עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by deso,

    שאלתי לפני כמה ימים על פרוקסי, אבל בצורה סנובית, אף אחד לא ענה לי.. :[ בכל מקרה, אני רוצה לדעת אם זה בטוח להשתמש בפרוקסי בכניסה לאתרים (יש אתרים עם Trojan בשליחה אוטומטית לIP Address) האם הפרוקסי מטעה את המערכת של האתר ושולחת לIP שהוא לא קיים, וגם אם אני מוריד איזשהו קובץ בפרוקסי, לאורך כל הדרך של ההורדה, האתר ייראה IP שונה? תודה יאאא שאלה פשוטה אפילו אתם לא יכולים לענות??

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  2. Started by gif,

    היי הפעלתי את גוהסט מהבוט ורציתי להכנין גיבוי למחשב שלי...אבל כשאני רוצה לשמור את הקובץ בכונן C אני לא יכול,כי הוא לא מופיע לי שם... הכוננים שמופיעים לי הם: B(אין לי כונן כזה בכלל...) A(יש לי אותו...דיסקטים...) E(הכונן דיסקים שלי....) אבל רק כונן C לא מופיע!אז איפה אני אמור לשמור אותו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  3. Started by IDAN AMRAM,

    אני לא יודע איך התוכנה הזאת הגיע למחשב שלי כי מעולם לא התקנתי אותה... אבל אני לא מוצא איך להסיר אותה... יש הצעות? תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  4. Started by POD,

    שלום לכם, עזבתי את המחשב לכמה ימים וכשחזרתי ראיתי שנעלמו לי כמה הורדות מה-EMULE. גיליתי שקובצי ה-TEMP עדיין נשארו והם בגודל של כמה מאות MB, אבל EMULE בוחר משום מה להתעלם מהם. ניסיתי לעשות להם IMPORT אבל הוא כותב שהם bad tempfiles. הצלחתי להציל רק אחד מהם כששיניתי את הסיומת מ-TEMP ל- AVI והסרט עבד (עם דפיקה קטנה בכל זאת...). אודה לכל מי שיודע איך להציל את הקבצים האלו.

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  5. Started by Ben N,

    יש לי בעיה עם דרייברים. יש לי כ.מסך GeForce 8800GT 512MB (אפשר לראות הכל במפרט בצד). כרגע מותקן אצלי הדרייבר של nVidia גרסא 175.19. ניסיתי להתקין כמה גרסאות חדשות יותר, וגם את החדשה כדי שתתמוך ב FC2, אבל במקום להתקין, הוא נתקע באמצע, בסוף ההתקנה אומר System did not modified ורוצה שאני אעשה restart, אחרי שאני עושה את זה המסך לא עובד, ואני נאלץ להיכנס דרך safe mode, למחוק את הדרייברים של הכרטיס מסך, לחזור למצב רגיל ולעשות system restore... יש למישהו מושג מה הבעיה? או איך אני יכול להתקין את הדרייברים החדשים?.. תודה

    • 6 תגובות
    • 628 צפיות
  6. Started by tavor21,

    שלום אני מתחנן תעזרו לי העברתי מוידאו למחשב קלטת,אורך הקלטת הוא 2 וזה לקח לי 3 ג'יגה אם יש לכם תוכנה שתוכל להקטין לי את הקובץ לפורמט שלוקח פחות מקום הקובץ עכשיו הוא בMPG אם אפשר אולי יש לכם תוכנה אחרת שתעזור לי בהעתקה מוידאו למחשב בפחות מקום בבקשה בבקשה אני נואש

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  7. Started by michaelsko,

    שלום לכולם. אני זקוק לתוכנה שבעזרתה אוכל להגדיר סיסמא ורק עם הסיסמא הזאת אפשר יהיה להיכנס לתוך תיקיה מסוימת שאני אבחר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  8. מכירים את התופעה המעצבנת שאיסיקיו "ניתקע" לעיתים קרובות לכמה שניות כשפותחים חלון של הודעה חדשה שהתקבלה? מי שמכיר את התופעה וזה מפריע לו, הפתרון פשוט. control panel regional and language settings languages details language bar תעיפו את הוי מ show the language bar on desktop וזהו אין תקיעות.

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  9. הורדתי דיסק מוזיקה והוא בעצם טראק אחד ארוך של 70 דקות ומצורף אליו קובץ CUE השאלה שלי היא איך אני מפצל את זה לטראקים ולא משאיר את זה טראק אחד

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  10. Started by rudyzplace,

    האם יש תוכנה אשר ניתן להתקין על מחשבים באותה הרשת כך שהעיבוד המקומי של מחשב מרכזי מתבזר ומחושב ע"י כל מכונה שעליה מותקנת התוכנה? תחת winxp. תודה, רודי.

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  11. אני יודע שאני עומד לשאול שאלה אולי מעט "מורכבת" , ואני יברך ויודה לכול מי שיענה לי בעניין. יש לי מחשב ובו וינדוס 98 באנגלית ,אני מעוניין להתקין וינדוס 98 גירסה שניה בעברית בנוסף. מאחר ויש לי תוכנות ודברים חשובים ואני מעוניין לשדרג . ידוע לי שחלונות ME/98/95 דורשת שהמחיצה שלה תהיה המחיצה הראשונה (כלומר c) ולכן אני צריך "להחביא" את המחיצה הראשונה (מחיצה c) ולהתקין את הוינדוס השני (וינדוס 98 se) ולאחר ההתקנה "לגלות" את המחיצה . ולכן רציתי לשאול כיצד מתקנים ? והאם התוכנה acronis os selector או התוכנה PQboot של partition magic יעילות לצורך כך? אם אפשר לתת לי קישור למאמר כלשהו או הסבר מפורט אפילו באנגלית אשמח מאוד ואודה על כך . תודה מקרב לב וסליחה על בורותי בתודה יניב או לפחות …

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  12. Started by yonatanph,

    אני רוצה להראות למישהו שאין לו מחשב את הסרטון הזה http://www.minimed.com/swf/insulinpumps/reservoir/IR0101.swf. חשבתי לקחת את הנייד שלי אליו, ולהראות לו את הסרטון עליו. הבעיה שאין שם גם גישה לרשת אלחוטית. ניסיתי להעתיק את הסרטון למחשב באמצאות פלאג אין אבל אני מקבל רק את המסך הראשוני ולא את כל 31 הדפים של הסרטון. מישהו יודע איך אני יכול לשמור את כל הסרטון לנייד שלי כך שיהיה אפשר להריץ אותו מהנייד? (אם מישהו הצליח אני אשמח אם הוא יסביר לי באיזה דפדפן/פלאג אין/תוכנה הוא השתמש)

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  13. Started by yotamoo,

    שלום... הורדתי קובץ rar מהאינטרנט.. כשפתחתי אותי גיליתי שלושה קבצים: אחד sub. אחד cdd. ואחד img. עד כמה שאני יודע אני צריך לצרוב את קובץ ה-img אבל אני לא יודע איך עושים זאת... ד"א אני משתמש ב-nero... ץודה לכל מי שיענה :-\

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  14. Started by elad-k1,

    מישו יודע איך משתמשים עם התוכנה הזאת??

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  15. Started by avihalima,

    שלום לאחר הגדרת web interface איך אפשר להתחבר מרחוק (אם אפשר את הסינטקס "http://IP:56667") אשמח לקבל עזרה תודה

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  16. יש איזה תוכנה שאפשר להוציא איתה ? http://www.hbo.com/sopranos/video/

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  17. Started by hagay21,

    הורדתי קאזה בעיברית אך התוכנה אינה מצליחה להתחבר לשרת יש למישהוא פיתרון או לינק לקאזה דייט כלשהיא שפועלת?

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  18. Started by FIRE-KID,

    מה ההודעה הזאת אומרת? ואם אני לא מעדכן את מה שצריך בהודעה הספציפית הזאת (כי רק מודעה זו אצלי באדום כל השאר בירוק..) הקספרסקי לא עובד כאילו? או מה קורה אם אני משאיר את זה כך?

    • 7 תגובות
    • 628 צפיות
  19. Started by yz101,

    יש לי המוני קבצים על המחשב, ואני מחפש תוכנה שעוברת ולפי שמות יודעת לאפשר לבחור איזה גרסא רוצים לשמור כדי למנוע כפילויות.

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    עכשיו אני ממבין מה פשר הלאגים ב-BF2 ,ולא זה לא עידכונים,לא הגיוני שהוא מוריד עידכונים 6 שעות רצוף. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  21. אני מקווה שזה בפורום הנכון ואני לא עובר על שום חוק תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  22. Started by -Stolen,

    הי. החליפו לי לוח אם כי הקודם נהרס.. מישהו יכול למצוא לי לינק להורדה של הדריבר של הכרטיס קול הזה? בבקשה תעזרו אני מחפש כבר יומיים...

    • 9 תגובות
    • 628 צפיות
  23. התקנתי Windows XP Professional SP3 וComodo Firewall. אחרי עדכון לגירסה 3.5.54375.427, בכל פעם שWindows עולה החלון של Comodo Firewall קופץ, במקום שהוא יהיה ממוזער בtraybar. איך מסדרים את זה? ניסיתי לראות מה כתוב בmsconfig, אבל משום מה msconfig לא עובד. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  24. האם לפי התמונה אני צריך לעדכן דרייבר או שהכרטיס שלי לא מתאים בכלל לדרישות המשחק, בלי קשר לדרייבר. אני שואל כי לא מזמן הורדתי דרייבר חדיש יותר, כנראה לא מספיק חדיש... מישהו יכול לעזור לי למצוא את הדרייבר המתאים? http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us תודה. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  25. שלום לכולם, חברים עשיתי טעות קריטית ומחקתי בטעות תיקייה עם מלא קבצים שחשובים לי ממש תמונות צבא קבצים של הלימודים ועוד במקום למחוק תיקייה אחרת... אני מחפש איזה תוכנה לשחזור קבצים שלא תלויה בזה אם היא הייתה מותקנת על המחשב עד עכשיו כדי שאני יוכל לפחות לשחזר חלק מהמידע... חבר'ה בבקשה תעזרו לי כמה שיותר מהר זה ממש דחוף לי...

דיונים חדשים בפורומים