תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים אני מחפש תוכנה להחלפת ערוץ ימין בשמאל ולהיפך ברמקולים. יש ברשותי Logitec X-530 ווינדוס 7 64BIT הסיבה היא שאני מיקמתי את רמקול ימין בצד שמאל היא שאליו נכנסים החוטים של הקול מהמחשב (שקצרים...) ואני לא יכול להחליף בינו לבין רמקול שמאל. מקווה שתעזרו למרות שניסיתי לחפש בגוגל...
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה - כשאני נמצא ב Youtube, משום מה אני לא יכול לראות את התגובות לסרטונים מה יכולה להיות הבעיה? זאת לא בעיה של פילטרים (בדקתי) יש לציין שעכשיו אני על גרסה 3.6, אבל גם כשהייתי עם גרסה 3.5.7 הבעיה הופיעה תודה עריכה: מצאתי את הבעיה, גרסה 3.6 לא מותאמת ל Java
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
היי. פתחתי מייל חדש בשביל לעבוד איתו במסנג'ר וכשאני רוצה להיכנס עם היוזר והכל אז אני נכנס אבל זה לא מתחבר וכאילו רק הדמויות בצבע ירוק וכחול מסתובבות מלא זמן והמסנג'ר לא מתחבר. עם ה - Web Messenger ועם ה - Windows Messenger זה עובד אבל עם 8 לא. עם המייל הקודם אני מצליח להתחבר. למה הבעיה הזאת קיימת ומה אפשר לעשות בנידון? בתודה, טל.
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
אני משתמש ב-icq2003a ואני לא מצליח לקבל מאנשים קבצים......ניסיתי להתקין את ה-icq2002a וגם זה לא עבד מישהו יודע מה הבעיהה???
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעשות RIP לDVD מקורי שברשותי. חשוב שיתמוך בהמרה ישירה לקובץ avi למשל. תודה רבה, ושבת שלום.
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון יש לי בעיה קשה מאוד של פופ אפים שמופיעים שאני מפעיל את האקספלורר,כנראה איזו רוגלה או איך שלא יקראו לזה הושתלה במחשב שלי ואני לא מצליח למצוא ולהוריד אותה באמצעות האנוי וירוס שלי. בכל מקרה זה לא רק שקופצים לי חלונות של פירסומות הם גם תוקעים לי את האינטרנט ואני לא מצליח לסגור אותם בלי שימוש במנהל המשימות. אם למישהו יש רעיון איך לחסום אותם או איך למצוא את התוכנה האחראית לזה אני יותר מאשמח. אגב חוסם הפריטים המוקפצים של האקספלורר מופעל אבל החלונות הקופצים לא ממש מתרגשים מזה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום בבוקר הדלקתי את המחשב והוא היה איטי בצורה מפחיד.. לקח לו משהו כמו 5 דקות לעלות את הווינדוס. ניסית לעשות ריסט לביוס הדבר לא עזר, גם כאשר הווינדוס עולה המחשב ממש ממש איטי. מדובר בQ6600 ולוח אם של אינטל צ'יפסט 35. בבקשה אם מישהו יכול עזור! :s05:
-
- 7 תגובות
- 635 צפיות
-
-
כאילו איך אני מבצע בו שינויים אשמח מאוד לדעת עם איזו תוכנה תודה רבה לעוזרים גיא
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
לא משנה איזה קובץ WORD אני פותח אז זה מראה לי את התמונה הזאת, אפילו פתחתי קובץ WORD חדש והוא מראה לי את זה: ואז כשאני מנסה לצאת זה מראה לי את וכשאני לוחץ על NO יש את זה: ורק הקובץ שנקרא NORMAL יכול להיפתח ןכשאני לוחץ YES עדיין לא משנה כלום. מה אני עושה??
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
-
שאני מחפש דרך לקבל SMS למחשב ולא דרך איסיקיו, ככה שאפשר יהיה לעשות את זה גם בישראל =].
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
טוב...בקיצור...יש לי חתיכת מאסה של קובץ שאני צריך להעביר...קובץ אשר שוקל 800MB...מכיוון ואין לי כונן קשיח נייד,הדרך היחידיה היא לצרוב על דיסק עם נפח גדול... אני משתמש בתוכנה NERO BURN 6 אבל התוכנה מוגבלת לצריבות של 500MB...וקניתי במיוחד דיסקים של 900MB... אני אשמח אם מישהו יפנה אותי להוראות כיצד לבצע OVERBURN בעזרת NERO...תודה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכולם איך אני יודע אם יש לי במחשב את Service Pack 2????????? כי אם יש לי את זה אז אני צריך להוריד פאצ'ים כדי להגדיל את מספר החיבורים במחשב ל50 כל זה כדי להאיץ את מהירות אימיול הבנתי שזה בסדר לדבר על אימיול בפורום כל עוד אני לא מדבר על הורדות ספציפיות אז אני צריך לבדוק אם יש לי Service Pack 2 או מה זה בכלל??מישהו יכול להסביר לי?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
שלום לאחר שהיו לי בעיות עם הדפדפן הקודם שלי הסרתי אותו והתקנתי את הפיירפוקס. מאחר ולא התנסתי בו בעבר רציתי לשאול מיספר שאלות : 1. איך אפשר לראות את הסרטונים של ויינט או כל דבר אחר כי הדפדפן לא תומך בו. 2. הורדתי את הגירסא האנגלית 2.0 אבל לפעמים רואים את העיברית בצורה משובשת לדוגמא אתר בנק הפועלים מה אפשר לעשות בנידון. תודה. ואשמח אם תייעצו לי על דברים שהדפדפן הזה יכול לעשות.
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום. אני אסביר את עצמי יותר לעומק. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לצייר / לשרטט חופשי עם העכבר על תצוגת המסך לא משנה מה נמצא מתחת אם זה מסמך pdf או doc. אני צריך את זה כי אני משתמש די הרבה בשיתוף המסך בסקייפ לצורך הלימודים, הרבה פעמים להצביע לצד השני עם הסמן של העכבר על קבל קטנציק במעגל ענקי זה סיוט. עם תכונה שכזו (בתנאי שקיימת כזו) פשוט מקיפים בעיגול..וחוסכים מלא זמן. מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי ותודה.
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
זוהי גירסת לייט של 2.47 מגה. התוכנה לא מפעילה לי קובץ מסוג MDF או MDS. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
אצל חברי האופציה הזאת אינה פעילה לגבי כל אנשי הקשר שלו. בכרטיסיה "תיקיות שיתוף" (תחת "כלים">"אפשרויות") מצויינת הערה "המחשב שלך אינו תומך בתיקיות שיתוף" ! אין לו פיירוול במחשב. שיתוף תיקיות במחשב מופעל והוא מוגדר כמנהל מחשב. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום רב, כיצד מוחקים את הדפדפן אקספלורר 6 מווינדוס אקס פי? יש לי איתו בעיות ואני רוצה להסיר אותו ולהתקין מחדש... כיצד אני מסיר אותו?
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
אני מפעיל תמסנגר לוחת על כניסה יש תחלון שבו אני בוחר או רושם תאיימל שלי.. אז יש לי רשימה של כל האנשים שהתחברו מאצלי.. אני רוצה למחוק אותם שישאר רק שלי !! איך אני מוחק את זה?
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק Prince of presia החדש והוא בא בתוך קובץ מכווץ ובתוכו יש את הקובץ המשחק ששוקל 4 ג'יגה עכשיו רציתי לחלץ אותו אבל מופיעה הודעה שרק מערכת ntfs יכולה לחלץ קבצים יותר גדולים מ4 ג'יגה איך פותרים תבעיה? תודה מראש :-*
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
רציתי לשהול במה התוכנה MemTurbo 3.0 עוזרת אם זה משמעותי ? לא שיש לי בעיה של זכרון אבל סתם...
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מדיי פעם אני משתמש באימיול ומוריד כלמיני ללא בעייה, אבל לפתע אין כמעט קבצים להורדה, מאוד קשה למצוא וגם מה שנמצא לא יורד... זה בעיה אצלי או באימיול? אם יש למישהו המלצה איך לתקן את זה או שיכול להמליץ לי על תוכנה אחרת אני אשמח תודה.
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
יש לי את הwindows Movie Maker 2 לווינדוס אקספי פרו, ויש אפשרות לשלב סרטונים בסרט. אבל אי אפשר לייבא סרטוני קוויקטיים! וזה פורמט הוידאו של המצלמה הדיגיטלית שלי! אז מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום. אני מקבל את ההודעה הזו ואז המסך נתקע . עשיתי סריקה של וירוסים ורוגלות ולא מצאתי משהו חריג. מה לעשות.?
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-


