תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התהליך הזה מופיע לי במנהל המשימות http://img179.imageshack.us/img179/3946/drwtsn32sb4.jpg וכל פעם מקפיא לי את ה-Explorer רק לאחר שאני עושה סיים תהליך הכל מסתדר ואז חוזר אחרי כמה שעות איך אפשר למחוק אותו ? האנטי וירוס לא מצא כלום
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שאני מפעיל סרט\סרטון ב VLC לוקח לתוכנה 10 שניות לעלות,מה יכולה להיות הבעיה? ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש זה לא עוזר
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
תיראו הורדתי את התוכנה Style XP והתחלתי להשים סקינים טוב סיימתי פיתאום התוכנה לא עובדת לי היה לי סיוטים עד שמחקתי אותה ואני מנסה להתקין מחדש ואזה מתקין לי חלקית ואי אפשר להיכנס לתוכנה כמו שהורדתי בפעם הראשונה שאני מתקין עדיין אין לי את התוכנה! מישהו מבין בתוכנה הזאת???Style XP??? שיעזור לי בבקשה זה חשוב!
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
קניתי היום צורב DVD של חברת NEC דגם 2510A. הייתי רוצה לדעת אם איזה תוכנה אני יכול לעשות Сopy , ליצור דיסקים , ועוד .. (דיסקים של 4.7 גיגה). תודה, אלון שטיינברג.
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
אפשר בבקשה לקבל המלצות לתוכנה כזו? (באנגלית, אני יודע שאין בעיברית ) אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לרשום דברים במסמכי טקסט (notepad( ולא רק במסמכי אופיס. אני מכיר (מפעם) כמה תוכנות כאלה והן לא משהו, לכן אני צריך המלצות. תודה, lazyboy
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין אותה אני מקבל את ההודעה בתמונה... ניסיתי להדליק במצב תאימות לWIN XP אבל זה לא עובד.. אותה שגיאה... מישהו יודע איך לפתור את הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
היי, אנסח זאת כך: כאשר אני ב DUAL VIEW, ובוחר בטלוויזיה להיות הPRIMARY DISPLAY, אוטומטית הרזולוציה יורדת ל 1024-768(שזה בסדר PER SE),אבל אז כל האייקונים והסידור המיוחד שלהם בשולחן העבודה מתבלגן לי לחלוטין. האם קיים החכם אשר יודע למנוע או מכיר תוכנה שמסדרת תופעה זאת? תודה
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לעשות הטעמה למספר סרטים בבת אחת אני עושה את כל התהליך הרגיל לפי המדריך שיש בTOREC. כאשר אני מסיים את כל התהליך ניתנת לי שגיאה כאשר אני מנסה להפעיל את הקבצים. מישהו יכול לעזור לי? http://img246.imageshack.us/img246/6560/96193990gm9.png
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
הי לכולם חיברתי מחשב לטלוויזיה, ואני רוצה לשפר את חווית המשתשמש בעת הפעלת משחקים. 1. האם ידוע לכם על תוכנה שיש לי ממשק גרפי יפה שמאפשרת הפעלת משחקים? לדוגמא כמו שBoxee עושה לסרטים : http://www.google.com/imgres?q=boxee+interface&um=1&hl=en&sa=N&rlz=1C1CHEU_enIL458IL458&nord=1&biw=1333&bih=621&tbm=isch&tbnid=DIB6whT8sHbTyM:&imgrefurl=http://downloadsquad.switched.com/2009/12/07/boxee-beta-unveiled-cross-platform-media-player-gets-a-major-fa/&docid=Gf5hmzZwqyDkNM&imgurl=http://www.blogcdn.com/downloadsquad.switched.com/media/2009/12/boxee-beta-tv.jpg&w=575&h=359&ei=v7XKTqq9G6z_sQK0uLhJ&zoom=1&iact=rc&am…
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הכל התחיל בזה שפתאום המחשב שלי לפני שבוע התחיל לעשות בעיות, פתחתי את המחשב פתאום קבלתי מסך כחול כזה שסופר איזה 90 שניות משהו כזה... ואם אני לוחץ enter אז זה מדלג על זה אם אני לא לוחץ enter אני צריך לחכות את כל הזמן הזה... בכל מקרה משומה אתמול-שלשום זה הפסיק אבל עכשיו שאני רוצה לסגור את המחשב אני יכול רק מהכפתור על הכונן מכיוון שדרך ההתחל -> כיבוי זה פשוט עושה לו ריסט לא יודע מה נסגר עם המחשב... תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
לא יודע למה, אבל משום מה דווקא את הדרייברים של המקלדת והעכבר שלי אין בשום מקום! העכבר זה- Logitech MX500 המקלדת זה- Logitech Internet Pro Keyboard ולא מצאתי אף אחד מהם באתר של לוג'יטק, ולא בשום אתר דרייברים אחר.... אם מישהו מוצא אותם ומביא לי קישור הוא הכי גבר בעולם. כי פשוט עכשיו אחרי שפירמטתי את המחשב, העכבר ניהיה איטי ומאוד לא מדוייק ונראה לי שהדרייברים יסדרו את זה. תודה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 635 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך הוא אם הוא עדיף מIE6 יותר מהיר ? יותר נוח ? מעלה את כל האתרים ? תודה
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
חבר שלי טוען שיש לו בעיית ג'בריש בחשבון yahoo. הוא משנה את הקידוד ואז הוא רואה תקין. אך הבעיה שכל פעם שהוא נכנס מחדש עליו לשנות שוב את הקידוד. איך קובעים לו שישאר כברירת מחדל ?
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום חבר'ה למי שעורך קליפ של תמונות מאירועים שונים בתוכנה הנ"ל נתקל בטח בעניין הוספת האפקטים השונים, וכאן שאלותיי,,,,1. האם ניתן להוסיף אפקטים למעבר בין התמונותבאופן מיקרי ובלחיצה אחת לכל התמונות? 2. האם גם ניתן להגדיר זמן קבוע להופעת התמונות בלחיצה אחת גם כן? 3.אולי מישהו מכיר איזה שהוא מדריך בעברית לתוכנה המצויינת הנ"ל.? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום מחפש תוכנת הקלטה וידאו ואדיו כמו מכשיר וידאו ההקלטה תהיה אנלוגית לכרטיס אנלוגי חיבור קומפוזיט וקול משהו עם טיימר
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי מסך 22 אינץ ואני רוצה להציד עמוד אחד במקום שני עמודים תודה
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי מק ואני רוצה לבדוק את היכולות שלו, מישהו מכיר תוכנת באנצ'מרקינג למק ?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לדעתי הנושא הזה קשור יותר לפה ולא לאודיו וקולנוע ביתי מכיון שזה בעיה במחשב. הבעיה שלהיא היא כזאת יש לי מחשב ישן בבית מצאתי כרטיס מסך גיפורס 6200 חיברתי אותו למחשב חיברתי מסך רגיל ובעזרת המתאם (7-9 פינים ל: s-vidio ירוק כחול ואדום) חברתי את הכבל הצהוב לחיבור הירוק במתאם הדלקתי את המחשב והטלוויזיה רואים את המחשב בטלויזה הגדרתי בעזרת מסך המחשב שכפול לאחר מכן הצבע בטלויזה היה שחור לבן אז חיברתי את הצהוב לכחול עשיתי לו איתור חיבור והוא זיהיה הכול טוב ויפה. אבל מתי שאני מנתק את המסך ורוצה להישאר רק עם הטלוויזיה הוא לא נותן מראה לי מסך ריק בטלויזה וגם שהגדרתי שהתצוגה של הטלוויזיה היא ראשית גם לא עובד. מה אפשר לעשות ומצטער על החפירה..? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי קטע וידיאו של 25FPS ויש לי בנפרד את האודיו שלו ב 23.975 FPS אז איך אני יכול להתאים את שניהם זה לזה?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. רציתי גם לדעת אם ניתן לשים רקעים בתוכנה ?? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
יש לי בעיה מעצבנת לא מזמן התחילה... ב IE זה גם קורה הטעינת אייקונים ותמונות איטית לא יודע למה לא רק IMAGESHACK כל האתרים עד שזה טוען את התמונה 3-2 שניות פעם זה ישר טען ישר שפתחתי את הדף למה זה ככה? תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
נדמה לי שמשהו לא בסדר עם המחשב.
-
היי! קיימת ברשותי הרצאה כלשהי שהוקלטה. והקול מאוד נמוך האם קיימת תוכנה להגביה את הקול? תודה!
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס 7 64 ביט, ואחרי שהתקנתי אותו ביטלתי מספר דברים דרך ההוספה הסרה של תוכנות, בין היתר ביטלתי את המדיה סנטר. עכשיו אני מעוניין להחזיר אותו, ובכל פעם שאני מנסה הוא מגיע לפני הריסט למסך של הווינדוס ונותן הודעה שיש ניסיון להחזיר את הרכיבים, אבל בסוף התהליך מתקבלת הודעה של כישלון בהוספת הרכיב משהו כזה.. לא ביטלתי סרביסים שקשורים לזה ואני בטוח שזה לא העניין, השאלה היא באמת איך אני יכול להחזיר את המדיה סנטר.. ואגב אותה בעייה עם הWINDOWS DVD MAKER.. לא ניתן להחזיר אותו ...
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-


