עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by coorva,

    מחפש A.D.F to WAV converter ,תודה

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  2. משום-מה, למרות ביטול חוזר ונשנה של האופציה ב- Word, תחת כלים-->אפשרויות-->תצוגה-->"הצג חלונית משימות" החלונית ממשיכה להופיע. כיצד ניתן לבטלה באופן אוטומטי, כך ש- Word ייפתח בלעדיה? ב- Excel למשל ההסרה של חלונית המשימות כן עבדה. בתודה מראש, RBH

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  3. היתקנתי מחשב חדש העתקתי את קובץ המועדפים מהמחשב הישן ( דרך הרשת) קראתי לקובץ של המחשב החדש בשם אחר >>> והעתקתי את הקובץ מועדפים שך המחשב הישן פתחתי את האקספלורר >>> וכל האותיות בעיברית שם התהפכו לשם בדיקה פתחתי דרך הרשת את הקובץ הישן ( במיקום המקורי שלו = המחשב הישן שלי) וגם במיקרה הזה כל האתיות בעיברית היו הפוכות למה זה קורה לעזאזל? זו אותה מערכת הפעלה בידיוק! במחשב הישן היה לי FAT 32 האם זה קשור לזה? או מה? תודה מראש לכל מי שעוזר

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  4. איפה אני יכול להוריד אותה? מישהו יכול להביא לינק?

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  5. Started by avner_s,

    אני מקווה שזה קשור לפורום כאן התקנתי Alcohol 120% וההתקנה לא השולמה בהצלחה והמחשב עשה מסך כחול עכשיו אני לא מצליח למחוק את הAlcohol 120% ההסרה של התוכנה עצמה לא עובדת ובהוספה הוסרה של הווינדוס (אקס פי) זה לא מופיע בכלל. ניסיתי למחוק את כל הקבצים של Alcohol 120% בregedit של הווינדוס מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  6. Started by joni_m,

    אנשים אני רוצה לדעת עם למישהו יש את המדריך או שהוא בעצמו יודע איך מעלים את הקרדיט באימיול למקסימלי! פעם היה מדריך ואני לא מוצא אותו כבר... תודה רבההה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  7. Started by EyalOnn,

    מישהו מכיר תוכנה שיכולה לשחזר מידע שמחקתי מהמחשב? יש לי כמה קבצים מאוד חשובים שהיו לי על המחשב ואני לא מוצא את הbackups שלי לגביהם ואני ממש צריך את המידע, מישהו מכיר תוכנה טובה או דרך לשחזר את המידע האבוד?

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  8. Started by barak_i,

    איזה "אוסף" הוא הכי טוב היום? פשוט שום אוסף לא מפעיל לי סרטים מה אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  9. Started by dodo9876,

    שלום אני מחפש דרייבר לכרטיס מסך של LEADTEK ל- WIN VISTA התוכנה נקראת WINFOX .

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  10. Started by Jeka90,

    ב- ICQ 6, איך אפשר לדעת כמה זמן מישהו היה בסטטוס "לא נמצא"? באייסי 5 ההיתי מעביר את העכבר על שם של מישהו והיה מופיע לי כמה זמן הוא היה "לא נמצא". מתי בערך יוצא ICQ 6 בעברית? תודה.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  11. זאת פעם שניה שאני מוריד מהאתר HP עידכון לביוס ואחרי כל התקנה כזאת כל הסרטונים באינטרנט,NANA MAKO הרדיו בTIOOLBAR וכו' לא עובדים לי. זה נקרא שם "WinFlash for HP Notebook System BIOS" איך אני מוחק אותו? שחזור מערכת אני כבר לא יכול לעשות.

  12. Started by moranhoresh,

    יש לי WEBCAM עם מיקרופון מובנה VX-1000. בעת ביצוע שיחות ב-SKYPE, כשהוידאו דולק הצד השני מתלונן על רעש רקע. כשאני מכבה את המצלמה ומדבר רק עם המיקרופון (המובנה) אז רעש הרקע נעלם. למישהו יש פתרון?

  13. Started by neo690,

    אוקיי אז דאגתי שכל השירים שלי מופיעים בגלריה שמה ומאז הגישה מאוד נוחה רק מה זה Album Artist ? השם של האלבום שבו מצוי השיר או שם הזמר שהשיר מצוי באלבומו?

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  14. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי כיום 3 מחיצות על כונן SATA2. במחיצה C מותקן XP וכל התוכנות שלה. במחיצה D יש כל מיני קבצים ומסמכים במחיצה E מותקן VISTA וכל התוכנות שלה. עכשיו הבעיה שלי שאין לי מקום עם VISTA זה נע בין 1.6 ג'יגה ל 600 מגה פנויים (אין לי מושג למה אבל כל פעם זה משתנה למרות שלא מותקן משהו חדש). אז ניסיתי לשנות את הקיבולת עם Partition Magic אבל יש לי את ההודעה Cannt resize. There are no primary or logical partitions on this drive כל פעם שאני מנסה לעשות Resize a prtition . מה אפשר לעשות? או אם בכלל עדיף עם תוכנה אחרת?

    • 6 תגובות
    • 631 צפיות
  15. Started by shaibend,

    מישהו מכיר את מערכת - High Learn ? הדפדפן לא מצליח לפתוח חלק מהקבצים במערכת יש קובץ עדכון שאני יכול להוריד? ממש אהבתי את הדפדפן הזה אבל בלי תאימות למערכת הזאת אין לי ככ צורך בו.. נ.ב בשרשור שבראש הפורום מוצעים כל מיני תוספים לדפדפן אבל לא כתוב איך להתקין

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  16. Started by brum,

    אהלן. מתנצל אם זה איננו הפורום הנכון, פשוט לא ידעתי איפה לפרסם סוג בעיה כזו. פתאום מלפני יומיים כל סרטי ה DVD הם עם איכות שמיעה גרועה במיוחד - אי אפשר להבין כלום מהפסקול. זה קורה רק בסרטי DVD ולא סרטים צרובים כמו AVI וכו ובטח לא עם דיסקים של מוסיקה... הכונן חדש ואין בעיה איתו, התקנתי שוב את הכרטיס קול אבל הבעיה נשארה. החלפתי קודקים, והתקנתי נגן POWER DVD במקום המדיה פלייר. אני לא יודע מה עוד נשאר לעשות. אשמח לשמוע כל עצה. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  17. צריך בבקשה תוכנה להכנת באנרים ... בברכה שלומי.

  18. Started by BlackTalon,

    יש לי Radeon9600Pro עם CATALYST 4.12 ומסך CTX PR705F. ב-Windows הכל בסדר והקצב ריענון ב-768X1024 הוא 100.5HZ שזה תקין אבל במשחק America's Army כשאני על אותה רזולוציה או למשל כשאני ב-800X600 הקצב ריענון צונח ל-60HZ וכשהוא בעצם צריך להיות 120HZ! עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי שום דבר שנוגע לזה. חיפשתי גם ב-Google והורדתי שתי גירסאות של התוכנה אבל הן עושות בעיות ולא מסדרות את הבעיה. אם מישהו יכול לתת לינק לכלי הזה שעובד מניסיון זה מצוין. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  19. Started by omri_ro,

    לאחרונה אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה: מה זה ואיך מסדרים את זה? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  20. Started by bubugu,

    היי יש לי בעיה בתוכנה emule v.0.49a אחרי כמה שניות כשזה מתחבר, תחת הtab של kad זה מגיע עד ל535 contacts שזה נראה לי סבבה אבל הבעיה היא שתחת הtab של servers זה מחובר רק ל2 סרברים אני חוזר שזה אמור להתחבר לעשרות סרברים לא? איך מתקנים את זה? תודה לכולם

  21. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    הנה הלוג. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  22. Started by dbx22,

    הורדתי מוזילה תאנדרבירד ויש לי אימייל בוואלה ובג'ימייל. איך אני מגדיר את התוכנה שאני יוכל להשתמש בה בחשבונות האימייל במקום להיכנס לאתרים עצמם?

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  23. Started by oded6188,

    כל פעם כשאני מפעיל סירטון במדיה פלייר אז עולה לי השגיאה הזאת: The procedure entry point CompleteCreateSysmemSurface could not be located in the dynamic link labrary DDRAW.dll אחרי שאני לוחץ OK, היא עולה פעמיים נוספות, ורק אז הקליפ מתחיל להתנגן. יש לציין שכאשר אני מריץ במדיה פלייר קובץ אודיו אז השגיאה לא עולה. איך אפשר לפתור את הבעיה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  24. יש לי ווינדוס XP וכל כמה חודשים אני עושה פירמוט והתקנה מחדש,מה שהפעם לא מצליח. כן נכנסתי ל BIOS והראשון זה ה CD ואחר זה השני זה ה HARD DISC ככה שזה אמור לעלות לבד זה אומר לי לחץ על כפתור כלשהו כדי שזה יטען מה CDROM אני לוחץ וכלום מה שתמיד היה עובד.. והקטע הוא שלא שיניתי כלום.. למישהו יש מושג למה? אגב בדקתי ובמחשב של אחותי זה עובד מצויין ככה שהבעייה זה אצלי...

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  25. לאחרונה הרבה פעמים ניתקע לי כל הדפדפן בגלל הפייסבוק-סקריפט. זה נוסח ההודעה שאני מקבל: Script: https://s-static.ak.facebook.com/rsrc.php/v1/yd/r/uFAPEFO7m5O.js:16 ואז זה שואל אותי להמשיך או לעצור את הפעולה ניסיתי לחפש בגוגל לא מצאתי כלום

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות

דיונים חדשים בפורומים