשמח לתגובות. תודה.

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  25. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו מכיר את התוכנה ICALL אני לא מצליח להיכנס עם שם וסיסמא

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות

דיונים חדשים בפורומים