תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בתוכנה Widget שמציג על ה-Desketop את מזג האוויר בכל מקום בעולם, לפי בחירה שלך, עם אייקון נחמד (שמש/עננים/גשם/שלג). צריך לרשום בתוכנה את ה-zip code של העיר שלך (תל אביב), ואז הוא מציג את המזג אוויר לפי אתרים בחו"ל של מזג אוויר. הבעיה היא שאני לא יודע מה ה-zip code של תל אביב. באתר http://weather.yahoo.com אפשר לכתוב שם של עיר או zip code של עיר, ולראות את המזג אוויר בעיר הזו ותחזית לימים הקרובים. אני צריך לדעת מה ה-zip code של תל אביב, בשביל התוכנה הזו ובשביל האתר. מישהו יודע איזה מספר אני צריך לרשום (5 ספרות), או תוכנה שממירה שמות של ערים בעולם ל-zip code?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום , פירמטתי את המחשב ושחכתי לשמור את המועדפים רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שתוכל לשחזר לי אותם?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
איזו תוכנה מאפשרת להמיר קובץ AVI (מקודד div3) בפורמט אאודיו AC3 לפורמט MPG (כלשהו) ללא איבוד הסאונד. מספר נסיונות לא עלו יפה: ניסיתי עם WinMPG Video Convert ועם NERO. המרת הוידאו הייתה ללא בעיות אבל יצא ללא קול.
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
-
ופירמטתי את המחשב, והיה בילבול ואני לא יודע אם בכלל גיביתי את המיילים, אני לא מוצא כלום, איפה זה נשמר? מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
ישנם סרטים (לא כולם) שברגע שמרצים אותם התוכנה פשוט מתעופפת, הקודקים שלי מעודכנים כמו כן ב media player הסרטים מתנגנים. אודה לעזרה מכיוון שאני דיי התרגלתי לתוכנה ולא בא לי להחליף לאחרת.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שישה קסצי WINRAR כל אחד שוקל כמעט 5 גיגה אני מעונין להעביר אותם לדיסק של 8.5 גיגה אני יכול לשנות את גודל הקבצים ככה שיכנס 2 קבציפ של 4.2 בערך לכל דיסק האם זה ניתן לביצוע וכיצד תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי רשימת ערוצי מוסיקה להשמעה, לכל ערוץ יש את שם השיר.אם אקליק עליו הוא מתנגן. ברצוני להעביר את רשימת שמות השירים למסמך word או exel כדי שאוכל להדפיסה. איך עושים זאת ?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני יודע שאזה לא התחום החזק פה אבל בכל זאת אולי מישהו מבין. לפוסטר בגודל 100X70 סנטיממטר שאני רוצה להדפיס מתמונה במחשב מה הוא הDPI המומלץ להדפסה? האם 240DPI נחשב איכותי לפוסטר?
-
- 24 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני רואה את הוידיאו אבל רק בארבע צבעים בערך קצת קשה להסביר את זה אבל איזה דרייבר עדכון תוכנה או קודק אני צריך בשביל זה? זה קורה בכל פעם שאני מנסה לצפות בקטע וידאו ברשת. כשאני מוריד וצופה דרך הWMP זה בסדר. ולא נתקלתי בשום סרט שלא עלה לי רגיל מהמחשב שלי.
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
קניתי MP3 מחברת באג הכנסתי את ה-MP3 לתוך הUSB ולא רק שהוא היה נגוע באיזה ווירוס, כל ההתקנים הנוספים מאז ננגעו בווירוס הזה ונמחקו לי כל הקבצים בהתקנים השונים מצורפת תמונה שמראה בדיוק מה שיש בכל התקן כזה. אציין שלא הייתה לי בעיה לפני שהכנסתי את המכשיר המקולל של באג. אני מפרמט את כל ההתקנים ושום דבר לא קורה, הקבצים מופיעים גם לאחר הפירמוט. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי להיפתר מהקללה הזאת. בברכה, שי
-
- 0 תגובות
- 735 צפיות
-
-
האם ישנה דרך לפרוץ את ה EMULE ולקבל קרדיט אין סופי??? ככה שהמהירות הביזיונית שאני מעלה בה - רק 13KB/s לא תהווה מכשול לקצב ההורדה
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
לפני יומיים החלה הבעיה באימיול (0.47C ) האימיול נפתח תמיד ב low id וגם בכל חיבור לשרת אחר אני מקבל low id. הפורטים פתוחים כמו שצריך ב router שלי וכמו כן ב firewall של ה windows, גם כשאני בודק את הפורטים באימיול אני מקבל "ןי " ירוק שמראה לי שאין שום בעיה בפורטים שלי. כמו כן נסיתי גם לבטל כליל את ה firewall של ה windows ושום דבר נראה שלא פותר לי את בעיית ה low id. נסיתי להחליף לפורטים אחרים וזה בדיוק עזר לי לפעם פעמיים ושוב חוזר לי ל low id . נסיתי את הפאצ' שרץ ברשת לגבי הגבלת ה connections וגם זה לא הועיל. שמתי לב שבעיה מופיעה גם אצל אחרים במיוחד בפורומים בחו"ל. מה שמוזר שעד לפני יומיים הכל עבד חלק ויפה. אודה לעזרה ואו כיוון פתרון אחר.
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
האיי סי קיו לא מתחבר לי פתאום! אני שם תסיסמא, וזה חוזר כאילו למצב הראשוני אחרי כמה שניות כאילו לא הכנסתי סיסמא, כאילו נכנסתי עכשיו לתוכנה וצריך להכניס תקוד מחדש.. מה עושים?
-
- 12 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
יש לי קובץ וידיאו מסוים ויש לו גם קובץ כתוביות. אני רוצה לצרוב אותו על DVD, האם אני אראה הבדל בין VCD לבין DVDR? ומה השיטה הטובה ביותר לצרוב את הוידיאו לDVD? כי בנרו אין אפשרות להוספת כתוביות
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתעזור לי לסדר את הפייבוריטס (Favorites) של האינטרנט אקספלורר מישהו יכול לעזור לי בבקשה? זה די דחוף
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
אני ואחי עשינו רשת המופעלת דרך ראוטר וכרטיס רשת בנייד, ומהירות האינטרנט היא 1.5, שמתי לב שבזמן האחרון מאז התקנו את הרשת, האינרנט נהיה איטי, וכשאני נכנס לאימיול ומנסה להתחבר לשרת כלשהו, זה רושם לי את זה : 09/05/2008 01:21:58: אזהרה Razorback 3.1 (193.138.205.25:5000) - You have a lowid. Please review your network config and/or your settings. 09/05/2008 01:21:59: LowID -- Trying Again (attempts 1" תודה מראש לעוזרים =]
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אם איזה תוכנה כדאי להשתמש על מנת לחלק אלבום שלם הדחוס כקובץ MP3 , למספר קבצי MP3(בהתאמה לשירים?)
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
משום מה אני לא מצליח להכנס לתמונות שהן לינקים לעמודים אחרים, אין לי מושג למה. אני צריך עזרה דחוף!
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום חברים רציתי לדעת מהי התוכנה הכי מומלצת לניקוי קבצים כפולים זמניים ושאר הזבל שנאגר במחשב אני יודע שיש את system mechanic ובגדול היא טובה רק רציתי לדעת האם היא הכי טובה או שיש תוכנה יותר מומלצת ממנה בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-


