תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה יש תגירסה 7 והיא רק ל XP ניסיתי לחפש באתר שלהם על גירסה יותר ישנה ללא הצלחה מישהו מכיר את אותה תוכנה רק בגירסה שמתאימה גם ל 2000? או שיש איזה פאטץ שנותן גם להתקין על 2000
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
שלום-הכרטיס מסך הישן והתותח שלי 6800 גי טי לאי גי פי הלך לעולמו. הבאתי לבינתיים ראדון 9250 כדי לראות מהמחשב לטלויזיה.כשאני רואה סרט עם תוכנת ה mv2 player יש תרגום במסך של המחשב ורואים את הסרט,במסך של הטלויזיה רואים רק את הסרט ללא התרגום- ממש ממש מוזר... בהגדרות של הכ.מסך זה על clone יש למישהו מושג? בכרטיס הקודם לא היו שום בעיות מסוג זה...אולי זה משהו ב ati ?שצריך להגדיר??
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני ישמח אם תרשמו פירוט קצר על כל פלאגין....
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלומות לכולם! הורדתי 2 קבצי מידי ומסיבה לא ברורה הווינאמפ לא מוכן לקרוא אותם כמו שאר הקבצים-הוא פשוט כאילו עושה פליי וישר סטופ.... עזרה בבקשה.... שנה טובה! איתן
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
הי. מחשב חדש win xp pro. מודם פקס תקין גרסת winfax 10.02. כשאני מנסה להכניס את מס הטלפון שלי ב:dialing and location->phone number: אני מקבל את השגיאה הבאה: general protect fault/exception has occured/ מאשר והתוכנה נסגרת. בזמן ההתקנה כאשר קיבלתי את האופציה הזו ורק לחצתי עם העכבר בשדה של מס' הטלפון התוכנה נפלה, אז התחלתי התקנה מחדש והפעם לא הכנסתי את הפרטים. התוכנה הותקנה ואז כשאני פותחאותה ורצה להכנס את הטלפון שלי אני מקבל את השגיאה שרשמתי. מישהו יודע??? תודה ושבוע טוב א
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אבל כשמפעילים מחדש את פיירפוקס הוא חוזר שוב. איך נפטרים מזה?
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אהלן.. נכון אצל רוב המשתמשים יש בצד איפה שהפרופיל "מפרט מחשב " אז אני לא מצליח לפתוח לראות מפרטים של אחרים ואני גם לא יכול להגיב באתרים כמו YNET למשל.. גיליתי שאני מפסיק את העבודה של הקספרסקי אני יכול לעשות את כל הדברים האלה בלי בעיות. עכשיו אני רוצה להגיע לכך שאני לא צריך להפסיק את האנטי וירוס כל פעם שאני רוצה להגיב או משהו דומה מה אני יכול לעשות ? זה בטח להוסיף קבצים מסוימים לרשימה הבטוחה אני לא יודע מה צריך להוסיף או שיש פתרון אחר אשמח לקבל עזרה מכם תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 624 צפיות
-
-
This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification. הגודל של הקובץ הוא 2.5GB
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
התחיל לי היום מין בעיה כזאת גם זה קופץ מתי שאני מפעיל תווינדוס וגם מתי שאני מפעיל כל מיני תוכנות הנה תראו תמונה ויכול להיות שבגלל זה הSPY SWEEPER אומר לי שהוא לא קיבל KEY מאושר? כי ניסיתי כבר כמה KEY שאמורים לעבוד...והם לא עובדים..
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש ב windows xp home edition sp2. גרסה אנגלית. כבר פעמיים קרה לי שבזמן עבודה מע' ההפעלה קורסת בצורה פתאומית - המסך הופך שחור, ההארד דיסק מכבה את עצמו והמחשב עושה restart. כש windows עולה שוב אני מקבל: the system has recovered from a serious error Error Signature: BCCode : 7f BCP1 : 00000000 BCP2 : 00000000 BCP3 : 00000000 BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 768_1 מה הבעיה??
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בWINDOWS MOVIE MAKER, (ווינדוס XP) כשאני מנסה לפתוח שיר או תמונה אני מקבל הודעת שגיאה - UNSPECIFIED ERROR. וכשאני יוצא ונכנס לתוכנה אז המוזיקה והתמונה נמצאים שם (אבל אי אפשר להכניס אותם לסרט) אשמח לפתרון, תודה. וניסיתי להתקין כבר גרסה חדשה יותר של התוכנה.
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם DEAMON TOOLS התקנתי את 4 החדש!ומה שקרה הוא שזה השאיר לי דרייב אחד בלי להסיר אותו! כך שגם שדיימון לא מופעל נשאר לי אחד פתוח! איך אני מסיר אותו? עריכה: העצלנות עוד תהרוג אותי ;D הנה לינק למי שנתקל\יתקל בבעיה http://www.daemon-tools.cc/dtcc/t448-i-uninstalled-dtools-but-the-virtual-cdrom-is-still-there.html
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
יש לי את הגריסה האחרונה של התוכנה יש לי 1.5 מגה דרך ברק ותשתית של בזק מחובר דרך אנטנה אלחוטית PCI של EIDMAX לנטב 3COM בהתחלה כל הגדרות הבסיס הכל עבד דל 30K הורדה ואז שיניתי את הUPLOAD ל6 וDOWNLOAD ל 150 ואז מיד המהירויות עלו והזה הוריד לי על 120+- לאחרונוה עשיתי את הPATCH של המספר חיבורים לXP ופתאום הביטורנט מוריד על מקסימום 30 והוא מנתק לי את האינטרנט כל 2 דקות בערך המסנג'ר יוצא והאינטרנט לא עובד אני יודע את זה כי אני מסתכל ביוטורנט ואני רואה שהמהירות צונחת ל0 WINDOWS לא מודיע שהחיבור נותק. מה לשנות בהגדרות כדי שזה לא יתנתק? תודה
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
יש אפשרות כשאני מפעיל תוכנה הווינדוס יחשוב שהרזולציה גבוה יותר או הDPI גבוהה יותר והכל יראה כאילו קטן יותר ויהיה לי יותר מקום לעבוד במסך? שהכל יראה קטן יותר כאילו הרזולציה ממש גבוהה מעלה למפרט של המסך עצמו <?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבעזרת מצלמת אינטרנט רגילה היה ניתן לראות דרך שאינטרנט את מה שהיא משדרת
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
היי אני צריך פונקציה שתקח את המספר הכי גדול מהעמודה אבל אני צריך שזה יהיה בדירוג דוגמא: 5, 8, 9, 300, 20 אז שיהיה 300 20 9 כמו הMAX אבל בדירוג איך אני עושה את זה? תודה מראש עידן
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
שלום לכם!!! אני מחפש תוכנה שתראה לי את כל הטמפרטורה של כל רכיבי המחשב , אם אפשר לינק אני יודה לכם ! נ.ב יש לי ארדדיסק 250gb והטמפרטורה שלו היא 41 עד 45. אבל שאני פותח את המארז ומשאיר אותו פתוח, הוא מראה לי טמפרטורה 35 עד 37.. למה זה מראה לי ככה?? שהמארז פתוח? מה הסיבה? וכמה אמור להיות בכללי טמפרטורה של הארד דיסק? בתודה מראה בר לוי!!
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום לכולם !! אני צריך שתעזרו לי אני קניתי כרטיס מסך hd 4850 ואני רוצה לבדוק טמפרטורה אם תוכלו להביא תוכנה שאומרת מה הטמפרטורה של הכרטיס אבל תוכנה תובה שאומרת אמת אם תוכלו להביא לי תוכנה אני אשמח תודה לכולם !! :)
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
חיפשתי ברשת ולא ניתן להשיג אותה,אולי מישהו התקין אותה כחלק מהתקנת כרטיס הקול שלו?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני עורך סרט בתוכנה studio 9 וחלק מהמקורות שלי צולמו ב-NTSC וחלק צולמו ב-PAL. ואני ממש מתחרפן מלנסות לחבר ביניהן מבלי להתפשר על האיכות. כשאני מעביר את קטע ה-PAL ל29.97 FPS (ז"א- NTSC) התמונה מתפצלת לקווים שחוצים אותה לרוחב במיוחד בקטעים שבהם יש תזוזה רצינית. בבקשה, כל מידע יתקבל בברכה. אני יומיים כבר מחפש באינטרנט... תודה.
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
-
קיבלתי מסמך מצורף בOUTLOOK 2003, עיבדתי אותו ושיניתי, שמרתי בSAVE ולא בSAVE AS ועכשיו אני לא מוצא אותו! הוא לא בRECENT והוא לא במסמכים האחרונים שבוורד ואני משתגע כי עבדתי עליו המון! מישהו יודע איפה אני כן מוצא אותו? (לא מצאתי ב"חיפוש" כי האפשרויות למילות מפתח היו רבות מדי- עימכם הסליחה)
-
- 9 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אני מקבל את המסך הבא: איך פותרים את הבעיה? מדובר במסנג'ר לייב גירסה 9.0.1407
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
לאחרונה קיבלתי עכבר חדש, Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 ורציתי לדעת אם אני יכול באיזושהי דרך לגרום לגלילה של הגלגלת לצדדים [ימין ושמאל] להחליף טאבים בFF.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-


