תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! אני חדשה בפורום ולא בטוחה שזה המקום הנכון לבקש בו את העזרה הזאת, אבל..קניתי צורב די וי די, של NEC מעבר להתקנת הצורב פיסית במחשב,לא מצליחה לעשות איתו כלום. לא קבלתי איתו אף תוכנה (המחשב זיהה אתו..) ויש מליון סרטים שמפוצצים את המחשב(של 120 ג'יגה...שזה דיי הרבה) חייבת עזרה דחוף!! ניסיתי בנרו וכיו"ב..כלום! אשמח בכל עצה. תודה ושבת שלום!
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
וכן, הכוונה ל-Discworld הראשון, שהגיע על דיסק בודד (משלים חסכי ילדות). הבעיה? אני מצליח לשמור משחקים בלי בעיה, אבל כשאני מפעיל את המשחק מאוחר יותר, לא מופיע אף משחק שמור ברשימה. בדיקה בספריה של המשחק מראה שהקבצים נשמרו, אבל כשאני מנסה לטעון הוא פשוט מתעלם מקיומם. אני מפעיל את המשחק עם DosBox 0.70 דרך D-Fend 2.0.65. יצרתי את הפרופיל עם ההגדרות האוטומטיות, ואין לי מושג מה צריך לשנות שם כדי לפתור את הבעיה (אם בכלל שם טמון הפתרון). לעזרתכם אודה.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו יודע איך משדרגים את התוכנה לע"יל כך שתתמוך גם בעברית בזמן צפיה במחשב או בטלויזיה?? יש משהו משלים? תחליפי??
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיכולה פשוט להוריד את הסאונד מקובץ וידאו ואם אפשר גם לקמפרס אותו
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר את התוכנה הזו להדמיות תלת מימדיות? אני מכיר את התוכנות האחרות אבל לזו יש תוצאות ממש שוות ורציתי לקבל קצת פרטים.. תודה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
VAIO vgn-txn25n חפשתי בכל מקום... וזה לא מוריד לי מהאתר של דםמט לא יודע למה בבקשה עזרה ואני צריך אותם ל-XP
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
לתוכנה קוראים Everything search engine וניתן להורדה מכאן: http://www.voidtools.com/ לא האמנתי שזה יהיה כל כך טוב. מוזר שזה לא קיים בגוגל דסקטופ או קופרניק. זה ממש מהיר. למה אצלהם זה לא פועל כך? יש משהו מיוחד בתוכנה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייבר והמחשב לא מזהה אותו עדיין מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכם!!! מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי!!! אני טכנאי מחשבים , ונתקלתי בהרבה מחשבים בלי הדריבר של הכרטיס קול. הייתי רוצה להוריד דרייברים של כרטיסי קול. השאלה שלי היא כזאת: תוכלו לתת לי רשימה של הכרטיסי קול on-board הנפוצים שיש קיום במחשבים ? בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 6 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שאלה קצת מוזרה...אז לפני שאני מתייאש ממנו סופית החלטתי פשוט לשאול, כי אני לא מוצא. יש לי רשימה של 410 "threats" שהוא לפחות מזהה אותם ככאלה, אין לי דרך נראית לעין למחוק אותם, ונכון לעכשיו אני לא רואה את עצמי עושה "Add to exclusions" על כל אחד מהם. חיפשתי קצת בתוכנה ולא מצאתי, מישהו אולי יודע? (אל תתיחסו לשעה המאוחרת). :bash:
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לעריכת וידיאו פשוטה שאוכל לחבר שתי סירטונים לאחד לשנות את הפסקול של הסרט וגם שאוכל להעביר על הסרט פילטרים שונים תודה מראש BIG FOOT
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אם יש לי אופיס 2003 ואני רוצה שהוא יעבוד לי באופיס ישן יותר איך אני עושה את זה ?
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מדובר בגרסת פירפוקס המעודכנת 2.00.13 . יש לי עליה IETAB וכשאני בא להפעיל אותו ,הוא פשוט קורס עם הפירפוקס . מיותר לציין שהאקספלורר האמיתי לא עושה בעיות . כמה שניטרלתי ,הסרתי שוב התקנתי הסרתי ,לא עוזר . בדקתי וירוסים מרגלים ואין שום דבר . מה עושים ? היש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
יש לי אלבומים ב-flac וב-ape,האלבומים הם טראק אחד גדול,האבלבומים הועתקו מהדיסק המקורי והומרו לפורמטים שציינתי דרך eac ולאחר מכן הועלו לרשת,יש לי קובץ cue ואני רוצה לחלץ מהקובץ הגדול שכל שיר יהיה בנפרד בפורמט ape או flac ולא בקובץ גדול,משום מה אני לא מצליח לעשות את זה דרך cue splitter,שאני משתמש בתוכנה אני רק מקבל עוד 2 -3 קבצי cue קטנים של כמה ק"ב,איך אני יכול לעשות שיהיה לא טראקים נפרדים ב-flac\ape ולא טראק אחד גדול???
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך מסדרים את זה? עידכנתי וגם זה לא עזר. תודה
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך אני מגבה את הדריברים של הקול והמסך במצב נתון שהם מותקנים כבר, ואנני יודע היכן קבצי ההתקנה.
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום, יש לי כמה סרטונים בפורמט rm חיפשתי, וראיתי שזה איזה פורמט ושאפשר להוריד RealPlayer בשביל לצפות בסרטים האלה. השאלות שלי: 1. האם יש איזה-שהוא קודק שאפשר להוריד ולהתקין רק אותו בשביל לצפות בסרטים? אני מעדיף לא להעמיס את המחשב בתוכנות מיותרות, וכמובן שהכי טוב להמשיך להשתמש בנגן שאוהבים... 2. אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית כלשהי שתוכל להמיר את הפורמט של הסרטים מ-rm למשהו סטנדרטי אחר, כדי שאוכל לצפות בסרטים בנגן DVD שקורא divx 3. אם כבר המרות של פורמטים - אז אני אשמח לקבל המלצה לתוכנה חינמית שיכולה להמיר פורמטים של סרטים (גם בשביל להמיר לפורמטים שנתמכים ע"י תוכנות ספציפיות, וגם לשם דחיסה איכותית של קבצים גדולים). תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
http://viscog.beckman.uiuc.edu/grafs/demos/15.html הינה האתר אפשרי להוריד ממנו את הסרטון הזה?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אהלן! אני מחפש תוכנה שאחרי שסרקתי טקסט או משהו, אני רוצה לערוך את הכתב שלו. איזה תוכנות מומלצות?(לא חייב חינמיות) אריאל
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה להתחיל לערוך סרטים שאני מצלם. עד עכשיו השתמשתי בmovie maker. אבל אני רוצה להתקדם למשהו מקצועי יותר. איזה תוכנה יש למשתמש ביתי שלא תהיה הכי מסובכת אבל שיהיו בה יותר פונקציות מאשר בmovie maker? תודה יואב
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום, התקנתי ווינדוס במחשב הישן שלי ורציתי להתקין דרייבר לכ.מסך RADEON X1300, בפעמים הקודמות כשרציתי להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך לא נתקלתי בבעיה כלל וכלל, אבל הפעם כאשר אני מכניס את הדיסק לכונן הוא אומר לי יש שלא נמצא ההתקן, ז''א כאילו אין כרטיס והוא לא מביא לי להתחיל להתקין. מישהו יודע מה הסיבה שזה קורה ואיך אפשר לסדר זאת? אשמח לתשובה. תודה מראש ולילה טוב.
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום לכולם..! יש לי בעייה אם הסמלים של הקבצים אין שם סמל יש רק את שם הקובץ (הקבצים שנמצאים בשולחן העבודה) מה אני צריך לעשות..? תודה לעוזרים..!
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
בס"ד בעמוד של המוצר באתר של מיקרוסופט יש קישור להורדה, שאני לוחץ על הקישור הוא מעביר אותי למנוע חיפוש, במנוע חיפוש זה לא מוצא את הדרייבר : http://www.microsoft.com/israel/hardware/mouseandkeyboard/ProductDetails.aspx?pid=058 מישהו בבקשה יכול לעזור לי ?, הורדתי כבר את הדרייבר לפני הפירמוט האחרון שלי, ועכשיו אני לא מוצא .. חפשתי בכל מקום אפשרי תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור באחד המחשבים. הבעיה שהמחשב הספציפי הזה לא מתמודד טוב עם קבצי CAB וRAR. בהתקנת תוכנות שמשתמשות בפורמט דחיסה - CAB , המחשב אומר שאינו מצליח לאתר את הקובץ למרות שפיזית הוא קיים בכונן\כונן נייד\דיסק. במידע ואני מצביע על הקובץ ידנית, אני מקבל הודעה שישנה בעיה בקובץ\ רשת\דיסק ההתקנה. מה שלא הגיוני הוא שאותם התוכנות במדוייק מפעילות שני מחשבים נוספים אצלי בבית ללא שום בעיה. בעיה נוספת, אני מוריד הרבה , משתמש בIDM בהורדה של קבצי RAR מהאינטרנט. המון קבצים יוצאים פגומים. אותם הקבצים בהורדה ע"י מחשב ע"י אותו הIDM יוצאים תקינים לחלוטין. חשוב להגיד שהמחשב נקי ומטופל היטב, כול התוכנות נוסו על מחשבים נוספים אצלי בבית ומחשבים נוספים. בשאר המחשבים אין …
-
- 2 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אני התחלתי קצת להתעניין בנושא וגם למדתי כמה דברים בסיסיים מTUTORIALS שונים באינטרנט וקצת לבד. ויותר מזה אני לא מצליח למצוא, אני רוצה ללמוד את התוכנה ואם מישהו מכיר אתר טוב ללימוד בסיסי אני אשמח.
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-


