תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי מאז שאני עם ויסטה, הלינקים שאנשים נותנים בחדרים במירק (6.21) נפתחים לי באקספלורר ולא בפייפוקס, חיפשתי קצת בגוגל ופה וראיתי שיש את הבעיה אצל עוד אנשים ולא מצאתי פתרון, פיירפוקס מוגדר בתור הברירת מחדל וזה בכל זאת עושה את הבעיה המעצבנת הזאת מישהו נתקל בזה ויודע פתרון? תודה
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
חברה, אני צריך מירנדה בעברית, כמה שיותר קלה לשימוש (לא בשבילי). במירדנה תשתמש ילדה שלא ממש מבינה במחשבים והיא צריכה להיות קלה לתפעול, פשוטה והיא חייבת להכיל את הפונקציה של לדעת מי קורא לה את האווי. תודה מראש, מודי.
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
כל פעם שאני מוריד קובץ התקנה ומנסה להכנס אליו המחשב לא מצליח לקרוא אותו ואני צריך לבחור מרשימה תוכנה שדרכה להכנס.. אבל כלום לא מצליח איך אני פותר את זה ????? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 637 צפיות
-
-
האם ניתן לפני פירמוט לצרוב את תיקיית הדרייברים ולהשתמש בה להתקנת הדרייברים אחרי הפירמוט?
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום רצית לדעת איך אני פותח קובץ מסוג BIN עם יש תוכנית תודה
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני לא יודע למה, זה פתאום קרה. גם הסרה מוחלטת של פיירפוקס והתוספים שלו והתקנתם מחדש לא סידרה את הבעיה. ה- Toolbar של גוגל (שורת החיפוש) לא משלימה לבד חיפוש. כלומר, אני רגיל שכשאני מקליד אות אחת או שניים ואני מקבל אופציות לחיפוש - זה פשוט הפסיק. בדקתי גם בהגדרות והתיבה של: "הצע חיפושים תוך כדי הקלדה" מסומנת. אני על WIN7 64 ביט עם הגרסא הכי חדשה של פיירפוקס (3.5.5) מישהו יכול לעזור? תודה!
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אז ככה אני די רוצה להתחיל ללמוד להשתמש בתוכנות כמו פלאש ופוטושופ ניסיתי כבר פעם מדריכים ספרים וכו' אבל לא התקדמתי הרבה עם זה. אני מחפש קורסים שמלמדים בהם את השימוש בתוכנות האלו. האם יש קורסים כאלה?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אז ככה הורדתי סרט קובץ וידאיו עם סיסמה אותה יש לי רק חסר קובץ אחד לפתיחת הסרט מחולק ל3 רארים 2 מהם יש לי שזה אומר 400 מגה הסרט 500 מגה הראר השלישי חסר לי ואני לא מצליח לפתוח את הסרט מבחינתי לראות אפילו 30 דקות מהסרט הזה העיקר לפתוח אותו השאלה איך אני עושה את זה למרות שחסר לי הקובץ של ה100 בעיקרון אני מאמין שיש לי 40 דקות העוד 100 מגה האילו אולי עוד 15-10 דקות תודה לכל העוזרים כי אני כבר מיואש !
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
עד לא מזמן עבדתי על תוכנת הויז -VIZ אבל לא מזמן החלטתי לעבור למקס וההבדל בינהן שבמקס הכפתורים לגישה מהירה כלומר התפריטים שמעל למסך העבודה לא פתוחים לי כמו בVIZ צירפתי תמונה עלמנת שתבינו על איזה תפריטים אני מדבר אני נורא אודה לכם אם תוכלו לעזור לי חג שמח ותודה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אם על המחשב שלי מותקן קי-לוגר. מותר לי להתשמש במידע שהוא תיעד כאשר מישהו אחר השתמש במחשב שלי? איפה ההגבלות נגמרות, הרי אם מישהו השתמש במחשב שלי ועכשיו אני יודע את הסיסמא שלו? יש למישהו קצת רקע חוקי על העניין הזה?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היי לאחרונה נתקלתי בשתי בעיות בתוכנת האימיול 1. שמתי לב לאחרונה שיש לי הרבה ניתוקים מהאימיול האינטרנט פועל ללא בעיה אבל התוכנה מודיעה אחת לכמה דקות שההתחברות עבדה ומשום מה גם האיי סי קיו מתנתק באותה תכיפות הבנתי שיש קשר בינהם יש לי נורטון אנטי וירוס וזון אלארם גירסה 4.5 יכול להיות שהזון אלארם עושה בעיות עם האימיול ובעיקר איך פותרים את זה כך שלא האימיול יתנתק ולא האיי סיקיו (דרך אגב הם גם מתחברים כל פעם מחדש אבל זה עדיין מציק) 2. יצא לי להוריד כמה פעמים סרטים דרך האתר של lionnetwork סרטים והכל נראה סבבה אבל שאני בא לראות אותם לא משנה באיזו תוכנה מדיה פלייר mv2player או bsplayer הוא נותן הודעת שגיאה ושואל האם אני רוצה לעשות DEBUG או לשלוח את ההודעה שגיאה למיקרוסופט או שלא…
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
המייל מבוסס GMAIL ואני רק רוצה שישלח לי איזה התראה יפה על המסך.. איזה אנימציה עם סאונד או משהו כזה.
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שכאשר אני אכניס דיסק עם mp3 תפעיל אוטומטית את אחד הנגנים בלי לשאול ותפעיל את השיר מישהוא מכיר משהוא?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2940235,00.html הנה עוד סיבה למה לא להשתמש בIE. עוד קישור, הפעם לCERT
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם.!! יש לי בעייה במידה פליר מתי שאני מפעיל שירים ושאני שומע אותו ואחרי שהוא נגמר אז המידה פליר אמור לעבור לשיר הבא שמתכת השיר ששמתי אז זה לא עושה לי ככה זה מקפיץ לי לשיר אחר למה זז ככה.?? תודה.!
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה פשוטה (אפשרות גם לחינמית) לעריכת סרטים,תודה.
-
- 5 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היי הרבה פעמים אני מדפיס כתבות מאתרים שונים ואחרי שהמדפסת מסיימת עמוד אז בעמוד הבא רואים שורה חתוכה או אפילו שורה חסרה איך אפשר להדפיס בלי שהשורות יחתכו?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היום קיבלתי התראה על סו ס טרויאני בשם js/tivso.14a gen trojan התוכנה זיהתה אותו והעבירה אותו לבידוד לאחר שעתיים שלוש שוב אותו ההודעה עלתה לי למה זה קרה הבעיה לא אמורה להיפתר לאחר ששלחתי את הוירוס לבידוד?
-
- 7 תגובות
- 637 צפיות
-
-
איך אני עושה שהאיקספלורר שלי יאשר Java Script???
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
-
אילו תוכנות אפשר להוריד מה TESK MENAGER כדי לקבל יותר ביצועים למשל ה ANTIVRUS בעקרון הורדתי את כל מש אפשר זה לןקח לי 95 MB מתוך 922 אכשיו יש דברים שאסור להוריד אותם (אני משחק ברשת )?
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
למה שאני לוחץ על SHOW DESKTOP גם האייקונים של התוכנה נעלמים ?!!? מה עושים ?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה יש לי בעיה מעצבנת בנרו אקספרס אני מנסה לצרוב DVD סלייד שואו והוא לא נותן לי הפרש זמן בן התמונות של יותר מ 3 שניות למרות שניסיתי לכוון ליותר מה אפשר לעשות
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
שלום לכם, מחפש תוכנה או כלי כלשהו לניטור שרתי Windows 2008. אני מעוניין בכלי שיוכל לתת דיווח רטרו אקטיבי של חודש אחורה - פיקים במערכת, קריסות, צריכת זיכרון או מעבד גבוהה... ואם קיים גם דיווח למייל על חריגה מסויימת.... תודה רבה לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אוקי, יש לי 2 בעיות, אחת שאני לא לגמרי בטוח אם היא קשורה לפה או לתמיכה טכנית, אז בבקשה תפנו אותי לאן שצריך. 1. יש לי מחשב חדש, התקנתי את הדרייברים של העכבר [G5], הגדרתי שהכפתור בצד (זה שבדרך כלל הולך דף אחורה) יפעל כלחצן אמצעי (ככה הגדרתי אותו מאז שיש לי אותו.). עכשיו, זה פועל יופי, הבעיה היא שחוץ מלחצן אמצעי, הוא עדיין עושה את הפעולות שהוא עשה קודם (AKA, לעבור דף אחורה). הדרייבר מעודכן, וזה אף פעם לא קרה קודם. מה עושים? 2. אני לא בטוח שזה קשור לפה, אבל יש לי הארד-דיסק 320GB של סמסונג, והוא מזהה שיש בו רק 130 ג'יגה במקום ה320 (בביוס לא כתוב כלום, בהתקנה של ווינדוס זיהה 130 ג'יגה לא משנה כמה ניסיונות לתקן נעשו, ועכשיו בPartitionMagic גם מראה 130 ג'יגה). התקנתי את הדרייברים…
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-


