תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי , אני מעוניין להקליט שידור מהממיר ישירות למחשב אבל בכל פעם שאני לוחץ הקלטה המסך צפייה נהפך לירוק אבל הוא מקליט ואני שומע את הסאונד והכל , מה ניתן לעשות ?
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחורנה אני נתקל בבעיה בכניסה לאתר של EBAY ניסתי להחליף את האקספלורר סמתי את מקסטון לא עזר. הוינודס הוא XP SP2 עם כול העידכונים. בדקתי ספיוורס. בדקתי ויורסים המחשב נקי. מחקתי קוקיס או כול דבר שקשור לזה היסטוריה כמובן.. ואין לא עובד לפעמים האתר עולה ממש לאט בלי תמונות כמעט כולו מבולגן ולפעמים לא עולה בכלל. מה לעשות אני כבר מיואש??
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
תראו אני כבר איזה 2-3 ימים עם מחשב דולק כל הזמן מחובר לאימיול (גרסה(0.44d(warezfaw.com 2.0)) אני משתף במהירות מקסימלית של 10 אני מוריד איזה 17 קבצים (שיש להם מקורות (בערך)בין 50 ל 600) הקיצר זה בנתיים הוריד לי במהירות הכי גבוה (המהירות של כלל ההורדות) ב 30 הקיצר למה זה כזה איטי שמעתי מכמה שהם מורידים לפעמים על 100 ואפילו יותר הקיצר יש למשהו תשובה?????(מקווה שכן) (אה יש לי מהירות באינטרנט של 1.5 ולא ממש דיקתי בדברים שאמרתי(בערך))
-
- 9 תגובות
- 636 צפיות
-
-
ראיתי שבגירסאות החדשות של אמיול יש דבר שניקרא Kad והבנתי שהוא עדיין בפיתוח ואצלי הוא מחובר והכל... השאלה שלי היא, מה זה לעזאזל?!?! מה זה נותן??? זה אמור להוריד יותר מהר???
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
כאשר אני מכניס את הדיסק וקופצת ההתקנה אני מתקין את הדרייברים... עובד... לאחר מכן אני מתקין את התוכנה (מס' 2) הוא נתקע על המסך הבא (קובץ מצורף): מישהו מכיר/נתקע בזה כבר ? תודה לכל העוזרים... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני משתמש בדפדפן של פיירפוקס, ואין לי מושג למה, אבל כשהפייפוקס פתוח, הרבה פעמים קורה שהוא נתקע, אני בודק במנהל המשימות ואני רואה שהפיירפוקס לוקח מה CPU 90-100% יכול להיות שזה בגלל שהמחשב ישן? (זה לא המחשב שלי..) מפרט: פנטיום 4 1.5GHZ 512RAM 40HD עובד על XP תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 636 צפיות
-
-
המטרה היא להמיר קבצי MP3 בעלי Kbps גבוהה לנמוך בכדי להפחית מנפח הקובץ ועל מנת שיכנסו לנגן MP3 כמות גדולה יותר של שירים. לכן אני זקוק לתוכנה שתוכל להמיר כמות קצבים ל Kbps הרצוי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מותקן אצלי icq 5.1, עכשיו אני רוצה לפרמט את המחשב ולשמור את כל קבצי ההיסטוריה של ההודעות, אז רציתי לדעת איפה זה נמצא במחשב, קובץ מסויים או משהו? תודה מראש,מתן.
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מה קורה חברההה אז ככה אני מפעיל סרט מסוים אם התוכנה הזאות והסרט טקוע ישר מהרגע שאני לחוץ על PLAY ושמועים רק תמוזיקה ויש לי את כול הקודקים וגם את המדיה פלייר האחרון אז מה לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט הזה כנראה, וכשאני מנסה לצרוב אותו בנרו לגירסת VCD הוא לא נותן לי מאחר ויוצא קובץ גדול מדי, 760 מגה בערך. מישהו אולי מכיר איזה תוכנה שבעזרתה אני אוכל לחתוך חלק מהסרט וכל להכניס אותו לדיסק? או אולי פטנט אחר? תודה מראש לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
תודה
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
התקנתי בהתקנה נקייה את ACROBAT7 שמתקין אוטומטית את הTOOLBAR של יאהו לאחר שכבר היה לי הTOOLBAR של גוגל. העפתי את הTOOLBAR של יאהו אך עדיין בשורת הכתובת באקספלורר הוא מפעיל את האתר חיפוש של יאהו ולא של גוגל , ניסיתי להתקין את הTOOLBAR של גוגל שוב וזה לא עזר למרות שמסומן אצלו שגוגל יהיו חיפוש ברירת המחדל. איך מעיפים את החיפוש של יאהו מאקספלורר ?
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
התקנתי משחק ושניסתי להפעיל אותו הייתה לי הודעת שגיאה שאין לי open gl 1.3 זה דרייברים או משו? מאיפה להוריד?
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לפתוח עמודים מסוימים באקספלורר אני לא רואה את התמונות שבהם, אלא רואה X במקום התמונה. זה נראה לי כתוצאה מהתקנה לקויה של תוסף מסוים, אבל אני לא מצליח לתקן את זה. בפירפוקס למשל אני רואה את התמונות טוב. אני אשמח אם תגידו לי מה אני צריך להתקין כדי שאני אוכל לראות את התמונות טוב גם באקספלורר. עמוד לדוגמא: http://www.orange.co.il/obox/Default.aspx התמונות במרכז העמוד.
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנות מקצועניות לבדיקת מעבד,ספק כח,זכרונות ,לוח אם,דיסק קשיח ,וכרטיס מסך מחפש גם תוכנה שאפשר לבדוק איתה את הטמפרטורה של החום בספק כח לדעת מה המקסימום שהוא יכול להגיע בטמפרטוהרה של החום אשמח גם למדריכים לתוכנות הורדתי תוכנה שנקראת s&m הרצתי בדיקה הכל היה תקין חוץ מדבר אחד שלא הבנתי מה הבעיה קחו לינק http://www.siz.co.il/my.php?i=nnzmzzctkz2h.bmp הבעיה מסומנת באדום תגידו לי מה הבעיה תודה
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום רב. יש לי eee 1005ha של asus המחשב מגיע עם HDD מחולק כבר ל 2 מחיצות שבאחת מן הסתם יושבת מערכת ההפעלה. אבל בשניה יש את amd64 i386 פולדרים. ככה שאי אפשר להתקין עליה את win 7. ניסיתי לחלק למחיצות חדשות את D אבל אני לא מצליח. אני משתמש ב easues partition master לחלק למחיצה חדשה אבל אני לא מצליח להפעיל אותה כמחיצה אלא רק כמקום ריק שלא מנוצל. למשהו יש רעיון מדוע?
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי? אין הרבה מה להגיד! פשוט התקנתי אותה הכל הלך רגיל ואיך שאני מפעיל אותה אני מקבל את ההודעה הזו! אותו הדבר גם לגביי World Wind Moon 1.3 שבא יחד עם World Wind 1.3 [glow=red,2,300]לא חשוב ! כבר הסתדרת[/glow]י [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
-
למקרה שלא שמתם לב (ואם אתם חוסמים פרסומות - לכו לעזאזל), הפרסומת של IBM בצד זה בעצם משחק טטריס - אפשר לשחק עם הפרסומת... רק מה, משום מה כשאני לוחץ על חץ-למעלה (מה שאמור לסובב את הקוביה) הקוביה מסתחררת ללא הפסקה. חשבתי שזאת בעיה בקובץ עצמו, אבל הבנתי שאצל אנשים אחרים זה דווקא בסדר. יש לי פלאש 9, הדפדפן כמובן לא רלוונטי אבל ליתר ביטחון ניסיתי גם FF וגם IE. איך זה אצלכם? איזה פלאש מותקן לכם?
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
יש לי בעיה באינטרנט אקספלורר 7.. לדוגמא כשאני נכנס לאתר כלשהו, אני מקיש את הכתובת ולוחץ אנטר.. אז הדף נטען הרבה זמן.. או שלפעמים הוא נטען הרבה זמן ועולה רק חלק מהדף. וכשאני לוחץ על "רענן" רק אז הוא מציג את הדף כראוי. וזה קורה לי בכל האתרים ! לא פועלות לי שום תוכנות ברקע. ניסיתי למחוק קבצי קוקיז ואפילו להתקין את האקספלורר מחדש! אני עובד על אקספלורר 7 ניסתי לגלוש עם דפדפן אחר אבל אותה הבעיה.. =\ ניסתי לפנות לספק האינטרנט אבל הוא אמר שזה בעיה במחשב עצמו כי במחשב השני הכל בסדר.. סרקתי וירוסים + מרגלים ועדיין הבעיה ישנה.. האם למישהו יש פיתרון?? (חוץ מפירמוט כי ממש לא בא לי לפרמט כל פעם כשיש בעיה קטנה..) תודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
הי. לאחר שפרמטתי את המחשב,והתקנתי את הפיירפוקס מחדש, העתקתי את כל תיקיית ה-Mozilla הקודמת בכדי שכל הטאבים,הסימניות והפרטים שלי ישארו. מאז,אני לא מצליח להתקין שום תוסף. מישהוא חווה בעיה זאת בעבר ויודע על פתרונה? (תמונה מצורפת). בתודה מראש, MuTaTiOn. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
יש לי בעיה להתקין תוכנות כל פעם ההתקנה נתקעת ולא משנה באיזה תוכנה וכתוב שהוא לא מצליח ליצר את התקיה או לא מוצא את הEXE ,נשמע מוכר למישהו? יכול להיות שחסר לי קובץ מסוים שנמחק בטעות? מה כדאי לעשות? גם כשפותחים את המחשב יש הודעת שגיאה של האקספלורר בהתקנה הנוכחית של הZONE ALARM הוא כותב COULD NOT LOAD THE DDL LIBRARY בהתקנה של הפנדה COULD NOT CREATE OUTPUT FILE בהתקנה של הSPYBOOT הוא כבר מתקין עד הסוף אבל כשאני בא להפעיל את התוכנה הוא רושם שהוא לא מצליח למצוא את הקובץ SPYBOT.EXE בהתחלה חשבתי שזה וירוס מסוים שלא נותן לי להתקין תוכנות הגנה אבל זה בכל התוכנות ניסיתי אפילו להתקין את האקספלורר מחדש אבל גם הוא לא מצליח להתקין.
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם יש אפשרות כלשהי שהנתונים של החשבון אוטומטי יעברו מאווטלוק לThunderbird, עם הכל הנתונים והשמות - יש אפשרות כזאת? זה פשוט תמיד הגדיר את הנתונים לבד בOutlook דרך האתר של נטויז'ן, אז זה יהיה יותר נוח אם כל הנתונים שיש לי שם יעברו לתוכנה.. תודה מראש..
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
היי.. אני צריך את העזרה שלכם גיליתי שאני לא מצליח לקבל למייל של הספק שלי - NETVISION, דרך OUTLOOK אני מניח שזה בגלל שלא מוגדר בOUTLOOK המייל כמו שצריך..מישהו יודע במקרה איך מגדירים? (אם למישהו יש מייל של NETVISION ומשתמש בו, קרוב לודאי שידע לעזור לי) נ.ב. - בOUTLOOK גם מוגדר הHOTMAIL והוא בסדר..
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-


