תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בעיה עם הICQ בשבוע האחרון שהוא מתנתק ומתחבר כל הזמן..אני משאיר אותו דלוק והוא מתנתק לי ומתחבר אני מניח שהבעיה נובעת מהראוטר כי לפני שהיה ראוטר לא היתה את הבעיה הזאת הראוטר הוא ראוטר אלחוטי של 3Com שמתחבר לאינטרנט דרך מודם של ECI יש לציין שמלפני שבוע...היתי כמה שנים משתמש בכלל במודם פנימי PCI שמתחבר ישירות לADSL ולא היו לי איתו שום בעיות בגלל שקניתי את הראוטר האלחוטי אז היתי חייב לחבר אליו את המודם כך שאולי הבעיה היא המודם..אין לי מושג ראיתי בהגדרות של הראוטר כשאני נכנס לאייפי שלו..שיש אפשרות לפתוח פורטים מסויימים..יכול להיות שזה מה שצריך? ובאיזה פורטים משתמשת התוכנה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שמשגעת אותי הרבה פעמים כשאני משתמש בביט טורנט אחרי חצי שעה המהירות מתחילה לצנוח עד לרגע שבו החיבור פשוט מתנתק! החיבור לספקית האינטרנט,אני מתכוון! התקשרתי לספקית ואין להם שמץ של מושג מה גורם לזה,עשיתי מיליון סריקות וירוסים וADWARE ולא עזר כלום יש למישהו מושג מה קורה כאן? האם אצטרך לפרמט? אני פשוט משתגע! עיזרו לי! :s05:
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני מגדיר אתר בית מסויים, ולאחר שאני סוגר את התוכנה ומפעילה מחדש, אתר הבית הוא משהו אחר( משהו של מוזילה), וזה תקף גם להגדרות אחרות שאני משנה והתוכנה "לא זוכרת".
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום לכל עונה ! אני מחפש תוכנה טובה לגיבוי כוננים. GHOST לא מתאימה לי, כי איננה עובדת עם RAID , ואפילו לא מצאתי שם אופציה כזו. המטרה - גיבוי מלא של כונן C , כאשר הדיסקים שלי עובדים ב RAID , אז מן הסתם גם התוכנה צריכה לתמוך ב RAID . מדובר בRAID 0 - STRIPPED . תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום יש לי מצלמות אבטחה שמחוברות למחשב דרך כרטיס dvr ורציתי בבקשה תוכנה לצפייה והקלטה תודה
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום... יש לי בעיה בתוכנה sony vegas 7.0c.. אני לא מצליח לפתוח קובץ AVI כמו שצריך- זה פותח לי רק את הAUDIO.. קבצים אחרים זה פותח לי טוב.. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי בעיה באימל של וואלה בשביל לפתוח הודעות אני צריך ללחוץ על הכפתור האמצעי של העכבר (גלגלת) עם אני לוחץ על הכפתור השמאלי זה מחזיר אותי לדואר נכנס
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לחבר שלי לוח של ecs p4s5mg הורדתי לו דרייברים מאתר החברה אבל בדרייברים של הסאונד ושל ה lan אין קובץ setup למישהוא יש שמץ איך מתקינים?
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני צריך שתפנו אותי למקום שנרשמים לתוכנה לא מאיפה להוריד קראק אלה יש לי קוד אמיתי איפה להכניס אותו ?
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שידרגתי את הנייד לוינדוס 7 ומכיוון שנרו הישנה והטובה 6.3 לא תומכת בוינדוס הזה הורדתי נרו גרסה 9... יצרתי קובץ CUE לקובץ מוסיקה MP3 (קובץ שמחלק לקטעים קובץ MP3 ארוך בעקרון) וכאשר אני רוצה לצרוב אותו כ-IMAGE בנרו 9 מופיעה לי תקלה... לעומת זאת בנרו 6.3 הרגילה הקובץ נצרב...מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל להעלות אותה בboot עם דיסק או עם הusb שתתמוך בntfs כמו דוס רק שדוס לא תומך בntfs תודה
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
הורדתי קובץ מאימיול והאמת חשדתי בו אז סרקתי אותו עם אנטיוירוס שנמצא במחשב אחר (כי לי אין) והוא לא מצא כלום (AVG חרא אנטיוירוס מסתבר) אחרי שהאנטיוירוס לא מצא כלום הפעלתי את הקובץ ועכשיו אני מזהה מלא וירוסים על המחשב. הבעייה היא שאני לא מצליח למחוק אותם, לא ידנית ולא עם תוכנת אנטיוירוס. הוירוס הזה לא נותן לתוכנות אנטיוירוס לעלות ולכן אני לא יכול להשתמש בהן לצורך מחיקה, הוירוס גורם להודעת שגיאה ... not valid win32 app משו כזה.... ובמצב בטוח אני מקבל מסך כחול אני צריך עזרה דחוף!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
כשאני מנסה להכנס למסנגר מאז העדכון שהיה ב-15 אני כל הזמן מקבל את ההודעה שהשרות לא זמין ןקוד 8000FFFF ניסיתי לתחבר ממחשב אחר בבית לחשבון שלי והצלחתי , נסיתי לפתור ולחפש מידע בגוגל ולא הצלחתי ... יש איזה דרך מסוימת לפתור את זה?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה להקלטה למשל שאני שומע איזה תחנת רדיו או משהו כזה - שיהיה אפשר להקליט את זה ל MP3 אני צריך שהתוכנה תהיה חינמית לגמרי אם יש כזו. תודה
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שאלתי לפני כמה ימים על פרוקסי, אבל בצורה סנובית, אף אחד לא ענה לי.. :[ בכל מקרה, אני רוצה לדעת אם זה בטוח להשתמש בפרוקסי בכניסה לאתרים (יש אתרים עם Trojan בשליחה אוטומטית לIP Address) האם הפרוקסי מטעה את המערכת של האתר ושולחת לIP שהוא לא קיים, וגם אם אני מוריד איזשהו קובץ בפרוקסי, לאורך כל הדרך של ההורדה, האתר ייראה IP שונה? תודה יאאא שאלה פשוטה אפילו אתם לא יכולים לענות??
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני לא יודע איך התוכנה הזאת הגיע למחשב שלי כי מעולם לא התקנתי אותה... אבל אני לא מוצא איך להסיר אותה... יש הצעות? תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שמכניסים אות בשורת כתובות יש השלמה אוטומטית של אתרים שנכנסנו אליהם כולל כתובות פנימיות בתוך האתרים . יש דרך שההשלמה האוטומטית תיהיה רק לדומיין הראשי ולא לכל הדפים שנכנסנו אליהם בתוך האתרים??
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
שלום לכם, עזבתי את המחשב לכמה ימים וכשחזרתי ראיתי שנעלמו לי כמה הורדות מה-EMULE. גיליתי שקובצי ה-TEMP עדיין נשארו והם בגודל של כמה מאות MB, אבל EMULE בוחר משום מה להתעלם מהם. ניסיתי לעשות להם IMPORT אבל הוא כותב שהם bad tempfiles. הצלחתי להציל רק אחד מהם כששיניתי את הסיומת מ-TEMP ל- AVI והסרט עבד (עם דפיקה קטנה בכל זאת...). אודה לכל מי שיודע איך להציל את הקבצים האלו.
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם דרייברים. יש לי כ.מסך GeForce 8800GT 512MB (אפשר לראות הכל במפרט בצד). כרגע מותקן אצלי הדרייבר של nVidia גרסא 175.19. ניסיתי להתקין כמה גרסאות חדשות יותר, וגם את החדשה כדי שתתמוך ב FC2, אבל במקום להתקין, הוא נתקע באמצע, בסוף ההתקנה אומר System did not modified ורוצה שאני אעשה restart, אחרי שאני עושה את זה המסך לא עובד, ואני נאלץ להיכנס דרך safe mode, למחוק את הדרייברים של הכרטיס מסך, לחזור למצב רגיל ולעשות system restore... יש למישהו מושג מה הבעיה? או איך אני יכול להתקין את הדרייברים החדשים?.. תודה
-
- 6 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום אני מתחנן תעזרו לי העברתי מוידאו למחשב קלטת,אורך הקלטת הוא 2 וזה לקח לי 3 ג'יגה אם יש לכם תוכנה שתוכל להקטין לי את הקובץ לפורמט שלוקח פחות מקום הקובץ עכשיו הוא בMPG אם אפשר אולי יש לכם תוכנה אחרת שתעזור לי בהעתקה מוידאו למחשב בפחות מקום בבקשה בבקשה אני נואש
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני זקוק לתוכנה שבעזרתה אוכל להגדיר סיסמא ורק עם הסיסמא הזאת אפשר יהיה להיכנס לתוך תיקיה מסוימת שאני אבחר. תודה.
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
מכירים את התופעה המעצבנת שאיסיקיו "ניתקע" לעיתים קרובות לכמה שניות כשפותחים חלון של הודעה חדשה שהתקבלה? מי שמכיר את התופעה וזה מפריע לו, הפתרון פשוט. control panel regional and language settings languages details language bar תעיפו את הוי מ show the language bar on desktop וזהו אין תקיעות.
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
הורדתי דיסק מוזיקה והוא בעצם טראק אחד ארוך של 70 דקות ומצורף אליו קובץ CUE השאלה שלי היא איך אני מפצל את זה לטראקים ולא משאיר את זה טראק אחד
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-


