תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ה INTERNET SECURITY עושה עבודה טובה מאוד ... אבל מה? הוא מאטטט תמחשב באיזה 10 אחוז לפי דעתי מינימום והשאלה שלי יש לי ת SYMANTEC NORTON ANTI VIRUS CORPORAT EDITION אז האם יש FIREWALL ברמה של הנורטון שתופס פחות משאבים? עם כן אני ישמח לדעת מהו
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
פעם שהייתי לוחץ על לינק הוא היה פותח חלון ושואל אם לשמור במקום מסויים, או לפתוח או לבטל עכשיו זה פשוט מתחיל להוריד לTEMP איך אני מחזיר ?
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
יש לי קובץ AVI שאותו אני מעוניין להפוך לסרט די וי די הבעיה היא שאפילו VIRTUAL DUB איננו מוכן לפתוח אותו בכל פעם שאני פותח אותו הוא רושם שהוא עשה פעולה לא חוקית והתוכנה תיסגר זה מה שהוא כותב הקובץ שאותו אני מנסה להפעיל זה הסרט של גרפילד בעצם מוזר לי שאת החלק הראשון הוא פותח ללא כל בעיה ואת השני לא ... An integer division by zero occurred in module 'xvid'... ...while decompressing video frame 0 with "XviD MPEG-4 Codec" [biCompression=44495658] (VideoSource.cpp:1823). שאני מנסה גם ב TMPENC אותה הבעיה כאילו הוא לא מכיר את ה CODEC ...
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אדובי (בעלת פוטושופ ופורמט הPDF הידוע) קנתה את חברת מקרומדיה (FLASH וכמובן DIRECTOR, FREEHAND) בעסקת חילופי מניות. לידיעה באתר של CNET: http://news.com.com/Macromedia%2C+Adobe+make+peace+for+bigger+fight/2100-1012_3-5675158.html?tag=nefd.lede
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
רציתי להוריד STEAM ומופיע לי ב TESK MENNAGER STEAMTMP ואני לא מצליח להוריד את ,זה וירוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KASPERSKY 6 שלי תפס את זה!!!!! RISKWARE TROJAN.GENERIC RUNNIG PROCESS D:\PROGRAM FILES\STEAMזSTEAMTMP.EXE ACTION PROCESS IS TRYING TO REGISTR ITS COPY AS STARTUP AUTOUN OBJECT.THIS BEHAVIOUR IS TYYPICAL TROJANS מה ללחוץ?Huh?? QUARANTINE,TERMINATE.ALLOW?HuhHuh?
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
משחקים שדורשים איזה עיבוד של הכטיס מסך. התקנתי לאחרונה לכבוד איזה דמו[שלמרבה ההפתעה בכלל לא פעל] דרייברים, יש לי FX5200, הדרייברים היו באלפה לדעתי. אני חושב שפה קבור הכלב, אז ברצוני לדעת היכן ניתן למצוא את הדרייברים ההכי יציבים וההכי עדכניים לכריס המסך שלי. במקרה שמומחי הפורום חושבים שזה לא מקר הבעייה, בבקשה, תקנו אותי ועזרו לי לתקן את המחשב. העסק הזה מעיק ברמות מטורפות, מה גם כשאני ממזער אין בעייה, הבעייה היא כשאני יוצא.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
שמעתי שקיימת תוכנה שהופכת את ה- DESKTOP לתלת מימד. מהם התוכנות שקיימות ? מה יותר טובה ? האם הן חינמיות ? * קיים THEME שהופך את ה- XP לדמוי VISTA למישהו יש ויכול לשלוח לי ?
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אני זוכר שהיה לי פעם תוסף לפיירפוקס, שאיתו הייתי יכול להוריד כל תמונה, סרטון או דבר אחר שמופיע לי באותו העמוד, רק ששכחתי מה השם שלו. מישהו יודע על איזה תוסף אני מדבר ויכול להזכיר? לבנתיים, אני עובר על כל 120 העמודים שיש בסטיקי, אבל אני אסיים לקרוא אותם בטח מחר, חשבתי לקבל עד אז תשובה מהירה יותר :-X. עריכה: במחשבה שנייה, היתי צריך לשאול בסטיקי אם אפשר, תעבירו את ההודעה לשם עריכה 2: מצאתי https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-
-
-
שלום! כל יום הנורטון אינטרנט סקיוריטי 2004 מודיע שיש עידכונים אז אני לוחץ על YES וזה פותח לי את העידכונים ואז אני לוחץ על הבא ואז הוא מחפש עידכונים. כשהוא מסיים הוא כותב שאין עידכונים לנורטון עם תמונה ו'וי' בצד. כבר חודש הוא אומר שאין עדכונים ואני יודע שזה לא הגיוני אז נכנסתי לאתר של סימנטק והורדתי ידנית עידכונים מהלינק הזה http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download/pages/US-N95.html רציתי לשאול איך אפשר לתקן את זה? ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אך זה לא פתר את הבעייה כמו כן, ניסיתי למחוק את ה- live update אבל הוא אומר שהנורטון אינטקנט סקיוריטי לא מאפשר מחיקה. מישו יכול לעזור לי? תודה מראש!!
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
איך אפשר לשחזר את כל האנשים שנמחקו פתאום בלי שום סיבה?! תודה
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם, ברשותי לפטופ של IBM מדגם X60, המחשב מזה תקופה סובל מוירוס ואני מעוניין לפרמט אותו. לאחר שאני גיביתי מספר קבצים ובאתי לעשות ריסטרט הוא ננעל לי ומבקש סיסמה, הוא אומר ENROLL NEW USER משום מה, הטביעת אצבע עובדת בסדר גמור אבל הוא לא מקבל אף סיסמא. הוא דורש דבר שנקרא WINDOWS PASSWORD ולא מעלה את המחשב. אין לי מושג כיצד להיכנס לחלונות מאחר ולא גיביתי את כל החומר הנדרש, בסך הכל סיימתי לצרוב ובאתי לעשות ריסטרט, דבר שעשיתי מספר דקות קודם לכן בהצלחה. תודה רבה. [br]פורסם בתאריך: 30.03.2009 בשעה 00:59:12 הפעלתי את המחשב דרך מצב בטוח והבעיה נפתרה, בכל מקרה בשאלה נוספת, כיצד אני מפרמט את המחשב ושומר על העותק של הוינדוס שנמצא על הדיסק הקשיח (בתקווה שהוא לא נפגע מהוירוס).ת…
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את התוכנה בגרסה החדשה עבדתי איתה במשך שבועיים והיא זיהתה וגם מחקה מזיקים ,כרגע אני מצליח לעדכן את התוכנה ולבצע סריקה מלאה אך כשהתוכנה מוצאת מזיק ואני מנסה להיכנס ללשונית הסגר בכדי למחוק את המזיק התוכנה קופאת ואני מקבל את ההודעה הנ"ל .חשבתי שאים אמחוק את התוכנה והתקין שוב זה יעזור אך לצערי הבעיה חוזרת על עצמה . ברצוני לבקש עזרתכם היות ומבחינתי התוכנה טובה וחיונית למחשב ,בנוסף לכך במידה ואין אפשרות לתקן את הבעיה אשמח לקבל עצתכם לגבי תוכנה חלופית . תודה לעוזרים ושיהיה לכולנו סוף שבוע נעים רובי
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב נייד חדש והורדתי את תכנת אנטי וירוס Bullguard. בשלבי התקנת התוכנה אני מתבקשת להסיר כל אנטי ווירוס אחר או חומת אש שקיימת במחשב. האם זה אומר שעלי לבטל את חומת האש של ווינדווס? תודה
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
שאני מנסה להגדיר תיבת מייל בOUTLOOK 2003 הוא נותן לי הודעה שקובץ OUTLOOK.OST לא קיים מה גם שאני לא רואה את האיקון של מייל בלוח בקרה אני רץ על מערכת XP 64 ביט מה לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת האם אפשר לשנות את שפה של VISIO 2007 לעברית???
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
כנראה שהתוכנות האלה קולטת את החיישן הלא נכון. אבל איך אני משנה את זה? אני באמת רוצה לבדוק את הטמפ' של המעבד, ולא של המארז. התחלתי לחשוש שהטמפ' של המארז שהוא מציג זאת הטמפ' של המעבד, אבל אני לא בטוח. אפשר לראות בתמונה המצורפת.. בשלושה מקומות, חח, בפינה ימנית למעלה, ב-tray ובdashboard/ מה אני עושה? ומה הטמפ' הנמוכה הזאת של -1 מעלות או משהו כזה..? אפשרי שזה בגלל שהוא לא קולט נכון\לא מחובר משהו כזה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
ה Outpost Firewall Pro החדש שלי חוסם לי כנראה משהו שהוא לא צריך לחסום.. וזה גורם לאינטרנט שלי להתנתק... העלתי לכם תמונה של ההודעה שמתארת את מה שהסברתי . מישהו יודע איך אני יכול לפתור את זה.. (אם לא שמתם לב הספק שלי הוא 012Net) [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
למקרה שאני ירצה לפרמט
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם למישהו מכם יש ניסיון בשימוש עם התוכנה הנ"ל? אני משתמש במחשב נייד בלימודים בבית ספר, וגם חבר שלי.. רק שחבר שלי "שוחה" בתוכנה הזאת (ובשאר אפליקציות של אופיס) ואני די מדשדש מאחור בכל הנוגע לאווטלוק. ראיתי שהוא מאורגן ממש ממש טוב והאווטלוק מאוד נוח לארגון העבודה עם כל השיעורים והמבחן וכל מיני תזכורות ופיצ'פקס שכאלה. בקיצור, רציתי לדעת איפה אני מתחיל בכלל בתוכנה הזאת? כרגע אני עדיין תקוע בלתכנת 48 "reoccuring events" בשביל המערכת שעות שלי בלימודים.. החבר שלי ארגן את זה ככה שזה נראה כמו מערכת שעות, זאת אומרת שזה בקופסאות של 45 דקות כל אחת, וקופסא בשביל כל שיעור. רציתי לדעת אם קיימת דרך מהירה יותר להגדיר את מערכת השעות שלי, ולעשות שהתצוגה של ה-calender שלי לא יהיה…
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
כל פעם שאני מקבל מייל ב - Outlook 2003 אמורה להיפתח חלונית קטנה בצד ימין למטה הכוללת את השורות הראשונות של המייל, אך מאז שאני משתמש בכללים להעביר מיילים אוטומטית לספריות, רק המיילים שלא פועל עליהם כלל מופיעים לי בחלונית, כל השאר לא מופיעים. מישהו יודע איך לטפל בבעיה הזו ?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
בעייה קטנה אבל מעצבנת: בכל פעם שאני מנסה להפעיל את פרו אבולושן 2008 או 2009 אני מקבל ישר מסך כחול עם הודעה של DRIVER IRQL NOT LESS OR EQUAL. ניסיתי לעדכן דרייברים של הכרטיס מסך ושל הסאונד, אבל הבעיה ממשיכה. במשחקים אחרים, כמו פיפא 2009, אין שום בעייה. יש למישהו רעיון? מפרט מחשב: לפטופ HP intel C2D t5500 כרטיס מסך nvidia geforce 7400 1gb ram לא מפלצת אבל אמור להריץ את המשחקים בלי יותר מדי בעייה. תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני מוריד הרבה קבצי RAR ו-ZIP מהאינטרנט שאני פותח אותם באמצעות WinRAR. לאחרונה קרתה לי בעיה עם מספר קבצים אבל לא בכולם: כשניסיתי לפתוח אותם נתקלתי בהודעה "הארכיון במבנה לא ידוע או מקולקל". מה זה אומר ומה אני יכול לעשות בעניין?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-


