עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יצא לי לצלם כמה סירטונים מהמשמחק dirt 2 עם התוכנה FRAPS, וה FPS לא היה הכי חלק, אבל היה קשה להבחין שה FPS טיפה נמוך. יום לאחר מכן החלו בעיות קיצוניות, FPS מתחת ל 5, בקיצור לא רץ! מה יכולה להיות הבעיה? אולי יש תוכנה יותר טובה שמסוגלת לצלם על ה 1680*1050? כי הפראבס באמת סיפקה איכות מעולה!! תודה

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  2. מצרף לינק. http://www.dr-hardware.com/

  3. שלום אני צריך, כמו שכתוב בכותרת, שבלחיצת כפתור היא מכבה את המחשב. גם אם יש חלונות שעובדות ברקע... כמו IE וכו'. הכי טוב שזה יהיה בתור קיצור דרך על ה DESKTOP! לפני שבועיים שאלתי על פקודות של SHUTDOWN והנה התשובה t xx Set timeout for shutdown to xx seconds- השאלה היא איך אני יוצר קיצור דרך עם הפקודה הזאת... פעם הצלחתי ושכחתי איך הבעיה שהוא רוצה להתייחס לקובץ מסויים... אני צריך רק את הפקודה, הכאילו כתבתי אותה ב RUN! תודה עוד משהו ששכחתי, אם כבר אני כותב את הפקודה הזאת ב RUN היא לא מכבה לי את המחשב! היא רק עושה סוג של RESET ל XP... משהו זריז של כמה שניות. סוג של LOG OFF כזה... יניב

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  4. היי חברים, תהיתי האם ניתן ליצור קובץ שבהפעלה שלו מעלה אוטומטית מספר אתרים \ תוכנות שונות. לדוגמא בלחיצה יפתחו מספר לשוניות בFF וגם WINAMP ווכד'. יתרה על כך, האם ניתן להגדיר לאתר שהDEFAULT שלו לא שומר נתונים (בנקים, מכללה וכד') שכן ישמור את הנתונים ויכניס אותם אוטומטית? תודה רבה! צחי

  5. Started by liortaib,

    שלום לכולם אחרי שהתקנתי firefox 3.0.10 כפתור ה אחורה קדימה לא עובד דרך העכבר....הכבר הוא g5 בגירסא הקודמת זה כן עבד 3.0.06 תודה...

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  6. Started by lesForce,

    עריכה: הסתדר - היסרתי את הפיירוול של COMODO

  7. Started by idofr,

    אז ככה כול כמה דקות הוא נופל משאיר כמה ארורים מעצבנים ואז אני צריך להריץ אותו מחדש וזה ממש מעצבן אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שאני גם ישחק (עוד לא הספקתי) נ.ב. תודה לאנשים שרשמו לי את האתר שלו\שלהם ותודה לכול האנשים שהגיבו ושלחו מלא תמונות (ממש סוף) לדיון הקודם שלי

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  8. Started by yigal33,

    שלום לכולם יש לי מחשב נייד עים כרטיס מסך של אינטל וקניתי את המכשיר האלחוטי שיהיה אפשר לראות סרטים מהמחשב לטלויזיה התקנתי TV TOOLS אבל התוכנה לא תומכת בכרטיס רק בכרטיסים של ניוידה מישהו מכיר תוכנה אחרת שכן תתמוך? או בהגדרות של הכרטיס כי אני ממש לא הצלחתי למצוא איפה אני יכול לתת לו פקודה לשדר החוצה מהמחשב? תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  9. Started by roi777,

    יש לי במנהל ההתקנים שתי דברים בלי דרייברים ואין לי מושג מה זה הדברים האלה. אני מצרף תמונה. אשמח אם תעזרו לי. ווינדוס 7 64 BIT תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  10. יש לי גרסה אחרונה ולפני האחרונה וכשאני מנגן סרטונים זה מראה כמה שניות את התמונה ואז זה נהייה שחור אם זה בדפדפן אינטרנט אז אני מזיז את הדף למטה ומחזיר וקצת משחק עם זה וזה עובד לכמה שניות ואז עוד פעם צריך להזיז מישהו יכול לפתור לי את הבעיה או לתת לי שם של חבילת קדקים אחרת ?

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  11. כי כשאני רוצה להקליט בסאונד רקורדר זה רק דקה . יש איזה תוכנה שהיא יותר מדקה? תודה לעוזרים

  12. תודה

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  13. שלום לכם אני משתמש (זה שנים) במוזילה וכמובן גם בפיירפוקס באתרים שונים התוצאות (מראה) לא פועלות טוב במוזילה ולכן אני משתמש באינטרנט אקספלולר ( ) אני יודע שיש תוסף שמאפשר ע"י לחיצה ימנית על העכבר ליפתוח את אותו העמוד בדפדפן אחר אבל אני רוצה קיצורי דרך (בתור כפתורים) ישירות על הדפדפן (ליד הGO) אם מישהו מכיר איזה תוסף או דרך לעשות זאת אני ישמח לקבל הסבר תודה אנשים טובים עריכה: לפני שפתחתי את הת'רד הזה חיפשתי בת'רד הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=134454.0 ולא מצאתי

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  14. Started by blackcoma,

    עד ש - Tuneup Utilities 2007 יוציאו גירסת Vista, רציתי לדעת אם יש תוכנות Tweaking טובות לויסטה לבינתיים... תודה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  15. Started by cateye,

    מישהו יודע איך מבטלים את החלונית הקטנה שנפתחת כשאתה רושם את השם משתמש שלך (לא חשוב באיזה אתר) או כל דבר אחר כמו חיפוש וכו'? אני לא רוצה שהוא יזכור לי ולא מצאתי איך מבטלים את זה. מישהו יודע? תודה מראש

  16. Started by :Creative:,

    איך אני הופך את הכוננים? כי שפרמטתי C וידנוז, הפך להיות D וD הפך להיות C איך אני מחזיר אפשר עזרה? חג שמח

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  17. Started by danield51,

    לפני כחודש וחצי קניתי מחשב בלי כרטיס מסך.. שסמכתי על הכרטיס המובנה של ASUS M2A-VM HDMI עכשיו קניתי 1950XT והתקינו לי אותו בSKYPC ואני לא מצליח להתקין את הati display driver והוא כותב לי setup was unable to complate the installation try to setup your disply adapter with standard vga driver before running setup עכשיו שהתקינו לי את ה1950XT הוציאו לי את המובנה של הASUS יכול להיות שזה הבעיה?[br]פורסם בתאריך: 3.08.2007 בשעה 13:52:28 נא לסגור ..אני מעביר לבעיות חומרה

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  18. יש לי בעיה שהתרגום והסרט לא מתאימים בגלל הFPS יש תוכנה שנותנת לי להוריד? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  19. אני רוצה להראות את הסרטון הזה למישהו שלא הכי טוב באנגלית, אז חשבתי אוליי יש תוכנה שאני יכול להריץ בזמן הסרטון והיא תעביר טקסט בתחתית המסך כמו כתוביות וככה יהיה לסרטון תירגום. חשוב שהתוכנה תתמוך בכתב עברי וחזוב שהפונט יהיה מספיק גדול... +, לא הבנתי מה המילה שהוא אומר שמתראת את הנוזל השחוק הסמיך הזה ששופכים על הריאה..? http://bidur.finder.co.il/media/fullscreenpage15144.html

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  20. בקשה של נובים, אבל פוטושופ הפסיקה לעבוד אצלי משום מה, ואני לא מצליח לעשות את חיתוך התמונה בצייר :-X. אז אם אפשר, תחתכו בבקשה את התמונה שמסומנת, שתהיה לבד בדף ולא עם שאר הציורים שלידה . תסבירו לי גם בבקשה איך אני עושה את החיתוך (עם הצייר או פוטושופ שאתקן אותה), כי יש לי עוד כמה תמונות ולא רוצה לחזור לפורום בשביל זה כל פעם.

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  21. Started by erezMASTER,

    שלום לכולם, אני יודע שיש כיום אינספור תוכנות להרצת ערוצי טלוויזיה במחשב, אך אני רוצה להתמקד שערוץ אחד ששמו G4 שממוקד שארה"ב. זהו ערוץ סקירות ובעיקר סקירו של משחקים. אשמח לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שתומכת ויכולה להפעיל ערוץ זה, ויוכל לתת לי את שמה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  22. Started by duk4u,

    אתמול הפעלתי קובץ גוסט למערכת הפעלה. עכשיו במדייה פלייאר אני שומע רק סאונד ללא תמונה. נסיתי לחפש בהגדרות ולא מצאתי פתרון. אשמח לקבל סיוע.

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  23. Started by mastercod,

    אני רציתי דעות שלתוכנות לפי דעתכם הכי טובות לאנטיריגול,סוסים טרויינים ועם אפשר פרט על כל תוכנה אני אודע לו מאוד! (ועם קלה למערכת) תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  24. Started by dor962,

    got my new comp. and im trying to run 3dmark 06 and 05 to check if everything is ok, but both arent working. it getting stuck before the main menu, when its checking my system. any idiea what can cause that on a new comp? sorry for the english, didnt get my hebrew installed yet. my system: 2900xt Q6600 P5N-E SLI

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  25. Started by eladh777,

    שלום כשהתקנתי לראשונה את התוכנה Adobe After Effects CS3, קיבלתי את שגיאה(בהתחלת ההתקנה) על כך שהדרישות המערכת המזעריות של התוכנה לא נתמכות במחשב ומצויין שאין לי תמיכה נרחבת ב CPU SSE2. האם יש דרך "לעקוף" את זה? כלומר למרות שאין תמיכה בזה, אני יכול להפעיל את התוכנה?

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות

דיונים חדשים בפורומים