עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by moty1,

    כאשר אני מנסה לשלוח אימייל ע"י קישור הקיים באתר כלשהו, נפתחים לי המון חלונות של outlook. מי יודע איך פותרים את הבעיה??? ד-ח-ו-ף ב-י-ו-ת-ר-!-!-!

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  2. יש לי כבר שנה את NOD32 ואני ממש מרוצה,בימים האחרונים הוא התחיל לצפצף ולהקפיץ שגיאות שהוא לא יכול להוריד עדכונים כי המשתמש לא בסדר. הנחתי שנגמר לי הרישיון,יש דרך לחדש את הרשיון במחיר מוזל(יחסית למוצר חדש)?

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  3. Started by לוח שנה,

    אם אין לי אנטי וירוס חלופי רק חינמיים? וגם סתם כך, עד כמה זה סיכון להתקין? תודה.

  4. היקנתי מסנג'ר החדש.אני רואה רשימה חברים שלי.משוחח עם מישהו במסנג'ר. ביקשתי שיעביר לי תמונה או קובץ קטן.התוכנה מסנג'ר סורקת ובודקת אבטחה וירוסים על העברה קבצים.וחוסמת לי העברה קבצים. איך מבטלים את אבטחה של מסנג'ר? אני לא רוצה מסנג'ר יסרוק לי קבצים ויחסום לי העברה קבצים. זה חשוב לי העברה קבצים ללימודים שלי דרך תוכנה מסנג'ר שלי. כי כל החברים שלי מחוברים במסנג'ר.שאלתי חברים שלי והם לא יודעים איך עושים? אני צריך עזרה.איך עושים? בברכה מיכאל

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  5. Started by efod26,

    שלום, אני מחפש תוכנה שיכולה לקבל מס' קבצים ולהכין קובץ התקנה אשר יוכל לרוץ בכל מחשב אחר אם מישהו מכיר משהו טוב שיעדכן. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  6. ראיתי שיש פלטיניום וטיטאניום, איזה גירסא הכי טובה ולמה? ( חשוב מאוד הלמה.. (: ) ומה הגירסאות הכי חדשות (ראיתי שיש 4 ו-7 וכל מיני..)

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  7. שלום, הבעיה שלי התחילה כאשר נעלמו לי הכוננים האופטיים. מצאתי פיתרון שעבד והחזיר אותם במיקרוסופט http://support.microsoft.com/defaul...kb;en-us;314060 אבל מאז הכיבוי של המחשב לא עובד. (מתבצעת יציאה מסודרת מחלונות, מתקבל מסך windows is shutting down) ואז נשארת תמונה כחולה כמו לפני שהמחשב נכבה אך בלי שהוא כבה בפועל. אם אני עושה sys restore בעיית הכיבוי נפתרת אך הכוננים שוב נעלמים... אודה למישהו שמבין ב-Registry מה עוד ניתן לעשות עם upperlink ו-lowerlink או לתת פיתרון אחר או לבעיית הכוננים הנעלמים או לבעיית הכיבוי. דרך אגב הכוננים כן מופיעים במנהל ההתקנים עם שגיאה (!) מספר 41. וניסיתי גם לכבות ב-Safe Mode אמנם כבה, אך כשחזרתי למצב רגיל לא כבה. תודה מראש, ליאור

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  8. Started by pilotkevin,

    אני משתמש ב-Download Accelerator Plus (תוכנה טובה), אבל הוא מוסיף לי אפשרות לגרוס קבצים בתפריט של קבצים ותיקיות (SHRED ב-context menu). אני לא צריך את זה ורציתי לבטל, אבל לא ראיתי בהגדרות של DAP אפשרות לבטל את זה. ניסיתי למחוק את זה מה-REGEDIT אבל זה מתקן את עצמו כל פעם ש-DAP מתחיל מחדש. למישהו יש רעיון? תודה מראש pk

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  9. <p>טוב אז הנה לינק לסיקור של התוכנה <a href="http://www.lhnet.co.il/modules.php?&name=Edonkey&d_op=viewdownloaddetails&lid=29584&archive=&ttitle=%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8_%D7%97%D7%99%D7%A5_/_BufferZone" rel="external nofollow">http://www.lhnet.co.il/modules.php?&name=Edonkey&d_op=viewdownloaddetails&lid=29584&archive=&ttitle=אזור_חיץ_/_BufferZone</a></p><p>אחרי שקראתי את הסיקור אני חושב שזו אחת התוכנות!</p><p>ועוד פיתוח ישראלי?... נשמע ממש טוב,</p><p>תקראו תורידו ותנו חוות דעת</p><p>אני מוריד.</p>

  10. Started by SHAY951,

    לכל מי שמכיר את התכנה ויודע איך להשתמש בה. אני פותח סרבר (מעלה תקייה לרשת), אני נותן את הכתובת שמופיעה לחבר שלי כדי להעביר לו קובץ מסוים, אבל שהוא נכנס לכתובת, הדפדפן לא מסוגל למצוא את הדף. יש לציין שאני יכול להכנס לדף ולראות אותו, אבל זה לא עוזר לי ממש. אם מישהו יודע מה אני אמור לעשות כדי שגם הוא יראה את הדף ויוכל להוריד, שיגיב בבקשה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  11. אני כבר הרבה זמן חווה בעיות קשות עם Video Conference עם אנשים ב - MSN Messenger ! קודם כל, רוב הזמן הוידאו לא פועל רק הסאונד, ובפעמים שהוידאו פועל, הסאונד לא פועל. בקיצור, מה לא ניסיתי, להוריד את ה Firewall של Norton Internet Security, להתקין את הגירסא הכי חדשה של מסנג'ר, להתקין מחדש את המצלמה ( Logitech Quickcam Pro 4000 ). שום דבר ! יש למישהו עצה ? או אולי המלצה על תוכנה טובה באמת ל - Video Conference ?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  12. שמירת תמונות: אני רוצה לשמור תמונות מהאינטרנט וזה מאפשר לי לשמור רק BMP מה הבעיה ואיך אני מסדר את זה? הארד דיסק: יש לי הארדיסק של 160 ג'יגה אבל זה מראה לי כאילו יש רק 130 איפה נעלמו 30 ג'יגה?! תמונות: אני לא יכול לראות אנימציות ברשת..\: ידע כללי: אני משתמש במקסתון יש לי איכס פי וזהו בערך. תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  13. Started by רוני1,

    ישלי סרט בפורמט AVI שאותו אני רוצב לצרוב בעזרת נרו 6 שברשותי ל SVCD שאותו אני אוכל לראות ב DVD .... חיברתי בעזרת VIRTUAL DUB את התרגום לצמיתות לסרט.... 1) האם על מנת לצרוב את הסרט ל SVCD אני צריך עכשיו להשתמש בתוכנה TMPGENC או שאני פשוט יכול לצרוב בעזרת נרו ואסמן לו להפוך את זה ל SVCD ואז אני אוכל לראות את הסרט בדידוידי .....??????????. 2) בתוכנה VIRTUAL DUB גירסא 1.5.10 חסרים לי כל מיני אפשרויות... כמו למשל אין לי מחיצה של AUDIO אלא במקומה STREAM ... ואיו לי ב FILE SAVE AS AVI ו SAVE WAה וכאלו אפשרויות שאני יודע שאמורות להיות.... מישהו יודע מה גורם לזה ואיך לסדר את זה ??????????... תודה מראש......מחכה לתגובות....

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  14. הורדתי איזשהו משהו שמחולק למספר קבצי RAR לפני שהספקתי להוריד את החלק האחרון, השרת מחק את הקבצים ביקשתי ממישהו שיעלה שוב, והוא העלה אבל עם סיסמא אחרת מהסיסמא שהיתה לקבצים קודם לכן עכשיו יש לי את כל הקבצים, אבל אם אני מנסה לעשות Extract דרך הקבצים הראשונים הוא נותן לי הודעה שהסיסמא לא נכונה בקובץ האחרון [הוא פשוט מפסיק את התהליך בלי לבקש ממני סיסמא חדשה או משהו] למישהו יש פיתרון? תודה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  15. Started by gman18,

    אני מצליח לקבל תמונה בטלויזיה דרך s-video אבל במסך יש no signal. ניסיתי לחבר מסך אחר, כבל dvi אחר, להוציא ולנקות את הכרטיס מסך, להוריד דרייבים של המסך והכרטיס מסך...כלום.

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  16. היי, אני מעוניין ש- speedfan תעלה עם הווינדוס, האם אפשרי? במידה וכן,כיצד? תודה!

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  17. Started by what the fuck,

    יש לי norton persinal firewall 2002 הוא מסרב שאני יסיר אותו [למרות שהוא כבר מוזר, הוא נמצא ברשימת התוכנות] וכשאני מנסה להתקין, זה אומר שהפיירוול כבר מותקן :-\ מה לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  18. Started by Greenburger,

    שלום, יש לידידה שלי בעיה שכשהיא רואה סרטונים במחשב הם מוצגים בשחור לבן... ובתמונה בקטן בצד של הפריים הראשון דווקא יש צבע. ניסיתי קצת להוריד קודקים כלליים (לא מצאתי משהו ספציפי לבעיה) וזה לא עזר. הפעלנו סרטונים גם עם נגן אחר, של DivX (הראשון זה המדיה פלייר של ווינדווס), והם גם היו בשחור לבן. כשהיא רואה סרטונים באינטרנט אז יש אתרים שבהם זה עובד כשורה (למשל יוטיוב) ואתרים שבהם גם בשחור לבן. למישהו יש מושג?

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  19. Started by nuctornal wisdom,

    ווירוס הצליח ללחדור למחשב שאין עליו AV מותקן, אבל יש קובץ התקנה לקספרסקי הבעיה שהוירוס סוגר את ההתקנה של הקספרסקי מיד כשמעלים אותה אני מנסה להוריד AV אחרים אבל הדפדפן נסגר כשאני מנסה להריד AV אחר ניסתי להעלות את המחשב בSafe Mode אבל אותה בעיה אין תהליכים שאני לא מכיר בTask Manager וביטלתי את כול הסרביס שניראים לי חשודים ניסתי לעשות סריקה online דרך BitDefender אבל הסריקה לא עולה יש מה לעשות חוץ מלגבות ולפרמט?

  20. Started by roxnity,

    אחרי הפרמוט שעשיתי, גיליתי שעשיתי רק את המחיצה C עם 65GB ואת המחיצה D שהיא אמורה להיות עם עוד איזה 400GB שכחתי ליצור. מה אני עושה ? יש איזו תוכנה שיכולה לעזור לי ?

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  21. Started by neo690,

    כיצד ניתן לפתור את הבעייה הזאת? יש לי Windows XP ו Norton Internet Security 2005 וגם Nvidia Network Access Manager (פיירוול) מה עושים?? אנא ענו מהר!! תודה

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  22. Started by noambaum,

    אני נתקל בהרבה שירים בפורמט FLAC. מישהו יודע איזו תוכנה פותחת קבצים אלו?או האם צריך קודק מסויים? תודה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  23. ככה, יש לי גרסה מלאה מקורית שלי פרטית של חלונות XP - גרסה ביתית. בעיקרון זה מתקין לי את החלונות בעברית. יש איזושהי דרך שאני יכול באמצעות התקליטור שלי להתקין את חלונות בעברית או שזה בא רק בשפה העברית? אני פשוט רוצה שתהיה לי גרסה באנגלית של חלונות. מה אני עושה? תודה, שי.

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  24. שלום [: אוקי אז אינלי מושג איך זה קרה, רק לפני איזה פחות משבועיים פירמטתי את המחשב. עכשיו, בדקתי ווירוסים וספייווארים עם מיטב התוכנות ad aware, spybot S&D והאנטי ווירוס שלי הוא McAfee ביומיים שלושה האחרונים הוא נותן לי כל פעם הודעה אחרי שאני עושה ריסט למחשב שיש ווירוס והMcAfee מחק אותו אוטומטית. הווירוסים שיש הם: Downloader PS וZarox וגם יש איזה משהו שקוראים לו Generic StartPage.g שנראה לי ZAROX הדביק אותו והוא הדביק איזה שהוא קובץ ב \C:\Documents and setting\Nadav\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\JU75O3O3 הDownloader PS הדביק איזה קובץ שנקרא Boot וגם יש איזה ספיוור שאני לא מצליח למחוק קוראים לו: Elitum.Elitebar והוא נמצא ב HKEY_USERS\5-1-5-18\SOFT…

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  25. Started by sagioto,

    שלום, אני משתמש בתוכנה זמן רב,עד לא מזמן היא הייתה מורידה לי בקצבים מאוד יפים קבצים פופולריים במיוחד במהירות של עד 500KB חזרתי השבוע לאחר חודש מתאילנד ופתאום היא מגיעה למקסימום 30 KB אני מוריד את אותם הקבצים ולא שיניתי את הגדרות הרשת שלי... מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות

דיונים חדשים בפורומים