עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Ronll,

    יש לי בעיה שיניתי לרזולוציה , גדולה יותר מהמסך עכשיו הוא אומר לי NOT SUPORTIV בקיצור איך משנים רזולוציה אם אין לי מסך? ניסיתי SAFE MODE וזה פועל , אבל כשאני משנה רזולוציה זה חוזר בריסט

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  2. Started by avivlevy,

    אני צריך מדריך לפוטושופ אבל שיהיה חדש לא מדריך לגרסא 7 אלה ל8 לפחות (רצוי 9C2)

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  3. Started by yahavon028,

    מחקתי את הדרייבר הקודם ע"י התוכנה שיש באתר. כשאני מנסה להתקין את החדש, הוא אומר שנוצרה טעות בפתיחת קובץ. כשאני אומר התעלם והוא ממשיך הוא אומר לי בעליה של הסט אפ שיש לי שגיאה. אם תוכלו לעזור לי אני מאוד אודה לכם!

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  4. Started by TheReaper,

    טוב אמרתי לעצמי בוא ננסה את VIM בדקתי קצת בוויקיפדיה ראיתי תמונות (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/28/Vim.png/300px-Vim.png) וואלה נראה נחמד הורדתי מהאתר גרסא 7 וגיליתי שזה בכלל לא נראה כמו בתמונות הורדתי קובץ בשם GVIM70.EXE אולי יש גרסא אחרת עם ממשק נורמלי?

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  5. אז ככה אני דרך טופס רוצה לקבל משהו בחזרה בתוך שדה...הבעיה שאני מקבל את זה... השאילתה מחזירה רק רשומה אחת... אפשר עזרה?? צריכים תמונות??..תגידו של מה..

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by IG,

    ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  7. Started by RENESANSE,

    אתמול התחלתי לשחק במשחק age of empires 3 וכל פעם שאני נכנס למשחק, ז"א כשאני מתחיל לשחק במשחק עצמו הסאונד מתחיל להתקע וזה יוצא לי מהמשחק. שלחתי error report וזה אמר לי שיש לי בעיה בקובץ IVIVIDEO.AX חיפשתי קצת באינטרנט ולא הבנתי מה זה הקובץ הזה ואיך מתקינים אותו, ניסיתי להתקין מחדש את הכרטיס קול (creative) וזה לא עזר, הורדתי עידכון למשחק גם זה לא עזר. מה אני אמור לעשות?!

    • 7 תגובות
    • 631 צפיות
  8. Started by קלוקיי,

    שלום, יש לי בעיה, אני לא מצליח להיכנס לתפריט של הדייבר של הכרטיס.. כשאני מנסה לפתוח את התפריט, בשולחן העבודה אני מקבל את השגיאה הבאה: תמונה: http://www.siz.co.il/up.php?i=joyo4mkggrnd.bmp וכשאני מאתחל את הוינדוס אני מקבל את השגיאה הזאת: http://www.siz.co.il/up.php?i=zgwkjoot4zyf.bmp וכשאני מנסה שוב להתקין את הדרייבר אני מקבל את השגיאה הזאת: http://www.siz.co.il/up.php?i=ogia0tj4dzjy.bmp בבקשה תעזרו לי למצוא את הבעייה פה.. תודה..

  9. Started by eran2,

    שלום לכולם התקקנתי את התוכנה כדי להשתמש בתוכנת הTV שיש באתר ואז ראיתי שזה לא משהו ורציתי לעשות UNNINSTALL אבל זה לא נותן . כנ"ל גם לגבי מצב בטוח . בנוסף לא ניתן להכנס להגדרות של התוכנה אי אפשר כלל לפתוח אותה . מה עושים איך מוחקים אותה . היא שינתה לי את הגדרות קבצי ה-MP3 להיות תחת תןכנה זו והם גם לא נפתחים אלא אם עושים OPEN WITH ורק אז הם נפתחים ואי אפשר לשמור על ההגדרות של פתיחה בעזרת תוכנה אחרת

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  10. שלום! אני מחפש את התוכנה JAVA VIRTUAL MACHINE כי בילעדיו אני לא יכול להתקין את התוכנה ZBRUSH. תודה

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  11. Started by Co[3]LHo,

    התקנתי את הדרייבר עצמו, אבל כשהמחשב הגיע היתה גם תוכנה כזו.. לא בדיוק תוכנה אלא ההגדרות של הכרטיס קול... Creative בתיקייה GO או משהו כזה והייתי יכול לשנות כל מני הגדרות אפקטים וכדומה. כעת אני לא מוצא את ההתקנה של זה בדיסק ואין לי את זה ומאוד חשוב לי שיהיה את זה איך אני משיג את זה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  12. Started by shoval,

    איך אני יכול למחוק מהREG? התקהתי תכנה שנדפקה קצת ואי אפשר להתקין מחדש כי היא עדיין "רשומה" תודה

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  13. Started by redead,

    יש לי קובץ מצגת בפורמט רגי לשל דיוידי שיש עליו רק תמונות ואני צריך להוסיף לו שיר שיהיה ברקע.. עם איזה תוכנה אפשר לעשות את זה..?

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  14. Started by tamirushb,

    שלום אני חייל, משרת במז"י (קל"ב ) יציאות - יומיות, שעות טובות... נותרו לי שנתיים לשירות.. אני חייב לנצל את הזמן הזה לעשיית דברים מועילים לי לעתיד.. האם אתם חושבים שיש איזהשהו קורס שקשור לעיצוב או פלאש או משהו שקשור לגרפיקה , אפילו מי שמכיר שקשור לרשתות אשמח לשמוע המלצות לקבל מיידע מי שיכול לעזור שיזרוק כמה מילים תתחשבו בג'ובניק החמוד

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  15. Started by omerha,

    http://www.gamespot.com/promos/2006/3dmark06/index.html

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  16. Started by -AKEL-,

    למה אחרי שאני מדביק על הסרט תרגום הוא תופס לי 2 G??? יש אפשרות שהוא יתפוס 700 מגה באייכות טובה?

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  17. אני גר בבת ים וכמעט כל ילד בבת ים יודע שאם הוא עובר דרכי זה כרוך בשקיות מים דרך החלון וזה כבר ידוע בכל בת ים לפני כחודש ההורים שלי נסעו לאילת למשך שבוע והירגנתי מסיבות בבית שלי אז במקום לפתוח את החלון ולעמוד עם שקיות מים שכולם יראו שאנחנו זורקים עליהם, סגרנו את החלוןשמתי מצלמת אינטרנט בחלון לכיוון מטה וראינו אם מישו בא והיה דלי בחלון עם מים שקשור עם חוט למישהו שבתוך הבית שמוכן לזרוק תחבל ולשפוך תמים לצערי הזמנים לא היו מדויקים לא הצלחנו לפגוע ממש באף אחד חוץ מילדה אחת שממש זה היה הצלחה כולה הייתה מים כאילו קפצה לבריכה רציתי לדעת אם יש תוכנה או דרך שנגיד המצלמה קולטת מישו הולך ונכנס לכניסה שלי ומחשבת את הזמן ואומרת מתי צריך לשפוך את הדלי יש כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  18. Started by bazuka2,

    יש למישהו אולי סרברים טובים לתוכנה flashfxp אולי אפילו כאלה שצריך סיסמא בשבילם..... אבל דברים טובים מלאים בסרטים בעיקר......... אשמח לכמה שיותר תודה!!!!! :hi: :hi:

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  19. Started by Saragani,

    הוינדוס קרס...זה קורה לי לפחות כמה פעם בשבוע!! הלכתי לטכנאי ש--קניתי ממנו את המחשב--...לפני חודש כדי לבדוק את המחשב הוא ביצע בדיקה ואמר שהוא הריץ דברים כבדים במחשב...ובדק אותו כל היום ולא זיהה שום בעיה! אמרתי לו שבפעם הבאה אני אצלם את הבעיה...(וכן רק עכשיו יש לי מצלמה כדי לתעד את הרגע..) אני אלך אליו בימים הקרובים...אך רציתי לשאול גם פה מה אתם אומרים. להלן הבעיה:: http://www.planetnana.co.il/elicomp88/66.jpg -- http://img49.imageshack.us/img49/6555/problemmmmjp2.jpg ואם אתם שואלים.. על איזה מחשב מדובר מעבד: DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHz (15 x 200) לוח אם : Asus p5ld2 se כרטיס מסך: ati radeon x1600 pro 256MB DDR2 pci-x מארז: Foxcon midi atx for p4 ספק כוח: Hec (לא…

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  20. Started by kobibo,

    לא מצליח להכנס ל HWZONE מה- IE6 ,כל פעם שאני מנסה להכנס לאתר אני מקבל הודעה על הורדת איזשהו קובץ txt ומה אני רוצה לעשות איתו ( לשמור או לפתוח ). לא משנה במה אני בוחר אני לא מצליח להכנס לאתר .

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  21. Started by Mr.positive,

    יש לי מחשב נייד ישן יש שם כ.מסך RADEON 340M לAGP אני לא מוצא דרייבר לזה ?

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  22. שתמיר גם שירים שהשם שלהם בעברית ושאני אוכל לשים כמה שירים להמרה שאני רוצה בלי הגבלה של איזה 50 שירים כל פעם

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  23. Started by Dr Hardware,

    תיאור התוכנה: Maxthon (לשעבר MyIE2) הוא דפדפן אינטרנט מבוסס IE שמציע גלישה באמצעות טאבים, מסנן תוכן ופירסומות קופצות מובנה, אפשרויות רבות נחמדות למדי והמון פלאגינים מעניינים וסקינים שניתנים להורדה. דף הבית: http://www.maxthon.com/en/index.htm הורדת גירסאת קומבו (כוללת סקינים ופלאגינים) :http://tinyurl.com/5nr7m הורדת גירסא סטנדרטית (ללא סקינים ופלאגינים) : http://fileforum.betanews.com/detail/1029407732/1 הורדת תרגום בעברית (יש לעשות Extract/לחלץ לתיקית השפה בתיקית ההתקנה של הדפדפן) : http://www.maxthon.com/files/languages/m2lang_hebrew.zip שינויים מאז הבטא האחרונה לפיינל החדש: v1.0.0250 + Support for WinXP SP2 Popup Control and ActiveX Control. + In-place too…

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  24. אני נוהג להכנס מהבית למייל שלי בעבודה ע"י שימוש ב-OWA . לפני כמה ימים שדרגתי את ה-IEXPLORER לגרסה 7. מאז אני פשוט לא מצליח להכנס ל-OWA שהואע באצם אתר מאובטח (HTTPS). אני מגיע לדף שדורש שם משתמש וסיסמה ואחרי שאני מקליד אותם אני מייד מקבל את הדף הסימפטי עם שגיאה שאי אפשר לפתוח את הדף. אני אומר מייד מכיוון שהמחשב כלל לא "חושב" או מנסה להכנס וישר זורק אותי. ניסיתי לשחק קצת עם הגדרות האבטחה של הדפדפן - אבל שום דבר לא עזר. יש לכם רעיון מה אני יכול לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  25. Started by es88,

    מסך CRT, כ.מסך 8500GT המסך עובד על 85HERTZ, במשחקים הוא גם נמצא עם 85, וזה מפריע למשחק לעבוד רגיל וטוב. אם איזה תוכנה או אם אפשר דרך ההגדרות של הכרטיס לקבוע למשחק מסויים, או לכל 3D, אפשרות שה-HERTZ יפעל על 60 בלי קשר למה שזה עובד בווינדוס.

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים