עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ישנם 2 אתרי השוואות מפורסמים (לינקם : http://www.av-comparatives.org/ http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/) ושאלתי היא מדוע יש פערים כל כך גדולים בתוצאות המבחן . למשל ,באתר טופ 10 הזוכה היא התוכנה ביטדיפנדר ובאתר השני היא מופיעה כתוכנה סטנדרטית. מנגד אחת המובילות באתר השני היאהתוכנה אנטיויר שלא מופיעה בכלל בין17 המובילים של אתר טופ 10?????

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  2. יש המלצות?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  3. אם יש לי סרט על המחשב וגם את הכתוביות שלו... אני רוצה לצרוב אותו בפורמט VCD כדי לראות אותו ב- DVD אז איך אני מלביש על הסרט את הכתוביות? אה ובכלל באיזה פורמט הכי כדאי לצרוב אותו כדי לראות אותו ב- DVD? עוד שאלה- מה ההבדל בין פורמט VCD ל- SVCD ? ועוד אחת - אם הסרט מתנגן לי לאט על ה-DVD יש משהו שאני יכול לעשות בנידון? לצרוב אחרת או משהו?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  4. אורח

    המעבד שלי הוא AMD Athlon 64 3200+ 939 tray Venice Core הכרטיס מסך Gigabyte GF 6200 TC 128MB PCX והדיסק קשיח הוא WD 160GB 8MB Sata איזה תוכנה תוכל לעשות לי את זה? SpeedFan לא עובדת אצלי EVEREST Home Edition לא מראה לי טמ"פ MBM גם לא מראה לי טמ"פ איזה תוכנה תעשה תעבודה..? תודה מראש יהבץץ

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  5. הטופיק אומר את הכל --> ואם אני צריך להוריד זה גם בסדר אבל עדיף און ליין סקאן תודה מראש אני חדש פה

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  6. Started by אורטל,

    היי.. אני מנסה להסיר את התוכנה MSDN מ-add/remove programs , ואז מופיעה לי הודעה שגיאה: "fatel eror during installation"... מה לעשות?..איך אני יכולה להסיר את התוכנה?...

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  7. Started by valera199309,

    שלום לכולם אחרי חצי שנה של שימוש במחשב ללא אנטיוירוס החלתתי להתקין קאספרסקי,אתמול הכל היה טוב היום נכנסתי לפיירפוקס ופשוט שום דבר לא נפתח דף לבן וזהו ניסיתי לשנות את כל ההגדרות של התוכנה כולל הפירוול ושום דבר לא עוזר בINTERNET EXPLORER הכל עובד מצוין מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  8. Started by ברק,

    שמתי לב לשוני האיכות בין ווינאפ למדיה פלייר10 וזאת התוכנה בה אני משתמש כיום. ידוע לכם על משהוא יותר טוב? לינקים יהיה אחלה.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  9. Started by matan100,

    שלום אני רוצה בבקשה התקנה לסורק שלי שהוא umax astra 2000p בתודה מראש מתן.[br]פורסם בתאריך: 16.01.2009 בשעה 12:17:43 בבקשה תעזרו לי בזה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  10. Started by davidcohen,

    שלום , לפני שבוע התקנתי דרייבר לכרטיס מסך (7600GT) ויש לי בעיה עם החיבור של המחשב למסך הטלויזיה. לפני ההתקנה של הדרייבר היו לי שניי אפשרויות : 1. לחבר את המחשב לטלויזה בצורה שגם במסך המחשב וגם בטלויזיה יראו אותו דבר 2. שיהיו שני מסכים נפרדים ולמסך הטלויזה אני מיבא את חלון הסרט (בכך שאני גורר את החלון מחוץ למסך המחשב) עכשיו , לאחר ההתקנה של הדרייבר, אני יכול לעשות שבשני המסכים יראו אותו דבר, או שהוא חוצה אותו ומראה חצי מהמסך במחשב וחצי מהמסך בטלויזיה... איך אני מחזיר את זה לאפשרות הקודמת שיהיו שני מסכים נפרדים ? מצורפת תמונה של האפשרויות שקיימות עכשיו [attachment deleted by admin]

  11. Started by oribe,

    לפני כמה זמן שהייתי פותח טאב חדש באקספלורר היו נפתחים לי כל מיני אתרים ממוזערים שביקרתי בהם לאחרונה ועכשיו נפתח לי דף ריק וזה מבאס כי זה היה מאוד נוח. איך אפשר להחזיר את האופצייה הזאת ? תודה רבה, אורי.

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  12. אני אמור לקבל את הצורב שלי היום, NEC 3500 אני מחפש את הגרסא הכי חדשה של התוכנה כי באתר שלהם אני לא רואה איפה מורידים יניב

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  13. Started by slim_shady,

    "קניתי" כמה סרטים למחשב ומאוד התלהבתי מהם... עכשיו אני רוצה להראות אותם לכל המשפחה ב DVD והמערכת סראונד והכל... אז איך אני הופך את הסרטים שעכשיו ב-DVDrip לקבצים שיפעלו בDVD? (עם תרגום מובנה)

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  14. Started by zahiz007,

    שלום, כאשר אני שומע בITunes אחרי מספר שירים \ דקות פתאום הוא מתחיל להריץ את השירים מהר (מסיים שיר ב15 שניות~). יש למישהו רעיון מה יכול לגרום לזה?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  15. שלום לכולם, אני מנסה לחבר ג'ויסטיק ישן עם חיבור midi על מנת שיעבוד על המחשב החדש,ולכן חיברתי כרטיס קול pci ישן. הכרטיס הוא ensoniq audio pci 3000 עם שבב es1370 שעל פי חיפושי הוא תואם soundblaster pci. אם יש למישהו מושג איך לגרום לעסק לעבוד אני אשמח. תודה

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  16. Started by wzeedan,

    שלום איזה תוכנה יש שעוזרת להמיר קבצי RAM ל MP3 ואם צורבים האם יוצא מספיק טוב? תודה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  17. Started by bubugu,

    שלום יש לי win xp pro וכל פעם לפני שהווינדוז מתחיל לעלות מהדוס הוא שואל אותי: please select the operating system to start: microsoft windows xp professional microsoft windows xp professional setup .......... איך אני מעיף את ההודעה הזאת?? תודה

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  18. Started by omemo,

    שלום לכולם.. לאחרונה ה-windows update מבקש להוריד איזשהו "עדכון אבטחה מצטבר" מסויים (cumulative security update for internet explorer for windows xp (KB896688 אחרי שהעדכון הורד, זה מנסה להתקין אותו - ואז אני מקבל את ההודעה: Initializing installation... done! Installing Cumulative Security Update for Internet Explorer for Windows XP (KB896688) (update 1 of 1)... FAILED. Updates were unable to be successfully installed. חיפשתי בקשר לזה ומצאתי כל מיני בעיות דומות, אבל לא בדיוק הבעיה הזאת... והפתרונות תמיד היו לעשות boot נקי מ-msconfig וכאלה, אבל אלו הדברים הראשונים שניסיתי... וזה לא עזר. מישהו יודע מה הבעיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  19. יש לי כמות גדולה של חשבונות של חברה מסויימת. עכשיו החשבונות האלה הם באותו הפורמט ובכל חשבון יש אזור עם תאריך החשבון. רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שמסוגלת לסרוק מסמך, לקרוא את השדה הזה עם התאריך ולזהות אותו (OCR) ולשמור את המסמך בתור קובץ PDF כשהשם של הקובץ הוא למעשה התאריך שנקרא. האם יש כזה דבר? מישהו יש לו עצות אחרות ליצירת ארכיון ממוחשב של מסמכים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  20. Started by urielka,

    התקנתי את helix server plus על windows xp pro אבל איך אני מגדיר לו מה להזרים ואיך אני יודע את הכתובת של השרת החדש שלי ? תודה לכול העונים

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  21. Started by marlboro,

    יש שמה טונות קבצים , אבל אני אף פעם לא מצליח להתחבר אליו

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  22. Started by aquas,

    היי יש לי בעיה לכתוב בעברית באקספלורר, הבעיה הופיעה לפני כמה זמן כמו שאתם רואים בתמונה הכול בג'בריש אבל מה שמוזר זה שאני משתמש בתוכנה הפוך על הפוך,מה שיוצר מצב שאם אני כותב באנגלית ואז הופך לעברית דרך התוכנה,אז הכל בסדר אין לי מושג מה הבעיה,ניסיתי לשחק עם ה-encoding אבל זה לא עזר ניסיתי גם לבדוק בקונטרול פאנל ,אבל הכל בסדר אז אין לי מושג מה הבעיה מקווה לפתור את הבעיה בעזרתכם תודה מראש לעוזרים! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  23. אני רוצה להדפיס את התמונה ממש בגדול...הכיצד אני עושה זאת?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  24. Started by AC/DC,

    האם תוכנה זאת היא טובה ? לפי החיפוש היא מצוינת אני שואל שוב שיהיה לי מסודר ונקי + דעות חדשות אז חבר'ה תענו לי כי אבא שלי קנה לי עותק ואני רוצה ליראות אם כדי לי להתקין תודה רבה לעונים

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  25. שוב בעיות עם ה IE והוא לא פועל ואני צריך בדחיפות את האתר של בזק לבדוק שם משהו וב FF זה לא פועל כל-כך... שמעתי על אוונט או מקסטון משהו כזה, פועלים שם דברים כמו משחקי פלאש כאלה בואו נגיד וואלה כיף או משהו... סתם דוגמא. בבקשה זה ממש דחוף!

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים