תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
או לפחות לשמור בנפרד את הדפים הארוכים והרוחביים?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
איזו תוכנה תוריד לי מהר?....ותשמור לי את היעד (קישור) של הלינק להורדה...גם אם אני יפסיק אותה באמצע..??????? תוכנה וגירסא ואיפה אני יכול להשיג אותה?
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
למה אני לא מצליח לשלוח קבצים בתוכנה הנ"ל ולקבל אני יכול? כל מה שאני מנסה לשלוח זה ניכשל גם כשאני סוגר את הפיירוול. דרך אגב אני לא יודע אם זה קשור אבל יש לי רשת בבית עם מודם אלקטל שהוא גם ראוטר.
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול,איך אני יוצר קבצים כאלה שאפשר להעבירם ל נגן? (אלו קבצים שמראים את מילות השיר) או שיש כבר קבצים מוכנים כאלה,אם כן מאיפה ניתן להורדם. תודה יורה..
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום וחג שמח לכולם, ביומיים האחרונים שאני מנסה להכנס לאתרים כמו FLIX, MSN VIDEO, ו- YOUTUBE אני מקבל הודעות על כך שהמחשב אינו עומד בדרישות וחסרים לו גרסא עדכנית של JAVA או FLASH PLAYER. למשל, ההודעה מ YOUTUBE (הבעיה העיקרית שלי) : Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player. יש לציין שלא מחקתי שום דבר, לא התקנתי משהו חדש, ואין חסימת JavaScript באפשרויות הדפדפן . הדבר ארע פתאום, לפני כן האתרים פעלו מצויין.. נסיתי להכנס לקישורים המוצעים והתקנתי מחדש את ה FLASH PLAYER וגם את JAVA, אך עדיין מופיעה אותה ההודעה. דבר מוזר, אני יכול לצפות בסרטונים בגוגל וידאו, שגם הוא אתר שעושה שימוש…
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
מערכת הפעלה XP SP 2. הסרתי התקנה של office pro 2003 לפני כמה שבועות. התקנתי מיד אח"כ office enterprise 2007. הגדרתי חשבון שלי מנענע שעבד בסדר. אתמול החלטתי להוסיף פרופיל משתמש. יצרתי שני פרופילים כשאחד מהם מחליף את פרופיל ברירת המחדל (מחקתי את פרופיל outlook) ושבפתיחת התוכנית אתבקש לבחור את הפרופיל. מיד אח"כ נכנסתי עם הפרופיל שלי ועם הפרופיל השני באופן רציף. לאחר בדקתי בתהליך יצירת הפרופיל מה קורה כאשר לא מבקשים להגדיר ידנית אבל לא השלמתי תהליך זה אלא חזרתי אחורה וביטלתי אותו. לאחר מכן בפתיחת ה outlook אני מקבל 4 פרופילים כשכל אחד בעצם מוכפל. ניסיתי לשנות את שם ה PST ואפילו למחוק את התיקייה של ה PST. בסופו של דבר יש לי שני פרופילים שונים שאני לא יכול למחוק אותם בגלל שגיאת…
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו מכיר מדריך מפורט איך עושים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
למה שאני מתכוון שזה יהיה משולב, שלא יהיה צורך בכלל בקובץ srt, txt ומהסוג ככה כשהדי וי די יקרא את זה , הוא פשוט יראה את זה כחלק מהסרט (כמו בסרטי SVCD) כי יש לי DVD קורא XVID אבל כשאני צורב סרט נגיד עם כתוביות בקובץ נפרד הוא (ה dvd) מראה לי את זה בג'יבריץ' (ג'יבריג' ? אנערף - בשפה לא מובנה). קיצר אפשרי לשלב בין הסרט לכתוביות (xvid) ?
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אז ככה... דבר ראשון...אני מקבל מלא דואר זבל..מכתובות קבועות....אני רוצה שאיך שאני מקבל מכתב מכתובת מסוימת היא עוברת ישירות למחיקה.... ודבר שני....האם זה אפשר להוריד את האוטלוק לסיסטם טריי?....(ליד השעון)..
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
בכל מקום שאני רואה וידאו- BSPLAYER,מדיה פלייר, יוטיוב יש לי מי פס אופקי בחלק התחתון של הוידאו שחותך את התמונה... החלק העליון בסדר וגם החלק התחתון אבל באמצע יש מן פס דקיק שמעקם את התמונה וזה ממש מעצבן לראות ככה... זה בולט כשהאובייקטים בוידאו זזים מהר או במעבר של המצלמה פירמטתי התקנתי את הדרייברים הכי חדשים וזה לא עוזר.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני מנסה לתקן מחשב ישן יחסית... המחשב עובד מצויין כל עוד לא מעלים את התוכנה. זאת תוכנה צבאית ואף אחד לא יכיר אותה..... לפעמים הוא גם עובד כשהתוכנה עולה אבל בד"כ הוא פשוט מעלה את התוכנה, והמחשב מעלה את עצמו מחדש. התוכנה מושכת נתונים לפני עלייתה כ10 דקות דרך מודם חיצוני. רק כאשר היא סיימה למשוך נךתונים ומסך התוכנה עולה המחשב מופעל מחדש... מה יכולה להיות הבעיה? אין לי דרך להתקין את התוכנה שוב..... והמודם נראה תקין....
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
היי... אני מחפש פקודה שתעשה SUM או + של תאים בלולאה, הכוונה היא, שאני רוצה שהתכנה תעשה פעולת חיבור על כל מספר קבוע של תאים. לדוגמא: a2+a4+a6+a8........... וכן הלאה עד איןסוף...(כל שני תאים) ... אני מניח שזה אפשרי, אם מישהו יודע איך . תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אז ככה יש לי וירוס בשם: w32.korgo.AB בשום דרך הוא לא מוכן להימחק ניסית את כל השיטות האפשריות הוא לא מוכן להימחק מה אפשר לעשות בעניין?! תודה ענקית לעוזרים,
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
-
שמעו, יש לי כמה בעיות עם התוכנה: 1) כל פעם שתוכנה שמנסה להתחבר לרשת נפתחת, זון אלארם שואל אותך מה לעשות, ואפשר להכניס את התוכנה לזכרון שלו והוא לא אמור לשאול אותך מה לעשות איתה. אצלי מה שקורה זה, שבכל הפעלה מחדש של המחשב, הוא מאפס את הרשימה של מה שהוא אמור לזור ושואל אותי על כל תוכנה מחדש. איך אני עושה שהוא ישאל רק פעם אחת ויזכור את זה להבא? אותו דבר ד"א קורה עם הרשת, הוא כל פעם בהפעלת המחשב, מוצא אותה מחדש. 2) יש שם משהו, im security, שזה כביכול אמור לשמור לך על התוכנת מסרים מידיים, אבל במציאות זה רק מציק לי. כשני מוריד את זה לרמה off, זה ממשיך להתנהג כאילו שלא עשיתי כלום וממשיך להציק לי. איך אני מבטל את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
תקשיבו יש לי בעייה רצינית במסנג'ר.. אני מתחבר , תוך 15 שניות הוא מתנתק לי.. ככה כל הזמן. חיפשתי פתרונות באינטרנט ולא מצאתי כלום.. עד עכשיו השתמשתי באיזה גירסה ישנה וזה לא עשה בעיות אבל עכשיו הוא דורש ממני לעדכן , עדכנתי לגירסה הכי עדכנית וזה מנתק אותי כל 15 שניות.. אין לי מושג מה לעשות , בדר"כ אני מחפש לבד פתרונות באינטרנט וקורא מאמרים באנגלית אבל זה לא מראה שום שגיאה או הודעת שגיאה , פשוט מנתק אותי אחרי 15 שניות שאני מחובר ואין לי מושג למה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור .
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני יודע שזה לא קשור לפה אבל לא מצאתי מקום יותר מתאים קיצור עכשיו הייתה הפסקת חשמל והמחשב נכבה..... ואז שעוד פעם הדלקתי אותו (....) נכנסתי לפייר פוקס והפרופיל שלי נידפק הוא עדיין במחשב אבל הפייר פוקס לא הפעיל אותו עזרה?
-
- 7 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מישהו יודע איזה כונן ורטואלי או תוכנה מאפשרים לפתוח קובץ IMAGE של NERO שסיומתו nrg?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני סובל מתקלה מתסכלת ביותר/אני על סף משבר/לא יכול יותר/אם למישהו יש פיתרון/שיבוא מהר ככה: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7100) GA-MA790GP-UD4H AMD Phenom II x4 940 4096MB RAM DirectX 11 רצוי גם לציין שהתקנתי לאחרונה אוזניות-מיקרופון M$ Lifechat lx-3000, אפשרי שהן קשורות איכשהו... ו...שאני מריץ Outpost Security Suite Pro 2009 ver. 6.5.5 (2535.385.?). הבעיה היא כדלהלן: ככלל, המחשב רץ די חלק ואין יותר מדי תלונות טפו טפו, זולת קפיצות אקראיות ונדירות באודיו ובווידאו. אלא שאחרי כמה שעות בהן רצה תוכנת שיתוף כלשהי (ניסיתי אימיול ויוטורנט בינתיים והתוצאה זהה, לא נראה לי שהבעיה היא בתוכנה עצמה), המחשב מתחיל להתפגר. בניגון סרטים ושירים יש קפיצות ודילוגים עצבניים, המתארכים ככ…
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אין מה להוסיף, תענו על השאלה הנ"ל. תודה רבה לכל העוזרים מראש.
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
הורדתי לאחרונה תוכנת ליגטורה שמזהה אותיות ממסמכים סרוקים גירסא 6.5 וכשהרצתי את התוכנה הופיעה הודעה (hasp not found (15 אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי מה זה וכיצד לפתור את הבעייה תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
התוכנת צריבה נרו לא עובדת במחשב זה מה שרשום שמתקינים http://www.siz.co.il/my.php?i=ozjzwdwmhyi0.jpg
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
היי יש לי בעיה במובי מייקר בעת עריכת וידיאו (אכ'ממ.. מי אמר ש AMD גרוע בעריכת וידיאו?) כל פעם שאני מצרף סרטונים ומוסיקה למובי מייקר, אחרי איזה 20 - 25 סרטונים שייבאתי והכנסתי לסרט, הוא מתחיל להציג לי X על חלק מהסרטונים והם פשוט לא פועלים בסרט, ואין איך להחזיר אותם.. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
^^^ תודה (הגרסה החדשה פשוט תוקעת לי את המחשב)
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי את חבילת האבטחה של נוד. איך אני חוסם בפיירוול תוכנה כך שלא תהיה לה גישה לאינטרנט?
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-


