עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by רועי שלום,

    היי, בוודאי כולכם מכירים את הכלי הנחמד שמסדר לנו את הפריטים על הכונן. כזכור לי, יש לכבות כל תוכנה פעילה אחרת לפני הפעלת כלי זה. שאלתי היא- האם נכון? האם חייב? ומה יקרה אם לא? יש תוכנות שחייבות לרוץ על המחשב, אז למה הכוונה? ואני יכול להשאיר אייסי פתוח ועוד כל מיני תוכנות כמו WINAMP EXPLORER וכו'? בתודה, רועי.

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  2. Started by Fortunes,

    אחרי שIE7 רק תקע לי עוד יותר את האינטרנט, החלטתי לעבור סופית לפיירפוקס. אבל בעיה - הוא לא תומך בתוכנת ההורדות האהובה עלי היש מוצא?

  3. אם מכיר שיגיד

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  4. אני עובד עם אאוטלוק אקספרס לדואר וBSPLAYER לסרטים, ועד לא מזמן, כל סרטון שהייתי מקבל במייל, הייתי לוחץ עליו, ומיד הBSPLAYER היה פותח ומקרין אותו. משום מה, ולא ברור לי מה קרה, היום, כשאני מנסה לפתוח סרטונים בדיוק באותו אופן, הוא נותן לי הוראת שגיאה, ואומר ש"לקובץ זה אין תוכנה המשוייכת אליו לשם ביצוע פעולה זו. צור שיוך באפשרויות התיקיות בלוח הבקרה"... או משהו כזה. בכל אופן, רק אם אני שומר אותו, הוא מאפשר לי לפתוח אותו כמו כל סרטון רגיל שכבר נמצא לי על המחשב, ולא דרך מייל. מה קרה ואיך אני מחזיר את זה אחורה לקדמותו?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  5. Started by xlSnaK,

    ראיתי כאלה ששמים באווי שלהם תמונות ואפילו סרטונים קטנים עכשיו השאלה שלי היא איך לעשות את זה ? יש לי ICQ 6 תודה D:

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  6. כתבתי הודעה בנושא פה אבל אולי מישהי/ו מכן/ם נתקל/ה בבעיה דומה.. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=354358.msg3060341#msg3060341 בשורה התחתונה- כשהדרייבר מותקן (ver. U3.40) הפלאש קורס תוך זמן קצר. יש לי לוח גרפי Acecad flair II GT-504 הבעיה הזו מופיעה בכמה גירסאות שונות של פלאש שניסיתי.. אז זו לא בעיה בגירסא או בקובץ התקנה ספציפי. בפוטושופ כשאני משתמש בלוח הגרפי אין בעיה. רק בפלאש. עזרה דרושה, תודה

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  7. Started by dj shay 30010,

    שלום אני מחפש תוכמה טובה ללימוד אמגלית יש למישהו שם של תוכנה כזו שהוא ממליץ

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  8. שתכלול את כל כלי העריכה הסטנדרטים...השתמשתי ב Ulead Videostudio ....פשוטה מידי, ולא מכילה אפשרויות כמו חיתוך קטעים..אילוך איטי וכדומה... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  9. אני צריך תוכנה שתעזור לי לשנות את הגודל של מספר אנימציות מסוג gif בו זמנית (batch) מישהו מכיר תוכנה כזו ?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  10. Started by Ferrari599,

    התקנתי בעברית ואז ניסיתי באנגלית ואני רק מקבל את ההודעה הבאה: this application has failed to start because the application configuration is incorrect הסרתי כמו שצריך והתקנתי מחדש לפחות 10 פעמים ועדיין זה לא עובד. מה אני יכול לעשות?

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  11. Started by Shbd,

    נראה לי שזה מתאים לכאן בכל מקרה הקלטתי דרך ה- Video IN לקובץ MPEG בקידוד MPEG2 ויצא לי 4 ג'יגה אני רוצה לקודד ל- Xvid ויש לי תוכנת Vegas מה אתם אומרים לקודד איתה ואיזה הגדרות?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  12. Started by ssib,

    היי לכולם. עקב ריבוי בעיות עלי להתקין מחדש את ה- XP. כרגע על המערכת מותקן לי UTORRENT ומטבע הדברים אני באמצע הורדות (אשר מתבצעות ונשמרות בדיסק אחר מזה שעליו מותקן ויותקן ה- XP) בו. כאשר אתקין מחדש את ה- XP ובהנחה שלא תהנה בעיות אני מעוניינת גם להתקין מחדש את ה- UTORRENT (משום מה ה- 1.85 לא הותקנה אצלי טוב) אבל מצד שני הייתי רוצה אם ניתן להמשיך את ההורדות ולא להזדקק לטעינת כל הטורנטים מחדש באופן ידני (שמרתי אותם). האם הדבר אפשרי ואם כן אשמח אם תסבירו לי כיצד. תודה מראש לכל העוזרים ושבת שלום.

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  13. Started by pazer005,

    טוב, אז ברור שיש אינספור תוכנות בשביל לקודד\להמיר אודיו. הבעיה היא שניסיתי כמה ולא בכולן יש את כל האפשרויות שאני מחפש. דבר ראשון, היא צריכה להיות מהירה - מסתבר שתוכנות כמו MediaCoder ו-Winamp לא הכי מהירות גם אם הראשונה משתמשת בכל המעבדים. דבר שני, היא צריכה לדעת לשמור את הקובץ באותה הספרייה של המקור. מסתבר שרוב התוכנות החדשניות לא עושות את זה. דבר שלישי, שיהיו לי את כל אפשרויות הקידוד. כלומר, את כל סוגי הקבצים ובתוכם את כל ההגדרות. לדוגמה, ב-Xilisoft לא ניתן בכלל להגדיר באיזה איכות לקודד קובץ Flac...

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  14. Started by Silver Dragon,

    ה MEDIA PLAYER פעל בסדר גמור (כמה שבועות מאז הפירמוט האחרון) עד להופעת השגיאה הבאה: השגיאה חלה על כל הפורמטים שמדיה פלייאר תומך בהם.. ז"א WMV WMA MP3 AVI הכל. בעוד הנגנים האחרים פועלים בסדר גמור! מערכת הפעלה: ווינדוס ויסטה ULTMATE אם צריך עוד פרטים אז בבקשה תגידו איזה! תודה.

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  15. Started by alex15,

    אני זקוק לתוכנה שתשמור לי על האימילים שלי . ושלא תמחק שום דבר .

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  16. Started by ski_farm,

    התקנתי לא מזמן את התוכנה אך לאחר הפעלה ראשונה התוכנה מבקשת להתחבר לאתר של מיקרוסופט כדי לקבל אישור ולהפעיל את התוכנה עד אז לא ניתן לעבוד עם התוכנה הורדתי קראק שהיה אמור כנראה לגרום לתוכנה לעבוד מה שלא קרה אם מישהו יודע איך לפתור את הבעייה של הפעלת התוכנה בלי קישור למיקרוסופט ואם יש תוכנה אשמח לדעת מאיפה להוריד ואיך מבצעים את התהליך של הפעלת התוכנה תודה רבה מראש ski farm

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  17. Started by No_Man,

    לאחר פירמוט והתקנת Windows, התקנתי את הדריברים של הלוח אם מהדיסקה שקיבלתי (לוח אם של GIGABYTE). משום מה, אני לא שומע כלום. אין לי קול. למרות שהכל מותקן. בדקתי במנהל ההתקנים ואין שום דבר חריג. אין על הקול סימני שאלה או סימני קריאה או שום דבר. מה שכן יש לי סימן שאלה על "Other Devices". ניסיתי למחוק את הדריברים ולהתקין מחדש וזה לא עזר. מה הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  18. Started by boazmo,

    התקנתי WIN7 הלוח אם הוא INTEL P55WG חיברתי מודם רשת, התקנתי את הדרייבר מהקישור http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=18301〈=eng וכל פעם שאני מכבה את המחשב, הוא לא מזהה את הכרטיס רשת, אני צריך כל פעם להתקין מחדש את הדרייבר יש עצות? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  19. Started by Dude29,

    שלום, אני עורך סרטים ממצלמת הוידאו באמצעות Power Producer 3 לאחרונה נתקלתי בבעיה בצריבה (יש לציין שבמשך כ-3 שנים הכל עובד תקין) מצ"ב צילום מסך, בנסיון צריבה של וידאו ערוך (ספציפי בוידאו הזה - נתקע במהלך ההכנה לצריבה פעם אחת על 75% ופעם שניה על 80% - במשך כיותר משעתיים!) אמנם גודל הקובץ כמעט 4G אבל בעבר לא היתה לי שום בעיה עם וידאו בגדלים כאלו, עשיתי עכשיו נסיון צריבה של וידאו אחר בגודל קצת יותר קטן וצורב תקין. יש מספיק מקום פנוי בדיסק קשיח וביצעתי גם איחוי שנדרש. מה עוד אני יכול לבדוק? אני חייב לצרוב את הוידאו הזה!! תודה.

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  20. Started by bariko,

    שלום רב, קיבלתי היום בחזרה את מחשב המדיה סנטר מהמעבדה (כזכור בגלל הריסטים) למרות שבחנות התעקשו שאין שום בעיה, ישר הרצתי סריקה מלאה עם SPYWARE DOCTOR וכצפוי -חטפתי ריסטרט, לפני סיום תהליך הסריקה. סביר להניח שכעת כבר לא יהיה לי מנוס מפרמוט והתקנה מחודשת של חלונות, אך לפני שאעשה זאת, רציתי לנסות עוד דבר אחד-עדכון הדרייבר של כרטיס המסך (ממילא אצטרך לעשות זאת, גם בהתקנה מחודשת) כרטיס המסך שלי הוא: Sapphire ATI Radeon 2600XT בחיפוש באתר היצרן מצאתי מספר אופציות לפי הלינק הבא: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=vista32/common-vista32 השאלה, האם אני צריך את האופציה הראשונה או את השנייה? ואם האופצייה השניה, אז איזה אפשרות לבחור- הראשונה שכוללת רק את ה-DISPLAY DRIVER…

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  21. Started by idofr,

    ???

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  22. Started by masterseeker,

    יש לי בעיה יש לי 2 מחשבים ובשניהם יש לי חשבונות מייל אותו כתובת אבל הבעיה היא שאני רוצה לקבל את אותו המייל ב2 המחשבים איך אני עושה את זה שזה יפתח לי גם באחד וגם בשני תודה ...

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  23. שלום רבותיי, נמאס לי מקאזה- ההורדות הולכות לללאאאטטט... והרבה פעמים עד שאני מוריד משהו זה או בכלל לא מה שביקשתי או שזה מלא ברעשים צורמים ומעצבנים. eXeem בהחלט תוכנה חביבה, כיוון שהיא מוצאת לי אלובמים שלמים אבל נדיר שאני מוריד משהו במהירות נורמלית. הבנתי שה"שחקנים" העיקריים פה זה האימיול, לא? פעם הורדתי את האימיול ורוב הדברים הלכו לי לאט.. מה פשר כל האתרים ש"מסביב" לאימיול כמו donkey2000 ו-warezfaw וכל מיני דברים שאני שומע עליהם כל הזמן? האם ניתן להוריד אלובמים שלמים של מוזיקה/סרטים באמצעות המיול, ומהר? תודה רבה! נ.ב. איני מעודד פיראטיות ו/או הפרת זכויות יוצרים, נא לשמור על הדיון במסגרת מגבלות תקנון הפורום.

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  24. יש לי תמונה ברזולוציה של 3264X2448 ואני רוצה להמיר אותה לפורמט של המסך שלי שהוא 1680X1050. האם זה אפשרי ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  25. בטעות נכנסתילהסר/תוכנות כדי לפנותמקום בכונן C ומחקתי משהו שאינני זוכרת מהו בדיוק הסמל של התוכנה היה נדמה לי דמות של איש ועכשיו יש לי בעיות באינטרנט . חלקמהמידע אינו מופיע למשל מבזקים בYNET או פרסומות ובמקומם מופיע חלוןריק עם X אדום ויש אתרים שאינני יכולה להכנס אליהם מה עושים??? זקוקה לעזרה דחופה .... מהדעתכם :lamer:

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות

דיונים חדשים בפורומים