עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי , אני מעוניין להקליט שידור מהממיר ישירות למחשב אבל בכל פעם שאני לוחץ הקלטה המסך צפייה נהפך לירוק אבל הוא מקליט ואני שומע את הסאונד והכל , מה ניתן לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  2. תראו אני כבר איזה 2-3 ימים עם מחשב דולק כל הזמן מחובר לאימיול (גרסה(0.44d(warezfaw.com 2.0)) אני משתף במהירות מקסימלית של 10 אני מוריד איזה 17 קבצים (שיש להם מקורות (בערך)בין 50 ל 600) הקיצר זה בנתיים הוריד לי במהירות הכי גבוה (המהירות של כלל ההורדות) ב 30 הקיצר למה זה כזה איטי שמעתי מכמה שהם מורידים לפעמים על 100 ואפילו יותר הקיצר יש למשהו תשובה?????(מקווה שכן) (אה יש לי מהירות באינטרנט של 1.5 ולא ממש דיקתי בדברים שאמרתי(בערך))

    • 9 תגובות
    • 636 צפיות
  3. Started by MeTaLhAmMeR,

    ראיתי שבגירסאות החדשות של אמיול יש דבר שניקרא Kad והבנתי שהוא עדיין בפיתוח ואצלי הוא מחובר והכל... השאלה שלי היא, מה זה לעזאזל?!?! מה זה נותן??? זה אמור להוריד יותר מהר???

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  4. כאשר אני מכניס את הדיסק וקופצת ההתקנה אני מתקין את הדרייברים... עובד... לאחר מכן אני מתקין את התוכנה (מס' 2) הוא נתקע על המסך הבא (קובץ מצורף): מישהו מכיר/נתקע בזה כבר ? תודה לכל העוזרים... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  5. Started by Big_Guy7,

    אני משתמש בדפדפן של פיירפוקס, ואין לי מושג למה, אבל כשהפייפוקס פתוח, הרבה פעמים קורה שהוא נתקע, אני בודק במנהל המשימות ואני רואה שהפיירפוקס לוקח מה CPU 90-100% יכול להיות שזה בגלל שהמחשב ישן? (זה לא המחשב שלי..) מפרט: פנטיום 4 1.5GHZ 512RAM 40HD עובד על XP תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 636 צפיות
  6. המטרה היא להמיר קבצי MP3 בעלי Kbps גבוהה לנמוך בכדי להפחית מנפח הקובץ ועל מנת שיכנסו לנגן MP3 כמות גדולה יותר של שירים. לכן אני זקוק לתוכנה שתוכל להמיר כמות קצבים ל Kbps הרצוי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  7. מותקן אצלי icq 5.1, עכשיו אני רוצה לפרמט את המחשב ולשמור את כל קבצי ההיסטוריה של ההודעות, אז רציתי לדעת איפה זה נמצא במחשב, קובץ מסויים או משהו? תודה מראש,מתן.

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  8. Started by shimon956,

    מה קורה חברההה אז ככה אני מפעיל סרט מסוים אם התוכנה הזאות והסרט טקוע ישר מהרגע שאני לחוץ על PLAY ושמועים רק תמוזיקה ויש לי את כול הקודקים וגם את המדיה פלייר האחרון אז מה לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  9. התקנתי בהתקנה נקייה את ACROBAT7 שמתקין אוטומטית את הTOOLBAR של יאהו לאחר שכבר היה לי הTOOLBAR של גוגל. העפתי את הTOOLBAR של יאהו אך עדיין בשורת הכתובת באקספלורר הוא מפעיל את האתר חיפוש של יאהו ולא של גוגל , ניסיתי להתקין את הTOOLBAR של גוגל שוב וזה לא עזר למרות שמסומן אצלו שגוגל יהיו חיפוש ברירת המחדל. איך מעיפים את החיפוש של יאהו מאקספלורר ?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  10. Started by dd7,

    התקנתי משחק ושניסתי להפעיל אותו הייתה לי הודעת שגיאה שאין לי open gl 1.3 זה דרייברים או משו? מאיפה להוריד?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  11. אני מחפש תוכנות מקצועניות לבדיקת מעבד,ספק כח,זכרונות ,לוח אם,דיסק קשיח ,וכרטיס מסך מחפש גם תוכנה שאפשר לבדוק איתה את הטמפרטורה של החום בספק כח לדעת מה המקסימום שהוא יכול להגיע בטמפרטוהרה של החום אשמח גם למדריכים לתוכנות הורדתי תוכנה שנקראת s&m הרצתי בדיקה הכל היה תקין חוץ מדבר אחד שלא הבנתי מה הבעיה קחו לינק http://www.siz.co.il/my.php?i=nnzmzzctkz2h.bmp הבעיה מסומנת באדום תגידו לי מה הבעיה תודה

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  12. Started by gman27,

    שלום רב. יש לי eee 1005ha של asus המחשב מגיע עם HDD מחולק כבר ל 2 מחיצות שבאחת מן הסתם יושבת מערכת ההפעלה. אבל בשניה יש את amd64 i386 פולדרים. ככה שאי אפשר להתקין עליה את win 7. ניסיתי לחלק למחיצות חדשות את D אבל אני לא מצליח. אני משתמש ב easues partition master לחלק למחיצה חדשה אבל אני לא מצליח להפעיל אותה כמחיצה אלא רק כמקום ריק שלא מנוצל. למשהו יש רעיון מדוע?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  13. מישהו יכול לעזור לי? אין הרבה מה להגיד! פשוט התקנתי אותה הכל הלך רגיל ואיך שאני מפעיל אותה אני מקבל את ההודעה הזו! אותו הדבר גם לגביי World Wind Moon 1.3 שבא יחד עם World Wind 1.3 [glow=red,2,300]לא חשוב ! כבר הסתדרת[/glow]י [attachment deleted by admin]

  14. Started by duk4u,

    אשמח לתגובות.

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  15. למקרה שלא שמתם לב (ואם אתם חוסמים פרסומות - לכו לעזאזל), הפרסומת של IBM בצד זה בעצם משחק טטריס - אפשר לשחק עם הפרסומת... רק מה, משום מה כשאני לוחץ על חץ-למעלה (מה שאמור לסובב את הקוביה) הקוביה מסתחררת ללא הפסקה. חשבתי שזאת בעיה בקובץ עצמו, אבל הבנתי שאצל אנשים אחרים זה דווקא בסדר. יש לי פלאש 9, הדפדפן כמובן לא רלוונטי אבל ליתר ביטחון ניסיתי גם FF וגם IE. איך זה אצלכם? איזה פלאש מותקן לכם?

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  16. Started by bordo,

    יש לי בעיה להתקין תוכנות כל פעם ההתקנה נתקעת ולא משנה באיזה תוכנה וכתוב שהוא לא מצליח ליצר את התקיה או לא מוצא את הEXE ,נשמע מוכר למישהו? יכול להיות שחסר לי קובץ מסוים שנמחק בטעות? מה כדאי לעשות? גם כשפותחים את המחשב יש הודעת שגיאה של האקספלורר בהתקנה הנוכחית של הZONE ALARM הוא כותב COULD NOT LOAD THE DDL LIBRARY בהתקנה של הפנדה COULD NOT CREATE OUTPUT FILE בהתקנה של הSPYBOOT הוא כבר מתקין עד הסוף אבל כשאני בא להפעיל את התוכנה הוא רושם שהוא לא מצליח למצוא את הקובץ SPYBOT.EXE בהתחלה חשבתי שזה וירוס מסוים שלא נותן לי להתקין תוכנות הגנה אבל זה בכל התוכנות ניסיתי אפילו להתקין את האקספלורר מחדש אבל גם הוא לא מצליח להתקין.

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  17. Started by Rhx,

    שלום, רציתי לדעת האם יש אפשרות כלשהי שהנתונים של החשבון אוטומטי יעברו מאווטלוק לThunderbird, עם הכל הנתונים והשמות - יש אפשרות כזאת? זה פשוט תמיד הגדיר את הנתונים לבד בOutlook דרך האתר של נטויז'ן, אז זה יהיה יותר נוח אם כל הנתונים שיש לי שם יעברו לתוכנה.. תודה מראש..

  18. Started by MDK,

    היי.. אני צריך את העזרה שלכם גיליתי שאני לא מצליח לקבל למייל של הספק שלי - NETVISION, דרך OUTLOOK אני מניח שזה בגלל שלא מוגדר בOUTLOOK המייל כמו שצריך..מישהו יודע במקרה איך מגדירים? (אם למישהו יש מייל של NETVISION ומשתמש בו, קרוב לודאי שידע לעזור לי) נ.ב. - בOUTLOOK גם מוגדר הHOTMAIL והוא בסדר..

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  19. Started by liran8378,

    יצא אופיס 2010 רשמי ?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  20. Started by shmoolm,

    רציתי לשאול האם הציון הזה שקיבלתי ב 3d mark 2005 הוא הגיוני למפרט.... תוצאה: 2437 מפרט Amd 64 3000 939 k8ns ultra 939 512 ddr 400 Ati Radeon 9800 pro אם צריך עוד משהו תגידו...

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  21. Started by drbrain,

    שלום לכולם לפני פורמט למחשב שלי עשיתי יצוא לקובץ אוטלוק 2007 אנגלית התקנתי ווינדוס ואוטלוק 2007 עיברית עד כאן הכל בסדר גמור הבאתי את הקובץ לאוטלוק תוך כדי שהקובץ נכנס והמיילים נכנסים לאוטלוק הפסקתי את הכניסה באמצע והיבוא נפסק ניסיתי לייבא שוב את הקובץ ופתאום אין מיילים מה שאני רק רואה זה שנכנס רק CONTACTS ויומן פגישות 1) ניסיתי למחוק פרופיל ולעשות חדש כולל מחיקה ידנית של קבצי PST בספריית התקנה של אוטלוק - לא עזר 2) ניסיתי להחליף אוטלוק עיברית לאנגלית - לא עזר 3) ניסיתי SCANPST - לא עזר 4) פורמט והתקנה של הכל מחדש - לא עזר מה שאפשר לייבא זה אך ורק CONTACTS ויומן פגישות - אין כל זכר למיילים שהיו למרות שביבוא הראשוני היו האימיילים ושוב כל זה התחיל בגלל שהפסקתי ייבוא של PST ב…

    • 5 תגובות
    • 636 צפיות
  22. Started by PC BOX,

    בחלונות XP היה לי מסך בחירה ואפשרות לחפש תמונה, וידאו, או מסמך בחלונות 7 זה נעלם מהחיפוש המובנה מישהו מכיר תוכנת חיפוש זהה לזאת שהיה בXP עבור חלונות 7 ? או דרך להפעיל אופציות דומות בחיפוש המובנה של חלונות 7 ?

  23. Started by Or94,

    יש לי כרטיס מסך GTX470 עם דרייבר הכי מעודכן 258.96 אם אני לא טועה וNET FRAMEWORK של מייקרוסופט גירסא 4 והורדתי את התוכנה nhancer 2.5.9 ל32 ביט. התקנתי את התוכנה ואז הפעלתי אותה ואז מופיע לי כיתוב Nhancer 2.5.9 ואז אחרי כמה שניות הכיתוב נסגר אבל התוכנה לא עולה. ניסיתי להפעיל בתור מנהל וניסיתי הכל. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  24. לא ראיתי ביבוא של OUTLOOK כל התיחסות ל-OUTLOOK_EXPRESS תודה, יהודה

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות

דיונים חדשים בפורומים