עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי בעיה הכי טיפשית שיכולה להיות,נכון בד"כ יש הרבה בעיות עם התרגום של התוכנה לעיברית כמו למשל שראים את האותיות הפוך, שזה הופך לג'יבריש או שלפעמים לא רואים כלו וכל מיני כאלא, אז הבעיה שלי היא דווקא באנגלית,הורדתי את הגירסה העיברית ואני רואה חצי שמות באנגלית או שאני רואה רק חלק משם השיר או שאני רואה רק את שם הלהקה בקיצור אין לי כוח להסביר ואין לו כוח להיסתבך עם זה. איך אני חוזר לעשר ??? וגם לא מיזמן החלפתי ל IE7 ומאז אני מרגיש האטה במהירות האינטרנט, אתם חושבים שאני סתם מרגיש או שזה באמת יכול ליהיות ? (מפרט בצד+1.5 מגה אינטרנט)

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  2. שלום אני צריך את התוכנה S&M בגרסה הכי חדשה שלה לא משהו ישן חיפשתי בגוגל באימיול ולא מצאתי אשמח אם תמצאו לי תודה!

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  3. אני רוצה לשנות תמונה בפרופיל ושכחתי מאיפה מורידים את הקישור לתמונה זאת תוכנה עם ציור של FROG צפרדע מישהו יודע ?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  4. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.techpowerup.com/downloads/104 - Dump Bios button on X1000 Series disabled until fix is found - Artifact scanning should work better now - Voltages can be saved to a profile and loaded on startup - Fixed "New Malware.H" misdetection by McAfee - Fixed "PCK/Morphine" misdetection by AntiVir PersonalEdition - Fixed minor issue with profiles storing extended NVIDIA clocks - Fixed warning "Alternate Pixelcenter" - Added option to swap GPU and GPU environment temperature (cosmetic change for some ASUS NVIDIA cards) - Temperature monitoring is back for NVIDIA cards - Broken dialog sizes fixed on non-standard screen DPI settings

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  5. מחפש תוכנה חינמית ופשוטה לחשימת צפיה באתרים למבוגרים. יש אולי פונקציה כזאת באקספלורר?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  6. Started by yuuu,

    האם ערכת MUI עברית של XP מתאימה לMCE? תודה רבה לעונים .

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  7. רוב הפורומים וחלק מאתרי הרטיו לא עובדים לי בפיירפוקס האתר עצמו עובד אבל כל פעם שאני רושם סיסמא ושם משתמש נכונים ומנסה להתחבר הוא חוזר לי למסך שבוא אני צריך לשים את הססמא... בIE הכל תקין וטוב מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  8. Started by maorsh18,

    שלום אני מחפש תוכנה להקלטה מכרטיס מסך geforce 6600gt vivo הוא מחובר לממיר אני מחפש תוכנה שמקליטה גם באיכות טובה כמה שיותר תודה למי שעוזר...

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  9. כל לינק שאני נכנס אליו לא משנה איפה פיירופקס קרום אקספלורר שבור בשניה הראשונה ואם אני לוחץ שוב אז מסתדר מה הבעיה ?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  10. Started by ruff stuff,

    שלום אנשים עשיתי ריסטור למערכת אחרי פעולת v cleaner שהסיר לי וירוס מסוג סוס טרויאני. אחרי ריסטרט למחשב אני רואה שכל כניסה שלי לפורומים מסוימים כל הסיסמאות שלי נימחקו וגם שם המשתמש שלי אז אני שוב צריך להתחבר ולך תשבור את הראש מה היתה הסיסמא. למה זה קורה??????? ושוב כדי להיות סגור על העינין צריכים לשים וי כדי לנתק את הריסטור ואז להוריד את הסימון נכון? עוד שאלה איך מבטלים את האפשרות של החלון שעולה לחיבור לאינטרנט ? אני רוצה לעשות את זה ידנית. מקווה שתעזרו תודה.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  11. Started by demultiplexer,

    היה לי וירוס ועכשיו אני לא יכול להיכנס לכוננים במחשב שלי. דבל קליק, לחיצה על ENTER וגם קליק ימני לא עושה כלום ! נכנסתי להגדרות אבטחה של המחשב שלי והורדתי לLOW אבל זה לא עוזר. מה עושים ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  12. כוונתי היא שחיברתי HD נוסף למחשב שיושב בו מערכת הפעלה עם Outlook Express,ואני רוצה לשלוף את הפנקס כתובות משם,איך אני עושה את זה? אשמח לעזרה תודה רבה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  13. שלום, אשמח במידה ומישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה. כשאני מנסה לנגן סרט כלשהו (בפורמט XVID בלבד ממה שראיתי) המדיה פלייר נותן לי שגיאה ונדגר, כמו גם החלון explorer שנמצא בתיקייה בה הסרט ממוקם. ניסיתי עם תוכנה אחרת, אותו הבעיה. ניסיתי להתקין מחדש את המפענח XVID ועדיין נותרה אותה הבעיה. יש למישהו רעיון? תודה, Anatoli.

  14. Started by iakovl,

    גילית (שמתי לב ) למשהו מוזר כשאני מפעיל FF ביחד עם הקומט המהירות של הקומט צונחת כמו אבן (וזה לא שהFF אוכל פס כמו פרה) מה יכול לגרום לזה?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  15. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 6 תגובות
    • 615 צפיות
  16. התקנתי תוכנה בשם hideip והיא שינתה לי את הפרוקסי באקספלורר ובפיירפוקס. באקפלורר הצלחתי לבטל את זה, אבל בפיירפוקס משום מה אחרי שאני מבטל את הפרוקסי, הוא לא מתבטל לצמיתות. כשאני יוצא ממנו ונכנס הפרוקסי חוזר בדיוק כמו שהיה. שום דבר לא עוזר, מחקתי את התוכנה הזאת, ואת הפיירפוקס והתקנתי אותו שוב, מחקתי את האייפי מהרג'יסטי. איך אני יכול להפטר מהפרוקסי הזה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  17. לכל בעלי תוכנת האנטי ספיוור של מיקרוסופר או גיינט בעבר התוכנה הזאת פשוט תוקעת את המחשב!!!!! לאחר בדיקה שלי על 3 מחשבים נדהמתי לגלות שהיא פשוט מאיטה את המחשב לא ממש בהתחלה אלה לאחר כמה ימים של עבודה הייתי בטוח שזה רק אצלי אבל הסרה של התוכנה הקפיצה לי חזרה את המהירות של המחשב נסו להסיר אותה ותראו הבדלים משמעותיים!

  18. Started by Lirux,

    הביאו לי דיסק די וי די שיש בו צילום ממצלמת וידיאו בפורמט vob. אני צריך לחתוך מהדקה ה20 עד הדקה ה-40... איך אני עושה את זה? ממש דחוף יש לי פחות משעתיים. תודה, לירן.

  19. Started by eagleye,

    רציתי לדעת אם יש דרך להצמיד כתוביות לצמיתות בשיטה מהירה יור מוירטואלדב, לא avisub. ושמעתי על איזה שיטה של הפורמט dvd שאפשר רק לשים בצריבה את הכתוביות עם הסרט יעני באותו דיסק רק נפרדים ושהדיוידי ידע לזהות שהכתוביות שייכות לסרט וינגן את הסרט עם הכתוביות.-מישהוא יודע על השיטה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  20. שלום אני רוצה לשלוח מצגת עם שיר לאדם אחר כאשר אני ישלח רק את המצגת בלי לשלוח בנוסף אליו את הקול שלה. מה שאני רוצה בעצם זה לקודד את הקול לתוך המצגת. משהו יודע אך? עריכה: אני מכיר את האפשרות ארוז לתקליטור אך זה לא מספיק טוב בשבילי...

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  21. אני משתמש ב-Internet Explorer ומותקן אצלי ה-JAVA הכי חדש וגם הגרסא האחרונה של Adobe Flash. בכל פעם שאני נכנס לאתר של Nseries של NOKIA אני פשוט מקבל מסך שחור. איך לתקן את הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 615 צפיות
  22. Started by s0d,

    אני לא מצליח לשמוע קבצים של MIDI וMID וזאת אולי הבעיה: http://img240.imageshack.us/img240/6570/gfdgdfzr6.jpg אני לא מצליח לשמור את השינוים שאני עושה וזה נישאר ריבוע לבן מישהו יודע למה?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  23. אין לי מושג מה זה... עם אני עושה אוקיי זה מנסה להתקין לי איזה תוכנה שניראת לי כמו ספייוור והירצתי חיפוש לספייוור במחשב ולא מצאתי כלום מישהו יודע מה זה? וזה קופץ לי כל רגע שאני ניכנס לאנשהו... אי אפשר להישתמש באקספלורר ביגלל זה

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  24. Started by switchman,

    .

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות

דיונים חדשים בפורומים