תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
משום-מה, למרות ביטול חוזר ונשנה של האופציה ב- Word, תחת כלים-->אפשרויות-->תצוגה-->"הצג חלונית משימות" החלונית ממשיכה להופיע. כיצד ניתן לבטלה באופן אוטומטי, כך ש- Word ייפתח בלעדיה? ב- Excel למשל ההסרה של חלונית המשימות כן עבדה. בתודה מראש, RBH
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
היתקנתי מחשב חדש העתקתי את קובץ המועדפים מהמחשב הישן ( דרך הרשת) קראתי לקובץ של המחשב החדש בשם אחר >>> והעתקתי את הקובץ מועדפים שך המחשב הישן פתחתי את האקספלורר >>> וכל האותיות בעיברית שם התהפכו לשם בדיקה פתחתי דרך הרשת את הקובץ הישן ( במיקום המקורי שלו = המחשב הישן שלי) וגם במיקרה הזה כל האתיות בעיברית היו הפוכות למה זה קורה לעזאזל? זו אותה מערכת הפעלה בידיוק! במחשב הישן היה לי FAT 32 האם זה קשור לזה? או מה? תודה מראש לכל מי שעוזר
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
איפה אני יכול להוריד אותה? מישהו יכול להביא לינק?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
אני מקווה שזה קשור לפורום כאן התקנתי Alcohol 120% וההתקנה לא השולמה בהצלחה והמחשב עשה מסך כחול עכשיו אני לא מצליח למחוק את הAlcohol 120% ההסרה של התוכנה עצמה לא עובדת ובהוספה הוסרה של הווינדוס (אקס פי) זה לא מופיע בכלל. ניסיתי למחוק את כל הקבצים של Alcohol 120% בregedit של הווינדוס מה עושים?
-
אנשים אני רוצה לדעת עם למישהו יש את המדריך או שהוא בעצמו יודע איך מעלים את הקרדיט באימיול למקסימלי! פעם היה מדריך ואני לא מוצא אותו כבר... תודה רבההה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שיכולה לשחזר מידע שמחקתי מהמחשב? יש לי כמה קבצים מאוד חשובים שהיו לי על המחשב ואני לא מוצא את הbackups שלי לגביהם ואני ממש צריך את המידע, מישהו מכיר תוכנה טובה או דרך לשחזר את המידע האבוד?
-
- 4 תגובות
- 631 צפיות
-
-
איזה "אוסף" הוא הכי טוב היום? פשוט שום אוסף לא מפעיל לי סרטים מה אתם ממליצים?
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייבר לכרטיס מסך של LEADTEK ל- WIN VISTA התוכנה נקראת WINFOX .
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
ב- ICQ 6, איך אפשר לדעת כמה זמן מישהו היה בסטטוס "לא נמצא"? באייסי 5 ההיתי מעביר את העכבר על שם של מישהו והיה מופיע לי כמה זמן הוא היה "לא נמצא". מתי בערך יוצא ICQ 6 בעברית? תודה.
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
זאת פעם שניה שאני מוריד מהאתר HP עידכון לביוס ואחרי כל התקנה כזאת כל הסרטונים באינטרנט,NANA MAKO הרדיו בTIOOLBAR וכו' לא עובדים לי. זה נקרא שם "WinFlash for HP Notebook System BIOS" איך אני מוחק אותו? שחזור מערכת אני כבר לא יכול לעשות.
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
יש לי WEBCAM עם מיקרופון מובנה VX-1000. בעת ביצוע שיחות ב-SKYPE, כשהוידאו דולק הצד השני מתלונן על רעש רקע. כשאני מכבה את המצלמה ומדבר רק עם המיקרופון (המובנה) אז רעש הרקע נעלם. למישהו יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אוקיי אז דאגתי שכל השירים שלי מופיעים בגלריה שמה ומאז הגישה מאוד נוחה רק מה זה Album Artist ? השם של האלבום שבו מצוי השיר או שם הזמר שהשיר מצוי באלבומו?
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום, יש לי כיום 3 מחיצות על כונן SATA2. במחיצה C מותקן XP וכל התוכנות שלה. במחיצה D יש כל מיני קבצים ומסמכים במחיצה E מותקן VISTA וכל התוכנות שלה. עכשיו הבעיה שלי שאין לי מקום עם VISTA זה נע בין 1.6 ג'יגה ל 600 מגה פנויים (אין לי מושג למה אבל כל פעם זה משתנה למרות שלא מותקן משהו חדש). אז ניסיתי לשנות את הקיבולת עם Partition Magic אבל יש לי את ההודעה Cannt resize. There are no primary or logical partitions on this drive כל פעם שאני מנסה לעשות Resize a prtition . מה אפשר לעשות? או אם בכלל עדיף עם תוכנה אחרת?
-
- 6 תגובות
- 631 צפיות
-
-
מישהו מכיר את מערכת - High Learn ? הדפדפן לא מצליח לפתוח חלק מהקבצים במערכת יש קובץ עדכון שאני יכול להוריד? ממש אהבתי את הדפדפן הזה אבל בלי תאימות למערכת הזאת אין לי ככ צורך בו.. נ.ב בשרשור שבראש הפורום מוצעים כל מיני תוספים לדפדפן אבל לא כתוב איך להתקין
-
- 4 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אהלן. מתנצל אם זה איננו הפורום הנכון, פשוט לא ידעתי איפה לפרסם סוג בעיה כזו. פתאום מלפני יומיים כל סרטי ה DVD הם עם איכות שמיעה גרועה במיוחד - אי אפשר להבין כלום מהפסקול. זה קורה רק בסרטי DVD ולא סרטים צרובים כמו AVI וכו ובטח לא עם דיסקים של מוסיקה... הכונן חדש ואין בעיה איתו, התקנתי שוב את הכרטיס קול אבל הבעיה נשארה. החלפתי קודקים, והתקנתי נגן POWER DVD במקום המדיה פלייר. אני לא יודע מה עוד נשאר לעשות. אשמח לשמוע כל עצה. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 631 צפיות
-
-
צריך בבקשה תוכנה להכנת באנרים ... בברכה שלומי.
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
יש לי Radeon9600Pro עם CATALYST 4.12 ומסך CTX PR705F. ב-Windows הכל בסדר והקצב ריענון ב-768X1024 הוא 100.5HZ שזה תקין אבל במשחק America's Army כשאני על אותה רזולוציה או למשל כשאני ב-800X600 הקצב ריענון צונח ל-60HZ וכשהוא בעצם צריך להיות 120HZ! עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי שום דבר שנוגע לזה. חיפשתי גם ב-Google והורדתי שתי גירסאות של התוכנה אבל הן עושות בעיות ולא מסדרות את הבעיה. אם מישהו יכול לתת לינק לכלי הזה שעובד מניסיון זה מצוין. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
-
היי יש לי בעיה בתוכנה emule v.0.49a אחרי כמה שניות כשזה מתחבר, תחת הtab של kad זה מגיע עד ל535 contacts שזה נראה לי סבבה אבל הבעיה היא שתחת הtab של servers זה מחובר רק ל2 סרברים אני חוזר שזה אמור להתחבר לעשרות סרברים לא? איך מתקנים את זה? תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
הנה הלוג. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
הורדתי מוזילה תאנדרבירד ויש לי אימייל בוואלה ובג'ימייל. איך אני מגדיר את התוכנה שאני יוכל להשתמש בה בחשבונות האימייל במקום להיכנס לאתרים עצמם?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
כל פעם כשאני מפעיל סירטון במדיה פלייר אז עולה לי השגיאה הזאת: The procedure entry point CompleteCreateSysmemSurface could not be located in the dynamic link labrary DDRAW.dll אחרי שאני לוחץ OK, היא עולה פעמיים נוספות, ורק אז הקליפ מתחיל להתנגן. יש לציין שכאשר אני מריץ במדיה פלייר קובץ אודיו אז השגיאה לא עולה. איך אפשר לפתור את הבעיה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס XP וכל כמה חודשים אני עושה פירמוט והתקנה מחדש,מה שהפעם לא מצליח. כן נכנסתי ל BIOS והראשון זה ה CD ואחר זה השני זה ה HARD DISC ככה שזה אמור לעלות לבד זה אומר לי לחץ על כפתור כלשהו כדי שזה יטען מה CDROM אני לוחץ וכלום מה שתמיד היה עובד.. והקטע הוא שלא שיניתי כלום.. למישהו יש מושג למה? אגב בדקתי ובמחשב של אחותי זה עובד מצויין ככה שהבעייה זה אצלי...
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
לאחרונה הרבה פעמים ניתקע לי כל הדפדפן בגלל הפייסבוק-סקריפט. זה נוסח ההודעה שאני מקבל: Script: https://s-static.ak.facebook.com/rsrc.php/v1/yd/r/uFAPEFO7m5O.js:16 ואז זה שואל אותי להמשיך או לעצור את הפעולה ניסיתי לחפש בגוגל לא מצאתי כלום
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-


