תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
כשאני מנסה להפעיל את Registry Mechanic הוא כותב לי הודעת שגיאה כזאת מה עושים? יש לכם אולי עוד תוכנות מומלצות לניקוי הרגיסטרי? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
קניתי מחשב חזק לפני כמעט חודש - עם זיכרון 1G מעבד AMD 4200 דיסק קשיח WD250G בקיצור בזמן האחרון מופיע לי הרבה פעמים ההודעה על זיכרון נמוך Windows- virtual memory minimum too low ואני לא מפעיל איזה יישומים מטורפים. למה זה קורה? ואיך אני מסדר את זה?
-
- 6 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני משתמש בחלונול XP פרו, וגם אנטי וירוס סיקיוריטי 2005. למה זה מופיעה לי הודעה כל הזמן שעולה לי חלונות XP ומיד זה נעלם? לחץ על קישור וכנסו על השאלה לפורום Ynet - בנושא תמיכה טכנית יש תמונה שם. הכינויי שלי mact - נושא ההודעה : בעליה חלונות יש הודעה מוזרה!!! ותיסכלו שם יש תמונה מצורץ קובץ. תיראו את הודעה שלי. פורום Ynet: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-875-590,00.html איך פותרים את הבעיה הזאת? זה מעצבן אותי רק למומחים בפורום כאן הכי טובים יכולים לעזור לי להבין את הבעיה... תעזרו לי מייקל
-
- 5 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יצרתי את הקובץ לפני שנתיים ב-OUTLOOK 2000 נראה לי, עשיתי גיבוי כזה של כל הספריות. ועכשיו אני רוצה לייבא את ההודעות ל-OE. אבל זה עושה בעיות. ע"פ MICROSOFT אני אמור להתקין OUTLOOK רגיל ואז זה יעבוד. לא עבד. ניסיתי אפילו סתם לחלץ את ההודעות עם איזו תוכנה שמצאתי, DBEXPRESS, גם לא עובד. איך לעזעזאל אני מוציא משם את ההודעות שלי?
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
לדוגמא קבצים שהורדתי מהאינטרנט או שירדו באימיול או שהעברתי מDOK? הכוונה שאני רוצה לדעת מה נשמר במחשב מתאריך מסויים ומה נמחק ממנו
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
היה לי במחשב נוד גירסה 3, למחשב חדר וירוס שפגע באנטי וירוס, עשיתי בדיקת אנטי וירוס מקוונת באינטרנט ומצאתי וירוס והוא מחק אותו, עשיתי עוד שתי בדיקות באינטרנט דרך אנטי וירוס אחרים ולא מצא שום וירוס, עכשיו אני מנסה להתקין את הנוד32 ויש בעיה בהתקנה, ניסיתי להתקין גם את AVAST וגם לא נותן לי להתקין, איך אני מטפל בבעיה?
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום... בעבר הייתי רושם משהו בשורת הכתובת של הINTERNT EXPLORER שלי, וזה היה משתמש בNETEX לחפש את זה (למרות שהתוכנה לא מותקנת אצלי במחשב...) עכשיו כשאני כותב משהו, הוא נכנס לכתובת הבאה: http://auto.search.msn.com/response.asp בלה בלה בלה... קיצר איך אני מעיף תמנוע חיפוש הזה של MSN?? תודה
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
^^ צריך להתקין דריברים ל XP או בכללדרייברים כלשהם למעבד? ואני צריך להתקין את הדרייבר IDE SataIDE Driver??
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
מישהו שמע בדק את האנטי וירוס הזה? איך הוא? שווה?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה המקום לשאלתי אבל נורא הרבה זמן שאני רוצה להעלות לאתר חתימה ותמונה ועד היום לא ענו לי בפירוט וגם בחיפוש לא מצאתי משו מפורט בבקשה צריך עזרה...תודה.
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום! אשמח לעזרה... איך אפשר לדעת שקיבלתי באן ביוטורנט? האם אפשר לקבל באן מהטרקר של the pirate bay ? נגיד שקיבלתי באן, האם שינוי הכתובת ה-ip שלי עוקפת את הבאן? אגב, אני שואל שאלות אילו כי לאחרונה יש לי בעיה קשה עם יוטורנט שנראה לי קשורה להורדות מ- the pirate bay. פתאום התחילו להופיע לי חצים אדומים מכוונים למטה, שאני מבין שזה אומר שישנה בעיה בתקשורת עם השרתים. אני בעיקרון מוריד רק מהאתרים the pirate bay ו- Mininova. אם מישהו יודע על בעיה גלובלית בנושא או הסברים לפתרון הבעיה הספציפית שלי אשמח לקצת מידע... בתודה מראש! אופיר
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
יש לי בעיה קלה עם MAXTHON. לא ניתן להחליף בין השפות עברית -> אנגלית ולהיפך עם ALT+SHIFT. חיפשתי בהגדרות ויש שם תפריט של קיצורי מקלדת, אבל עדיין אין לי מושג איך להגדיר את זה. יש מישהו שיש לו את אותה הבעיה וסידר אותה?
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני יודע שהנושא הזה עלה מיליון ואחד פעם בפורום... אבל מה שלא יצא לי לראות זו תוכנה שלא מבוססת על VirtualDub תוכנה פשוטה שפשוט עושה את העבודה בלי יותר מידי סיבוכים! בלי להתחיל להתקין פילטרים, לשנות 101 הגדרות ועד שאני מסיים עם הסרט כבר הייתי יכול להשיג אחד חדש עם תירגום מובנה... אז יש חיה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
בימים האחרונים כל שינוי שאני עושה בסימניות "מתאפס" לאחר הפעלה מחדש של FIREFOX. מה הפתרון ?
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
ניסיתי כמה אך הם לא עובדים טוב עם emule למשל:mcafee+emule היה תוקע לי את המחשב אחרי כמה שעות.
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אני עובד יחסית חדש בפוטושופ ורציתי לדעת איך את כל הפעולות שאני מבצע על תמונה כללית אני יכול לבצע על אזור בחירה(כולל הפעלת פילטרים,שינויי איזון לובן וכו') תודה רבה לעונים!!!
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. מי "קל " יותר על המחשב לא מבחינת כמות שטח שהוא תופס ב-HD אלה מבחינת צריכת משאבים (זיכרון) וכו'... OPEN OFFICE? או הMS OFFICE 2003?
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אתמול, התקנית את התוכנה והפעלתי איחוי בו זמנית לכל שלושת הכוננים שלי. המחשב נתקע קצת אז עזבתי אותו והבאתי לתוכנה לעשות את העבודה שלה.שחזרתי הוא היה ממש תקוע אבל התוכנה כבר סיימה את כל שלושת האיחוים אז עשיתי הפעלה מחדש והופיעה לי הודעה שהמערכת שוחזרה עקב שגיאה חמורה. מאז, המחשב נתקע בלי סוף בתוכנות מסוימות, וגם בפעולות פשוטות (כמו למשל עבודה עם הרבה חלונות פתוחים וביצוע של החלפת שם לתיקיה, יצירת תיקייה ועוד). הפעלת את הסריקות שוב (אחת אחת הפעם), השתמשתי באחוי של וינדוס וגם ב-Auslogics Disk Defrag . והמחשב עדיין נתקע הרבה פעמים (מה שבחיים לא קרה לי - המחשב חדש). מה לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
https://www.joost.com JOOST התחילו לחלק גם למשתמשים "רגילים" רשיונות לביתא סוף סוף עוד אין הזמנות עדיין :-\ מישהו עוד קיבל מ"|פשוטי העם"?
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מנסה להפעיל משחק דוס ישן (WWF) אבל הוא מסרב לעבוד. הוא נכנס למשחקת מראה את המסך הראשון ואז יוצא בלי שום הודעה. יש לי פנטיום 2 עם Wix XP. יש למישהו מושג איך אפשר לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
אני הולך להגדרות חתימה ושם את הקישור של קובץ GIF שזז שהעלתילשרת מסויים אבל בחתימה מופיע לי הקישור ולא התמונה.
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא מצליח להתקין את מיקרוסופט EARTH 3D גם לאחר ששניתי את הלוקיישן לארהב איך ניתן להתקין אותה?
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
הורדתי משחק ואחרי שאני מחלץ את כול החלקים מקיבצי הראר אני מקבל 80 חלקים ואין שמה קצבי ISO או BIN כלומר אני לא יכול לעשות MOUNT ל דיימון טולס ,אז אם אתם יכולים לעזור לי ולהסביר לי איך להפוך את כול החלקים האלה לחלק אחד של BIN או כול קובץ אחר שהדיימון יוכל לקרוא? תודה אגב יש שמה קובץ אחד שהסיומת שלו SFV אני נסיתי לעשות לו MOUNT עם דיימון אבל זה לא עושה כלום :'(
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שאני מפעיל אותה ולוחץ על שיר אחר-כך אני לא מצליח להעביר את השיר בעזרת העכבר :s05: מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-


