עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ORANGEJUICED,

    ה INTERNET SECURITY עושה עבודה טובה מאוד ... אבל מה? הוא מאטטט תמחשב באיזה 10 אחוז לפי דעתי מינימום והשאלה שלי יש לי ת SYMANTEC NORTON ANTI VIRUS CORPORAT EDITION אז האם יש FIREWALL ברמה של הנורטון שתופס פחות משאבים? עם כן אני ישמח לדעת מהו

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  2. Started by ccc,

    פעם שהייתי לוחץ על לינק הוא היה פותח חלון ושואל אם לשמור במקום מסויים, או לפתוח או לבטל עכשיו זה פשוט מתחיל להוריד לTEMP איך אני מחזיר ?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  3. Started by idanohh,

    יש לי קובץ AVI שאותו אני מעוניין להפוך לסרט די וי די הבעיה היא שאפילו VIRTUAL DUB איננו מוכן לפתוח אותו בכל פעם שאני פותח אותו הוא רושם שהוא עשה פעולה לא חוקית והתוכנה תיסגר זה מה שהוא כותב הקובץ שאותו אני מנסה להפעיל זה הסרט של גרפילד בעצם מוזר לי שאת החלק הראשון הוא פותח ללא כל בעיה ואת השני לא ... An integer division by zero occurred in module 'xvid'... ...while decompressing video frame 0 with "XviD MPEG-4 Codec" [biCompression=44495658] (VideoSource.cpp:1823). שאני מנסה גם ב TMPENC אותה הבעיה כאילו הוא לא מכיר את ה CODEC ...

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  4. Started by valorien,

    אדובי (בעלת פוטושופ ופורמט הPDF הידוע) קנתה את חברת מקרומדיה (FLASH וכמובן DIRECTOR, FREEHAND) בעסקת חילופי מניות. לידיעה באתר של CNET: http://news.com.com/Macromedia%2C+Adobe+make+peace+for+bigger+fight/2100-1012_3-5675158.html?tag=nefd.lede

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  5. Started by KOBRA CHOPER,

    רציתי להוריד STEAM ומופיע לי ב TESK MENNAGER STEAMTMP ואני לא מצליח להוריד את ,זה וירוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KASPERSKY 6 שלי תפס את זה!!!!! RISKWARE TROJAN.GENERIC RUNNIG PROCESS D:\PROGRAM FILES\STEAMזSTEAMTMP.EXE ACTION PROCESS IS TRYING TO REGISTR ITS COPY AS STARTUP AUTOUN OBJECT.THIS BEHAVIOUR IS TYYPICAL TROJANS מה ללחוץ?Huh?? QUARANTINE,TERMINATE.ALLOW?HuhHuh?

    • 3 תגובות
    • 634 צפיות
  6. משחקים שדורשים איזה עיבוד של הכטיס מסך. התקנתי לאחרונה לכבוד איזה דמו[שלמרבה ההפתעה בכלל לא פעל] דרייברים, יש לי FX5200, הדרייברים היו באלפה לדעתי. אני חושב שפה קבור הכלב, אז ברצוני לדעת היכן ניתן למצוא את הדרייברים ההכי יציבים וההכי עדכניים לכריס המסך שלי. במקרה שמומחי הפורום חושבים שזה לא מקר הבעייה, בבקשה, תקנו אותי ועזרו לי לתקן את המחשב. העסק הזה מעיק ברמות מטורפות, מה גם כשאני ממזער אין בעייה, הבעייה היא כשאני יוצא.

  7. Started by liordavid,

    שמעתי שקיימת תוכנה שהופכת את ה- DESKTOP לתלת מימד. מהם התוכנות שקיימות ? מה יותר טובה ? האם הן חינמיות ? * קיים THEME שהופך את ה- XP לדמוי VISTA למישהו יש ויכול לשלוח לי ?

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  8. אני זוכר שהיה לי פעם תוסף לפיירפוקס, שאיתו הייתי יכול להוריד כל תמונה, סרטון או דבר אחר שמופיע לי באותו העמוד, רק ששכחתי מה השם שלו. מישהו יודע על איזה תוסף אני מדבר ויכול להזכיר? לבנתיים, אני עובר על כל 120 העמודים שיש בסטיקי, אבל אני אסיים לקרוא אותם בטח מחר, חשבתי לקבל עד אז תשובה מהירה יותר :-X. עריכה: במחשבה שנייה, היתי צריך לשאול בסטיקי אם אפשר, תעבירו את ההודעה לשם עריכה 2: מצאתי https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  9. מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  10. Started by dvaknin,

    איך אני מעלה דרייבר לכרטיס קול RAID ?

    • 6 תגובות
    • 633 צפיות
  11. Started by Aviko,

    מי שיכול לתת שיתן, תודה

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  12. Started by oryosef1,

    שלום! כל יום הנורטון אינטרנט סקיוריטי 2004 מודיע שיש עידכונים אז אני לוחץ על YES וזה פותח לי את העידכונים ואז אני לוחץ על הבא ואז הוא מחפש עידכונים. כשהוא מסיים הוא כותב שאין עידכונים לנורטון עם תמונה ו'וי' בצד. כבר חודש הוא אומר שאין עדכונים ואני יודע שזה לא הגיוני אז נכנסתי לאתר של סימנטק והורדתי ידנית עידכונים מהלינק הזה http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download/pages/US-N95.html רציתי לשאול איך אפשר לתקן את זה? ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אך זה לא פתר את הבעייה כמו כן, ניסיתי למחוק את ה- live update אבל הוא אומר שהנורטון אינטקנט סקיוריטי לא מאפשר מחיקה. מישו יכול לעזור לי? תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  13. Started by artyom,

    איך אפשר לשחזר את כל האנשים שנמחקו פתאום בלי שום סיבה?! תודה

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  14. Started by orenmj23,

    לילה טוב לכולם, ברשותי לפטופ של IBM מדגם X60, המחשב מזה תקופה סובל מוירוס ואני מעוניין לפרמט אותו. לאחר שאני גיביתי מספר קבצים ובאתי לעשות ריסטרט הוא ננעל לי ומבקש סיסמה, הוא אומר ENROLL NEW USER משום מה, הטביעת אצבע עובדת בסדר גמור אבל הוא לא מקבל אף סיסמא. הוא דורש דבר שנקרא WINDOWS PASSWORD ולא מעלה את המחשב. אין לי מושג כיצד להיכנס לחלונות מאחר ולא גיביתי את כל החומר הנדרש, בסך הכל סיימתי לצרוב ובאתי לעשות ריסטרט, דבר שעשיתי מספר דקות קודם לכן בהצלחה. תודה רבה. [br]פורסם בתאריך: 30.03.2009 בשעה 00:59:12 הפעלתי את המחשב דרך מצב בטוח והבעיה נפתרה, בכל מקרה בשאלה נוספת, כיצד אני מפרמט את המחשב ושומר על העותק של הוינדוס שנמצא על הדיסק הקשיח (בתקווה שהוא לא נפגע מהוירוס).ת…

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  15. Started by ROBE,

    שלום לכולם יש לי את התוכנה בגרסה החדשה עבדתי איתה במשך שבועיים והיא זיהתה וגם מחקה מזיקים ,כרגע אני מצליח לעדכן את התוכנה ולבצע סריקה מלאה אך כשהתוכנה מוצאת מזיק ואני מנסה להיכנס ללשונית הסגר בכדי למחוק את המזיק התוכנה קופאת ואני מקבל את ההודעה הנ"ל .חשבתי שאים אמחוק את התוכנה והתקין שוב זה יעזור אך לצערי הבעיה חוזרת על עצמה . ברצוני לבקש עזרתכם היות ומבחינתי התוכנה טובה וחיונית למחשב ,בנוסף לכך במידה ואין אפשרות לתקן את הבעיה אשמח לקבל עצתכם לגבי תוכנה חלופית . תודה לעוזרים ושיהיה לכולנו סוף שבוע נעים רובי

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  16. שלום, ברשותי מחשב נייד חדש והורדתי את תכנת אנטי וירוס Bullguard. בשלבי התקנת התוכנה אני מתבקשת להסיר כל אנטי ווירוס אחר או חומת אש שקיימת במחשב. האם זה אומר שעלי לבטל את חומת האש של ווינדווס? תודה

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  17. Started by viper_sb,

    שאני מנסה להגדיר תיבת מייל בOUTLOOK 2003 הוא נותן לי הודעה שקובץ OUTLOOK.OST לא קיים מה גם שאני לא רואה את האיקון של מייל בלוח בקרה אני רץ על מערכת XP 64 ביט מה לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  18. Started by alex125,

    שלום אני רוצה לדעת האם אפשר לשנות את שפה של VISIO 2007 לעברית???

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  19. כנראה שהתוכנות האלה קולטת את החיישן הלא נכון. אבל איך אני משנה את זה? אני באמת רוצה לבדוק את הטמפ' של המעבד, ולא של המארז. התחלתי לחשוש שהטמפ' של המארז שהוא מציג זאת הטמפ' של המעבד, אבל אני לא בטוח. אפשר לראות בתמונה המצורפת.. בשלושה מקומות, חח, בפינה ימנית למעלה, ב-tray ובdashboard/ מה אני עושה? ומה הטמפ' הנמוכה הזאת של -1 מעלות או משהו כזה..? אפשרי שזה בגלל שהוא לא קולט נכון\לא מחובר משהו כזה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  20. ה Outpost Firewall Pro החדש שלי חוסם לי כנראה משהו שהוא לא צריך לחסום.. וזה גורם לאינטרנט שלי להתנתק... העלתי לכם תמונה של ההודעה שמתארת את מה שהסברתי . מישהו יודע איך אני יכול לפתור את זה.. (אם לא שמתם לב הספק שלי הוא 012Net) [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  21. למקרה שאני ירצה לפרמט

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  22. רציתי לדעת אם למישהו מכם יש ניסיון בשימוש עם התוכנה הנ"ל? אני משתמש במחשב נייד בלימודים בבית ספר, וגם חבר שלי.. רק שחבר שלי "שוחה" בתוכנה הזאת (ובשאר אפליקציות של אופיס) ואני די מדשדש מאחור בכל הנוגע לאווטלוק. ראיתי שהוא מאורגן ממש ממש טוב והאווטלוק מאוד נוח לארגון העבודה עם כל השיעורים והמבחן וכל מיני תזכורות ופיצ'פקס שכאלה. בקיצור, רציתי לדעת איפה אני מתחיל בכלל בתוכנה הזאת? כרגע אני עדיין תקוע בלתכנת 48 "reoccuring events" בשביל המערכת שעות שלי בלימודים.. החבר שלי ארגן את זה ככה שזה נראה כמו מערכת שעות, זאת אומרת שזה בקופסאות של 45 דקות כל אחת, וקופסא בשביל כל שיעור. רציתי לדעת אם קיימת דרך מהירה יותר להגדיר את מערכת השעות שלי, ולעשות שהתצוגה של ה-calender שלי לא יהיה…

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  23. אני מוריד הרבה קבצי RAR ו-ZIP מהאינטרנט שאני פותח אותם באמצעות WinRAR. לאחרונה קרתה לי בעיה עם מספר קבצים אבל לא בכולם: כשניסיתי לפתוח אותם נתקלתי בהודעה "הארכיון במבנה לא ידוע או מקולקל". מה זה אומר ומה אני יכול לעשות בעניין?

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  24. היי שלום לכולם אני צריך חבילת מקודדים לצפייה בסרטים תודה

  25. Started by t d,

    שלום! יש לי בעיה רצינית, לפני כמה ימים במחשב של אבא שלי מהעבודה (יש עליו ים חומר חשוב!!) התחיל המחשב לקפוא כל פעם מחדש והיה צריך לעשות ריסט כל 5 דקות, אבא שלי התקין את ווינדוס (2000) מחדש על ההתקנה הקודמת ולאחר ההתקנה תכנת האנטי וירוס קספרסקי גילתה שני וירוסים באת סריקה... הראשון C:\WINNT\SYSTEM32\SVGHOSTS.EXE בתיאור הקספרסקי כתב שהוא backdoor.win32.rbot.as\adf. השני שהתגלה הוא C:\WINNT\SYSTEM32\IEXPLORE9.EXE ואותו הקספרסקי תיאר כbackdoor.win32.rbot.gen, האנטי וירוס המליץ למחוק את שני הקבצים וכך נעשה עכשיו אני רואה שכשאני נכנס לתקיית program files הוא לא מציג שום תקייה או קובץ אבל בstatus bar כתוב 57 objects... מה אני יכול לעשות?? נ.ב לא נראה לי שזה קשור אבל כשהמחשב עולה …

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות

דיונים חדשים בפורומים