עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תודה קיבלתי עם הכרטיס שלי תוכנה שרק עם תואר חמישי בפיסיקה מבינים איך מקליטים ;D בחיי שעות בזבזתי עליה ולא הצלחתי להקליט אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אשמח מאוד

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  2. תודה.

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  3. Started by 1900GT,

    אז ככה הביאו לי סרט כדי שאני יערוך. הסרט על דיסק DVD שבתוכו שתי תקיות : VIDEO_RM VIDEO_TS בראשונה יש את הקבצים: SONATA.IFO VIDEO_RM.IFO SONATA_DEBUG.IFO VIDEO_RM.DAT VIDEO_RM.BUP בשנייה ישאת הקבצים: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.VOB VTS_01_0.IFO VTS_01_4.VOB VIDEO_TS.IFO VTS_01_2.VOB VTS_01_0.BUP VTS_01_5.VOB VTS_01_1.VOB בקיצור אני הצלחתי להפעיל את הסרט עם מדייה פלייר אבל אני לר מצליח להכניס את הסרט לתוכנה10.5 Studio של Pinnacle ו לתוכנה Adobe Premiere Pro 7אז איך עושים את זה?? או שבכלל אני צריך לקודד את הסרט בנפרד ואז להשתמש בתוכנה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  4. Started by maorbe,

    שמכניסים אות בשורת כתובות יש השלמה אוטומטית של אתרים שנכנסנו אליהם כולל כתובות פנימיות בתוך האתרים . יש דרך שההשלמה האוטומטית תיהיה רק לדומיין הראשי ולא לכל הדפים שנכנסנו אליהם בתוך האתרים??

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  5. Started by KRS1,

    אני מעוניין לצרוב OVERBURN בתוכנת nero 5.5.10. עכשיו לפי הוראות שהופיעו באחד הת'ארדים באתר ובעוד אתרים ברשת צריך לשנות בהגדרות את קיבולת הצורב ל 99 דקות(כלומר צריבה יתר על המידה) ולצרוב בשיטת disc at once'... הבעייה שלי היא בעצם שאין את האפשרות של צריבת disc at once אלא רק track at once. תודה לכל העוזרים. :-\

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  6. קספרסקי FIREWALL חוסם גלישה באינטרנט - מה עושים? יתר פעולות האינטרנט כמו דואר, SKYPE תקינות. כיצד משנים את ההתיחסות של קספרסקי ל IEXPLORER כך שהוא יעבוד שוב מבלי להסיר את קספרסקי ולהתקין אותו מחדש?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  7. היי, אני מחפש תוכנה שתעביר קובץ סרט מפורמט AVI לפורמט YUV(כמובן ללא קול). תודה.

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  8. Started by netanel1,

    כמו שציינתי בכותרת רציתי לברר אם יש תוכנת Anti spyware טובה כרגע בשוק עם עדכונים והכל אבל חינמית כרגע אני משתמש בspysweeper פרוץ ואני לא כל ך מרוצה ממנו אז אם מישהו יודע על תוכנה טובה שירשום אותה כאן בבקשה תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  9. שלום, היום נפתחת לי משום מה אין לי מושג מאיפה , הודעת שגיאה שלא הבנתי, שאני לוחץ על אישור, ההודעה חוזרת אחרי כמה שניות. אני רוצה להפטר ממנה איכשהו, או שתגידו לי מה השגיאה הזאת עושה, או מהי בכלל.. תמונה: http://www.siz.co.il/my.php?i=ytinnkmvmjwa.jpg תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  10. והאם יש אפשרות לעשות search more גם באימיול?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  11. תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  12. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני משתמש בווינדווס אקס פי והסיפור שלי הוא כזה... יש לי נורוטן 2003 מעודכן ומידי כמה שעות אני שם לב שמופיעות לי חלונות קטנים כאלה שאומרים שהנורטון סורק ושולח אימיילים כמו אלה למטה... אני לא משתמש באימייל של הא?ווטלוק אקספרס או בכל תוכנה כל שהיא של אימיילים שמגיעה עם הווינדווס או עם האופיס, ומידי פעם שאני לא נוגע במחשב למשך שעה או שעתיים על ה Taskbar שלי מתמלא מזה ותוקע לי את המחשב!!! מה זה לעזאזל??!!?!?!

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  13. הוא באופן קבוע משאיר לי חלק מהאתרים בבר.

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  14. Started by starter,

    איך אני מעביר מיילים וכתובות מאינקרדימייל לאווטלוק ?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  15. יש לי אימיול אחר שאני רוצה להתקין ואני רוצה להעביר את ההורדות שהיו באימיול הקודם לחדש שאני יתקין, אז אפשר להעביר ?

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  16. Started by CashMAn,

    שלום ! מישהו יודע אולי מאיפה משיגים IP לVENTRILO ?[br]פורסם בתאריך: 30.01.2007 בשעה 13:47:05 נו באמת אף אחדלא יודע ?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by Elad1992,

    שלום, יש לי מחשב חדש והתקנתי את הדרייברים והכל והתקנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך (HD4850) ואז התקנתי COD4 וכשאני מעלה את המשחק הוא לא פותח הוא יענו פותח אבל לא פותחי אז רציתי לעדכן את הדרייבר אתם יכולים להביא לי את הדרייבר הכי עדכני? זה של Club 3d ati radeon hd 4850 512mb כרטיס ממש חדש ועוד משו התקנתי את הNOD32 עכשיו הפיירוול שלו חוסם לי איזה אתר שאני מכיר אותו זה אתר טוב וזה איך אני מבטל את החסימה על האתר הזה? תודה

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  18. Started by idg83,

    לצערי שכחית את הסיסמא לicq אבל ידועה לי שיש תוכמה שמשפשרת לי לגלות מה הסיסמא שלה האם משהו יכול לעזור במציאת התוכנה הנ"ל... זה מאוד יעזור לי. בתודה לכולכם איתי

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  19. Started by Black_eagle,

    שלום. אני מחפש אנטי וירוס שיהיה קל על המערכת, ויהיה יעיל בפני ורוסים וסוסים טרויאניים. לפני 3 שבועות פירמטתי את המחשב וכבר הוא עובד אצלי ממש לאט. מותקן אצלי ZONE ALARM 4 אבל האפשרות של האנטי וירוס שלא לא משהו לדעתי. אשמח לקבל המלצות לאנטי וירוסים.

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  20. תוכנה מעולה, רק את העיה הזאת לא הצלחתי לסדר

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  21. Started by liordavid,

    טעות...

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  22. שלום לכולם אני חייב עזרה במציאת תוכנה שנועלת תיקיות במחשב עם קוד הדבר הזה חשוב לי מאוד אם מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד תוכנה שנועלת את התיקיות שאני רוצה עם קוד שישים פה לינק כמובן תוכנה עם קראק או עם סיריאל , כי אני לא משלם על שום דבר באינטרנט דבר נוסף עם מישהו יודע איך קוראים לתוכנה שהוא ממליץ עליה בלי לינק אנא המליצו לי על התוכנה ואיך קוראים לה שאני אוכל לחפש אותה באימיול אם מישהו יעזור לי אני אודה לו מאוד בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  23. Started by MacGyver,

    שלום! אני מחפש תוכנה להקלטה מליין אין של המחשב אבל אני צריך שיהיה לה טיימר..... זה די דחוף איתן איתן

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  24. הייתה לי פעם תוכנה שהייתה מנטרלת כפתורים על המקלדת אבל היא רצתה כסף אחרי זמן מסוים. אז אני מחפש תוכנה חינמית, או אפילו אם זה אפשרי בלי תוכנה. תודה!

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  25. Started by Cyron,

    עשיתי עידכון של הדרייברים של ATI, וה- ATI Control Panelכבר לא מופיע לי ב-Display Prop' ->Settings -> Advanced במקום זה יש את ה-CCC הדבילי הזה מה אני עושה עכשיו כדי להחליף תצוגות ?

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות

דיונים חדשים בפורומים