תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מעונין להפוך את Firefox 4.0.1 לדפדפן ברירת המחדל שלי,לאחר שימוש בIE9,עקב התרשמות לטובה מפיירפוקס. -שאלתי היא:איך אני מסדר שם את הסימניות,בדיוק לפי סדר הופעתם בIE9 (ידועה לי אפשרות הייבוא מIE9). תודה רבה מאוד מראש,וסליחה על הבורות...
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
המדובר הוא בסרטים בפורמט פשוט ולא סרטי קולנוע. בכל הדיסקים/סרטים לא היו בעיות, רק לאחרונה התחילו הבעיות כמו קול ללא תמונה. נכון להיום רק בחלק מהסרטים לא ניתן לראות תמונה (עם הקול אין בעיה) ואלו סרטים שלא היו איתם בעיות לפני כן. מה יכולה להיות הבעיה? פנטיום 2 WIN98 מדיה פלייר של מיקרוסופט נתתי להם גם את ה-DIVX PLAYR האחרון ולא עזר.
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
עולה לי חלונות XP פרו.וישר מופיעה לי הודעה שגיאה של outlook express. ולחצתי "OK" ופתאום היהמהר מדי חלון סריקה.אני לא יודע מה הוא עשה סריקה. אני תמיד משתמש אופיס 2007 רק outlook 2007. איך פותרים את הבעיה הזאת שלא יקפוץ לי הודעה שגיאה שוב בדואר? בתודה מראש מיכאל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
לא יודע עד כמה זה קשור לכאן, אבל איך אני יכול להטמיע סרטי MOV באתר שלי? זאת אומרת שברגע שילחצו על הקישור אז הסרט יפתח בחלון חדש ויתחיל להתנגן? צריך תוכנה כלשהי?
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
היי. זה קורה רק למשתמש אחד כאן בבית. משתמשים אחרים כולל אני נכנסים לחשבון שלהם בלי בעיה. דפדפן - אינטרנט אקספלור 8. כשחיפשתי פתרון בגוגל לא ממש מצאתי. הפתרון שלהם לבעיה הזו היה יותר היה בכיוון של "תן לזה לחלוף, זה יעבור לבד". מחקתי קוקיז וקבצים זמניים והקצתי יותר מקום בשבילם. זה עדיין לא פתר את זה. מצורפת ההודעה שמתקבלת כשאני נכנס לחשבון. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
לא יודע מה קרה אולי אחי שיחק בהגדרות בעבר זה לא היה ככה (הרקע השחור מאחורי הכתוביות )
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
איך הAVG עדין פועל למרות שאמרו שסוף חודש שעבר שהוא פשוט יפסיק לפעול? אפשר עדין לעשות איתו עידכונים,סריקה וכו' אני מדבר על גירסת 7.5 שלפי דעתי יותר טובה מגירסה 8
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם ויסטה ואני משתמש בפיירפוקס, מאתמול הוא משום מה התחיל למחוק את הנתונים שלו כל פעם שאני סוגר את החלון, למשל אני שומר את המשתמש שלי בHWZONE וביוטיוב, אחרי שאני סוגר את החלון ופותח אני חייב להתחבר מחדש. בדקתי בהגדרות הFF ולא מצאתי שום דבר שאמור להפריע לFF לשמור את הנתונים. מחקתי והתקנתי את התוכנה מחדש ועדיין אני נתקל בבעיה. מישהו יודע מה לעשות? בדקתי אם זאת בעיה כללית של המחשב אז בדקתי אם הIE8 שלי שומר נתונים והוא אכן שומר נתונים. אבל אני יותר מעדיף לסדר את הFF.
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להעביר סרטים מפורמט DVIX ל VOB ל DVD יש למישהו שם של תוכנה
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
ישנם ברשת תוכנות חינמיות לאופטומיזציה של הזיכרון ז"א הם מפנים מקום בזיכרון ram , אני רוה לדעת מה דעתכם בעיניין האם התוכנות האלה באמת עושות את העבודה. ועל איזה תוכנה חינמית אתם ממליצים. תודה
-
- 6 תגובות
- 619 צפיות
-
-
האמיול מקרטע בהורדה ומוריד על 70 מקסימום ולא להרבה זמן.. אצל חבר שלי הוא מוריד על 180Kכל הזמן למרות שהאינטרנט על אותו מהירות (1.5).. יש מישהו שיכול לעזור\טיפים\תוספים? כל דבר יתקבל בברכה...... תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי וינדואובלינד 4.5 עם סקין בלאקקומב העניין הוא שאני פותח את ACDSEE אני לא מצליח לראות את הכתב בקליק ימני כאילו הכתב נעלם יש לזה איזה פתרון?
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה עכשיו ושאני עושה UPDATE זה אומר שזה מעודכן אבל לא נראה לי שזה יכול להיות כי הרגע התקנתי את התוכנה ותמיד יש עידכונים ויש גם את ההודעה הזו שאין לי מושג מה היא אומרת. מישהו מכיר את הבעיה? אולי לא עשיתי טוב את העידכון כי ניסיתי כמה פעמים וקיבלתי את ההודעה שזה מעודכן כל הזמן.
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
מי שמכיר את התוכנה clip cache plus בבקשה שיתן לי לינק להורדה של התוכנה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
אהלן. רציתי לדעת האם זה יישום עצמאי של טיון-אפ או שמדובר בshell של הדפרג המובנה של Windows. תודה מראש וחג ט"ו בשבט שמח לעונים. :-*
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
מאתמול כל שנייה קופץ לי איזה חלון של המחשב שלך נגוע בוירוס או משהו כזה ואז אני לוחץ על זה נפתח איזה אתר של תוכנה למכירה!!! עכשיו עשיתי בדיקות וזה אין לי שום וירוס!!! עכשיו בנוסף לזה שמחקתי את כולם דרך הוספה/הסרה גם מחקתי שאריות!! אבל הכי מעצבן יש תוכנה אחת ספציפית שכל הזמן יש לי סמל קטן שלה למטה איפה שהשעון!! ואני לא מצליח להיפטר מזה!!! עזרה?
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
האם יש דבר כזה תוכנה שעושה הדמיה לSURROUND לקבצי Mp3? : אם כן, איזו אתם מכירים?
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
היי! כידוע, אפשר לשלוט ביישומים שיעלו עם הפעלת חלונות באמצעות MSCONFIG. לפני כמה שנים ראיתי באחד מאתרי החדשות, תוכנה שמאפשרת לשלוט ביישומים שיעלו באתחול, אבל באופן הבא: 1) היא מראה לאיזו תוכנה שייך כל יישום 2) לכל תוכנה אפשר לראות רשימת הערות שגולשים אחרים כתבו לגבי התוכנה, כמו: מה היא עושה, אם כדאי להשאיר אותה באתחול וכו'. למישהו יש מושג איך התוכנ נקראת? תודה!
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
-
שלום כל פעם שאני לוחץ על קישור הוא נפתח לי בלשונית חדשה, והדרך היחידה לפתוח אותו באותה לשונית היא ללחוץ עליו כמה שניות. אני לא יודע מה קרה כי קודם זה לא היה ככה... בכל מקרה זה נורא מעצבן ואשמח אם תעזרו לי לשנות את זה... חיפשתי בכל האפשרויות ולא מצאתי תודה בכל מקרה
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
האם,ואם כן=איך, ניתן לערוך קבצים מסוג ( VIDEO CLIP (MV2 ? בעיקר לצורך הסתרה של פרטים בסרט.
-
- 0 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אם הסריקה יצאה הפוכה.. יש אפשרות לסובב את הסריקה?
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כאשר העברתי מ XVID ל MPEG הוא הפך ל MPEG מסך מלא (וזה יצא כאילו הכול נמרח לאורך)כי ה XVID היה לא במסך מלא ...אלה ב מסך רחב... מה צריך לעשות אני משתמש לפי המדירך ???http://www.lionetwork.net/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=75
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אפשר לוותר עליו? הוא עולה לי עם איתחול המחשב? אם אפשר לוותר - אז איך אני מסיר אותו?
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש ב IE כדפדפן האינטרנט שלי. לפני יומיים איך שהוא השתנה לי ה home page לאתר שלא אני קבעתי. החזרתי אותו לאתר שאני רוצה שיהיה ה home page שלי אבל כל כמה זמן זה חוזר איך שהוא לאתר שהשתלט לי על ה IE. עשיתי סריקה של ad aware וגם של anti virus אבל כלום לא עוזר. למישהו יש רעיון זה ממש מעצבן אותי.
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-


