עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by duk4u,

    אשמח לתגובות.

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  2. על איזה מנהל הורודות אתם ממליצים? חינמי כמובן והכי מסודר וטוב. תודה !

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  3. .

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  4. Started by Toxin II,

    אהלן, לאחרונה נשבר לי מהMEDIA PLAYER של WIN VISTA והחלטתי שאני יוצא במסע אל עבר הלא נודע, אל עבר נגן מדיה חדש למחשב. אני מחפש נגן מדיה שמסוגל להריץ סרטונים בפורמטים שונים, ללא צורך בהתקנת חבילות מקודדים וחרטאות בסגנון, שבאמת שאין לי סבלנות אליהם. ממתין להמליצות

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  5. על איזה נגן מדיה אתם ממליצים לי?? אני מחפש נגן מדיה מושלם. לא מסובך מידי. תומך בכל סוגי האודיו והוידאו. מאפשר הוספת כתוביות. תוכנה קלה שלא מאיטה הרבה את המחשב. וצ'ופר אם זה יהיה בעברית אבל זה לא עקרוני.

    • 7 תגובות
    • 742 צפיות
  6. פעם הייתי משתמש ב-BSPLAYER, אבל שמו בו קצת תוכנות ריגול לאחרונה אז וויתרתי עליו. אני משתמש עכשיו ב-WMC והוא עושה בעיות כל הזמן, לרוב קורס. אני לא מכיר נגנים אחרים, אז אם מישהו יכול בבקשה תמליצו על אחד טוב שלא עושה בעיות ותומך ברוב הפורמטים :-).

    • 10 תגובות
    • 949 צפיות
  7. על איזה פיירוול ואנטי-וירוס אתם ממליצים לי....עד עכשיו השתמשתי בnorton internet security 2004 ואני רוצה משהו אחר כי נורטון מעמיס יותר מידי על המחשב שלי...והמחשב שלי לא משהו... אני צריך משהו טוב ושלא יעמיס על המחשב יותר מידי... ??? ??? ???

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  8. Started by IlanF,

    קניתי את הCRUZER TITANIUM 2GB וראיתי את הדבר הזה של הU3... על איזה תוכנות אתם ממליצים? איזה כדאי לשים בDOK? ולפי מה שראיתי, לU3 אין תמיכה בתוכנות של PORTABLEAPPS.COM ואי אפשר להוסיף אותם לתפריט. אז יש איזה תוכנה שיכולה להביא לי תפריט משנה לתוכנות האלה?

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  9. על איזה תוכנת שיתוף אתם ממליצים ולמה?

    • 10 תגובות
    • 719 צפיות
  10. אני עכשיו אחרי פירמוט ויש כמה דברים (לא נזכיר בפורום הזה ) שאני רוצה להוריד מתוכנת שיתוף טובה חבר שלי המליץ לי על שראזה איזה הכי טוב? נ.ב הקרטיריונים שלי הם: מהירות, כמה שפחות ווירוסים (ובלי קבצים שקריים), בלי ספיוור ושאשפר יהיה למצוא קבצים בעיברית

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  11. כזו שמוחקת קבצי זבל,מוצאת שגיאות וכו'.

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  12. אני מעוניין להתקין תכנת internet security. על מה אתם ממליצים? איך Mcafee?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by pilotkevin,

    אני לא יודע כבר איזו גרסה עדיף. יש כאלה שאומרים שהחדשה מעמיסה על הזכרון, שהישנה פחות טובה, או שהגלישה באחת מהירה יותר מבשניה. מה אתם חושבים? אנא נמקו את בחירתכם והוסיפו מידע שיהיה מעניין לקרוא. תודה pk

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  14. צורב חדש, ה-DVDRW הראשון שלי, אני מתבייש להגיד נרו 6.6 סו פאר עבד יפה עם DATA, השאלה היא מה מומלץ לריפינג ושכפול? תוכנה שתיתן לי להשמיט אקסטרז לא רצויים ע"מ להתאים הכל ל-4.7GB וכו'... תודה!

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  15. שלום לכולם! אני צריך תוכנה שאני אוכל לקחת סרטון וידאו ולדביק עליו משהו כמו פרסומת שהוכנה בפלאש או בפוטושופ.... כלומר שנגיד אם יש לי סרטון אז שבתחתית הסרטון יופיע משאני רוצה.... ואז לשמור את זה בתור קובץ AVI... זה אפשרי? על איזו תוכנה אתם ממליצים? תודה מראש לכולם העוזרים!!!!!!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. ואני מבקש גם הסבר על איך משתמשים בה. פעם ראשונה שאני הולך לעשות את זה.

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. טוב, סליחה שאני שוב מעצבן אתכם, אבל נמאס לי כבר מהנורטון הזה! כל כך הרבה בעיות היו איתו אז העפתי אותו.... אז עכשיו אילו עוד תוכנות גיבוי טובות יש? אבל אני מדבר בעיקר על גיבוי כוננים שלמים, כמו הIMAGE של נורטון. שבכל בעיה או תקלה פשוט משחזרים למצב הקודם. ראיתי שעכשיו בחבילה החדשה של NERO בתוכנה BACKITUP יש אפשרות לגבות כונן שלם, וממש בצורה נוחה גם עם GHOST. אבל הבעיה העקרית היא, אם למשל אני עושה איתה גיבוי, אז בעתיד כשאני ארצה לפתוח את הגיבוי דרך הDOS (בBOOT הכוונה) אז איך אני עושה את זה? :s05: או אם יש לכם תוכנת גיבוי (לא חשוב בתשלום או חינמית) אז בקשה תמליצו!

    • 4 תגובות
    • 543 צפיות
  18. Started by afekchaos,

    שלום , יש לי שאלה שאין לי עלייה תשובה הגיונית: מה ההבדל בין VBR לMP3 יש שירים של MP3 אבל עדיין הם VBR ויש MP3 שהם פשוט MPEG3 וכשאני מנגן בWINAMP למשל שירי MP3 שהם VBR האיכות שלהם יורדת ועולה, לא נשארת על מספר אחד, מי שהבין ויכול לענות, בבקשה. תודה, אפק

    • 6 תגובות
    • 965 צפיות
  19. Started by afekchaos,

    שלום רב, אני רוצה לדעת כמה דברים על התוכנה מירנדה. התקנתי את התוכנה ואני לא יודע למה הכתב שמה הוא ג'יבריש ולא בעברית כמו באייסיקיו? ועוד שאלה חשובה לשם זאתי התקנתי אותה. איך יודעים מי מסתכל לי באווי. זה יהיה גם טוב אם תתנו לי קישור למדריך לעזרה בקשר לתוכנה הזאתי תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  20. Started by xtract1,

    http://computers.walla.co.il/?w=/4/964109 הינה המידע... נשמע לא רע בכלל..מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  21. ולצרוב אותה בדיסק אחר כך בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 477 צפיות
  22. Started by artyom,

    http://ziza.ru/2006/08/30/kreativnye-raboty-ot-platinumfmd.html

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים