עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולכם.. אני ממש לא מבין בכל הענין של הדריברים..התקנתי פיסי ויזארד והינה הכרטיס קו שלי (לא יודע אם זה און בורד או לא ) : 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller אני צריך בבקשה דריברים מעודכנים לכרטיס + תוכנת שליטה וכיון על הקול... לדוגמא אצל חבר שלי התוכנה לשליטה נקרת sound effect של realtk והיא נמצאת ליד השעון בוינדוס והיא בצבע כחול הוא יכול להיכנס אליה ולשנות שם מלא הגדרות של הקול וזה ...אני חיב גם את התוכנה הזאת. אנא ממכם עזרו לי..

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  2. מחפש תוכנה לחיתוך קבצי MP3 ושמירה של חלקים מסוימים בלבד.

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  3. שלום לכולם.. פעם אם למשל הייתי רושם בFF את שם האתר (בלי הסיומת ) בשורת הכתובות הוא ישר היה נכנס לאתר (למשל הייתי רושם רק ynet ולבד הוא היה משלים לCO.IL) עד שמישהו התקין אצלי את השורת עזר של MAKO ועכשיו הוא כיאלו מבצע את החיפוש בגוגל והוא כבר לא משלים אוטומטי... כמובן שניסתי למחוק את התוכנה הזאת , התוסף שלה בFF ואת כל הקבצים שלה, אבל הבעיה עדיין לא נפתרה. מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  4. אז ככה אני התחלתי לעבוד עם התוכנה ואני מעוניין לשנות את האתר שלי מערכה של PHP לאתר HTML מעוצב אישית , הבעיה היא שהתוכנה לא ממש אוהבת עיברית. אפשר לכתוב בעיברית וכ'ו אבל יש כל מיני פאקים שלא נוח לכתוב כי הזמן נמצא כמו בכתיבה באנגלית , לא נוח לעשות עריכה ועוד . חשבתי אולי ישנו שידרוג או גירסא של התוכנה בעיברית או עם תמיכה עיברית כמו ב פוטושופ CS לדוגמא . בנוסף לכך הייתי מעוניין לקבל מספר קישורים למדריגים המסבירים איך לעבוד עם התוכנה . תודה

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  5. היי, רכשתי מחשב חדש ומותקנת בו ויסטה. תוכנת הדואר במחשב הישן היא windows live mail ואני רוצה להשתמש באותה תוכנה בויסטה. אני רוצה לבצע הגירה של כל החשבונות (3) מ XP למחשב החדש. שני המחשבים הם של IBM, אם זה עוזר במשהו. כמו כן יהיה נחמד אם יש כזה כלי שיבצע הגירה של עוד פריטים כמו my document מוסיקה סרטים, favorites וכדומה. תודה, אופיר

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  6. שלום לכולם, אני לא יודע כמה משתמשים עובדים פה עם IRC אבל אני אישית הייתי עובד איתה הרבה עד שפתאום התחלתי להוריד משם במהירות של עד 5 KB . אני לא יודע למה זה ככה כי בד"כ הייתי מוריד שם ב - 180 KB וגם היום אם אני מוריד קובץ רגיל באקספלורר אני מגיע למהירויות כזאת. אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל לתקן לי את זה כי זה בטוח לא בעייה בשרת ששולח לי את הקובץ בIRC כי ניסיתי לקבל קבצים בכמה ערוצים מכמה אנשים שונים וזה פשוט לא עובר את 5-6 KB . תודה רבה. נ.ב. אין לי פיירוול על המחשב ( חוץ משל XP) , אני משתמש בתוכנה שקוראים לה NETLIMITER שאיתה אני שולט על ה- UPLOAD RATE של המחשב וזהו . ניסיתי להוריד את הקבצים גם שהתוכנה לא עובדת וזה לא צלח.

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  7. איך מגיעים לאתר לאתר הזה ? אני רוצה לשים תמונות בפורום ואני חייב את האתר הזה ..

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  8. Started by lmlm,

    אני בטוח שיש תוכנה כזאת פשוט אני לא מכיר אחת, משהו יכול להביא לי שם של תוכנה כזאת? נגיד אם אני עושה OC לזיכרונות שאני אראה שהם יציבים. תודה

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by refaels2006,

    כאמור הגרסה היא הכי עדכנית מאתר החברה 1.71.59 ,הצד השני שומע אותי ,אך אני לא יכול לשמוע אותו . המצלמה והכל תקין .וגם חיבורים הכל תקין .לכל אנשי הקשר שלי יש את אותה גרסה. בסקייפ שומעים מעולה .מה הסיבה לכך?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  10. הDVD הוא יצירה שלי, ללא הגנות (סתם דיסק שצרבתי במעבדה) יש תוכנה שאפשר לשלוט בה על כמה פרמטרים פשוטים (כמו גודל קובץ יעד, מקודד ומה שלא יהיה)? תודה רבה מראש, העניין די דחוף אביתר ד"א, חשוב לציין שמצאתי שמות של כמה וכמה תוכנות בגוגל, אבל אני מעדיף לשמוע המלצות שמגיעות מכם

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  11. Started by X1000P,

    יש לי את התוכנה גרסה PERSONL אחי חדש אחי מעודכן.. עשיתי עכשיו חיפוש ורשום error occurred during the task execution מה זה אומר? אני לא יודע אנגלית.. וגם שהתוכנה עושה חיפוש אז לפעמים אי רושמת זה אוצר את החיפוש ורשום http://d7.yousendit.com/e/CF4DE76FB8B4328A7361DEDCA8C2594F/1.bmp

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  12. לא יודע אבל נראה לי שמאז שהתקנתי את קספרסקי 6 במחשב ,כאשר אני משתלט עליו באמצעות VNC המחשב נתקע לחלוטין ( בכל מיני פעולות ) ולא נותר לי אלא לבצע ריסט למערכת. קספרסקי 6 באמת הרבה יותר קל מקודמו אבל זה דיי מעצבן. יכול להיות ששינוי הגדרות יעזור?

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  13. איך גרומים לאורף השיר ב LIBRARY להראות נורמלי עם דקות ושניות במקום מילישניות עם המון אפסים אחרי הספרות? לדוגמה במקום 3500000000000 3:50 או משהו כזה . . . תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  14. Started by ice35,

    שלום אני יודע שיש פקודה שרושמים בראן שמשנה תIP במחשב אחד ללא ראוטר או רשת... תודה

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  15. כל פעם שאני מנסה לעבוד על שירים מסויימים כגון: המרה,שינוי ווליום ועוד אני מעבד את התגיות של השירים ואני נאלץ שוב לבנותם מחדש. האם יש דרך לשמור על התגיות גם כשעורכים את השירים?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  16. Started by ozba77,

    אני רוצה להתקין תוכנה במחשב, יש לי XP SP3 אבל הוא כותב לי שאני צריך SP1 לפחות. מה עושים במקרה כזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  17. Started by liav12,

    החלפתי מזמן לווינאמפ 5 ושמתי לב שיש שינוי בצורת הסאונד היוצאת מהתוכנה, לדעתי אפילו יתרון לגרסה 3. מה אתם אומרים? ולא נגן אחר השונה מ WINAMP. תודה.

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  18. אני מנסה להתקין את הדרייבר האחרון (כי משחקים לא עולים) אני מסיר את הדרייבר הישן מוחק תיקיות ואח"כ מתקין את הדרריבר האחרון (יש לי ראדון 9700) והמסך משתגע.....מרוח עם חורים פריקי לאאלה למישהוא יש מושג מה יכולה להיות הבעייה? כי הדרייבר פותר המון באגים במשחקים

    • 6 תגובות
    • 621 צפיות
  19. Started by Lethal_Acid,

    שלום, אני מחפש תוכנה לנהיהול הורדות. משהו בסגנון DAP קלה למחשב עם כמה שפחות פרסומות ושטויות נוספות שיותקנו איתה. אשמח להמלצה. תודה מראש, L.A[br]פורסם בתאריך: 20.02.2007 בשעה 19:14:48 אחרי חיפוש קצר פה בפורום ראיתי שהרבה ממליצים על FLASHGET.ננסה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  20. Started by hararim,

    לאחר פירמוט המחשב התקנתי EMULE XTREAM ופתחתי פורטים והכל אבל האימיול לא מתחבר לי. ביצעתי בדיקת פורטים דרך האפשרויות והכל תקין. בכל פעם שאני מנסה להתחבר לשרת זה רושם לי CONECTING לכמה דקות ואז השרת נעלם(הופך לאפור) ואני לא מצליח להתחבר.

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  21. מישהו מכיר תוכנה קלה, נוחה ופשוטה לנעילת המחשב בעת הפעלתו?

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  22. אני מחפש תוכנה שיכולה ליצור לי תקציר של דקה או כמה שזה לא יהיה מתוך קליפ ארוך יש דבר כזה? אני יודע שיש תוכנות וידאו שאני יכול לערוך אבל אין לי נסיון איתן, יש אולי תוכנה שיכולה לעשות לי את זה באופן אוטומטי? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  23. היי התוכנה GETRIGHT 6 מותקנת אצלי ואני לא מצליח להסיר אותה.... לא דרך הלוח בקרה ולא עם תוכנה מיוחדת שמורידים להסרה של תוכנות בכל מקרה ברגע שאני לוחץ על הסרה בלוח בקרה אני מקבל דבר כזה: http://i13.tinypic.com/4h914cy.jpg אני בוחר UNINSTALL ואז פשוט נפתח לי הדפדפן ושם רשום שהתוכנה הוסרה וכמובן שהיא לא.... איך אני נפטר מהדבר הזה????? תודה

  24. סרגל כלים של isearch, איך אני מוחק אותו לגמרי?

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  25. אני מחפש תוכנה לסינון אתרים, כזאת שמונעת מילדים להכנס לאתרים אסורים (סקס, אלימות וכו'). תודה מראש.

דיונים חדשים בפורומים