עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by LiranUdi,

    לפעמים כשאני צופה בסרטים בWMP המחשב פשוט נתקע.. אני רואה את השעון של הWMP עדיין רץ, והסרט נתקע ושומעים את הסרט תקוע כזה.. אין לי מושג למה זה קורה ואי אפשר לעשות כלום חוץ מלכבות ולהדליק את המחשב שוב. יש פתרון? =\ ועוד משהו אני לא יודע אם זה קשור לפה בידיוק. לפני כמה שעות המחשב פשוט נתקע [סתם נתקע] שום תוכנה לא פעלה חוץ מהדפדפן אבל לא נראה לי שהדפדפן קשור. כשהמחשב נתקע העכבר לא זז שום מקש לא פעל ואז היה צליל כזה "ביפ" 1, אין לי מושג אם זה מהדיסק הקשיח או הלוח אם.. אשמח לקבל עזרה גם לגבי זה.

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  2. Started by neogod,

    הסרתי את norton internet security מכיוון שנגמרה לי התקופה של הרשיון, ולאחר הפעלה של המחשב השתנו לי השמות של הHD יש לי שני HD 30GB ו6GB . ה6 ג'יגה היה J אם אינ לא טועה והוא היה אחרי 5 המחיצות של ה 30 ג'יגה. לאחר ההסרה של NIS הוא פתאום הפך להיות D !! איך אינ יכול להחזיר הכל לקדמותו? ולמה הוא פתאום החליט "להתקדם" ?

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  3. אחר הצהריים טובים, כבר כמה זמן שאני נתקל בתמונה הבאה ואני חושב שזה קשור למקאפי. ניסתי להסיר ולהתקין מחדש אך ללא הצלחה... אודה לכל מי שיעזור לי , אסף. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  4. Started by eranmor,

    צרבתי דיסק עם קובץ IMG ועכשיו הדיסק קצת נפגם ואין לי אפשרות להעתיק את הקובץ למחשב איזה תוכנות קיימות לשחזור מידע כזה??

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  5. אוקי.., הכנתי מסמך בWORD, ברצוני להדפיס אותו, אך אין לי מדפסת ;D אז רציתי לדעת אם קיימת תוכנה כזאתי, שמאפשרת איכשהו דרך האינטרנט לשלוח את הדפים האלה לפקס, כי יש לי פקס בבית שעובד ;D, ואולי ככה אני אוכל להוציא את הדפים האלה מהמחשב LOL אז יש מישהו משכיר תוכנה כזאתי, אם בכלל יש?, אם כן, תוכלו לתת לי שם, קישור, משהו.. 8) תודה לעוזרים!

  6. פרטים,זיכרון וכל החלקים הטכניים.

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  7. Started by RoverBoy,

    היי יש לי בעיה בדפדפן ויש לי כמה סוגים. שאני נימצא באיזה אתר לא משנה איזה (אפילו עכשיו) הסרגל גלילה הצדדי עולה ויורד ועולה ויורד, משתגע ממש עד שהוא נירגע ושוב פעם חוזר חלילה. מה יכולה להיות הבעיה? וזה לא מהיום הבעיה רק שבזמן האחרון זה הופך להיות חמוד יותר ויותר. עסיתי בדיקות וירוסים ורוגלות ולא עוזר כלום. ממש כל האתרים עולים ויורדים כאילו מישהו משחק מסרגל גלילה הצדדי למעלה ולמטה. תודה לעונים __________________

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  8. Started by ras81,

    שלום האם יש תוכנה אשר מאפשרת שינוי ההקול המוקלט כגון לעבות אותו, להוסיף לו באס, כו'. איני מבין בתחום כ"כ ואשמח באם מישהו יוכל להמליץ לי על תוכנה כזאת (עדיף חינמית) תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  9. Started by Radeon38,

    שלום אני רוצה להפעיל את הפונקציה הזו במחשב שלי ומשום מה היא לא מופיעה באופציה של ניהול משאבי כח (האיקון של הסוללה והכבל חשמל) לרקע כללי אני קיבלתי את המערכת הפעלה אחרי "עריכה" מחבר שהטמיע לי דרייברים באנליט ולדעתי הוא "ערך" לי אותה והשמיט את האופציה הזו. איך אפשר להפעיל או להחזיר את זה?? זו רק הערכה בדרך כלל ההיברנט רק דורש סימון V וזהו.אצלי זה אפילו לא מופיע.

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  10. Started by yp3,

    אני צריך תוכנה שכל יום בערב תגבה לי את החומר שיש לי אני צריך שיהיה גיבוי ראשון מלא ובגיבוי השני יהיו רק את הקבצים שהשתנו מהגיבוי המלא אני צריך גיבוי רק של שלושה ימים כרגע אני עובד עם COBIAN, כעקרון יש לה את האופציות האלו, אלא שיש לה כמה בעיות 1.בפועל היא לא מגבילה את מספר הגיבויים, לכן יש לי טונות גיבויים ואין לי מקום בשביל זה. 2.בכל גיבוי היא יוצרת את כל התקיות גם אם אין בהם קבצים שהשתנו דבר שמעמיס לי על המחשב. אשמח אם מישהו יעזור לי למצוא תוכנה שתפתור לי את הבעיות תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  11. Started by psxr,

    הורדתי את uice אבל זאת גירסת ניסיון. מישהו מכיר תוכנה לשליטה מרחוק חינמית ?

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  12. Started by Or ei,

    עם איזה תוכנה אני יכול להוסיף כתוביות לסרט ולא בהדבקה?

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  13. Started by slowdive,

    בוקר טוב, בעבר יצא לי לעבוד עם תוכנת ביטורנט TLN,תוכנה לא מעמיסה ושהגיעה למהירויות הורדה גבוהות. האם היום יש תוכנה טובה יותר שאתם ממליצים עליה?

    • 6 תגובות
    • 623 צפיות
  14. Started by zgd,

    יש לי בעיה בדפדפן כאשר אני כותב בתוך תיבות טקסט בעברית. כשאני כותב בתוך התיבות מופיעים ריבועים וסימנים לא מזוהים כאילו אין קידוד או משהו. יש לציין שזה רק בעברית ורק בדפדפן! יש אפשרות מהירה לפתור את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  15. Started by Raul,

    אני צריך בקרוב לפרמט... ויש לי כמה שיחות ממש חשובות באייסי יש איזה תוכנה שמגבה היסטוריה ושאח"כ גם יהיה ניתן להחזיר אותה לתוכנה או משהו כזה? זה ממש חשוב.

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  16. Started by rivking,

    כבר הרבה זמן שיש לי את זה ואני לא מטפל בזה התייאשתי כבר ולא מצאתי פתרון אתם המיפלט האחרון... כאשר אני פותח את הCCC זה אומר לי שאין לי הרשאות של אדמין ואנ י כן! ובגלל זה אני לא מסוגל בכלל לגעת בCCC ניסיתי גרסאות אחרות לא משנה מה לא עובד כרגע אני על 7.9 מי שלא הבין הדרייבר עובד הכל בסדר אבל ה-CCC לא... תמונה: http://img509.imageshack.us/img509/3127/12315xd5.jpg

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  17. Started by SOLIDUS SNAKE,

    לחבר שלי נמחקו רישומי הפרטישנים, בעזרת תוכנת פרטיסן-מג'ק יצרנו פרטישן חדש ורוב ההרדיסק הישן נשאר שלם. אני צריך תוכנה שתאפשר שיחזור המידע שלא נכתב עליו שכן לא נדענו בו והוא עדיין צריך להיות על הכונן בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות
  18. אוקיי אז ככה, אתמול הכנסתי את הדיסק כדי להתקין את הדרייבר, ואז באמצע ההתקנה פתאום המחשב עשה לי רסטרט.. ניסיתי להתקין את הדרייבר מחדש לאחר מכן, ואז ההתקנה התסיימה מהר מדי (כי בדקתי במחשב אחר, והכל עובד פיקס).. אחרי זה חיברתי את הגיימפאד, ואז או שהוא מזהה את ההתקן, אבל בסוף בכל זאת הגיימפאד לא עובד, כי כדי שיעבור צריך להידלק אור צהוב כזה בגיימפאד והמאוורר צריך לעבוד.. אני חושב שזה נגרם כנראה כתוצאה מריסט שקרה באמצע התקנת הדרייבר.. מה עליי לעשות, איך אפשר לפתור את הבעיה? במנהל התקנים אין את ההתקן של גיימפאד.. וינדוס XP ביט 32 שוב אני חייב לציין שניסיתי להתקין את הדרייבר במחשב השני שלי, והכל עבר בהצלחה והגיימפאד עובד.. תודה מראש על הפיתרון!

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  19. האם יש איזושהי אפשרות שאני יכול להגיד לתוכנות ביטורנט שברגע שיסיימו הורדה של קובץ אחד, שמיד יתחילו להוריד קובץ שני? אם נגיד הורדה אחת מסתיימת באמצע הלילה, איך להגיד לביטורנט מבעוד מועד, שברגע שיסיים הורדה אחת, שיתחיל את השנייה? לצורך העניין אני משתמש בביטורנדו ובביטלורד. מגוון כל הזמן.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  20. Started by mike-mt,

    היי! מקווה שזה פורום הנכון, אם לא תכוונו אותי לפורום הנכון התחדשתי במחשב חדש i7 920 לוח asus p6t זיכרון 6 גיגה כ.מסך quadro fx 580 התקנתי עליו וינדואוס 7 64 ביט חוץ מזה שנתקלתי עם הבעיות של דרייברים בוינדואוס 7 (בדיסק שקיבלתי לא היו דריברים מתאימים והורדתי אותם אחד אחד מאינטרנט) בזמן הרנדר בתוכנת סטודיו מקס הוא לא מנצל את כל הזיכרון, רק 25 או 30 אחוז סימנתי בהגדרות no paging file, אבל עדין לא מנצל את כל הזיכרון יש למישהו פתרון? תודה מראש!

  21. שלום. יש לי מקלדת מולטימדיה של MS ותוכנת ווינאמפ גירסה 5.07 במדיה פלייר אני מצליח לשלוט עם הלחצנים שלמעלה (הבא, הקודם , השהה , נגן וכו') אבל בווינאמפ אני לא מצליח... יש למישהו פיתרון לזה? תודה רבה מראש. עריכה: נ.ב לא מצאתי משהו מתאים גם בחיפוש.

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  22. העליתי תמונות ש"תוקעות" את התוכנה. אין שום אפשרות ללחוץ על אף מקום בתוכנה מלבד לסגור אותה ולצערי התמונות נטענות בכל הפעלה כך שאני תקוע לנצח. אפשר למחוק איכשהו את הזכרונות האלה?

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by smack,

    היי לכולם המחשב הזה אמור להגיע אליי מחר: מעבדי אינטל‏ Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB לוחות אם למעבדי אינטל‏ ASUS P5Q Pro s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, 2xPCI-E 2.0 זכרונות‏ DDR II 1066Mhz 2x2GB Kingston HyperX CL5 כרטיסי מסך‏ ASUS 9800GT 1GB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0 כרטיסי קול‏ Creative Creative X-Fi Titanium 7.1 PCI-E דיסקים קשיחים‏ Western Digital 1TB 7200RPM, 32MB, SATA II צורבים‏ LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA מאווררים וגופי קירור‏ Arctic Cooling Freezer Xtreme CPU Fan For (s775,s939,AM2,AM2+,AM3) מארזים‏ CoolerMaster Centurion 590 Black Case (No PSU) ספקי כוח‏ Enermax PRO82+ 625W Active PFC 12cm Fan הבעייה היא שבעיקרון הסיב…

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  24. אז ככה אני מקבל את ההודעה "The system has not been modified" אחרי זמן מה שההתקנה לא זזה ושאני לוחץ פיניש זה פשוט יוצא מההתקנה הכרטיס שלי הוא 9800GTX+ והמערכת הפעלה היא 7 64 ביט תודה לעוזרים!!

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות

דיונים חדשים בפורומים