תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היום, בחיפושי אחר התוכנה QBASIC הורדתי קובץ שנקרא OLDDOS.EXE (כנראה הדוס של ווינדוס 95). כשאני מפעיל נפתח חלון בו כתוב שמומלץ שהתיקייה בה נמצא הקובץ תהיה ריקה ואז אני נשאל האם ברצוני להעביר את הקבצים. אם אני לוחץ כן הם מועברים לתיקייה אחרת הם לא והחלון נסגר. בשני המקרים אי אפשר למחוק את הקובץ. נורטון INTERNET SECURITY 2005 לא מזהה את הקובץ כווירוס. למרות זאת אני מעדיף למחוק את הקובץ וגם לא מבין איך זה שהוא לא נמחק? ניסיתי גם מחיקה רגילה גם דרך SAFE MODE גם חיפשתי ב TASK MNGR יישום שיכול להיות קשור אבל כלום. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש פיירוול לגרסה של הwindows xp pro X64 ניסתי NETLIMITER וזה לא עובד וגם כתוב שאין גרסאות לX64 בנתיים ניסתי גם ZA ויש רק גרסאות BETA וזה רק suit (אני מחפש PRO) האם יש משהו אחר?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
ניסיתי לטעון את התוכנה בקובץ מסוג AVI וקיבלתי הודעה שיש בקובץ הזה אודיו עם קצב סיביות משתנה וכו' ההודעה מצורפת פה: http://www.f2h.co.il/1710280479 האם מישהו מכיר את פשר ההודעה הזו ומה עושים עם זה?
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
איך אני מוריד אותו? נראה התקנתי תוכנה או משהו כזה ושאני מוריד את הסרגל הזה בפעם אחרת שאני פותח את האינטרנט הוא מופיע שוב... איך אני מוריד את זה?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין למחוק את רשימת האנשים שאלהם התחברתי דרך ה-Outlook כלומר ברגע שרוצים להתחבר אל לוח שנה של משתמש אחר בארגון אז נכנסים דרך קובץ=>פתח=>תיקייה של משתמש אחר..ובקובץ פתח רשום את כל ההסטוריה שאלהם נכנסתי.. איך מוחקים את זה?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
התלבטתי אם לשים את השאלה הזו פה או בפורום תוכנה.. ובאיזה תוכנה הכי מומלץ? אני לא בקי בזה אז אם אפשר משהו קליל גם.
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
עולה מסך שחור עם סאונד של הפתיחה של ויסטה ניסיתי עוד דרייברים של נוידיה ולא עזר, איפסתי ביוס ידנית ולא עזר. לא יודע מה לעשות.אנא עיזרו לי המחשב מושבת...
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
צריך בבקשה תוכנה בעיברית שעושה בנרים דחוך!!!!!!!!!
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה אשר מאפשרת לי ברגע שהורדתי די וי די למחשב לערוך את הכתוביות הקיימות, או לחילופין להוסיף כתוביות חדשות ואז לצרוב את זה חזרה כדי וי די. עשיתי חיפוש בפורום ורוב מה שמצאתי היה לגבי תרגומים עבור סרטי DVD-Rip.
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
חבר שלי הוריד אותה מהאינטרנט הוא שאל אותי אם אני מכיר אותה מכיוון שאין לי מושג, כי לא שמעתי עליה רציתי לדעת את דעתכם בבקשה. תודה לכולם[br]פורסם בתאריך: 19.12.2007 בשעה 17:42:57 מישהו בבקשה
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
שלום אני משתמש באופיס XP. ב outlook express כאשר שולחים לי תמונות אני רואה תצוגה מקדימה של התמונה בגוף ההודעה למטה... אבל ב outlook של ה- office אני רק רואה את הקבצים המצורפים ואני צריך ללחוץ על כל אחד כדי לראות אותם. יש אפשרות לעשות גם כאן תצוגה מקדימה של כל הקבצים? בטוח מישהו יודע.............. תודה!!! ;D ;D ;D ;D
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
http://www.google.com/analytics/ נראה פשוט מדהים (וחינם), נשים באתר שלי ונראה איזה דברים זה נותן. http://www.google.com/analytics/feature_overlay.html ^^^
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
האם אפשרי לסמן רשימה של לינקים ובלחיצת כפתור אחת לגרום לכך שכולם ייפתחו בדפדפן שלי? אם כן, כיצד?
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מצטער אם זה לא קשור פשוט לא מצאתי חלק מתאים יותר בפורום אולי אני אכתוב גם בתמיכה לתוכנה קניתי מחשב לפני כמה ימים וכשאני משחק בGTA IV (אולי בעוד משחקים לא הספקתי פשוט) אחרי כמה שניות-דקה של משחק התמונה קופאת ומופיעים ריבועים מוזרים, ואני לא יכול לעשות CTRL+ALT+DELETE וכאלה.. עדכנתי את כל הדרייברים ולא עשיתי אוברקלוק או כלום, הטמפרטורות בסדר \= יש לכם מושג מה זה? המחשב שלי:processor: e8400 3.0ghz mother board: gigabyte ep43-ds3l graphic card: sapphire hd4870 512mb ram: 2x2gb ocz power supply: corsair 550 hard disk: western digital 500mb sata 2 16mb all in nzxt tempest
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
:שלום, אני מחפש את התוכנה Smart Driver ( =גיבוי הדרייברים של המערכת ) אבל אני לא מוצא אותה :'( כבר הרבה זמן אני מחפש אותה, בכל מקום אפשרי ( Kazaa, eMule, Overnet אתרים ברשת ועוד ... ) אבל אין תוצאות לחיפוש, אני לא מוצא אותה בשום מקום. התוכנה נראת כך : אם מישהו מכם מכיר את התוכנה / יודע מהיכן להוריד אותה / יש לו אותה בעצמו, בבקשה צור איתי קשר פה ( דרך הת'רד כאן או הודעה פרטית ). תודה רבה רבה רבה רבה לעוזרים ! ;D The Wizard
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/ie/ie8/readiness/Install.htm
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מקבל מחר מחשב עם מעבד מסוג 64BIT ויש לי כמה שאלות: 1. האם להתקין עליו מערכת הפעלה מותאמת winxp 64bit? אם לא, למה? 2. האם למערכת ההפעלה הזו גם יש service pack 1, 2 ? 3. המחשב מגיע עם הארד דיסק SATA. נאמר לי שהתקנת מערכת הפעלה ללא SP2 תגרום לירידה בביצועים של הדיסק.. משהו כזה. אפשר לקבל פירוט\עצה? תודה, אלעד.
-
- 5 תגובות
- 637 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה כולל סיראל ואקטיבציה הבעיה שאני לא מצליח להעביר את הפורמט ל PAL ניסיתי בSETUP במה לא יש אפשרות בתוכנה אבל הסרגל בצבע אפור בהיר כך שזה לא ניתן לשמוש ושינוי . אני מעונין לדגום מDV . תודה אחים
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט MKV איך אני יכולה להניר אותו avi או vob ????
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם האימיול לא משנה איזה אימיול אני מתקין או איפה אני מתקין אותו אני לא יכול להוריד קבצים יותר מ-2 ג'יגה שאני לוחץ על קובץ גדול יותר פשוט לא קורה כלום למה זה קורה? תודה לעוזרים! וחג שמח לכולם!!
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
טוב אז ככה תודה מראש לכל המגיבים אני מחפש דריבירם ללוח אם שלי .. פירטמתי את המחשב ואיבדתי את הדיסק של הדריברים של הלוח אם ואני לא מצליח למצוא אותו ואני לא יודע מה לעשות .. זה הלוח אם שלי http://www.siz.co.il/codes.php?i=j20dty4kuzcz.jpg הדריברים הם של הכרטיס רשת והאודיו הקול של המחשב תודה נורא נורא נורא לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היתקנתי את המשחק 18 WoS Pedal to the Metal אני ניכנס למשחק ואז מופיעה לי אתה זה בבקשה תעזרו לי ( יש לי פנטיות 4 וגיפורס 5200 fx ) תודה
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מחפש מישהו שיודע access טוב כדי לכתוב תוכנית פשוטה מי שמעוניין שיפנה אלי בפרטי
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום, פיקסה זאת תוכנה להצגת תמונות חינמית ממש מעולה למי שלא מכיר אני ממליץ סורקת את כל המחשב למי שרוצה ומראה את זה ממש מאורגן.. רק בעיה קלה, היא הופכת את האותיות בעברית, איך אפשר לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני מקווה שאני רושם את ההודעה הזאת בפורום המתאים...(הוא נראה לי הכי מתאים). אני מחפש דרייבר למצלמת אינטרנט...מסוג: KENDA KD-30A החברה = KENDA הדגם = KD-30A
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-


