עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם. למרות שהשאלה הזאת בטח נשאלה עשרות פעמים הייתי שמח לקבל המלצות לתוכנות סנכרון/גיבוי לפי תיקיות מסויימות. התוכנה הפנימית של VISTA נותנת לגבות לפי סוגי קבצים בלבד ולא לפי תיקיות... אז תודה מראש לכולם

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  2. Started by ccc,

    המסנג'ר הזה מסנג'ר אותי ! הוא כבר שבועיים לא נכנס לחשבון שלי דרך התוכנה הוא אומר שלא ניתן כעת. למרות זאת אפשר להכנס דרך הWEB MESSENGER אז הבעייה היא לא בחשבון מה יש לזה ? אפילו התקנתי מחדש את הXP וזה עדיין ככה.

    • 9 תגובות
    • 625 צפיות
  3. Started by E-R-P,

    אני לא יודע אם כאן זה הפורום המתאים אך יש לי בעיה מוזרה שאני לא מצליח לפתור אותה כשאני מנסה לראות סירטון למשל ב אתר YNET או קשת ואני רוצה להגדיל את החלון של הסירטון לגודל כל המסך אז קורה הדבר הבא: או שהמסך גדל ואחרי שניה הוא חוזר להיות קטן או שהמסך גדל ושומעים רק קול (ואז לפעמים המשב נתקע) ולא ניתן להקטין את החלון אין לי מושג למה זה קורה? ואני לא יכול לראות סירטונים על כל המסך (אין בעיה לראות ולשמוע את הסירטון אם הוא על הגודל הראשוני שלו- הגודל הקטן) כל פיתרון התקבל בברכה תודה

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  4. לדוגמא כנסו אל: http://irc.nana.co.il כשאני פותח את הצ'אט הוא פותח לי חלון חדש וכל הקטע של הצ'אט (JAVA) לא מופיע לי. איך מאפשרים את זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  5. היי אני צריך תוכנה שאומרת את המילים שאני מכתיב לה,אשמח אם זו תיהיה תוכנה ולא האפונקצייה שיש בווינדוס אם אין משהוא כזה,אז אשמח לדעת איך אני עושה זאת בעמצאות הוינדוס תודה

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  6. Started by erap129,

    הכנתי את העיצוב של האתר שלי בפוטושופ ועשיתי לו סלייסים והכל. בDREAMWEAVER: ואני לא רוצה שהטקסט יהיה על הBACKGROUND שהוא צבע יחיד..כמו שכן הTUTORIALS של פוטושופ מראים..אני רוצה שתהיה לי אפשרות לשים טקסט על תמונה כלשהי. זה אפשרי? אם כן מישהו יכול להסביר לי איך לעשות את זה בDREAMWEAVER או לתת קישור לTUTORIAL (אנגלית זו לא בעיה)

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  7. Started by gshhar,

    אני משתף מלא קבצים אז לא יכול להיות שזה זה.

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  8. Started by Anas-Nanas,

    שלום... רציתי לדעת מהו הפלאג-אין הכי נוח ואיכותי ליצירת אפקטים קוליים בווינאמפ... אז אם למישהו יש ניסיון עם אחד...או שמישהו יכול להמליץ... לינק לא יזיק.... בתודה Anas-Nanas

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  9. אני צריך לסגור אותו כדי שהוא יכנס ל TRAY. איך אני עושה כך שאני לא אצתרך לסגור אותו ושהוא יכנס לTRAY לבד. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  10. Started by neogod,

    הסרתי את norton internet security מכיוון שנגמרה לי התקופה של הרשיון, ולאחר הפעלה של המחשב השתנו לי השמות של הHD יש לי שני HD 30GB ו6GB . ה6 ג'יגה היה J אם אינ לא טועה והוא היה אחרי 5 המחיצות של ה 30 ג'יגה. לאחר ההסרה של NIS הוא פתאום הפך להיות D !! איך אינ יכול להחזיר הכל לקדמותו? ולמה הוא פתאום החליט "להתקדם" ?

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  11. כותרת.. שבת שלום

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  12. Started by y_a_n_i_k,

    לאחר שהתנקתי את התוכנה אני שם לב שפעם אתרים מסרבים לעלות עד שאני עושה ריסט, או כשאני פותח אמור כל שהוא אז חלק מהתמונות לא עולות, בקטע של התמונות אם אני סוגר את התוכנה אז זה עוזר... איפה הבעיה? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  13. קניתי את הכרטיס הנ"ל לפני כשבוע עבור ה HTPC שלי. המקרן מחובר ליציאת ה DVI והטלוויזיה (CRT רגילה) מחוברת ליציאת ה s-video דרך המתאם המיוחד של Gigabyte. מערכת ההפעלה היא XP corporate SP2. גירסת ה driver של nVidia היא 158.22. לאחר התקנת ה driver, המחשב מזהה אוטומטית את שני ההתקנים (tv ומקרן) ואני מקבל תמונה בשניהם. אני עובד במצב שיכפול כאשר המקרן ראשי והטלוויזיה משנית. אחרי reset למחשב, יציאת ה s-video מפסיקה להוציא תמונה. אם אני בודק ב nvidia control pannel אני רואה שהמחשב עדיין מזהה את ה tv והמקרן והכל מוגדר בסדר אבל אין תמונה רק על ה tv. גם בזמן ה reset אני מקבל את מסך ה boot רק על המקרן. אם אני עובר למצב תצוגה אחר כלשהו שמכיל את ה tv (למשל tv ראשית ומקרן משני או tv בלב…

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  14. Started by Zadu,

    שלום, הורדתי את הכלי RootAlyzer (מהמפתחים של Spybot) והרצתי בה Deep Scan בסיום הDeep Scan נמצאו לי 2 Keys ואני רוצה לדעת האם הם roots או לא . אז יש לי את הLog של הRootAlyzer : // info: Rootkit removal help file // copyright: © 2008 Safer Networking Ltd. All rights reserved. :: RootAlyzer Results RegyKey:"Hidden registry key","HKEY_LOCAL_MACHINE","\SOFTWARE\ODBC\ODBCINST.INI\MS Code Page-?bersetzer\","" RegyKey:"Hidden registry key","HKEY_LOCAL_MACHINE","\SOFTWARE\ODBC\ODBCINST.INI\Conversor de p?gina de c?digo MS\","" האם הkeys האלה הם roots או דברים לא מאיימים.[br]פורסם בתאריך: 6.04.2008 בשעה 22:48:55 עזרה?? (סליחה על הדאבל פשוט אין תגובות מאתמול ואני לא רוצה שזה יגיע …

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  15. Started by alexbmw,

    בקיצור אני מכניס bf2 לכונן , אני מריץ את התוכנה ואז זה נותן לי התראה "you must haveadministrator privileges to run setup " ואז זה יוצא לי מההתקנה . מישהוא יודע מה זה ואיך פותרים ?כי אני הadmin של המחשב שלי אני לא מבין למה זה קורה .

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  16. Started by tommy_g,

    שלום. אני מנסה להעתיק תמונה מתקליטור מלא בתמונות, ואני מקבל את ההודעה הבאה. יש לציין שקובץ אחר, "tt2_3", הצלחתי להעתיק. האם כנראה התקליטור תקול? SILVERLINE בן שנתיים פלוס. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  17. Started by NeedMoreRAM,

    אני חושב שזה הפורום הכי מתאים לבעיה שלי. אני קונה מחשב, עם HD4850 שתומך DX10.1, וכנראה 2GB RAM. עכשיו, אני רוצה להינות מDX10, וממה שהבנתי היא קיימת רק בVISTA. וגם הבנתי שאם אני מתקין ויסטה, אז לקנות 4GB RAM. מה אתם אומרים, לקנות 4GB RAM וVISTA 64BIT כדי להינות מDX10, או לא לבזבז בינתיים 200+ ש"ח על 2GB זכרון נוספים ולהתקין את XP הישנה והטובה, ולהישאר עם DX9.0C?...

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  18. Started by assaf83,

    בוקר טוב לכם מותקנת אצלי התוכנה NOD32 גירסה 3.0.642.0 כבר כמה חודשים עכשיו התחיל להופיע לי הודעה שוירוסים לא מעודכנים עכשיו הלכתי לעידכון ולחצתי שיעדכן הוא התחבר עד כמה שנראה ורשם שזה מעודכן ואין צורך לעדכן השאלה שלי אם זה נכון או שזה בעיה אצלי ספציפית הגירסה של הוירוסים שרשום לי היא 2888, גם לכם זאת הגירסה האחרונה??

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  19. Started by maor6,

    בוקר טוב... שלום יש לך מחשב חדש אם מערכת הפעלה ויסטה בעברית מחשב מהיר והכל טוב.. עכשיו הורדתי מקודדים ושאני בא להתקין או לא נותן לי הוא אומר לי ככה: תמונה א': תמונה ב': בבקשה עזרה בעניין

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  20. Started by liran10,

    רציתי לדעת הטם יש תוכנה שיכולה לבדוק על איזה מהירות צרבו את הדיסק

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  21. כן כן יש לי חשבון HAHA

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  22. Started by Antonimo,

    - ICQ 5 ... אני לוחץ על CONNECT וזה מתחיל לעלות, וזה עולה ועולה ... ויוצאת לי הודעה שזקרון הוירתואלי של המחשב עלה על גדותיו ועז נתקע לי המחשב... כבר ניסיתי למחוק ולהתקין מהתחלה אבל זה לא פתר את הבעייה... - מי יודע מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  23. אני לא יכול לראות תמונות ששמים בפורומים ובכלל. לדוגמא הדיון על ה CRYSIS אני לא יכול לראות את התמונות כאילו הן לא קימות. אבל ב EXPLORER אני כן רואה

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  24. Started by Freaky Styley,

    שלום. היום באתי וניסיתי לפתוח את האיי סי קיו. נכנסתי, היה את ה*ביייייייייייייפ* הארוך הזה, ובאמצע שהיה את הביפ הזה הופיע לי החלון הבא: ואז אני לוחץ על אישור, והכל נסגר. מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 625 צפיות
  25. Started by malcolmx9,

    קווי זהב בכבלים, 1.5MB. משום מה המסנג'ר לא מתחבר! עשיתי ריסטרט וזה לא עוזר. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות

דיונים חדשים בפורומים