עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יום בהיר אחד מוזילה החליטה לא להציג לי יותר תמונות בזון רק בזון וזה אחרי שנה שהיא שירתה אותי בנאמנות. מישהו יודע למה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  2. Started by Rottem,

    שלום, ה Outlook שלי עובד תחת Exchange של העבודה/משרד. (Outlook 2003) אני עובד בעיקר ב Offline מהבית. ל Outlook הוספתי עוד חשבון פרטי שלי שאינו עובד על Exchange. על ידי אופציית ה"חוקים" (כפי הרשום בשורת הנושא), רציתי שכל מייל שייכנס עבור החשבון הפרטי שלי יעבור אוטומטית לתיקייה כלשהי שהגדרתי. כאן מתחילה הבעיה: א. רק כשאני מחובר באון ליין ל Exchange אני יכול להשתמש באופציית ה "חוקים". אם איני מחובר זה נותן לי הודעה כי על מנת להשתמש ביישום, עלי להיות מחובר ל Exchange. (מצורפת תמונה להמחשה) ב. כשאני מחובר ל Exchange ואני מבצע את ה"חוקיות", זה עובד. בכל פעם שמגיע מייל לפרטי, מייד הוא מועבר לתיקייה שקבעתי. ג. ברגע שאני עובר לעבודה ב Offline החוק אינו עובד + איני יכול לחוקק חוק ח…

  3. שלום, האם ישנה תוכנה שעושה סריקה על כונן/תיקיה וכו ויכולה לדווח איזה קבצי וידאו/אודיו/תמונה אינם תקינים?

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  4. Started by shabo,

    שלום, אני חדש עם התוכנה ויש לי בעיה, משום מה לא יכול לראות אף Server , אין לי מושג איך מתקנים את זה... אולי צריך פורט או משהו בהגדרות? יש לי רשת בבית...

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  5. Started by רועירועי,

    למה משמשת התוכנה הזאת? http://www.filehippo.com/download_adobe_air/

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  6. שלום רב. בזמן האחרון הופיעה תופעה מציקה מאוד בOutlook שלי. כול ההודעות שאני מקבל נכנסות לדואר זבל או שהן לא מתקבלות. אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי בנושא. סוג: Outlook 2007 Hebrew תודה מראש אורי.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  7. שלום לכולם . עזרה דחופה . אני מדליק את המחשב הוא לא עושה לי את הצפצוף שהכל תקין , לאחר מכך הוא טוען את הווינדווס המסך פועל והכל אבל מתי שהוא מסיים לטעון את הווינדווס ואמור להיכנס לבפנים המסך נכבה והמחשב ממשיך לפעול ... איזה חלק נהרס ?

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  8. Started by sahargt,

    מחפש אתרים של הורדות לתוכנית בביטרונט

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  9. Started by idan1836,

    מישהו יכול לעזור לי וללמד אותי איך לאחד כוננים??

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  10. Started by avi.hagit,

    מישהו יכול לתת מדריך להפעלת האנטי וירוס בצורה הטובה ביותר אם יש מדריך מצולם 1 מה אני אמור לשנות בהגדרות 2 איך עושים עידכונים אוטומטים תודה

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  11. Started by ofir38,

    שלום.. יש לי כמה סרטים שאני רוצה להדביק להם תרגום(יש לי גם את קובץ התרגום בנפרד) איזה תוכנה טובה אתם יכולים להמליץ לי ? תודה ,אופיר.

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  12. Started by SixKiller,

    כרגע צרבתי דיסק דיוידי Data-DVD הכנסתי כמה סרטים לדיסק.. כל סרט בתיקייה נפרדת עם קובץ srt .. תרגום... ואני לא רואה תרגום בסרטים... למה?.. בגלל שצרבתי על Data?.. אם אפשר עזרה בקשר לאיך לצרוב סרט עם כתובית.. תודה מראש... שתהיה לכולכם שבת שלום ולילה טוב ***"רואה"... לא "רוצה"***

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  13. היי אני משתמש בתוכנה כבר זמן מה... ומדי פעם שאני מפעיל אותה היא תוקעת לי את המחשב בזמן הצגת הלוגו.. יש לי מחשב חדש עם מספיק זיכרון.... ושידרגתי את הדרייברים של הכרטיס קול.... יש למשהו מושג\עוד רעיונות לפתרון הבעיה ? תורה מראש..

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  14. Started by עמיר שחר,

    אני מעוניין לסכרן את היומנים שיש לי ביומן של חשבון הגוגל שלי. ביחד עם החשבונות שיש לי ביומן באוטלווק 2003. האם יש אפשרות לעשות את זה ככה שכול שינוי שאעשה באחד מהחשבונות יעדכן לי גם את החשבון האחר? תודה מראש, עמיר

  15. Started by tzahi16,

    יש לי חלונות ויסטה על המחשב עם IE7 ולפעמים (לא תמיד) כשאני לוחץ על קישור כלשהו (באופן אקראי) ה IE7 ניתקע. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  16. הי, קיימת תוכנה מצויינת להגנה על תיקיות בשם lock folder xp שעובדת לי בוינדוז 7, 32 ביט לשביעות רצוני המלאה. אני מבקש את עזרתכם בהמלצה על תוכנה דומה שתעבוד תחת וינדוס 8, 64 ביט. העקרון של התוכנה: יוצרים רשימה של תיקיות או קבצים שמגינים עליהם וכאשר עוברים למצב מוגן אז התיקיות/ קבצים האלו מוסתרים (ממש מוסתרים ולא מופיעים על סמל של נעילה עליהם). תודה רבה

  17. Started by mz155,

    יש לי בעיה בהורדות בדפדפן.. יותר נכון שזו גם בעיה בFF ולא רק בIE... הבעיה היא שכשאני מנסה להוריד קבצים גדולים מFTP שנמצא על HTTP.. כאילו כמו האתר esnips.com.. ששמה ההורדות נמצאות בדף HTTP אבל מורדות דרך FTP... הוא רושם לי שהתקשורת עם הסרוור התנתקה... מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך.. מקווה לעזרה.. תודה Mz155

  18. תוכנה שלא תאפשר למשתמש מסויים להפעיל קבצי EXE מצידי. העיקר תוכנה שתגרום שמשתמש לא יוכל להתקין שום דבר ומשתמש מוגבל בווינדוס לא עוזר כי לא כל התוכנות דורשות את האישור הזה...

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  19. Started by assafmag,

    יש דרך לעשות forward קבוע ואוטומטי מאתרי אי-מייל כמו walla ו hotmail לכתובת האי-מייל שלי באאוט-לוק? פשוט נמאס לי לעבוד דרכם - עושים לי כל מיני בעיות, עד שהם מעלים קבצים וכיו"ב.

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  20. Started by -Tal-,

    התקנתי היום WINDOWS 7, רציתי לדעת למה אני רואה בוואלה ככה (סתם דוגמא... בהרבה אתרים אני לא רואה טוב) הכוונה היא שהטקסטים מתרחבים... פעם לא ראיתי ככה. מה הסיבה לדעתכם? תודה

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  21. Started by aracer,

    שלום לכולם. אני מתקן לדודה שלי את המחשב ובשביל זה הוצאתי את הHD כדאי לגבות אותו למחשב אחר. אני רוצה לגבות את רשימת הכתובות מהאוטלוק. איפה הOUTLOOK שומר אותם כדאי שאני יוכל לגבות את זה. תודה מראש לעוזרים.-- זה דחוף אז אם אפשר תשובות בהקדם! תודה.

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  22. Started by nononinette,

    יש לי נורטון גרסת 2007, וב SETTINGS כאשר ההגנה נגד תולעים באינטרנט (INTERNET WORM PROTECTION) מופעלת, אני לא יכולה להתחבר לאינטרנט. (הכוונה לחיבור ממש ולא רק גלישה אחרי החיבור). דיברתי עם נטוויז'ן שלא יכלו לספק לי פיתרון, והפנו אותי לתמיכה של סימנטק, רק שעוד לא הצלחתי לדבר איתם, זה אכשהו תמיד חוזר לנטוויז'ן. בקיצור קצת נשבר לי, בנתיים ההגנה נגד תולעים מכובה ואני גולשת רגיל. השאלה שלי היא האם יש למישהו פיתרון לזה? האם זה נורא שההגנה לא פועלת? מה לעשות? תודה

  23. אני מקבל במסנג'ר הודעות חוזורות ונשנות.ההודעה אומרת כך: gk12@hotmail.com רוצה לשתף קבצים עימך. האם ברצונך להפעיל תיקיית שיתוף עם gk12@hotmail.com? כמובן שאני לא מאשר את שיתוף הקבצים וההודעה נעלמת אבל ההודעה הזו חוזרת ונשנית עשרות פעמים ביום. האם מישהו נתקל בבעיה הזו? והאם יש למישהו רעיון איך להעלים את ההודעה הזו?

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות

דיונים חדשים בפורומים