תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הוא באופן קבוע משאיר לי חלק מהאתרים בבר.
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני יודע שאני עומד לשאול שאלה אולי מעט "מורכבת" , ואני יברך ויודה לכול מי שיענה לי בעניין. יש לי מחשב ובו וינדוס 98 באנגלית ,אני מעוניין להתקין וינדוס 98 גירסה שניה בעברית בנוסף. מאחר ויש לי תוכנות ודברים חשובים ואני מעוניין לשדרג . ידוע לי שחלונות ME/98/95 דורשת שהמחיצה שלה תהיה המחיצה הראשונה (כלומר c) ולכן אני צריך "להחביא" את המחיצה הראשונה (מחיצה c) ולהתקין את הוינדוס השני (וינדוס 98 se) ולאחר ההתקנה "לגלות" את המחיצה . ולכן רציתי לשאול כיצד מתקנים ? והאם התוכנה acronis os selector או התוכנה PQboot של partition magic יעילות לצורך כך? אם אפשר לתת לי קישור למאמר כלשהו או הסבר מפורט אפילו באנגלית אשמח מאוד ואודה על כך . תודה מקרב לב וסליחה על בורותי בתודה יניב או לפחות …
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני רוצה להראות למישהו שאין לו מחשב את הסרטון הזה http://www.minimed.com/swf/insulinpumps/reservoir/IR0101.swf. חשבתי לקחת את הנייד שלי אליו, ולהראות לו את הסרטון עליו. הבעיה שאין שם גם גישה לרשת אלחוטית. ניסיתי להעתיק את הסרטון למחשב באמצאות פלאג אין אבל אני מקבל רק את המסך הראשוני ולא את כל 31 הדפים של הסרטון. מישהו יודע איך אני יכול לשמור את כל הסרטון לנייד שלי כך שיהיה אפשר להריץ אותו מהנייד? (אם מישהו הצליח אני אשמח אם הוא יסביר לי באיזה דפדפן/פלאג אין/תוכנה הוא השתמש)
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום... הורדתי קובץ rar מהאינטרנט.. כשפתחתי אותי גיליתי שלושה קבצים: אחד sub. אחד cdd. ואחד img. עד כמה שאני יודע אני צריך לצרוב את קובץ ה-img אבל אני לא יודע איך עושים זאת... ד"א אני משתמש ב-nero... ץודה לכל מי שיענה :-\
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש והתקנתי את הדרייברים והכל והתקנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך (HD4850) ואז התקנתי COD4 וכשאני מעלה את המשחק הוא לא פותח הוא יענו פותח אבל לא פותחי אז רציתי לעדכן את הדרייבר אתם יכולים להביא לי את הדרייבר הכי עדכני? זה של Club 3d ati radeon hd 4850 512mb כרטיס ממש חדש ועוד משו התקנתי את הNOD32 עכשיו הפיירוול שלו חוסם לי איזה אתר שאני מכיר אותו זה אתר טוב וזה איך אני מבטל את החסימה על האתר הזה? תודה
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום לאחר הגדרת web interface איך אפשר להתחבר מרחוק (אם אפשר את הסינטקס "http://IP:56667") אשמח לקבל עזרה תודה
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש איזה תוכנה שאפשר להוציא איתה ? http://www.hbo.com/sopranos/video/
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הורדתי קאזה בעיברית אך התוכנה אינה מצליחה להתחבר לשרת יש למישהוא פיתרון או לינק לקאזה דייט כלשהיא שפועלת?
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
מה ההודעה הזאת אומרת? ואם אני לא מעדכן את מה שצריך בהודעה הספציפית הזאת (כי רק מודעה זו אצלי באדום כל השאר בירוק..) הקספרסקי לא עובד כאילו? או מה קורה אם אני משאיר את זה כך?
-
- 7 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי המוני קבצים על המחשב, ואני מחפש תוכנה שעוברת ולפי שמות יודעת לאפשר לבחור איזה גרסא רוצים לשמור כדי למנוע כפילויות.
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
עכשיו אני ממבין מה פשר הלאגים ב-BF2 ,ולא זה לא עידכונים,לא הגיוני שהוא מוריד עידכונים 6 שעות רצוף. [attachment deleted by admin]
-
אני מקווה שזה בפורום הנכון ואני לא עובר על שום חוק תודה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הי. החליפו לי לוח אם כי הקודם נהרס.. מישהו יכול למצוא לי לינק להורדה של הדריבר של הכרטיס קול הזה? בבקשה תעזרו אני מחפש כבר יומיים...
-
- 9 תגובות
- 628 צפיות
-
-
התקנתי Windows XP Professional SP3 וComodo Firewall. אחרי עדכון לגירסה 3.5.54375.427, בכל פעם שWindows עולה החלון של Comodo Firewall קופץ, במקום שהוא יהיה ממוזער בtraybar. איך מסדרים את זה? ניסיתי לראות מה כתוב בmsconfig, אבל משום מה msconfig לא עובד. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום לכולם, חברים עשיתי טעות קריטית ומחקתי בטעות תיקייה עם מלא קבצים שחשובים לי ממש תמונות צבא קבצים של הלימודים ועוד במקום למחוק תיקייה אחרת... אני מחפש איזה תוכנה לשחזור קבצים שלא תלויה בזה אם היא הייתה מותקנת על המחשב עד עכשיו כדי שאני יוכל לפחות לשחזר חלק מהמידע... חבר'ה בבקשה תעזרו לי כמה שיותר מהר זה ממש דחוף לי...
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
שלום לכולם אולי מישהו נפגש עם הבעיה הזאת כבר קודם יש לי כאן מחשב עם ויסטה 32 ומכאן שאני לא יכול לעשות פעולה מסויימת חשובה שהיא הסרה מוחלטת של הדפדפנים. המחשב מצוייד ב ESET SMART SECURITY חוקי ומעודכן. עכשיו הבעיה היא כזאת היה וירוס שהצלחתי להסיר אך כנראה לא במלואו או במלואו אך הוא השאיר הגדרות מעצבנות במערכת שאין לי מושג איך לתקן אותן. ועכשיו לעניין ה IE לא תמיד מגיע לאן שהוא צריך להגיע לפעמים הוא נותן הודעת שגיאה של INSECURE BROWSING ERROR, לפעמים הוא לוקח אותי למקומות לא ברורים ולפעמים הוא עובד תקין. הדברים שנעשו עד עכשיו על מנת לתקן את הבעיה בוצע ריסט לדפדפן, הותקן FIREFOX מהגירסא האחרונה אך הוא מתרסק ישר ב STARTUP כל הזמן (כך שזה לא עוזר כנראה הוירוס דאג לזה), בוצעה …
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום ! שאני מנסה להתקין את האופיס XP במחשב (התקנה מלאה, חלקית ומותאמת את כולם ניסיתי) אז זה נתקע כל פעם במשהו אחר... בקבצים כמו FM20.DLL... ו-BATANG.TTF ואני הורדתי אותם למחשב אבל זה לא עוזר !!! מישהו יכול לעזור לי כאילו מה הבעיה עם האופיס הדפוק הזה ? עם אותו דיסק התקנתי במחשב הישן שלי ובלי בעיה בכלל... תודה רבה על העזרה :'(
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני מבקש שתתנו לי קישור לתוכנה הכי פשוטה ובסיסית שיש. מומלץ בעברית. היא מיועדת לנגד.
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
התקנתי ויסטה 64ביט ואאוטלוק 2007 כאשר באתי לבחור ערכת נושא/נייר מכתבים גיליתי להפתעתי כי אאוטלוק מראה כי לא מותקנות ערכות נושא. תציצו בקובץ המצורף ותראו שיש ערכות נושא בספרייה. Common Files\Microsoft Shared\Stationery מה הבעיה? ניסיתי התקנה חוזרת על מנת לבחור ערכות נושא אבל לא מצאתי. כיצד אני גורם לאאוטלוק לראות את ערכות הנושא או כיצד אני מאפשר בחירת ערכת נושא? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
כל מיני חברים ואנשים מהמשפחה כל הזמן שולחים לי כל מיני תמונות וסרטונים באיימיל אבל אני לא יכול לפתוח אותם שאני לוחץ על הסיכה זה בצבע אפור ואי אפשר ללחוץ על זה ואם אני לוחץ על ההודעה פעמיים אז זה כותב לי משהו כזה: "OE הסיר את הגישה למסמכים בדואר שלך שאנים בטוחים" מישהו יודע למה זה?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
שמעתי שיש איזה פאטצ' שמגדיר את האנטי-וירוס הזה ועושה שהכל יהיה על מקסימום. יש דבר כזה,אם כן,אפשר לינק? ויש לי עוד שאלה,שמעתי שיש לNOD32 מנועים כמו INOD וכו... אני רוצה לדעת את השמות של כולם ומה כל אחד עושה...
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה כזו? אשמח לשמוע. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-


