עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by matizami,

    יש לי את חבילת האבטחה של נוד. איך אני חוסם בפיירוול תוכנה כך שלא תהיה לה גישה לאינטרנט?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  2. Started by omnius,

    צריך תוכנה מיוחדת? או שלוחצים על משהו במקלדת או משהו כזה?

  3. Started by solet,

    שלום, המייל שלי דרך נענע והוא מסונכרן עם האאוטלוק במחשב שלי. כבר מחקתי את החשבון ועשיתי אותו מחדש, הסרתי את כל האופיס שלי והתקנתי מחדש. אבל כלום לא עוזר. אני מצרף צילום של הודעת השגיאה שאני מקבל בתקווה שמישהו יכול לומר לי מה הבעיה. תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  4. Started by slimshady21,

    שלום, לאחי יש בעיה במחשב- כשהוא מדליק את המחשב הוא יכול לגלוש באינטרנט והכל, אבל בערך רבע שעה אחר כך האינטרנט לא עובד - מתקבלת השגיאה "לא ניתן להציג דף זה". לכל אתר שמנסים להכנס אליו. הורדתי גם פיירפוקס וגם אותה בעיה. חשוב לציין שהאייסיקיו והאימיול פועלים כרגיל, רק הבעיה היא באינטרנט. ועוד משהו אולי חשוב- כשאני לוחץ על הדפדפן כדי לפתוח את האינטרנט, אז רשום למטה איזה קובץ, הנה: יכול להיות שהבעיה בקובץ הזה?

    • 7 תגובות
    • 615 צפיות
  5. Started by natan805,

    זאת אומרת האם הוא כולל בתוכו אנטי ריגול? ואם לא איזה אנטי ריגול הכי מומלץ?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  6. Started by eladh777,

    שלום. היום צרבתי סרט לנגן ה DVD שלי(תומך DIVX). היה לסרט כתוביות, אז שניתי את שם הכתוביות בדיוק לשם הסרט כדי שהכתוביות יהיהו מוצמדות לסרט כאשר אני יפעיל אותו בנגן שלי. אבל כשראיתי את הסרט בנגן, הכתוביות הופיעו בגיבריש. איך מתקנים את זה? מובן לי שאני צריך לצרוב את הסרט שוב, אבל יש אפשרות לסדר את הבעיה איכשהו? תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  7. Started by IlanF,

    ניסיתי דרך TASK MANAGER (תהליכים וגם רגיל), ניסיתי דרך הX של התוכנה, ניסיתי עם קליק ימיני בטסק-באר -> סגור, אבל שום דבר לא עובד... התוכנה עדיין דלוקה (ותקועה כדאי גם לציין ) מה עושים עם תוכנות עקשניות כאלה?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  8. Started by redead,

    אני מאז ומתמיד משתמש בגירסה היציבה שקיימת שכרגע זה 4.1.249.1045 אבל תמיד מעניין אותי מה יש בגירסאות DEV שמשתחררות כמעט כל שבוע? כדאי לנסות לעבור אליהם או שהבאגים שם גדולים ומעצבנים?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  9. Started by blanco,

    שלום לכולם יש לי אימג בקובץ mdf אבל חסר לי הקובץ mds ... רציתי לדעת איך אני יוצר קובץ mds. תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  10. שלום, לאחרונה "צצה" פתאום בעייה במחשב שלי, שזה לא מפסיק להודיע לי על זה שיש לי spyware במחשב ומיד אחרי שבאה ההודעה, האינטרנט נפתח ואני רואה שם איזה תוכנה שמסירה ספייוורים, לפי מה הבנתי, יש לי ספייוורים, אז התקנתי כל מיני תוכנות כמו Spyware Doctor\Removal ו-Adaware עדיין, זה מצא ספייוורים, מחק אותם אבל עדיין יש בעייה, קודם כל יש לי כל הזמן ב"מנהל משימות" ב"תהליכים" קובץ שנקרא "IEXPLORE.exe" , הinternet explorer וכל פעם שאני לוחץ עליו "סיים משימה" זה עדיין חוזר, ניסיתי להסיר אותו במצב בטוח, ניסיתי הרבה מאוד דרכים להסיר והקובץ לא רוצה לרדת.. כל פעם שאני מפעיל את המחשב אולי 5 פעמים מופיע לי "Explorer ביצע פעולה לא חוקית" או משהו ואז "תשלח" או "אל תשלח" וזה חוזר איזה 5 פעמים ע…

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  11. Started by The UnKnown,

    השאלה שלי היא כזאת,נגיד כאשר מוגנים בפיירוול אז אי אפשר לקבל קבצים באיי סי קיו או לא לחסופם את האמיול ולהאט אותו .. כנ"ל לגבי ביטו'.וכאלה דברים איך אני מאפשר לזום האלרם לאפשר לתוכנות האלו לפעול כמו שצריך...? תודה רבה מראש!

    • 6 תגובות
    • 615 צפיות
  12. אני על וינדוס 7 64 ביט, וכשאני מנסה להכנס לאתר התוספים של פיירפוקס אני מקבל שגיאת התחברות. data irruption error

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  13. מישהו מכיר SKIN שהופך את ה-IE7 לתצורה של IE6? אני פשוט לא מסוגל לעבוד עם ה-IE7 ככה! הלחצנים קדימה ואחורה קטנים, ה-STOP בקושי נראה, ובכלל אני לא אוהב את הצורה של IE7... לצערי אני חייב להשתמש בו מידי פעם, אלרת אני ב-FF.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  14. התוכנה (לוח שנה ) רצה לי בWIN98 אך בWIN2000 היא נותנת לי הודעת שגיאה מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  15. מחשב חדש מיפרט למטה XP PRO SP2 מצלמה שפועלת מצוין במחשב הישן GPT התקנתי הכל כמו שצריך והבעיה היא במסנגר שאני רוצה להגדיר את המצלמה/לנהל שיחת וידיאו מצורפת תמונה יש לי הודעה שהמצלמה לא מחוברת או שתוכנה אחרת משתמשת בה ואז מופיע שהמצלמה מבקשת 60%מהפס וכ"ו מה הקטע במחשב הישן זה לא עשה בעיות ניסיתי הכל חיברתי ליציאות אחרות(יש לי 10 ) התקנתי הסרתי כלום לא עובד וזה רק במסנגר אני בטוח שמלא ניתקלו בבעיה אבל לא מצאתי בשום מנוע חיפוש תשובה מועילה בבקשה עזרה http://www.rar.co.il/files/Micro-1130362683.jpg עוד משהוא קטן מהם השמור למערכת בתמונה לפי הסדר תודה לעוזרים לילה טוב עבודה מחר :kopfpatsch:

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  16. Started by Internal,

    דריבר של ATI 9.11 k-lite 5.51 MEDIA PLAYER CLASSIC בעיה מופיעה דיי מזמן אבל עכשיו החלטתי שדיי!! ניסיתי לעדכן את הכל . ניסיתי לחפש מידע בגוגל , ניסיתי לבטל WMV בתוך דריבר של ATI לא עזר חיפשתי גם בפורום אבל שום דבר לא מתאים ולא עוזר יש למישהו עצה ?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  17. שלום אני חן ואני מחפש נגן מוסיקה (פורמטים בסיסיים בד"כ), שקיימות בו התכונות הבאות: סימון מקטע מסוים בשיר וחזרת הניגון בלופ רק בקטע הזה, העלאת הקצב (tempo) ולעתים גם שינוי הטון (pitch). אלו קיימים בAmplitube - סימולטור מגברים לגיטרה במחשב, והנגן שבא יחד איתו בגרסאת הstanalone של התוכנה. אך מה הבעיה - בגלל הדמיית המגברים התוכנה צורכתבIDLE בסביבות ה100MB פלוס של זכרון (כשהיא רצה, בתהליך...) בנוסף ניסיתי להסתדר עם פלאגינים לwinamp ודומותיה - אך מכיוון שאין את תכונת סימון קטע וניגונו בלופ - זה לא ממש עוזר לי... אשמח לדעת אם מישהו נתקל בתוכנה דומה / יכול להמליצ אולי על נגן עם תכונות אלו. המון תודה! חן כהן.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  18. http://www.zix.co.il/images/z-982726075.JPG

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  19. הייתי רוצה לדעת אם אתם ממליצים על ויסטה(מחשב חזק!)?אם כן על איזו גירסא? כמו כן שאלה חשובה- ישנן שמועות שלא מומלץ להתקין שתי מערכות הפעלה (גם אם על פרטישן שונה),האם יש דברים בגו? מה גודל המחיצה המומלץ לטובת הויסטה? אני פשוט רוצה לנסות את הויסטה מבלי למחוק את המערכת ההפעלה הקיימת.חשבתי להתקין בפרטישן שונה (בפרטישן אחר XP). תודית

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  20. Started by new!!!!,

    מומלץ להתקין FEREWILL? במה עוזרת לי התוכנה ? אני יודע שהתוכנה מגנה אבל עד היום לא הייה לי את התוכנה ולא הייה לי פורצים לא הייה לי כלום :-X עם התוכנה לא הייתה לוקחת משאבי מערכת לא הייתי שואל!! :-[ אז להתקין? ועכשיו בתוכנה יש לי 3 רמות 1- block all 2-normal 3-allow all מה הרמה הכי נמוכה? ויש לי את התוכנה Sygate 5.6

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  21. היי לכם. יש לי שתי בעיות מעצבנות שאני לא מסתדר איתן: מיקום סרטוני וידאו ופלאש: משום מה, פאוורפוינט משתמשת במיקום האבסולוטי של הסרטון בכונן. לאחר צריבת המצגת לדיסק(או העברה לתיקייה אחרת), הסרטון לא עובד. מה אפשר לעשות? הוספת סרטוני פלאש: האם יש דרך נורמלית להוסיף סרטוני פלאש? הבעייה הכי גדולה היא שלאחר הרצה של המצגת, הסרטון נתקע במיקום שלו ולא מתחיל לרוץ מההתחלה אם מפעילים שוב את המצגת מ-0. עוד בעייה היא שאני מעוניין שהמצגת תמשיך לשקופית הבאה ברגע שסרטון הפלאש מסתיים. האם יש דרך לעשות זאת(מבלי לחשב את זמן ההפעלה של הסרטון, זה לא תמיד אמין).

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  22. Started by SheZiF,

    שלום בזמן האחרון המחשב שלי התחיל לעלות לאט אז בדקתי ושמתי לב שהדרייברים של הכרטיס קול דורשים הרבה תוכניות בזמן ההפעלה רציתי לברר אילו מבין התוכניות הבאות של Creative אני יכול להסיר מהרשימה? בתודה,

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  23. Started by benor,

    אני לא יודע מה בדיוק עוללתי, אבל יש איזושהיא דרך להחזיר את המצב לקדמותו? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  24. Started by limi1,

    אני צריך הסבר איך לצרוב על דיסק של 900 MB בתוכנה נרו 6. ואני לא יודע אם זה קשור לפורום תוכנות אבל בExplorer פתאום בכל האתרים אני רואה כתב ענק והרבה מעל הנורמל. מה יכולה להיות הבעיה???

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  25. Started by nir_e,

    שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שהופכת שמות מעברית לעברית אנגלית לדוגמא בית הבובות לbeit habubut מודה לכל מי שיוכל לתת לי שם של תוכנה כזו..

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות

דיונים חדשים בפורומים