עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן יש לי היום כמה דיסקים של CD שאני רוצה להעביר ל MP3... הרבה זמן לא עשיתי את זה. והיום אני עושה את זה וזה גם מאוד חשוב... אז החלטתי לעשות את ה BEST I CAN DO. התוכנה עצמה והמנוע שלה מאוד ישנים... פעם ראשונה שנתקלתי בה היה לפני כ 4-5 שנים... מאז אני בטוח שהיו שיפורים וכו' והיא בטח הייתה קיימת גם הרבה לפני שהכרתי אותה. רבים בטח גדלו על Easy CD-DA Extractor שהיא גם כן טובה מאוד... אבל בכל זאת יש טובות יותר המנוע עצמו, LAME ניתן להורדה מכאן ttp://mitiok.cjb.net/ והתוכנה עצמה, שמשתמשת במנוע ובנוסף מציאה עוד המון אופציות ניתנת להורדה מכאן http://www.exactaudiocopy.de/ תהנו ותפיקו (תפיצו :) מוזיקה איכותית כמה שיותר... יניב

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  2. Started by se7en,

    בס"ד שלום עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה העניין כשמתקינים את השרת "והוא קובע סיסמה אוטומטית בעליה הראשונה של של המחשב כשרת כשאף אחד לא היה מחובר?" <-- (לא הבנתי את המשפט האחרון ) איזו סיסמה?... שום נסיון לא עזר. למה הוא לא נותן לי לקבוע סיסמה כרצוני בהתקנה? יש הסבר מעשי איך לפתור את זה?...כי כנראה יש לי קשיים רציניים בהבנה. (קראתי הרבה בפורומים וכולם אומרים אותו דבר. ואת כולם אני לא מבין :s05:) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  3. שלום, אני כבר מלא זמן רוצה לשמור אתרים עם מידע חשוב אצלי במחשב...שבמידה ואם יום אחד הם פשוט יעלמו אז כל המידע החשוב לא יעלם גם איתם... בשביל זה אני מחפש תכנה שיכולה לשמור דפים/אתרים שלמים במחשב כך שניתן יהיה לצפות בהם במצב אופליין בדיוק כמו במצב אונליין... חשוב: אני מחפש תכנה חזקה שתוכל להתמודד גם עם הורדה ושמירת מערכות שלמות של פורומים (כגון PhPBB, vBulltein וכ'ו) תודה לכולם מראש...

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  4. Started by avi.hagit,

    שאני מדליק את המחשב אני מקבל שני שורות שרשום שם sata driver not found אני לי מושג מה זה אומר ואיך אני מבטל את זה דרך אגב המחשב הוא פנטיום 4 לוח אסוס המחשב עולה בסדר אבל זה לא הופיע לי אף פעם רק בחודש האחרון

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  5. Started by ross,

    יש לי את התוכנה update notifier בשביל לדעת אילו תוכנות שיש לי על המחשב קיבלו עידכונים, אולם היא הפסיקה להתעדכן. למישהו יש תוכנה portable שעושה את אותו דבר.

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  6. תודה לעוזרים ואל תביאו לי לינק ל WIDI כי זה לא נותן לשמור את הקובץ MIDI

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  7. Started by ofeky1,

    התקנתי Kaspersky Internet Security 6.0 ומאז יש לי בעיה באימיול שהוא מאוחרי פיירוואל משהו יודע איך מסדרים את זה אני לא מבין בתוכנה הזאת?? תודה

    • 6 תגובות
    • 636 צפיות
  8. Started by xTz,

    יש לי שני דיסקים את הראשון חלקתי לשני מחיצות, השני נשאר שלם יצא שאחרי התקנה של ויסטה על מחיצה C, האותיות של המחיצות של הדיסק הראשון היו C,E והדיסק השני השלם D יש אפשרות להחליף בין D ו-E בלי ששום דבר יפגע? תודה

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  9. Started by gt6,

    כל פעם שאני נכנס לאתר אני רואה ג'יבריש או שאני מוריד מסמך טקסט מהאינטרנט הכל בג'יבריש יש פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  10. הUninstall נדפק אז מחקתי ידני וזה הקובץ האחרון שנשאר מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  11. Started by dyn,

    שלום, ביצעתי סריקה בתוכנה registry booster 2 ומצאתי קובץ אחד של registry שהוא לא תקין. לחצתי REPAIR בתוכנה, עשיתי ריסט ולאחר מכן בסריקה חוזרת הוא עדיין מוצא לי את אותו הקובץ שוב ושוב. אני יודע שיש פקודה או משהו שאיתה אפשר לתקן regsitry, אם משהו יודע איך אני אודה לו מאוד. תמונה מצורפת למטה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  12. Started by Ac-Boy,

    http://www.processlibrary.com/directory?files=nvcpl התגלה בהפעלה של המחשב. עכשיו, עשיתי חיפוש במחשב ומצאתי קבצי NvCpl מחקתי אותם. אני מריץ את כל ההגנות שיש לי על המחשב שזה SPYBOT, KASPERSKY, AD AWERE, SPYWERE TERMINTOR, Advanced WindowsCare V2 Pro, CCLEANER וTUNEUP ועוד אחת חדשה מהאתר שהבאתי שאמר שזה תולעת: Registry booster. היא היחידה שמצאה אותו ולא יודע מה בדיוק היא עושה איתה אני עושה ריסטרט אני עדיין רואה שהוא נמצא בMSCONFING.. הציעו לי דברים =( אני מתחנן

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  13. מותקן אצלי במחשב AVG והתקנתי במקביל את COMODO FIREWALL PRO גרסה 3. שמתי לב ש-COMODO עושה בדיקת ל-MALWARE לאחר ההתקנה. בבדיקה באתר של COMODO הם מגדירים MALWARE בתור וירוסים ורוגלות. האם מדובר בתוכנת אנטיוירוס? כדאי להוריד את ה-AVG?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  14. Started by nadav77,

    חבר'ה שמעו צילמתי במצלמה דיגיטלית ועכשיו העברתי למחשב ואני רוצה ליצרוב אני רוצה תוכנה שישמעו ברקע שיר בזמן שהתמונות עוברות :yelclap:

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  15. Started by luda81,

    שלום!!! יש לי בעיה עם התוכנה tmpg 2.5 כאשר אני רוצה לטעון את ה-VDR הוא מציין ש TMPGEnc.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר. כעיקרון חשבתי שהבעיה היא בתוכנה עצמה ולכן הסרתי אותה והתקנתי חדשה אבל עדיין יש לי אותה הבעיה ואני לא יודעת מה מקור הבעיה. מה שכן ניסיתי עם כמה סרטים וזה לא קשור לסוג סרט ושאר התוכנות שאלה וירטואל דאב ועוד עובדות כראוי. אני מבקשת אנא עזרו לי כי אני חייבת לצרוב כבר את הסרטים כבר אין לי מקום במחשב. תודה רבה מראש. מחכה לתגובתך.

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  16. עם תוכנת נירו 6 היא דופקת לי דיסקים.. התוכנה צורבת לי סרטים ע"ג דיוקס ואבי וכל הפורמטים רק בהמרה משהו משתבש..אני צריך תוכנה לשימוש ביתי בלבד.. להעביר סרטים מהמחשב לLCD בסלון בערבי שישי שבת..עם אפשרות להדבקת תרגום ואם אפשרי המלצות על תוכנות מסויימות וכמו כן גם מדריך כלשהו לשימוש בה..כרגע יש לי VSO-CONVERT XTODVD TMPENG ובשניהם אני משנה את ההגדרות לרמה הכי גבוהה והוא מתחיל להמיר לי את הסרט ואז שאני בא לנגן אותו בנגן הדיוידי הוא לא פועל.. עושה תפריט מרשים וממש משקיע וגם תוכנת נירו בדיוידי עושה לי בעיות..

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  17. Started by meirtz4,

    אם מישהו מכיר תוכנה שממירה DVD לFLV או SWF אני אשמח אם יוכל לעזור לי. כמו כן יש לי תוכנה שממירה מ-AVI לפורמטים האלה. אבל הבעיה שהתוכנת המרה שלי מDVD ל-AVI מורידה את הרמה בטירוף אז גם תוכנה שממירה DVD ל-AVI תוכל לעזור לי מאוד. תודה

  18. Started by BB11218,

    רכשתי מצלמה חדשה והמחשב לא מזהה אותה מה עושים?

  19. Started by meirtz4,

    שלום רב, מישהו אולי יודע איך אני שולח דף HTML לדוא"ל? (לא לינק כמובן, אלא שיגיע כמו שהוא) תודה מראש..

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  20. אח שלי ברוב טיפשותו שמר את הגדרות החשבון שלו בGMAIL בפירפוקס שלי עכשיו שאני מנסה להתחבר זה אוטומטי נכנס אליו ולא ראיתי מקום לשנות הגדרות בחזרה בקיצור אני צריך או למחוק הגדרות מפירפוקס או מקום באתר שאפשר לשנות את זה בגלל שזה נכנס אוטומטית אני בבעיה

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  21. Started by erap129,

    אני עכשיו מתחיל את הטוטוריאל של 3DSMAX8 עם 3DSMAX7 כי אין לי את 8 ושמתי תמונה BMP בFRONT VIEW ואני רוצה לעשות שום אל חלק מסויום של התמונה אבל אני מצליח לעשות זום רק לאמצע מישהו יכול להגיד לי את עושים זום לחלק מסוים של התמונה?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  22. אשמח לקבל המלצות לגבי: תכנה לניהול הורדות שניתן להגדיר שעות מסוימות לכל הורדה, לסריקת וירוס ולכיבוי המחשב. תכנה שנייה שאני מחפשת היא תכנה כמו CCLEANER אבל שמוחקת קבצים לא נחוצים במחיצות ,שלא של מערכת ההפעלה.

  23. Started by Demagh,

    כותרת ^^

  24. כשאני מנסה להפוך תמונה מסויימת במציג התמונות שבווינדוס, אז התמונה נהיית אדומה. (למה זה קורה אגב?) לכן אני צריך המלצה לתוכנה שיודעת להפוך תמונות בלי להוריד איכות. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  25. Started by Imtheman,

    חג שמח אנשים אני צריך להעביר קלטת ווידאו אל המחשב יש לי כרטיס טלוויזיה והכל אבל הקובץ שיש לי על המחשב הוא בגודל של 4 GB !!!! (הסרט באורך 20 דקות . .. ) איך אני יכול להוריד אותו לנפח קצת יותר הגיוני ... . ?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות

דיונים חדשים בפורומים