תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, לצערי נכנסתי בשוגג ללינק אסור באינטרנט וירד אל המחשב שלי תוכנה שמייד התקינה את עצמה ווירוסים למחשב. מדובר להבנתי בוירוס mail ru שהשתלט לי על הכרום וכל 3 דקות מקפיץ עמוד אינטרנט שלא ביקשתי, גם כאשר הכרום סגור וכמובן גם אוסף עלי מידע. הסרתי כל זכר לוירוס במחשב, אך הוא כל פעם מתקין עצמו מחדש מייד כתוסף לכרום כאשר אני מתקין את הכרום שלי מחדש (עוד לפני שאני מתחבר לחשבון גוגל שלי). אשמח לעזרה כיצד ניתן להסיר וירוס זה?
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש דרך לזהות את העוגיות שאתר אינטרנט ספציפי שם על המחשב שלי? או, האם יש תוכנות שעושות את זה?
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני רוצה לאפשר ל-FF שלי (גירסה 10) שיקבל עוגיות. חיפשתי באפשרויות, שאלתי את גוגל אבל לא מצאתי תשובה. אני בטוח שהתשובה פשוטה מאד אבל פשוט לא מצאתי אותה. אגב, יש לי ב-FF את tab mix plus אבל גם שם לא מצאתי את האופציה הזו.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איפה נמצאות הקוקיס בפיירפוקס? (אני מתכוון התקיה עצמה , לא הקוקי מנגר המובנה של הדפדפן) שמעתי שזה בקובץ coockies.txt אבל הוא קיים ואין בו כלום חוץ מ: # This is a generated file! Do not edit.
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
בכל פעם שאני סוגר את הדפדפן העוגיות נמחקות. השמירת עוגיות מוגדרת כ"עד שהן פגות" ובכל זאת אחרי כל סגירה הדפדפן 'שוכח' את העוגיות.. יש למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
סתם משהוא נחמד שהכנתי... אם יש לכם הצעות מה להכין, תזרקו... התמונה הזאת , הרינדור שלה הרג לי את המחשב. אני עם מחשב ישן פנטיום 3 .... איזה 5-6 דקות רינדור ככה... הייתי חייב לשנות את המטיריאל...
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
באיזה Ports תוכנת ICQ עובדת? (במיוחד העניין של שליחה וקבלת קבצים?)
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אטרף פתאומי ל wallpapers תגובות חופשי - [attachment deleted by admin]
-
- 25 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=general_offtopic&action=display&num=1005061385&start=0]כללי[/link] על ידי KoM
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי ראוטר של אדימקס מדגם AR-6024 ושהעברנו את המחשב מהמרתף לחדר שלי נאבד הדיסק התקנה שלו ועכשיו אין לי את הגישה להגדרות שלו מאיפה אני יכול להשיג אותם חיפשתי בנרות אבל לא מצאתי כלום שתואם לכך אמשח לקבל עזרה, בתודה איתי
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אז ככה שאני גולש פה באתר ולוחץ על משהו לדגומא....מצורפת תמונה... זה מה שנהיה...מה זה?..ואיך אפשר לפתור את זה.. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 805 צפיות
-
-
הי, בימים האחרונים שמתי לב שכשאני סוגר את הדפדפן הוא לא נסגר עד הסוף (החלון נעלם והרשימת האפליקאציות הוא יורד, אבל נשאר ברשימת התהליכים) מתחיל לשרוף לי את המעבד... הוא פתאום מתחיל לרוץ על 100% ותוקע לי את המחשב... השאלה שלי היא- מה?! למי שיש מושג מהזה מיזה ולמזה בבקשה שישתף אותי
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
-
-
הצילצול (ירד לי בשניי חלקים איכות די וי די) אני עובד עם כול התוכנות הקיימות כגון רד לייט... מיקרו די וי די... בי אס פלייר .. אול פלייר.. וכו וכו בקיצור יש לי גם תרגום לסרט בעברית שהורדתי אבלללללללללל... בשום תוכנה אני לא מצליח לקבל את התרגום..וזאת אומרת אין בעיה עם התרגום כי אם אני מצרף אותו לסרט אחר סתם כדי ליבדוק אז רואים את התרגום... בקיצור בדקתי תרגום של סרט אחר וגם הוא לא עובד על הסרט הנ"ל שהורדתי (הצילצול למי ששכח)... שורה תחתונה ניסתי הכול... לשנות צבע פונט ..להוריד צל... לשנות גודל תמונה (16 על 9 .. 4 על 3) כלום ..שום כלום ... התרגום לא מופיע.... כאילו הוא לא עובר את השיכבה של הסרט הנ"ל או משהו כזה... נתקלתם בזה? יש פיתרון?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משעה 10-11 בערך אני לא מצליח להתחבר... ADSL, אורנג'.
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
מה, במוזילה הם התאימו את עצמם ל "תקן" הישראלי(שאומר: תעבור לIE ואם לא מתאים לך אז לך חפש...) של אתרי אינטרנט....LOL?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לחלונות השיחה לוקח המון זמן להיפתח והכבדות הזאת פשוט בלתי נסבלת. יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את זה(אולי פאטש)?
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=376065&sid=127 מה אתם אומרים? בושה... סתכלו על התגובות וגם על הלינקים בכתבה. מה דעתי? אני אישית חשבתי שהגירסה שמיועדת לעסקים מאוד בטוחה... כנראה שטעיתי...
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
הצגתי בפורום רק כמה מעבודותי האחרונות וחשבתי למה לא להציג יותר מכמה .. חלקן ישנות חלקן עדכניות
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עבודה קצת יותר ברוטאלית מהקודמת שלי, שינוי יותר גדול לאופניים. התמונה למטה זה איך האופניים נראו לפני, אשמח לתגובות... [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אותו דבר כמו שקרה אתמול, רק עם מספר שגיאה שונה. 810000.... משהו כזה. למישהו זה גם קרה?
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
פרצת אבטחה ב-Internet Explorer פרצה בדפדפן הפופולרי של מיקרוסופט מאפשרת חטיפת השליטה על המחשב מרחוק. מיקרוסופט עדיין לא שיחררה טלאי לתיקון חור האבטחה AP פורסם: 16.12.08, 12:04 משתמשים בכל הגירסאות הנוכחיות של הדפדפן Internet Explorer של מיקרוסופט חשופים לפרצת אבטחה, המאפשר חטיפת השליטה במחשב שלהם מרחוק. נכון להיום, עדיין לא שוחרר תיקון לחור האבטחה על-ידי מיקרוסופט. פגם האבטחה מאפשר לפורצים ליטול את השליטה במחשב מרוחק, על-ידי פיתוי המשתמש ללחוץ על קישורים באתרים הנגועים בקוד זדוני. יותר מ-10,000 משתמשים כבר נדבקו בקוד הזדוני המדובר, כך לפי חברת האבטחה TrendMicro. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3639263,00.html מישהו עדיין משתמש בו בכוונה תחילה? אם כן אז הגיע הזמן…
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
היום התחלתי לעבוד על עוד ציור הוא לא גמור אבל זה מה שיש בנתיים תהנו
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך אני יוצר חור בחפץ בצורת חפץ אחר שקיים? נגיד יש לי ריבוע וכדור, איך אני יוצר בריבוע חור בצורת הכדור? בקרוב אני יעלה את העבודה הראושנה שלי, שתראו מה עזרתם לי להכין עד עכשיו
-
- 5 תגובות
- 902 צפיות
-


