תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום ! יש לי שאלה קטנה בעיניין הכמות RAM שהמחשב שלי לוקח. הסבירו לי כאן בפורם שהסיבה שזה קורה, זה בגלל כול התוכנות והדריברים שעובדים ברקע רציתי לדעת אם אני יעשה משתמש נוסף ב WINDOWS ותחת אותו משתמש אני יבטל את כול התוכונות שעולת ב STARTUP וישאיר רק את המינימום בשביל לעבוד על המחשב, אז האם המחשב שלי ירוץ יותר מהר ? והאם זה יפגע לי בכול התוכנות והביצועים של המשתש הראשי מתי שאני יחזור לעבוד עליו? תודה רבה על העזרה !
-
- 7 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני רוצה למשל שהקיצור "ALT+F4" לא יעבוד במחשב מסויים, זה אפשרי?
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול מובנה SIGMATEL על לוח אם של INTEL ISELTON D946GZTS http://www.intel.com/products/motherboard/D946GZTS/index.htm לכרטיס הקול יש 3 יציאות ואני מחבר אליהן של כבלים של מערכת הקול שלי. כאשר אני מפעיל מוזיקה אז אני שומע רק ברמקולים שמוגדרים FRONT. בשאר הרמקולים CENTER ן - REAR אני לא שומע אלא אם אני מכניס סרט DVD בפורמט 5.1. האם קיימת תוכנה המאפשרת להפעיל את כל הרמקולים בו זמנית במוזיקה? למעשה אני חושב שאני צריך תוכנית שמגדירה את כל היציאות של כרטיס הקול כ FRONT. (זה לא אפשרי עם התוכנה שמסופקת ע"י אינטל וגם לא עם העדכונים שלהם). תודה
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה אני מקודד סרט עם VitualDub וTMPGENC ושפט לוקח לו שלוש וחצי שעות שאמור לקחת לו פחות משעה עכשיו הקטע הוא שהמחשב שלי נורא חזק (P4 2.6 800, 1 GB) ושאני פותח את המד שימוש במעבד אני רואה שהוא עומד הכי הרבה על 30-40 אחוז במזמן קידוד איך אני גורם לנצל את כל המעבד ולעבוד יותר מהר?
-
- 5 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום. יצרתי באמצעות nLite, ממש לפי כל המדריכים כאן, דיסק התקנה של Win XP Home. התחלתי מדיסק ללא אף SP, והוספתי לו את SP2 ואת SP3 (האם הייתי צריך להוסיף את SP2 בנפרד או שהוא נכלל ב-SP3 ?). האמת, שבאיזשהו שלב עצרתי, והתחלתי מחדש, ושוב הוספתי את ה-SP, כי לא הייתי בטוח אם הוא זוכר את השינוי הזה. אח"כ ניסיתי לשנות כמה דברים, כולל הוספת ה-Serial Key להתקנה, ובסוף צרבתי על דיסק. את כל זה עשיתי על מחשב אחר מזה שאליו היתה מיועדת ההתקנה (כמובן שביטלתי את האפשרות להוספת הגדרות נוכחיות לדיסק). התחלתי את ההתקנה, עברתי את השלב שהוא מעתיק את הקבצים (במסך הטקסט עם הרקע הכחול) ואז עשה RESTART, וכשהתחיל עם החלון כביכול של WINDOWS (מיד בתחילת ההתקנה), כתב משהו (שלא הספקתי לקרוא) שיש לו שגיא…
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום. ברוב האתרים הדפדפן (פיירפוקס 2) פועל מצויין כרגיל. אך באתר מסויים (בפורום של D-SPOT לחובבי הצילום שכאן) הוא לא מקדד נכון. הבעיה נפתרת כאשר אני מחליף לקידוד - עברית ISO קצת מבאס לערוך קידוד מחדש לכל עמוד.. ככה זה נראה : http://img146.imageshack.us/img146/3928/fjsfjrswu3.jpg יש פתרון? יש לציין שלפני הפורמט , זה לא קרה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
בשמירת תמונה עולה לי החלון הזה http://img247.imageshack.us/img247/7682/mshtmlmf0.jpg ועוד הודעה שעולה לי בגלישה באתרים http://img247.imageshack.us/img247/39/ie7ag0.jpg
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
יש לי בעיה מאוד מוזרה המסך פשוט קופץ בחלקים מסוימים שלו במיוחד בגלישה בויסטה בחלק התחתון שלו, אני רוצה לראות אם הבעיה היא במסך או בויסטא. מישהו מכיר תוכנה כזו (רצוי חינמית)?
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי יש את אופיס אנטרפיירז 2007 באנגלית מותקן במחשב וברשותי חבילת התוספות בעברית ולאחר שאני מתקין את חבילת התוספות כשאני נכנס לאופיס אני עדיין רואה אנגלית אייך מסדרים את זה שהאופיס יעבור לעברית?
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
ICQ מתנתק בתדירות גבוהה וגם לא עושה רפרש למי שנמצא און ליין (כדי לעשות זאת אני צריך לעבור למצב אוף ליין ולהכנס מחדש). נ.ב. אני משתמש ב ZoneAlarm Pro
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
יש לי סרט וידאו שצולם ע"י אדם שיציבות ידיו היא לא מתכונותיו החזקות, צפייה בסרט הנ"ל לא רק לא נעימה אלא גם זה מעוררת מחלת ים. ההגיון שלי אומר שאפשרי תיאורתית לבטל את הרעידות האלו ע"י ביטול אחוזים מסויימים מהתמונה (למעשה קורפ אקטיבי). יש תוכנה שתעשה דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
בטעות מחקתי את אחת התיקיות שלי משולחן העבודה ורוקנתי את סל המיחזור. האם יש תוכנה שיכולה לשלוף את הקבצים מהתיקייה. שיחזרתי את המערכת אבל היא נתנה לי רק תיקייה ריקה בלי הקבצים... :-\
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
ההודעה הזאת עולה לי http://img517.imageshack.us/img517/9608/httrackbf4.jpg אולי התוכנה לא מוגדרת טוב ?
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
היי במחשב הנייד שלי מותקן WIN VISTA ויש להרד דיסק מחיצה אחת ואני רוצה ליצור עוד אחת , הבנתי שעם תוכנת PARTION MAGIC של סימנטיק זה בעייתי לעשות על ויסטה ? מה עם התוכנה של חברת אקרוניס ?acronis_disk_director , על מה אתם ממליצים? לי אישית יש ניסיון טוב עם סימנטיק אבל לא יודע אם זה יעשה עבודה טובה על ויסטה בקשר לאייפוד שלי ]-יש לי איפוד נאנו ואני רוצה להשתמש בתוכנת סיכרון אחרת מITUNES, האם קיימת כזאת ? שגם תעביר את המפי3 כך שיעבדו במכשיר? תודה
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
שלום. לא הייתי בתוך אם זה יותר שייך לתוכנה או ל WINDOWS אבל אני חושב שזה יכנס בנשיהם יש לי כל פעםפ שאני מעלה מחדש את המחשב הודעה שיש לי קובץ מושחט בWINDOWS ואני לא יודע מה לעשות.. העלתי תמונה.. תודה מראש על העזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי אנטי וירוס של !AVAST , ומאז אני לא מצליח לפתוח קבצים של אופיס. כגון WORD , EXCEL וכו' לא רק קבצים שקיבלתי במייל גם קבצים שיש אצלי במחשב כל פעם שאני מנסה לפתוח קובץ יש הודעה: "אין אפשרות לפתוח את הקובץ מכיוון שסורק הווירוסים שלך זיהה בעיה עם הקובץ". ויש עוד המשך ארוך אח"כ. מישהו יכול לתת לי פתרון תודה
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
היום ישבתי דיברתי עם חברים שלי באייסיקיו ופתאום היתה הפסקת חשמל והמחשב נכבה ונדלק הווינדוס עלה הכל היה בסדר אבל כשהפעלתי את האייסיקיו וכתבתי למישהו הודעה, ברגע שלחצתי SEND זה עשה לי את השגיאה המעצבנת הזאת של אקס פי שצריך לשלוח את המידע למייקרוסופט מידי פעם זה גם היה מעלה לי חלון כזה שכתוב בו משהו על c++ ו abnormal error ניסיתי להתקין מחדש - לא הולך ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש - לא הולך ניסיתי לעשות את ה database converter - לא עוזר מחקתי והתקנתי גרסה יותר חדשה - לא מתחבר בכלל לשרת שלהם מה עושים?!#%?????????
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:31:18, on 26/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\W…
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם Microsoft Media PLayer 9 התוכנה מותקנת אצלי במחשב הבעיה היא שכל שיר שאני מנגן :smilyDJ: בה היא מעיטה את הקצב שלו ואז הוא מתנגן איטי יותר ובהתחלתו ובספו של השיר יש עיווטים שלא נדבר עם אני מריץ קדימה את השיר. ???מישהו נתקל בבעיה הזאת? יודע איך אפשר לפתוא אותה? ???אגב יש דרך להסיר את ה Media Player 9? אודה לעזרתכם בנידון.
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
היי לפני בערך 10 דקות עשיתי restart למחשב... ופתאום kapersky כותב לי הודעה מוזרה בקשר לעדכון....ואומר לי שפשוט צריך לעדכן... אבל זה לא נותן לעדכן... עכשיו פשוט הkaspersky לא עובד!!!!!!! הרשיון שלי הוא עד ה8.6.06..............כך שאני לא מבין מה הבעיה......... אם אתם צריכים תגידו לי ואני אצלם את ההודעה שהוא נותן לי... הגיסא שלי היא 5.0.158 חייייבבבב עזרה!!!!! תודה מראש instalL עריכה: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הבעיה נפתרה לאחר שהצלחתי לעדכן את הKAV!!! (דבר שלא היה אפשר לפני כן)
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתצלם בוידאו את שולחן העבודה שלי ... אני צרך תוכנה לא מסובכת שעושה את זה וגם תוכנה טובה ...אבל בוידאו ..
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ש"מקליטה" התקנות של תוכנות שונות.... וברגע הסרתן היא מוחקת את כל הדברים שהוכנסו למערכת דרך ההתקנה של אותה תוכנה (קבצים, תקיות, נתונים בREG וכו'...) מכירים?
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
טוב. אני לא יודע למה אני עושה את זה לעצמי (או יותר נכון למחשב שלי ) אבל החלטתי להתקין את הגרסה החדשה של Infima. הפעם החלטתי לבדוק פן אחר. המפתחים מבטיחים דחיסת קבצי MP3 של 128kbps ללא איבוד איכות (על איבוד מידע אין על מה לדבר בכלל). אז לקחתי 4 קבצי MP3 בסגנונות שונים (טראנס, רוק, מזרחי ואינסטרומנטלי) באיכות 128kbps ודחסתי אותם והרי התוצאות: 1. גודל מחיצה מקורי לפני דחיסה - 18.7MB 2. גודל קובץ LAN (מכווץ) - 17.2MB 3. גודל מחיצה חדש (לאחר חילוץ) - 18.7MB (כ-200 בתים פחות) 4. סה"כ דחיסה - 8% (92% מהגודל המקורי) - בשביל זה כל הרעש?!?! ??? 5. איכות השירים - איכות השירים ירדה (שוב) בצורה דרמטית למרות ההבטחה שאיכות השירים לא נפגמת כלל (במיוחד הובטח כך עבור 128kbps). יש ל…
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוסף שראיתי פעם לתוכנה Mozilla Thunderbird שמאפשר לבחור איך לפתוח לינקים למשל אם יש לינק מסוים שאני רוצה לפתוח בmaxthon אז מופיע רשימת תוכנות בתפריט הלחצן הימני וכך אפשר לפתוח את הלינק בנוחות ובלי שגיאות. מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-


