תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע אם זה קשור לכאן כל כך או למקום אחר אבל מאמין שקשור לכאן... אני בא להכנס לדפדפן הוא פשוט טוען את הדף איזה דקה ואז רושם לא זמין זה מה שהוא רושם אבל הכל טוב בדוק למה זה קורה אבל באקספלורר אני מצליח לגלוש ! ???
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי טס בקרוב לדרום אמריקה.מניסיוני המר - המחשבים שם שורצים וירוסים ושאר מזיקים - וכל הכנסה של כרטיס זיכרון תדביק את הכרטיס זיכרון בוירוס כלשהו. אני מחפש תוכנה שתפעל אוטומטית בכל פעם שהכרטיס זיכרון מתחבר למחשב כלשהו - ותדע למנוע הדבקה של וירוסים. בגדול אפשר למנוע כתיבה לתוך הכרטיס, אבל הצ'ופצ'יק שנמצא על הכרטיס ועובר למצב Read Only לא ממש נותן הגנה טובה (מניסיון..) אשמח לקבל עזרה בנושא, עוד יומיים החבר כבר על המטוס
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אולי מישהו יודע ויוכל לסייע לי. אשמח להסתייע. בוורד 2007 כמו בוורד 2003, כשמילה שהוקלדה עם שגיאת כתיב, היא מסומנת בקו תחתון אדום. כשעומדים עליה עם העכבר ולוחצים על לחצן ימני. נפתח חלון ובו הצעות תיקון וכן אפשרות לסמן על התעלמות מהשגיאה וכו'. בוורד 2010 שבידי, כל שגיאה אכן מסומנת בקו תחתון אדום, אולם הלחיצה על הלחצן הימני בעכבר אינה פותחת חלון כזה (למעשה מוצג חלון לשבריר של שנייה ולא ניתן להשתמש בו). האם מישהו, שכבר עובד עם אופיס 2010, יודע האם ניתן להפעיל תכונה זאת ואם כן כיצד? בתודה מראש. מיקי ???
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום , יש לי מצלמה דיגיטלית Olympus C-770 שמקודדת MPEG-4 אך לא יודע בדיוק מה המקודד שלה. יש לי כרטיס זיכרון של 1 G והייתי רוצה לנצל את המצלמה בתור DVD כלומר הייתי מעוניין להעביר סרטים למצלמה ולראות אותם בטלויזיה, ולכן אני זקוק לדעת איך מקודד הסרטים אצלי [לא מופיע באתר היצרן] אני זקוק לתוכנה שתגיד באיזה קידוד וכמובן שאשמח לקבל מוקדד שאוכל לקודד סרטים בפורמטים שונים לקידוד שלי . תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום ??? לי ולחבר שלי יש NORTON INTERNET SECURITY 2003 כשרק לו היה את התוכנה דיברנו במסנג'ר במיקרופון בלי בעיות. מאז שגם אני התקנתי אותה אנחנו לא יכולים לדבר במיקרופון במסנג'ר, אלה רק להתכתב. אם מישהו יודע על דבר כזה ויכול לעזור, אז שיגיד. :-X
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
פתאום כל קבצי Windows Media Player התחלפו לקבצים כאלה http://img86.imageshack.us/img86/162/windowsmediaplayeroo4.jpg איך אני מחזיר אותם לאייקון הרגיל של WMP
-
- 9 תגובות
- 942 צפיות
-
-
איך אני יודע איזו גרסה יש לי מותקנת במחשב ואם היא גרסה ישנה איך אני יכול להתקין את הכי חדשה? וכמובן יש לי כרטיס מסך חדש 5850
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
קיבלתי את המלצת המנהל והתקנתי את התוכנה הנ"ל ורציתי לשאול האם ניתן לראות גם את הטמפ' של כרטיס המסך (HD3850)ובנוסף האם יש דרך להציג את נתוני הבסיס (טמפ',מאוורר וכו')בסרגל הכלים על לוח העבודה או באיזה חלון קטן בצד[br]פורסם בתאריך: 1.01.2008 בשעה 22:10:14 ???עזרה בבקשה [br]פורסם בתאריך: 4.01.2008 בשעה 18:38:11Vatos-Locos איפה אתה ?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
חיפשתי נואשות באינטרנט קריברים למצלמה מסוג GPT DC-4120 אבל לא מצאתי לווינדוס XP. בבקשה תביאו לי את הדריבר... בתודה מראש, גל
-
- 3 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
בתוכנה VirtualDub http://img131.imageshack.us/img131/2200/kiu8mt2.jpg יש לי CCCP
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
שלום, יש לי וינדוס 7 (64 ביט), אני התקנתי דרייברים ועדיין למשל כשאני מפעיל את הכונן החיצוני הוא לא מופיע במסך "המחשב שלי". מה אפשר לעשות בנידון?
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני מוריד הרבה שירים ולפעמים הם לא מלאים, כלומר הם לא מסתיימים כמו שצריך אלא הסוף שלהם זה האמצע, בקיצור - קטועים. אז כדי לבדוק אותם מה שאני עושה זה בודק את הסוף שלהם אחד אחד. רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שבאופן אוטומטי מנגנת רק את ה-10 או 5 שניות האחרונות של כל שיר באופן אוטומטי כך שאני רק אצטרך להאזין ולראות מה טוב ומה לא? (במקום לעבור שיר שיר ולעבור לסוף שלו...) תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 922 צפיות
-
-
היי שלום לכם! מדי פעם אני מקבל הודעת שגיאה שסוגרת לי את הדפדפן. אולי מישהו מכם יוכל לעזור לי ? :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 457 צפיות
-
-
אהלן! יש לי העיה כשאני נכנס לכוננים C או D, זה מראה לי הערה! הנה תמונה: מה אפשר לעשות כדי שזה יעלם ויכנס לי נורמלי? תודה לעוזרים! ~~~~ עריכה ~~~~ עשיתי סריקת וירוסים, וזה מצא לי כמה וירוסים. אח"כ הדלקתי מחדש את המחשב, וזה נכנס לי עכשיו בלי בעיות רק לכונן C. אך עדיין לא נכנס לי לכונן D, ועדיין מראה לי את ההערה הזאת כשאני נכנס ל-D. מה לעשות? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
יש לי תוכנת AVAST CLEANUP U,UFB, AVAST DRIVER UPDATE לאחרונה כשאני מנסה להפעיל אותם המחשב מאוד איטי ומודיע לי "כמו בתקופת האבן" ולא עובד. אני צריך עזרה דחוף למי אני יכול לפנות.
-
- 1 תגובה
- 4.2k צפיות
- 1 follower
-
-
כל פעם אני מנקה רגולות,וירוסים וטרויאנים, אבל חוזרים, יש לכם תוכנה/תוסיף (פיירפוקס) שיפסיק את זה? השתמשתי גם בקובץ hosts אבל אין זה מציק גם ב-IE וגם ב-FF לא יכול יותר זה משגע אותי. נ.ב יש לי Windows XP Pro SP1
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
Jscript שכמו לחצן ה'מפרט מחשב' שליד המשתמש, פשוט לא עובד. =\ What do I do?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי ריסון 3.0 וכשאני באזור של התופים אני לא מצליח לראות את כול התבניות, ז"א - נגיד אני בוחר 21 תבניות אני עדיין יכול לראות רק 16...
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
כבר שאלתי את השאלה הזאת בעבר, וענו לי עליה, עשיתי חיפוש ולא מצאתי את אותה הודעה, אז אני באמת מצטער שאני לא כותב הודעה נוספת. הבעיה שלי היא שכשאני רואה סרטים, הקול והסרט לא עובדים במקביל זאת אומרת שקודם שומעים, ואחרי זה רואים את אותה תנועה שמתאימה לקול. בעבר מישהו ענה לי ונתן לי כתובת שמשם הורדתי קובץ שפתר את הבעיה, אבל מאז פירמטתי את המחשב, ואת הקובץ הזה לא גיביתי. אשמח לקבל אותו שוב.
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
אני צריך באופן דחוף תוכנה שיכולה לקרוא או לפתוח קבצי RMS. אני לא בטוח שיש עוד פורומים פה שיוכלו לענות לי על השאלה הזאת אז החלטתי לנסות כאן. למישהו יש המלצה או מכיר תוכנה שפותחת כאלו קבצים? חיפשתי בגוגל ולא כ"כ הצלחתי למצוא משו.. אם מישהו יוכל לעזור לי תודה רבה יום טוב..
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, מעניין אותי לדעת, מהי השיטה הטובה והיעילה ביותר להעברת סרטים שמורידים מהרשת לצפייה באמצעות מערכת הקולנוע הביתית. נכון לעכשיו אני משתמש בתוכנה AVI_ RECOMP כדי להצמיד את הכתובית לסרט לצמיתות, ולאחר מכן אני צורב על דיסק כ-DATA עבור מכשיר ה-DIVX החסרון: לפעמים נוצר עיוות בקול או בתמונה כתוצאה מהתהליך, שכמובן גם נמשך די הרבה זמן (תלוי באורך הסרט) אפשר גם לוותר על האופציה של השימוש בתוכנה להצמדת הכתוביות, ולצרוב את הכתובית יחד עם הסרט. הבעיה:יש צורך להפוך את הכתוביות כדי שהמכשיר יוכל להציג אותם כראוי. אז אם מדובר בסרט אחד, מילא, אבל אם מדובר בסדרה עם עשרות פרקים, זה כבר עבודה מפרכת. קראתי המלצה על תוכנה בשם DVD Filck .ניסיתי אותה, אבל משום מה תהליך העבודה כל הזמן נעצר…
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יודע עם איזה תכנה אפשר לפתוח קובץ סרט בפורמט MOV?
-
- 2 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
כיצד אני נועל הורדות מהמחשב שלי עם קוד מסויים שאני בוחר?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יש לי חייגן (012) והאימיול לא מתחבר לשום שרת (הקדמילה מתחבר) מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 967 צפיות
-


