תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש תוכנות לכיווץ וידאו... ניסיתי לכווץ וידאו אבל לא הצלחתי... אני רוצה לכווץ קובץ וידאו של 20 דקות ב30MB זה מאוד דחוף בבקשה תעזרו לי
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב סרט ב VCD אבל הסרט ארוך מידי והוא לא נכנס לדיסק אחד אז חשבתי שאולי אפשר לעשות שהתוכנה תקודד אותו ותפצל את הסרט לשני חלקים איך עושים את זה? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חדשה בפורום ולא בטוחה שזה המקום הנכון לבקש בו את העזרה הזאת, אבל..קניתי צורב די וי די, של NEC מעבר להתקנת הצורב פיסית במחשב,לא מצליחה לעשות איתו כלום. לא קבלתי איתו אף תוכנה (המחשב זיהה אתו..) ויש מליון סרטים שמפוצצים את המחשב(של 120 ג'יגה...שזה דיי הרבה) חייבת עזרה דחוף!! ניסיתי בנרו וכיו"ב..כלום! אשמח בכל עצה. תודה ושבת שלום!
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
וכן, הכוונה ל-Discworld הראשון, שהגיע על דיסק בודד (משלים חסכי ילדות). הבעיה? אני מצליח לשמור משחקים בלי בעיה, אבל כשאני מפעיל את המשחק מאוחר יותר, לא מופיע אף משחק שמור ברשימה. בדיקה בספריה של המשחק מראה שהקבצים נשמרו, אבל כשאני מנסה לטעון הוא פשוט מתעלם מקיומם. אני מפעיל את המשחק עם DosBox 0.70 דרך D-Fend 2.0.65. יצרתי את הפרופיל עם ההגדרות האוטומטיות, ואין לי מושג מה צריך לשנות שם כדי לפתור את הבעיה (אם בכלל שם טמון הפתרון). לעזרתכם אודה.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו יודע איך משדרגים את התוכנה לע"יל כך שתתמוך גם בעברית בזמן צפיה במחשב או בטלויזיה?? יש משהו משלים? תחליפי??
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיכולה פשוט להוריד את הסאונד מקובץ וידאו ואם אפשר גם לקמפרס אותו
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
זאת אומרת האם הוא כולל בתוכו אנטי ריגול? ואם לא איזה אנטי ריגול הכי מומלץ?
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר את התוכנה הזו להדמיות תלת מימדיות? אני מכיר את התוכנות האחרות אבל לזו יש תוצאות ממש שוות ורציתי לקבל קצת פרטים.. תודה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
VAIO vgn-txn25n חפשתי בכל מקום... וזה לא מוריד לי מהאתר של דםמט לא יודע למה בבקשה עזרה ואני צריך אותם ל-XP
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
לתוכנה קוראים Everything search engine וניתן להורדה מכאן: http://www.voidtools.com/ לא האמנתי שזה יהיה כל כך טוב. מוזר שזה לא קיים בגוגל דסקטופ או קופרניק. זה ממש מהיר. למה אצלהם זה לא פועל כך? יש משהו מיוחד בתוכנה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
ניסיתי דרך TASK MANAGER (תהליכים וגם רגיל), ניסיתי דרך הX של התוכנה, ניסיתי עם קליק ימיני בטסק-באר -> סגור, אבל שום דבר לא עובד... התוכנה עדיין דלוקה (ותקועה כדאי גם לציין ) מה עושים עם תוכנות עקשניות כאלה?
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייבר והמחשב לא מזהה אותו עדיין מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שאלה קצת מוזרה...אז לפני שאני מתייאש ממנו סופית החלטתי פשוט לשאול, כי אני לא מוצא. יש לי רשימה של 410 "threats" שהוא לפחות מזהה אותם ככאלה, אין לי דרך נראית לעין למחוק אותם, ונכון לעכשיו אני לא רואה את עצמי עושה "Add to exclusions" על כל אחד מהם. חיפשתי קצת בתוכנה ולא מצאתי, מישהו אולי יודע? (אל תתיחסו לשעה המאוחרת). :bash:
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לעריכת וידיאו פשוטה שאוכל לחבר שתי סירטונים לאחד לשנות את הפסקול של הסרט וגם שאוכל להעביר על הסרט פילטרים שונים תודה מראש BIG FOOT
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני על וינדוס 7 64 ביט, וכשאני מנסה להכנס לאתר התוספים של פיירפוקס אני מקבל שגיאת התחברות. data irruption error
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מישהו מכיר SKIN שהופך את ה-IE7 לתצורה של IE6? אני פשוט לא מסוגל לעבוד עם ה-IE7 ככה! הלחצנים קדימה ואחורה קטנים, ה-STOP בקושי נראה, ובכלל אני לא אוהב את הצורה של IE7... לצערי אני חייב להשתמש בו מידי פעם, אלרת אני ב-FF.
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
התוכנה (לוח שנה ) רצה לי בWIN98 אך בWIN2000 היא נותנת לי הודעת שגיאה מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
מדובר בגרסת פירפוקס המעודכנת 2.00.13 . יש לי עליה IETAB וכשאני בא להפעיל אותו ,הוא פשוט קורס עם הפירפוקס . מיותר לציין שהאקספלורר האמיתי לא עושה בעיות . כמה שניטרלתי ,הסרתי שוב התקנתי הסרתי ,לא עוזר . בדקתי וירוסים מרגלים ואין שום דבר . מה עושים ? היש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מחשב חדש מיפרט למטה XP PRO SP2 מצלמה שפועלת מצוין במחשב הישן GPT התקנתי הכל כמו שצריך והבעיה היא במסנגר שאני רוצה להגדיר את המצלמה/לנהל שיחת וידיאו מצורפת תמונה יש לי הודעה שהמצלמה לא מחוברת או שתוכנה אחרת משתמשת בה ואז מופיע שהמצלמה מבקשת 60%מהפס וכ"ו מה הקטע במחשב הישן זה לא עשה בעיות ניסיתי הכל חיברתי ליציאות אחרות(יש לי 10 ) התקנתי הסרתי כלום לא עובד וזה רק במסנגר אני בטוח שמלא ניתקלו בבעיה אבל לא מצאתי בשום מנוע חיפוש תשובה מועילה בבקשה עזרה http://www.rar.co.il/files/Micro-1130362683.jpg עוד משהוא קטן מהם השמור למערכת בתמונה לפי הסדר תודה לעוזרים לילה טוב עבודה מחר :kopfpatsch:
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
יש לי אלבומים ב-flac וב-ape,האלבומים הם טראק אחד גדול,האבלבומים הועתקו מהדיסק המקורי והומרו לפורמטים שציינתי דרך eac ולאחר מכן הועלו לרשת,יש לי קובץ cue ואני רוצה לחלץ מהקובץ הגדול שכל שיר יהיה בנפרד בפורמט ape או flac ולא בקובץ גדול,משום מה אני לא מצליח לעשות את זה דרך cue splitter,שאני משתמש בתוכנה אני רק מקבל עוד 2 -3 קבצי cue קטנים של כמה ק"ב,איך אני יכול לעשות שיהיה לא טראקים נפרדים ב-flac\ape ולא טראק אחד גדול???
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך מסדרים את זה? עידכנתי וגם זה לא עזר. תודה
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום אני חן ואני מחפש נגן מוסיקה (פורמטים בסיסיים בד"כ), שקיימות בו התכונות הבאות: סימון מקטע מסוים בשיר וחזרת הניגון בלופ רק בקטע הזה, העלאת הקצב (tempo) ולעתים גם שינוי הטון (pitch). אלו קיימים בAmplitube - סימולטור מגברים לגיטרה במחשב, והנגן שבא יחד איתו בגרסאת הstanalone של התוכנה. אך מה הבעיה - בגלל הדמיית המגברים התוכנה צורכתבIDLE בסביבות ה100MB פלוס של זכרון (כשהיא רצה, בתהליך...) בנוסף ניסיתי להסתדר עם פלאגינים לwinamp ודומותיה - אך מכיוון שאין את תכונת סימון קטע וניגונו בלופ - זה לא ממש עוזר לי... אשמח לדעת אם מישהו נתקל בתוכנה דומה / יכול להמליצ אולי על נגן עם תכונות אלו. המון תודה! חן כהן.
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך אני מגבה את הדריברים של הקול והמסך במצב נתון שהם מותקנים כבר, ואנני יודע היכן קבצי ההתקנה.
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
http://www.zix.co.il/images/z-982726075.JPG
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום, יש לי כמה סרטונים בפורמט rm חיפשתי, וראיתי שזה איזה פורמט ושאפשר להוריד RealPlayer בשביל לצפות בסרטים האלה. השאלות שלי: 1. האם יש איזה-שהוא קודק שאפשר להוריד ולהתקין רק אותו בשביל לצפות בסרטים? אני מעדיף לא להעמיס את המחשב בתוכנות מיותרות, וכמובן שהכי טוב להמשיך להשתמש בנגן שאוהבים... 2. אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית כלשהי שתוכל להמיר את הפורמט של הסרטים מ-rm למשהו סטנדרטי אחר, כדי שאוכל לצפות בסרטים בנגן DVD שקורא divx 3. אם כבר המרות של פורמטים - אז אני אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית שיכולה להמיר פורמטים של סרטים (גם בשביל להמיר לפורמטים שנתמכים ע"י תוכנות ספציפיות, וגם לשם דחיסה איכותית של קבצים גדולים). תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-


