תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לעשות פרוייקט חובבני ואני צריך אבל כלים אני רוצה בעזרת המצלמת אינטרנט שלי (LIFECAM NX- 3000 של מיקרוסופט) ומצלמת הוידיאו שלי (שכחתי את השם) לעשות סרטון קטן, אז אני צריך קודם תוכנה טובה להקלטה דרך המצלמת האינטרנט שלי כי התוכנה שהגיעה איתה די מחורבנת. הדבר הבא שאני צריך הוא תוכנה לעריכת וידיאו, איזו תוכנה תיהיה טובה לעריכת וידיאו?
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני ממש חייב את זה אני רוצה לשנות את השם של המעבד לצורך משהו..... אודה לכם ממש! תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל קבצי AVI, בWINAMP ובWMP ושתיהן נסגרות עקב שגיאה, וכשאני מנסה להריץ בBSPLAYER אני מקבל את ההודעה: BSplayer v2.24.954, Unhandled exception at EIP: 00000000 If you click 'Close' application will be terminated. Please report this info to the author with description what were you doing. If you have internet connection, it's recommended to send error report, this will help us solve problems faster. Access violation at address 00000000. Read of address 00000000 EAccessViolation Call stack: 00000000,00404943 כל סוג קובץ אחר של סרט עובד - WMV,MPG,MPEG. איך מתגברים על הבעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
חבר אמר לי שיש תוכנה שמודדת טמפ' של המחשב ואני מחפש את זה הרבה זמן משהו יכול להביא לי ?? של המעבד ושל הלוח אם וכל זה ..תודה ..לכול העוזרים
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
כשאני מנסה להרשם ל-ICQ ולקבל מס' חדש אז כל התהליך תקין אך ברגע שאני מתחבר למספק החדש שזה עתה קיבלתי אז אנימקבל הודעה שמישהו כבר נכנס למספר הזה. וככה זה קרה לי כבר כמה ימים עבור 5 מספרים שונים שנרשמתי הודעת שגיאה: נעשה שימוש במספר ה-ICQ שלך במחשב אחר. והפרח הופך לאדום אם אני רוצה להכנס למספרים אחרים - אז הוא אומר לי שהסיסמה לא נכונה ולכן כל פעם אני נאלץ להשיג מס' ICQ חדש. ואז כשאני כן נצליח להרשם, עוברות 2 דקות ואז אני מקבל הודעת שגיאה הנ"ל למה זה? ה-ICQ הישן (המס' הישן שלי) עובד כרגיל
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
ניסיתי פעמיים לצרוב עם התוכנה אלכוהול 120% ואיך שמתחילה הצריבה המחשב מבצע ריסט ובעליית המחשב מופיעה לי השגיאה הבאה: איך אפשר לפתור את הבעייה הנ''ל? תודה רבה לעוזרים הנחמדים
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי 2 שאלות 1. האם אפשר לבטל באיזה צורה את דו"'ח השגיאה של ווינדוס שקובץ שתוכנות קורסות (הדו"ח שששואל אותך אם לשלוח את הודעת השגיאה למייקרוסופט) 2. אני זוכר שפעם היה איזה משהו ברג'יסטרי נראה לי בשביל להעיף תמסנג'ר שבא עם הווינדוס מהמחשב אפשר בבקשה?... תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
יש לי קטע שאם אני גולש הרבה או גולש עם הרבה לשוניות אחרי כמה זמן של העברת נתונים העמודים יתקעו באמצע הטעינה שלהם ולא משנה כמה זמן אני אחכה שום דבר לא יתקדם אלא אם כן אני אסגור ואפתח מחדש את FF ואז הדפים טסים. בIE זה לא קורה לי
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום רב, מה שלומכם? יש לכם אולי מושג על איזו תוכנה של MONITORING שאני יכול להתקין על מחשב שיודע לקבל מכל ה-CLIENTS את המידע ושומר את הנתונים האלו, כביכול כמו SERVER ו-CLIENT אני צריך תוכנה שיודעת לנטר את החומרה במחשב יודעת להודיע על בעיות בהרד דיסק או זיכרון וכאלו... תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אז ראשית איך אני בודק איזה דרייבר יש לי לצ'יפ? ודבר נוסף מה ייתן לי עידכון של הצ'יפ?במה זה יכול לשפר לי?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
*
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
היי חבר'ה.. אני מחפש תוכנה צריבה חינמכי לסרטים ומשחקים וכו.. יש צורך להתאמה לויסטה 64 ביט בתודה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
חיפשתי באתר שלהם ובגוגל ולא מצאתי... יש לי בדיסק שקיבלתי עם הלוח אם אבל אני רוצה לדעת אם יש גרסא חדשה יותר...
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שאני לוחץ על הכפתור בMESSENGER שפותח את הINBOX של ההוטמייל שלי העמוד לא עולה אבל שאני נכנס לHOTMAIL.COM רגיל הוא מכניס אותי אוטומטי אפילו בלי מייל וסיסמא חשבתי שזה העוגיות וההיסטוריה אז מחקתי הכל אבל עדיין לא נכנס מישהו יודע מה הולך? תודה
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
איזה תוכנה מינימלית אני יכול להתשמש רק כדי לפתוח קבצי AutoCAD LT 2009 ? אין לי את התוכנה ואני רק רוצה לפתוח קבצים של AutoCAD יש תוכנה קטנה שאני יכול להתקין ואז לפתוח ?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה ממש מוזרה עם Macromedia flash לא חשוב באיזה גירסה. כל גירסה שאני מתקין על המחשב לא משנה איזה אחרי שאני מפעיל אותה אני מקבל את השגיאה הבאה ניסיתי להתקין על 2 מחשבים שונים לגמרי כמה גירסאות של הפלאש ותמיד אני מקבל את השגיאה הזאתי איך שאני מפעיל את התוכנה למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות?
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום רב מזל טוב רכשתי LCD פצצה של LG 37 אינץ 1:100000 ניגודיות 2 מ"ס מפרט טוב טוב. אני מחשבר אותו למחשב הנייח עם כבר 1.8 מטר DVI TO HDMI(כבל סביר לא מהפשוטים) בנייח יש לי כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 8800 GTS 512 MB מה שאני צריך זה הסברים איך לערוך את ההגדרות בתוך הNVIDIA או מחוצה לו בווינדוס אקספי כדי לקבל את איכות התמונה הטובה ביותר..... זתומרת.....איך לסדר את ההגדרות אחד לאחד תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה למחוק את ה-Risk History מה Symantec AntiVirus שלי. אבל הוא לא מצליח לעשות שום פעולה שקשורה לכך. מישהו יודע איך אני נפתר מזה? אני אפילו מוכן למחוק את הקובץ ו\או את המפתחות הדרושים מה-registry. בתודה רבה מראש, Coldwar.
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
זוהי ההודעה שאני מקבל (גם עם הכרטיס HD3650 קיבלתי הודעה זו אך גיום יש לי HD3450 )
-
- 9 תגובות
- 635 צפיות
-
-
עד עכשיו ראיתי רק לXP... תודה!
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי סרט של בלוריי ריפ ואני לא רוצה להרוס את הרזולוציה . יש דרך להדביק כתוביות עם אותה הרזולוציה בלי לגעת בה?
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
בייחוד עבור אלה שהיו מאוכזבים מהתמיכה שלו בקבצי שמע בפורמט WMA (תקיעות, קרטועים, חוסר תמיכה ב WaveOut וכו'...) ועוד כמה תיקונים. להלן רשימת העדכונים : Winamp 5.09 * New: By popular demand all "hTtP force to 'Now Playing'" support has been removed * New: Deletes in the Media Library now move files to the Recycle Bin * New: WMA Playback now works with WaveOut plugin * New: NSV Subtitles can be disabled on the fly * Fixed: Authentication for OGG/Vorbis streams * Fixed: Drag and Drop strange behavior in open file dialogs * Fixed: Stuttering WMA On Start and Seek * Fixed: NSV Video stall during buffering * Fixed: Autosize of video to be accurate to the Video size not snap s…
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי בעייה בתוכנה windows live mail. כשאני שולח כמה תמונות, זה עושה מן שינוי אוטומטי ומקטין את התמונות, ומי שמקבל ממני את המייל, רואה רק THUMBNAILS ללא אפשרות לפתוח את קובץ התמונה כפי ששלחתי. אחרי כל מיני בירורים, החלטתי לנסות לשלוח בתוכנה הרגילה windows mail שבא עם ויסטה, ובתוכנה הזו זה שולח טוב, הנמען מקבל את התמונות בגודלן המקורי בתור קובץ בדיוק כמו ששלחתי. אני יכול לחזור לwindows mail הרגיל, אבל מאוד נוח לי עם הLIVE MAIL. יש אפשרות להגדיר לLIVE MAIL, שלא יעשה לי שינוי לתמונות וישלח אותן בגודלן המקורי כמו בwindows mail הרגיל?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-


