עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אורח
    Started by אורח,

    אוקי אז ככה אני שומע שירים ופתאום אני שומע שיורד העוצמה ואז פתאום אני לא שומע כלום.. אני נכנס למיקסר הזה של הווינדוס ואני מעלה את העוצמה הראשית שוב למעלה והיא יורדת לי למטה שוב.. ככה כל הזמן זה פשוט משגעה אותי גם במחשב הישן זה קרה לי..אין לי מושג מזה..באמת שאין לי מושג.. בקשה תעזרו לי.. תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  2. איך הגעתם למהירויות הורדה כאלו גבוהות? גם לי יש אינטרנט מהיר 1.5 Mb\s, ואני מוריד בד"כ על 20-30. אני משתמש ב- Bitlord 1.1\ וניסיתי כבר הכול: פתחתי פורטים בפיירוול, שיחקתי עם ה-upload וה-download, ניסיתי קליינטים אחרים, ועדיין אין שיפור בהורדות. :'( לא מזמן קראתי שה-SP2 מגביל את כמות הפורטים הפתוחים או משהו כזה... :-\ אז התקנתי patch מיוחד שמנטרל את ההגבלה, ועדיין אין שיפור... אני לא יודע מה לעשות... תעזרו לי!!!

    • 7 תגובות
    • 625 צפיות
  3. אני לא מצליח למצוא אתרים נשבע לכם, כל דבר מוביל אותי לאתר של מייקרוסופט...

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  4. Started by itay-g,

    יש לי XP עם EXPLORER7 והוא באנגלית הורדתי EXPLORER7 בעברית וכשאני מתקין אותו הוא רושם לי שאינו תומך בשפת המערכת שלי והXP בעברית מה אני עושה???

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  5. Started by Marax,

    שלום לכולם, אני חדש פה, הודעה ראשונה - וופי לי. קיצר יש לי כונן קשיח C - 186 ג'יגה ואני רוצה לחצות אותו לשתי מחיצות - לC וD איך אני עושה את זה? תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  6. Started by ccc,

    התוכנה ממש מצויינת אבל יש לי בעיה אחת, עם OUTLOOK או THUNDERBIRD, אני לא מקבל שום הודעות ויאגרה וכדורים ועם הLIVE MAIL התיבת "UNREAD" מלאה בהם, איזה 50 ביום. יש לציין שרק הUNREAD MAIL מלאה בהם, ולא הINBOX. אבל זה מטריד ומעצבן. יש אפשרות לשים איזה פלאג לתוכנה, או לשנות הגדרות ?

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  7. Started by ofer_mat,

    יש פלג אין שWINAMP שמאפשר לראות את המילים של השירים איפה אני יכול להוריד את זה?

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  8. Started by BloodyW,

    הלוח אם הוא MSI 845 Ultra (ms-6398) אני מדגיש סאונד תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  9. Started by idg83,

    יש מחשב חדש בעיות חדשות .... קיצר התקנתי xp במחשב את הגירסה באנגלית עכשיו אני רק צריך להוסיף עברית עדי שאני לא יראה גיבריש ב איסיקיו או באתרים אנא עיזרו לי תודה נ.ב. על אילו תוכנות אתם ממליצים להורדת תוכנות ושירים (מותר בכלל לשאול )????? תודה לכל פניה

  10. Started by BandiT,

    שלום. יש לי אופיס אקס פי (Office XP) והכל שם באנגלית, כלומר ממשק המשתמש הוא האנגלית. הייתי רוצה להחליף אותו לעברית, משהו יודע איך עושים את זה?

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  11. שלום .. רציתי לדעת אם בתוכנה google earth אפשר להתקרב ממש קרוב ולראות דברים יותר ברורים וכל זה .. כי איזה מישהו אמר לי שיש איזושהי דרך להתקרב ממש קרוב ולראות את התמונה ברורה הרבה יותר.. אם מישהו יודע איך הוא יכול לעזור לי .. אשמח מאוד לשמוע את דעתו .. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  12. Started by Ghosthunter,

    כשאני נכנס לאתרים עם FLASH(כנראה) אז הFIREFOX שלי אומר: Can Not Create Direct Show Player. כמו כאן: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=129381.0 מה אני צריך לעשות כדי לתקן את המצב? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  13. Started by ben060,

    שלום לאחרונה שאני משחק משחקי רשת אני מקבל תלונות על זה שלא שומעים אותי. בנוסף לכך הבחנתי שעוצמת המיקרופון יורדת כל הזמן שאני מדבר. אי אפשר לקבע אותה? יש תוכנה שיכולה לשלוט לי על המיק? הדרייברים הם של המצלמת אינטרנט. כי זו מצלמה ומיקרופון

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  14. Started by jossi_t,

    אני אמור לקנות רישיון ל MS-Office Proffesional (כי אני צריך את ה - Access ) חשבתי לקנות או להשיג את ה - StarOffice במקום. אבל, יש לי מס' שאלות: א) האם היא תומכת ב - Windows XP ? ב) האם היא תומכת בכתיבה בעברית ? ג) איך היא יחסית ל - MS -Office מבחינת נוחות למשתמש? עד כמה קל להסתגל אליה ? ד) האם ניתן לייבא קבצי DB מ - MS -Access ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  15. איך אני מגדיר את ה Norton anti virus שימחק דוא"לים עם וירוסים בלי להודיע לי אני פשוט מקבל הרבה דוא"לים נגועים וזה מעכב אותי יש לי 2003

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  16. Started by RoDeX,

    שלום לכם, אני עורך מקצועי כבר כמה זמן, יש לי בעיה עם המחשב החדש. מדובר על התוכנות photoshop, sony vegas , after effects. יש לי Windows 7 64 bit. יש לי את התוכנות הללו ל64 ביט, אבל הבעיה היא שאני לא יכול לגרור דברים אליהם. זה פשוט אומר שאני לא יכול לגרור. איך אפשר לפתור את זה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by Scorpion17,

    שלום, יש לי מצלמת אינטרנט שרשם שהיא מחברת neao הבעיה שלי כנראה אני צריך דריבר ואין לי משהו יכול לעזור לי? שאני מכניס את המצלמה למחשב אז זה מראה לי אשף חומרה חדשה זוהתה ואז זה רושם לי לא ניתן להתקין חמרה זו. תעזרו לי בבקשה תודה!!

    • 5 תגובות
    • 624 צפיות
  18. אני לא מחפש את התוכנה הרגילה שנותנת איפי לפי מספר איסיקיו, אלא את התוכנה ההפוכה לה, אם יש כזאת שתבדוק אם איפי מסוים משתמש באיסיקיו ואולי אפילו באיזה מספר איסיקיו אם תוכנה כזאת לא חוקית אז אנא לסגור את הנושא תודה מראש על העזרה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  19. Started by aradgonen,

    שלום, אתם מכירים תוכנה לעריכת סרטים שעובדת עם MPG מקווה שיש לכם משהו ארד גונן

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  20. אני מחפש תוכנה פשוטה שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, המרת קבצי וידאו בפורמטים הבאים : AVI, MPG, MPEG, WMV, ASF ושאר קבצי הוידאו לפורמט החדש MP4 ? תודה

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  21. Started by efratmiz,

    אני גרה במעונות והתחברתי לאינטרנט האוניברסיטאי - שמספק (תמורת כמה פרוטות בחודש, כן?) את מק'אפי בגרסא שמצויינת לעיל. התקנתי אותה והכל טוב ויפה, אבל אני לא מצליחה להבין איך להגדיר אותה. יש לה מליון תתי-נושאים. לדוגמא - סריקה מלאה: אני רוצה לעשות סריקה מלאה, וחשבתי ש on-demand פירושו - "תעשה סריקה עכשיו", אבל מסתבר שלא.. אני רוצה לקבוע שעה מסויימת ביום לסריקה קבועה, ואני מתה כבר לבצע סריקה מלאה למחשב. יש מדריך?? מישהו מבין בגרסא הספציפית הזו? תודה לעונים!! :-*

  22. שלום, יש לי את האנטיוירוסkaspersky 6 ומשום מה הוא מודיע לי על כל דבר פשוט אפילו אם זה לא וירוס. למשל, אני מתקין icq6 והוא מודיע לי על איזשהו קובץ ואז אני אומר לו שזה בסדר ולאחר שניה בא קובץ אחר וכו.. זה קורה המון אפילו אם זה לא התקנות של דברים .. איך אני מבטל את ההודעות האלה? תודה !

    • 5 תגובות
    • 624 צפיות
  23. היי אני מחפש תוכנה שתוכל לתרגם מקוריאנית לאנגלית תודה

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  24. Started by crak100,

    שלום לכולם . התקנתי לראשונה avg ומשום מה כשאני גולש בדפדפן (ff/ie) קופץ לי חלון שמתריע על צריכת זיכרון מעבר ל-350מ"ב .מה זה אומר ? נראה לי קצת מוגזם בהתחשב בזה שאני בסה"כ קורא שירשור באתר הזה ????

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  25. Started by eladh16,

    שלום. כאשר אני בתוך על outlook express 6 שלי ונשלח אלי אימל, אני לא יכול לראות אותו עד שאני לא לוחץ על הכפתור Send/Recv שכיביכול עושה refresh לתיבת הדואר ואז אני רק רואה שקיבלתי מכתב. השאלה שלי היא איך אני מגדיר ב outlook express 6 שאם מכתב ישלח אלי ואני בתוך ה outlook אז אני לא יצטרך ללחוץ על Send/Recv בכדי לראות שקיבלתי אותו, אלה המכתב ישר יופיע לי. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות

דיונים חדשים בפורומים