עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by neree,

    וראיתי במחשבים אחרים שהתיקיה לא שוקלת כלום היא נקראת System Volume Information. עוד משהו מוזר זה שכמעט כל התיקיה דחוסה.וראיתי שם גם קיצורי דרך לתוכנות ומשחקים שמחקתי לפני המון זמן. ואני לא יודע אם למחוק אותה...

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  2. אני לוחץ על האייקון של הוסף למועדפים ואני רואה שהוא הוסיף אבל אחרי שאני יוצא מהדפדפן וחוזר אליו הדף שהוספתי איננו, מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  3. חברים שלום.. יש לי 2 שאלות לגבי פיירפוקס.. 1. האם יש דרך למחוק את אחת הלשוניות (לשונית bookmarks) כיוון שאני משתמש בתוסף שמסנכרן את הפיירפוקס והאקספלורר, התווספה לי לשונית favorites ולכן אני לא צריך את הלשונית bookmarks. 2. עשיתי גיבוי של כל הפרופיל שלי דרך התוסף של FEBE (ולא השתמשתי בו) ועכשיו משום מה בכל אתר שבו אני רשום, במקום שכשאני מעלה את האתר אני אהיה כבר מחובר עם השם משתמש שלי בצורה אוטומטית אני צריך ללחוץ על התחבר (השם משתמש וססמא נשמרים אוטומטית) ובחלק מהאתרים אני צריך אפילו למלא את הזיהוי מילים (captcha) ורק אז אני יכול להתחבר.. איך אני יכול להחזיר את זה למצב הקודם.. תודה לעוזרים מקווה שהייתי מספיק ברור..

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  4. Started by barlevi321,

    שלום לכם!!! מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי!!! אני טכנאי מחשבים , ונתקלתי בהרבה מחשבים בלי הדריבר של הכרטיס קול. הייתי רוצה להוריד דרייברים של כרטיסי קול. השאלה שלי היא כזאת: תוכלו לתת לי רשימה של הכרטיסי קול on-board הנפוצים שיש קיום במחשבים ? בתודה מראש בר לוי!!!

  5. Started by wooper,

    היי שמתי לב שוורד לפעמים עושה לי מסמך נוסף זהה לקודם. למשל יש לי מסמך עבודה ואז באותה תיקיה שנמצא המסמך מופיע עוד מסמך זהה שקוראים לו עבודה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  6. Started by יוגב1,

    אם יש לי אופיס 2003 ואני רוצה שהוא יעבוד לי באופיס ישן יותר איך אני עושה את זה ?

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  7. Started by Ronaldinho Siri,

    שלום, הייתי רוצה לדעת האם אפשר למצוא משתמש באיי סי קיו גם אם אין לי את 4 הספרות האחרונות שלו.. ואני יודע חלק מהנתונים.. אולי יש איזו תוכנה או כלי עזר... מי שיכול לעזור לי,תודה

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  8. Started by berner,

    חבריה שלום וולא אחלתי אותה בגדול הלך לי הHD ללא יכולת שחזור , ואבדו לי כל התוכנות שימושיות שהיולי אשמח לקלב הצעות לתוכנות עזר שימושיות לצרכי היום יום וגם לצרכים שימושיות אחרות תוכנת אחזקת מחשב וניקוי ואיחוי ניהול קבצים פתיחת קבצים עריכת כתוביות וסרטים מוזיקה וסרטים לצפיה והשמעה ומי יודע מה עוד אפשרי ונדרש אשמח לקבל המלצות כולל שמות להורה וגם לינקים בשביל זה יש חברים אז תודה לסיוע :lamer:

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  9. Started by BIR,

    לום לכולם, דף הבית שלי, כפי שאתם מנחשים הוא hwzone. היום נכנסתי לכמה אתרים והורדתי כמה בצים שבספק אם פוגעים או לא. כנראה שאחד מהם היה נגוע באיזה וירוס או באג מעצבן. מה שעכשיו קורה זה שהHOMEPAGE שלי מכוון אוטומטית לabout:blank וכשאני משנה את זה לכל דבר אחר, זה פשוט חוזר להיות about:blank. כשאני פותח דף אינטרנט זה נכנס לכתובת about:blank אבל מגיע לhttp://www.topsecuritysite.net. אין לי מושג איך לפתור את הבעייה, אבל סרקתי את המחשב וניקיתי את הוירוסים שהיו לי. אבל הייתי נותן הכל למי שעוזר לי לפתור את הבעייה המעצבנת הזאת, שאולי לא קריטית לחיי המחשב, אבל זה הדבר שהכי מפריע לי כרגע. בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  10. Started by morangal555,

    שלום לכולם יש לי מחשב שמשמש לאינטרנט בעיקר למחשב יש לוח אם של אינטל intel desktop 850 GB הלוח יצא מזמן מהייצור ובאתר של אינטל אין תמיכה של דרייברים ב WIN XP PRO השאלה הנשאלת האם כדאי להתקין את הדריברים של WIN XP HOME EDITION :s05: על WIN XP PRO או שזה יגרום לבעיות\תקלות במערכת תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 617 צפיות
  11. Started by MicroChip,

    מה אתם אומרים על החתימה שלי?

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  12. שלום . יש סירטונים שהקלטתי מהטלוויזיה ועכשיו אני רוצה להפוך אותם לסירטוני שאני יוכל לשים כסמלון באווטר ... איך אני הופך סרט רגיל ( קטע קטן הכוונה) לאווטר שהיה לי בצד במשתמש ? מקווה שהבנתם אותי ... תודה רבה ויום טוב .

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  13. אני רוצה להוריד Vmware למחשב שלי? האם ישנן גירסאות חינימיות שלא דורשות תשלום? ואם כן איפה אני יכול למצוא אותן? (אפשר בלינק??)

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  14. יש לי בעיה או אפילו כמה בעיות באיסי. לפעמים הוא מתנתק ואז הפרח בצבע צהוב ולא קורה כלום אחרי זה אם אני מכבה אותו ומדליק שוב הוא כאילו מתחבר אבל כשאני לוחץ פעמיים על הפרח הוא פותח את החלון של הכנסת מספר וסיסמא ואז התחבר...וחוזר חלילה דבר שני יש כזאת תוכנה שאפשר לשלוח ממנה SMSים חינם כמו איסי?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  15. שלום, יש לי בעיה להעתיק קבצי ISO וכונן נייד והודעת השגיאה שהוא רושם לי היא "שאין מספיק מקום לאחסון" וזה מוזר נורא כי הוא חדש ואין עליו כלום מותקן (חוץ מתוכנות הגיבוי שמגיעים איתו),נפחו 320G ובגודל 2.5". עם קבצים אחרים אין לו שום בעיה. יש לציין כי לא ניסיתי לגבות עם התוכנה שמגיעה עם הHDD ואם אפשר פיתרון או דרך לעניין אודה לכם. מדובר בכונן SAMSUNG 320G חיצוני.

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  16. Started by MeTaLhAmMeR,

    פיתאום שמתי לב למהירות הורדה נמוכה ב µTorrent אני שם לב שבחלק התחתון של חלון התוכנה כתוב לי שקצב ההורדה מוגבל, למה זה? פעם ראשונה שאני מבחין בדבר כזה אוי איזה דביל אני, כניראה שבלי כוונה הגבלתי את מהירות ההעלאה וזה מה שגרם להגבלה אפשר לנעול... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  17. לא ארחיב הרבה אך אני מחפש תוכנה שבה אוכל להוריד שידורי רדיו לדוגמא http://www.103.fm/programs/page.aspx?c41t4nzVQ=EM&cntrVQ=EFL {בבקשה לא להקים דיון סביב נושא התוכנית זה עדיף בלילה במשמרת על יוסי סאיס} לקובץ מדיה כדי שאוכל לשמוע את התוכניות האהבות עלי בעבודה {ניסיתי לחפש את הקובץ של השידור בתקיית cache אך לשב } מצאתי תוכנות אשר מסוגלות לבצע דברים לאחר חיפוש בפורום פה אך את הלינק הם לא הצליחו לפענח או לקבל ממנו מידע . יכול להיות שזה לא הלינק הנכון ? בתודה נילס . :

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  18. אם יש לי Media Player 11 אני יוכל לראות סרטונים באינטרנט טוב יותר מאשר מדיה 10? יותר טוב או יותר מהר ואיכותי או הכל? אם לא אז במה מדיה פליאר 11 משפרת בעצם?

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  19. Started by emailaya,

    שלום לכם לאחר עבודה רבה ובדיקות לא קטנות שוחררה גירסה 1.5 של תוכנת הדואר החינמית בעברית יחד עם גירסה חדשה, כם הועלה לאויר האתר החדש של התוכנה רשימת העידכונים לגירסה: * כתיבת שם ובחירת מין בהגדרות התוכנה * חלון הגדרות התוכנה יוצג בהפעלה ראשונה של התוכנה * נוסף splash screen * שונה צבע המסכים לגוון תכלת * אפשרות בהערת יומן, לקבלת תזכורת X דקות לפני הזמן * במסך SMS, הגדרת שליחת הערות יומן לא נשמרה * בסימון תאריכים מסויימים לא ניתן היה לכתוב הערה * קבצי תמיכה ב SSL לא ירדו אוטומטית * טיפול לא נכון בקישור שליחת מייל כשהתוכנה הינה ברירת המחדל * נוספה חלונית אישור סיסמה בהגדרת חשבון * הוספת קבוצה לאנשי קשר השאירה את הסימון קבוצה דלוק * טופלו מספר בעיות בחלון אנשי קשר * ניתן היה …

  20. Started by Adir88,

    שלום כולם. התחדשי אתמול במחשב לסלון ויש לי שאלה קטנה. יש לי בבית רסיבר שלא תומך בפורמטים החדשים שכרגע הוא מחובר למחשב גם עם כבל אופטי וגם דרך LPCM. רציתי לדעת אם אפשר להגדיר ב ffdshow שכל סרט בפורמטים הרגילים (DTS DD) יעבור דרך הכבל אופטי בPASSTHROGH כדי שהרסיבר יפענח את האודיו וכאשר מופעל סרט עם פורמטים חדשים המחשב יפנח אותם ויעביר אותם לרסיבר ב LPCM. אני מקוה שהסברת את עצמי טוב. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  21. יש לי קליפים במחשב קבצים שמפעילים במדיה פלייר ואני רוצה לצרוב אותם כך שאני אוכל להראות אותם ב-DVD. איך אפשר לצרוב אותם? תודה!! (אם זה לא המקום המתאים אז מצטער)

  22. Started by devek,

    משום מה זה מופיע אצלי כאילו זה לא תקין או לא מותקן וכל הזמן בהפעלה של המחשב הוא מבקש ממני להתקין את זה זה דבר חשוב? ואם כן איך אני מתקין או מעדכן אותו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  23. מישהו יכול להביא לי לינק לתוכנה Sound Effect Manager התוכנה הזאת שמגיעה בדרך כלל עם כרטיסי קול realtex שבוחרים שם כל יציאה מהי וכל השטויות האלה..... והאם זה יעבוד על כרטיס של creative

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  24. שלום רב. שאלה קצת דחופה ברשותכם: ברשותי דיסק מקורי עם מס' רישיון מקורי של אופיס 2003. אני רוצה לשכפל אותו לדיסק צרוב רגיל CD-R של 700 מגה לגיבוי. ברשותי כונן אחד שמשמש גם CD ROM וגם צורב DVD ואת תוכנת הצריבה ה- NERO העדכנית. איך אני משכפל אותו? אני צריך להחזיר את הדיסק מחר, לא נעים לי כל פעם לבקש מהבן אדם את הדיסק. תודה מראש, גיא.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  25. אהלן, אתם מכירים את ההודעה שקופצת מה-Firewall בכל פעם שתוכנה מסוימת מנסה לגשת לרשת? ואז ניתן לסמן האם מותר/אסור/תמיד מותר/תמיד אסור? אני מחפש תוכנה כזו, רק לכרטיס הקול שלי. אני מעונין לסמן של-Internet Explorer אסור לגשת לכרטיס הקול. נמאס לי מהפלאשים והפרסומות המזמרות. ל-Winamp למשל, אני אתן Full access. מה דעתכם? מישהו שמע על דבר כזה? מוטי

דיונים חדשים בפורומים