תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש תוכנה שמבצעת גיבויים אוטומאטיים לקבצים ותקיות בזמנים קבועים מראש. אני רוצה שהתוכנה לא תרוץ ברקע ותעשה גיבויים בזמן אמת, אלא שתרוץ במשימות מתוזמנות בזמן קבוע שאני אקבע (לדוגמה: כל יום בחצות), ותסנכרן קבצים מתקיות שהכנסתי לרשימת הניטור שלה למחיצות וספריות שנקבעו לגיבוי. ברשימת הניטור ניתן יהיה להכניס קבצים בודדים, תקיות בודדות, תקיות עם כל התת-תקיות, ומחיצות שלמות. בזמן ההפעלה התוכנה תעתיק ליעד שהוגדר כגיבוי קבצים ותקיות חדשים, וקבצים ותקיות ששונו. בנוסף לכך, התוכנה תסמן רשימה של קבצים ותקיות שקיימים בגיבוי ונמחקו מהמקור, ותשאל אותי האם אני מעוניין למחוק אותם (או שתשאיר אותם ברשימה ותאפשר לי למחוק אותם מאוחר יותר באופן ידני מהרשימה, באופן פרטני או מחיקה של הרשימה כ…
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
משום מה יש לי בעיה מוזרה היום, כשהדלקתי את המחשב - הוא קרטע בצורה מאוד רצינית לפי הTASK MANAGER, המעבד על 100% ללא כל סיבה היישום הבעייתי - EXP למה זה קורה? (אני מתנתק - ומתחבר שוב.. - וכך הבעיה נפתרת באופן זמני) מישהו מכיר את הבעיה? יודע מה הפיתרון לה?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
-
למעסה הוא לא מראה לי GPU -באזור שרואים את הטמפ' של הרכיבים... בבקשה (זה משגע אותי..)עיזרו לי.. נ.ב הכ.מסך הוא 4870X2 הגירסה של ה EVEREST היא 4.50.1330
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני צריך על מנת ללמוד ולחפש קודים אתר המכיל תוכנות אשר נעשו בתוכנת ACCESS 2000 תודה לכל העוזרים קובי
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי סורק מוסטק 600cp ואני מחפש את הדרייבר בשבילו לxp . הדרייבר שישנו באתר של מוסטק לא עובד. בעבר מצאתי באיזה שהוא אתר שהסורק עבד איתו. לצערי אבד לי הקובץ ואני לא זוכר מהיכן הורדתי. אם מישהו מכיר אתר שבו ניתן למצוא את הדרייבר - אשמח אם תעזרו אשמח לתשובות רציניות ועיניניות - לא התחכמויות.
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להעלות את msconfig אז הוא טוען לשנייה ואז כלום הדבר קורה גם עם regedit וגם תוכנות נוספות
-
- 5 תגובות
- 625 צפיות
-
-
ואו איזה סוג של כתוביות התוכנה יכולה להציג..? לא הצלחתי להפעיל כתובית SRT על סרט..?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום, במסגרת עבודה כלשהי שיש לי, אני צריך למצוא דמויות בגרפיקה תלת מימדית (אתם יודעים... 3d, כמו במשחקי מחשב), ולהפוך אותן למוטציות (אני לקחתי דמויות ממשחקי מחשב שונים ועשיתי להן שינוי בפוטושופ). נגמרו לי מלאי הרעיונות, אז חברה, אם למישהו יש רעיון איך להפוך דמות 3d למוטציה, אשמח מאוד אם תשתפו. תודה לקוראים moshe
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אני מחפש תונה לניהול עסק לא מסובכת שיהיה בא מלאי זמן עבודה תמכור ותזרים מזומנים תודה על כל העזרה וחסכתם לי הרבה כסף!!!
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה והפעלתי בה סרט אבל אני רוצה להוסיף כתוביות איך אני עושה את זה? קישורים: הורדת התוכנה בחינם http://www.download.com/VLC-Media-Player/3000-2194_4-10267151.html
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי פוטושופ בעברית ולא יודע איך שיניתי אותו לאנגלית.איך אני מחזיר לעברית? תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
הפיירפוקס נפתח אבל לא מסוגל להכנס לשום אתר, כולל דף הבית- למרות שרואים את הכתובת שלו.
-
- 3 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני רואה סירטונים ב HD (הסירטון של GTA4 ) שזה 720p זה פועל אבל זה זז לאט מה יכלה להיות הבעיה ? יש איזה מקודדים או משהו ?
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום חברים. צצה לי בעיה בזיהוי ה HUB USB של המסך שלי - iiyama 454pro החומרה מופיעה כ unknown device ואני לא מצליח למצוא דרייבר מתאים. הבעיה בערך חודש אך רק היום שמתי לב אליה (מצלמה שמחוברת למסך לא מזוהה בווינדוס) יש למישהו מושג איך אני פותר את הבעיה? הכבל שבין ה HUB למחשב תקין אגב. תודה אלעד.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
יש מישהו שיודע מה חדש בתוכנה זו? יש לציין כי לא ביקשתי דברים לא חוקיים ואני מעוניין לקבל תגובות בעלי תוכן חוקי בלבד. תודה לכל העונים.
-
- 5 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב סרט אם nero אבל שאני עושה את זה זהעושה לי את הסרט אם שוליים למה זה ואיך אני יסדר את זה? הסרט רגיל לפני הצריבה אם שוליים רק מתי שאני שם אותו בנרו זה משנה לי את זה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה שאני מקודד סרט מסויים אז התמונה והסאונד לא תואמים אחד לשני וניסיתי כבר כמה קודקים שונים של אודיו AC-3 וגם layer3 ולא ניפתרה הבעיה בבקשה אם יש למישהו פיתרון זה יעזור לי מאוד או שאתם מכירים תוכנה שמאפשרת לעשות סרט שהתרגום שלו בניפרד ולקודד אותו לתרגום מובנה תודה מראש ...
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
היי מה הדרך המהירה והפשוטה לחתוך קובץ mp3 כדי שישמש כרינגטון?
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שדרגתי אתמול לגרסא החדשה של ZA, ומאז הוא לא מצליח להוריד לי את המיילים לתוך ה-OE6 בחלק מהחשבונות... הוא מצליח לתקשר רק עם השרת של ג'ימייל בלי בעיה, אבל עם השאר (השרת של הטכניון לדוגמא) הוא יוצר שגיאה... אם אני מוריד את רמת האבטחה של אזור האינטרנט ל-MID ולא ל-MAX הוא מאפשר את התקשורת... אחרת הוא נותן לי את השגיאה: חשוב להבהיר שלפני ששדרגתי לגרסא 6, זה אבל סבבה לגמרי....
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
-
היי, אני מחפש כבר זמן מה דרך להקל לי על השימוש באייפוד שלי. שימוש במסד הנתונים נוראי. במחשב השירים מסודרים בתיקיות לפי שמות האומנים (ובתוך התיקיות הנ"ל תיקיות של האלבומים). אני מחפש תוכנה שתוכל ליצור לי פלי-ליסטים בצורה אוטומטית, מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מחפש מברשת שנראת כמו מריחה במכחול אבל לא מריחה כאילו המברשת עוברת באויר ומפזרת טיפות של צבע. מקווה שהבנתם מה אני אומר... אם לא אני אחפש תמונה עם זה... תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אתמול קיבלתי מחשב חדש מסוג DELL PRECISION N2400 אך אני לא מצליחה לשמוע מוסיקה, הוא מחזיר לי הערה sound device not installed. האם אני יכולה להתקין זאת בעצמי? אם לא לאן לפנות? תודה רבה, שבת שלום..
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-


