עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by A.Iniesta,

    מדובר על מחשב ישן (p4, 256 ram), הבעייה היא בסרטים שפתאום הוידאו והקול יוצאים מסינכרון, ואחרי כמה דקות חוזרים ואז שוב יוצאים.. וככה זה נמשך, הסרטים תקינים. הבעייה יכולה להיות במקודדים? (אם כן, תמליצו על חבילת מקודדים אחרת מklite) אולי הוספת ram תפתור את הבעייה? (מה שלא נראה הגיוני - 256 מספיק ביותר לxvid.) תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  2. Started by BrAvE_HeArT,

    טוב חברים יש לי בעיה..... יש לי איזה כמה סרטים במחשב וכול פעם שאני לוחץ על אחד מהם עם העכבר, או מנסה לעשות פעולה כולשהי עם הסרט הוא מציג לי את ההודעה בתמונה מה עושים :s05: דרך אגב יש את זה גם לחבר שלי וניסינו לסרוק עם אנטיוירוס וזה לא פעל.... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  3. Started by PrefaceAlumni,

    שלום, מצורפת תמונה של איך נראה הסרט בניגון עם VLC. ניסיתי גם להתקין מקודדים של CCCP ולנגן עם תוכנות אחרות, וזה עדיין נראה ככה. יש לציין כי חלק מהסרטים עובדים טוב. תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  4. Started by elad78,

    שלום, קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה Radeon X1250 ומסך Samsung SyncMaster 22". חלק מהסרטים מוצגים ברזולוציה גבוהה, אך חלק מוצגים ב-16 צבעים. לדוגמא, כאן http://survivor.nana10.co.il/. מה ניסיתי: 1. להתקין את הדרייבר המעודכן ביותר של כרטיס המסך. 2. להחליף את ה-Codec Pack מ-K-Lite ל-All in One. 3. להוריד את הרזולוציה ואת ה-color quality בקמבינציות שונות. 4. להסיר ולהתקין את ה-flash player (באתר הנ"ל מדובר בסרט שמוצג ע"י flash - אך זה קרה גם בסרט אחר שלא קשור). נגמרו לי הרעיונות, עכשיו תורכם... :s05:

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  5. התקנתי Windows 7. התקנתי את הגרסה האחרונה של CCCP ואני משתמש ב-Media Player Classic לצפיה בסרטים. כשאני מגדיל את הסרט על כל המסך הסרט מאוד מפוקסל, כאילו אין החלקה של התמונה (זה לא קרה לי בעבר, ב-VISTA). כשאני צופה ב-Windows Media Player הכל בסדר. מישהו יודע מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  6. Started by Holography,

    אני מריץ מערכת עם שתי מסכים בתצורת DUAL VIEW הכל עובד סבבה ודופק כמו שעון רק שבסרטים שאני מנסה לפרוס על שתי המסכים במסך אחד רואים חצי מהסרט ובמסך השני רואים עוד חצי אבל כולו מושחר (כלומר לא רואים) שאני משחק עם החלון של הנגן בין המסכים התצוגה של הסרט עוברת לאיפה שנמצא רוב השטח של חלון התצוגה והשני מושחר באיזור שאמור להתנגן הסרט. יש למשהו פתרונות?

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  7. לפעמים סרטים נמרחים לי איזה מקודד חסר ? XVID או DIVX ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by MilkMan,

    כול סרט שיש לו סיומת AVI פשוט לא עובד, לא ב Bsplayer לא בVLC ולא ב WMP. יש לי את הקודק K-Lite Codec Pack,והורדתי עוד כמה קודקים של AVI אבל כלום לא פועל. אה וזה בכול סירטי AVI לא רק אחד.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אוקיי, הורדתי מאימיול טרויה, ואני מפעיל והאיכות פשוט לא יפה, למה? התקנתי את חבילת הקודקים של LH ואני מפעיל במדייה פלייר 9, מה יכולה להיות הבעיה? אגב, הסיומת היא AVI וזה Xvid, וזה מקטגוריית: "סרטים באיכות DVD". תודה רבה !

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by yehudaeitam,

    הי, המחשב שלי די עמוס אז אני רוצה לעשות לו פרמוט ויש לי שאלה. אם אני עושה פרמוט, אני יוכל להשתמש בסריאל שהיה לי עד עכשיו לXP, הוא חוקי ואני רוצה שיהיה מותקן לי חוקי. תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by bennash,

    תודה מראש לכל תגובה אפשרית

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  12. Started by TheWave,

    הורדתי את הפוטושופ החדש (CS) והורדתי גם סיריאלים אף סיריאל מהם לא עובד לי מישהו יכול לתת לי סיריאל עובד לפוטושופ סי אס? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  13. Started by Shlompy,

    למי שלא שמע ולא ראה, לפני שבוע בערך יצאה גרסא אונליין לסריקת וירוסים של NOD32, סתם, למי שזה מעניין אותו: http://www.eset.com/onlinescan/ לדעתי כדאי להוסיף את זה ל סטיקי: טיפים ותוכנות מומלצות , בסריקת וירוסים ורוגלות אונליין. סריקה נעימה.

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  14. Started by com,

    שלום רב. מקווה שבחירת הפורום מתאימה. אני מעונין לסרוק תמונות בעזרת הסורק שלי (מכשיר משולב HP5610) זה הרבה תמונות שאני רוצה לסרוק ולשמור אותם, ובנוסף לשלוח אותם לפיתוח. התמונות בעלות ערך סנטימנטלי רב ואני מעונין לבצע את הסריקה בצורה הטובה ביותר, שתשמר את האיכות של התמונות. איך סורקים בצורה המיטבית? באילו הגדרות להשתמש? איך לכוון את הבהירות, הקונטרסט, ה"גמה", ושאר האפשרויות? אני משתמש בסריקה בתוכנה של HP. אנא - הדריכו אותי כיצד להגדיר את אפשרויות הסריקה כדי שתתקבל איכות מקסימלית תודה!

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by djtut111,

    יש לי מדפסת משולבת של זירוקס והתוכנת סריקה של המדפסת לא סורקת באיכות טובה, אני רוצה לסרוק קבלות קטנות של מוניות שיראו ברור את הכתוב על הקבלות הקטנות האם יש איזו תוכנת סריקה מומלצת שתסרוק לי את הקבלות האלה באופן יותר ברור ואיכותי? זוהי מדפסת מאוד מתקדמת ואיכותית ככה שאין סיבה שהיא לא תסרוק לי באיכות טובה

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. אוקיי יש לי קספרסקי והוא ממש נחמד, הממשק הרבה יותר נוח משל נורטון הקודם שהיה לי, אבל הסריקה המלאה של כל המחשב נמשכת יותר משעה! נכון שיש לי משהו כמו 240 ג'יגה של קבצים אבל יותר משעה זה עדיין המון! מה אפשר לעשות? :-\

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  17. מאז שעברתי לאנטי וירוס של מיקרוסופט, MSE מ-Avast, גיליתי כי משך זמן הסריקה המלאה של MSE ארוך באופן משמעותי מזו של Avast (גם כאשר אני לא מגביל את השימוש ב-CPU בזמן הסריקה). עברתי מ-Avast ל-MSE בגלל ש-MSE קל יותר, ולא דוחף לך זבל במהלך ההתקנה או השדרוג בהשוואה ל-Avast, ושאר האנטי וירוסים החינמיים. מה הסיבה לכך?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by frodo,

    כל כמה זמן מומלץ לעשות סריקה במחשב עם ה-AD AWARE? כי כל פעם שאני עושה התוכנה מוצאת איזה 80-100 "NEW OBJECTS"

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  19. חבר נתקל בבעיה שהמערכת הפעלה שלו טוענות את עצמה ומודיעה משהו ישר אחרי הטעינה הראשונית ואז מאתחלת את עצמה הוא אמר שזה קרה ישר אחרי שהתוכנת אנטי ווירוס שלו זיהתה ווירוס ואז המחשב אתחל את עצמו וזה כל פעם קורה ... יש דרך לסדר את זה עם סריקה של אנטי ווירוס שישב על DOK ויכנס לפעולה לפני הטעינה של המערכת הפעלה (ע"י הגדרה שהוא יופעל קודם ולא ההארדיסק) או שחייבים שחזור/פרמוט של הווינדוס ? תודה!

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  20. Started by card,

    שלום הרבה תוכנות אנטיוירוס נותנות אפשרות להוריד מהאתר שלהן ISO של CD שהוא Bootable, שמאפשר לבצע סריקה של המחשב מחוץ ל-Windows. היתרון בזה, הוא שלוירוסים יותר קשה להסתתר, בניגוד למצב בו מריצים את הסריקה כש-windows רץ, ואז לפעמים הם עושים hide ל-process או לקבצים שלהם. אני מעוניין לסרוק את המחשב כך, בעזרת NOD32.. לפחות פעם בחצי שנה או משהו כזה. יש לי על המחשב מותקן את ESET SmartSecurity 4, ואני רוצה לדעת איך אני מוריד מהאתר שלהם ISO כזה? תודה card

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by benor,

    נראה לי ששלחו לי פאץ' לסאב סבן או לנטבס ! אני צריך את עזרתכם יש תוכנה שיכולה לאתר את המזיקים ולהיפטר :AR15: מהם??

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  22. מה לעשות כדי לבטל את הסריקה של הדואר יוצא (בלבד) ?

    • 10 תגובות
    • 658 צפיות
  23. Started by ZigZag,

    למהההההההה ?????? וסגרתי הכל הכל הכל

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by syaron66,

    שלום אני רוצה ליצור תוכנה שתפקידה יהיה לעבור בדפי ג'וואה ולהפעיל אותם (ללחוץ על כפתורים ולהשתמש בתוצאה ) דפי הג'וואה הם קבועים כלומר אותם דפים כל הזמן עם תוצאות אחרות ואפשר להזיז אותם קדימה ואחורה. רציתי לדעת איזה כלים אני צריך על מנת לממש. (אני יודע כל מיני שפות ). תודה לעונים ולקוראים.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  25. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת איך מבצעים סריקת וירוסים וסוסיפ טרויאנים למינהם בכל המחשב ומוחקים אותם ואיך ניתן לקבוע תדירות של סריקת וירוסים מדי יום ? בתודה מראש רזיאל

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים