עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם אני רוצה להתקין על הלוח הזה ויסטה ובאתר שלהם אין בכלל דרייברים לויסטה . זה נורמלי או שאני לא מחפש טוב ? בלינק הזה תוכלו לראות את זה : http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=1860 תודה רבה על כל עזרה .

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  2. Started by weissby,

    כן אני ידוע כותרת בעייתית, לא ידעתי איך לקרוא לזה טוב כששולחים לי לינקים (במסנג'ר..) אז זה נפתח לי עכשיו משום מה בפיירפוקס כשהדפדפן הראשי שלי הוא IE איך אני משנה את זה כך שזה ייפתח בIE? תודה

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  3. אם איזה תוכנה אני יכול להמיר את הקובץ ולמה אני צריך להמיר אותו . אודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  4. מישהו יכול לתת לי תוכנות מידע על מאווררים וכו' ??? ???

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  5. שלום, יש לי FF, ואני מעוניין היפתח לי TAB חדש במקום חלון חדש בקישורים עם _blank. לדוגמא: http://www28.brinkster.com/ghosthunter00 נפתח בחלון חדש, ואני מעוניין שהוא יפתח בטאב חדש. איך אוכל לשנות זאת? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  6. Started by yoni66,

    אני מנסה להתקין את הNFS החדש והוא מראה לי הודעה שאני צריך DX 0 או יותר ושאני מנסה להתקין NFL הוא מראה לי שאני צריך DX 9.0b או יותר ואצלי מותקן DX 9.0C וזה יוצא לי מההתקנה בשתיהם ואף פעם לא היה לי בעיה לתקין משחקים אני עדכנתי את הדרייבר של הכ.מסך (6200TC 256MB) והוא אמר לי שהוא מעודכן כבר. אני לא יודע אם זה קשור אבל יש לי סימן קריאה צהוב במנהל ההתקנים ליד PnP BIOS Extension הוא אומר שאין לו אפשרות לאתחל את הדרייבר עבור ההתקן אולי זה קשור לזה שהתקנתי DAEMON TOOLS גירסה 4.6 ולחצתי לו אישור שהוא שאל אותי על משהו שקשור לSCSI. אם למשהו יש פתרון עבור בעיית הDX ועבור הPNP אני אשמח ואולי יש קשר בינהם. מצורף תמונה של הPNP ושל ההודעה שמופיעה לי בהתקנה של הNFS. [attachment deleted …

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  7. היום נכנסתי אתר של NVIDIA כדי להוריד דרייברים חדשים ויש לןי שם 2 אופציות הראשונה היא : nForce4 AMD Edition - Windows XP/2000 (32-Bit) Version: 6.70 והשניה היא : nForce4 AMD/Intel X16 - Windows XP/2000 (32-Bit) Version: 6.82 מה ההבדל בניהם ומה עדיף להוריד ומה מסמך ה X16 ?

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  8. http://getsatisfaction.com/feedly/topics/security_hole_via_chrome_xss http://www.readwriteweb.com/archives/security_flaw_in_google_chrome.php ויש עוד כמה וכמה שלא פה המקום לתאר בקיצור - תזהרו

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  9. מקווה שפה המקום (התלבטתי אם לשים בפורום אמצאי אחסון)אם לא סליחה מראש. אני יודע שצריך לסגור כל תוכנה שפועלת בשעה שצורבים בנירו.האם זה אותו דבר במחשבים עם מעבד כפול ליבה ? יש לי מעבד core 2 dou e6600 ואני רוצה שגם התוכנה לשיתוף קבצים תרוץ ברקע. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 626 צפיות
  10. Started by Guarding angel,

    לילה טוב לכולם לפני שבועיים קניתי HD חדש לאחר שהישן נשרף לי,התקנתי WIN XP PRO SP2,הכול סבבה חוץ מזה שאני לא יכול לראות סרטים \ סרטונים... דוגמא טובה לכך היא כשהורדתי סרטון של משחק הוא רק השמיע את המוזיקה ולא הראה את הסרטון,או שהוא לא הראה אותו בכלל... ניסיתי לראות אותו בכול מיני תוכנות ועדיין הבעיה בעינה... מה עושים? בתודה והערכה רבה למגיבים Guarding Angel

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  11. Started by oded6188,

    יש את שורת החיפוש הזאת ליד שורות הכתובות.... ואני רוצה שכשאני מחפש בגוגל אז זה יקשר אותי לגוגל בעברית וזה מקשר אותי לגוגל.קום בעבר זה לא היה ככה.... איך משנים את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  12. עשיתי בדיוק מה שהם ביקשו ממני לעשות פה: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-4401,00.html וקיבלתי את ההודעה הזאת יש עוד דרך להתקין את הפלג הזה שאלה שניה : יש איזה פלג/קובץ אחד שאני יכול להתקין וולא תיהיה לי אף בעיה עם אף סרטון באינטרנט?

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  13. אני צריך עזרה עם שתי תוכנות. הראשונה: ערכתי סרט וכתבתי לו כתוביות בעברית ובאנגלית. אני רוצה לצרוב את הסרט ל DVD עם Adobe Encore DVD. אני רוצה שהצופה יוכל לבחור כתוביות באנגלית/עברית או בלי. האם אתם מכירים תוכנה שיכולה לעזור לי? השניה: יש ברשותי קובץ VOB ואני רוצה להפוך אותו ל קובץ AVI בלי להוריד רזולציה או לקודד או כל דבר בסגנון על מנת שאוכל להכניס את הקובץ החדש לפרמייר פרו. האם אתם מכירים תוכנה? תודה מראש עמיר שחר

  14. שלום! אני מבקש המלצה לתוכנה לעיוות הקול דרך המחשב. אני צריך שתהיה לה את האפשרות לעוות את הקול שלי גם בצורה משכנעת (נגיד שהקול יהפוך לשל בת או יהפוך אותו לגברי עמוק יותר) וגם בצחוק (קולות של דרדסים, זאוס וכו'). אני צריך שהתוכנה תדע לעשות זאת לייב (דרך סקייפ או דרך המסנג'ר) וגם בהקלטה. עדיף שהתוכנה תהיה בחינם אבל אם יש אחת טובה בתשלום תגידו וכבר נשקול את העניין. מה שכן, עם רכישת כרטיס הקול שלי (ZS) קבלת באנדל גדול של תוכנות קריאייטיב. באחת מהתוכנות, קונסולת השליטה בEAX HD, יש אפשרות לעוות את הקול, בצורה די משכנעת וגם די מצחיקה, אך זאת רק כOUTPUT. האם יש דרך שזה יפעל גם בלייב? אם נפעיל את זה הוא יעוות את כל הקולות במחשב? בעזרת חיפו שמצאתי תוכנה בשם AV VCS. האם היא יודעת לעש…

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  15. אהלן. התקנתי ICQ ועכשיו כל פעם שאני כותב בשורת כתובת חיפוש מסוים למשל: "נענע", אז הוא מבצע חיפוש של נענע באתר חיפוש של הICQ GOOGLE. לפני שהתקנתי את האייסיקיו, כשכתבתי "נענע" הוא הגיע לי אוטומטית לנענע, ואם הוא לא זיהה הוא פתח את החיפוש הרגיל של גוגל. מחקתי את האיסיקיו ואת הסרגל כלים שלו, ועדיין לא עזר. איך אני מחזיר את זה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  16. Started by ShahafH,

    תשמעו הad-aware שלי עושה לי בעיות חמורות במחשב אז אני מחפש תוכנה שדומה לה בביצועים.. אני יכול בבקשה לקבל שמות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  17. Started by com,

    אנשים רעים פרצו לאיסי של אחותי... ושינו את הססמא. כעת היא לא יכולה להכנס לאיסי של עצמה.. יש איזה דרך, כולל לפרוץ לאיסי של עצמה (אני חושב שזה חוקי, לא?) שהיא יכולה לפתור את הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  18. Started by fuichtva,

    אני רוצה לצרף מוזיקה למצגת מיד בתחילתה, לשנות שירים באמצעה ושזה יהיה חלק אורגני מהמצגת. משהו יודע כיצד עושים זאת? ממש תודה. יעקב

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  19. האם יש מדריך בעברית המסביר כיצד להשתמש בתוכנת הביטורנט והביקומט כולל הסבר לכל המושגים ,ליצים, סידרים וכד'. שאלתי כבר את השאלה ( לגבי המושגים) בפורום שלשום, אבל משום מה אף אחד לא נתן מענה, תודה.

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  20. Started by chinpokomon,

    הורדתי סרט ואני שומע שיש לו 2 רצועות אודיו במקביל אחד ביפנית ואחד באנגלית הצלחתי להפריד ביניהם בתוכנת mv2player כשאני רואה את הסרט השאלה אם יש דרך להסיר אחד מערוצי האודיו לתמיד כדי שאוכל לראות את הסרט בצורה נורמלית? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  21. ^^^ השאלה בכותרת... בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  22. Started by בזיק,

    יש לי Matlab 6.5. עם עליית המחשב עולה משהו בשם 'Matlab server' שתופס איזה 30 מגה זיכרון. אני לא מוצא אפשרות בתוכנה עצמה לנטרל את העלייה הזו. מישהו יודע איך?

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  23. איך אני יכול לראות מה הדפיסו דרך המחשב שלי לאחרונה, בזמן האחרון, בכלליות אפילו.. או איך אני יכול לגרום לזה שאני יוכל לראות בעתיד מה שלחו להדפסה דרך המחשב שלי.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  24. מה הבעיה ? איך מטפלים בה? תודה

    • 6 תגובות
    • 626 צפיות
  25. כל פעם שאני מנסה לפתוח את ה- DEAOMON TOOLS על מנת לפתוח קבצי ISO \BIN אני מקבל את ההודעת שגיאה הבאה בעיית התקן 39 ואחרי שאני מאשר אני מקבל את ההודעת שגיאה באנגלית. http://img201.imageshack.us/img201/215/25357389em2.jpg מזה יכול להיות? איך אני יכול לפתור את הבעיה המעיקה הזאת? אני עובד על וינדוס XP עם SP3 , הבעיה החלה לאחרונה לפני זה לא הייתה קיימת והתוכנה הייתה עובדת רגיל, ניסיתי תוכנה דומה אלכוהול 120% וגם שם יש בעייה דומה.

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות

דיונים חדשים בפורומים