עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. קיימת כזאת ? חיפשתי ב download.com ואין שם קונברטרים מתאימים. זה מאוד חשוב לי. תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  2. Started by most,

    בוקר טוב אנשים בשעה טוה קניתי צורב יוידי פיליפס 1628 אבל..... בכל תוכנה שאני מנסה אני לא מצליח לעשות rip לדיסקי מוזיקה (גם מקוריים), אין בעיה להשמיע. רק ב cdex אבל עם errors שאותם אח"כ שומעים יופי לפני זה היה לי צורב רגיל של פיליפס ולא היו בעיות מה דעתכם??

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  3. אז ככה...לפני כמה ימים המחשב נייד שלי הגיע לסוף הבטריה נכבה...ומאז היו בעיות עם הרשת האלחוטית... עכשיו מחקתי ואני מנסה להתקין שוב ואני לא מצליח.... המחשב הוא של גיגה בייט W566N ועל הדרך עם כבר רשמתי...איך אני מעיף את הנרו סקוט הזה מהמחשב שלי?

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  4. Started by dids22,

    התקנתי אותו אתמול איך אני יכול לדעת שההגדרות ששמתי אותו הם בסדר? יש דרך לבחון אותו? ואיך הפיירוואל הזה? תוודה!! ד"א זה רק לי או שהאינטרנט אחרי התקנת הפיירוואל הזה ניהיה איטי?

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  5. Started by Xanadu,

    שלום רב, אני מבקש את עזרתכם במציאת תוכנת FIREWALL במקום ZA שמאוד מכבידה על המחשב שלי וגורמת לאיטיות מרגיזה בגלישה . אני יודע ש-ZA נותנת את ההגנה המקסימלית אבל הגלישה פשוט בלתי נסבלת שהיא פועלת. אם מישהו מכם מכיר תוכנת פיירוול "קלה" שתהווה תחליף ראוי ל-ZA אשמח לקבל המלצות... (לא חייב תוכנה חינמית) תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 638 צפיות
  6. שלום, אז ככה, צילמתי תמונות במצלמה הדיגיטלית ושמתי אותם בתיקייה במחשב, לאותה התיקייה הכנסתי תמונות נוספות עם שם זהה ואז נשאלה השאלה האם להחליף את הקיימות, בטעות לחצתי "כן" והתמונות הוחלפו. אין לי גיבוי לתמונות שהוחלפו ורציתי לשאול האם ניתן לשחזר אותן? תודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  7. שלום יש לי חומר שצילמתי פעם אם מצלמת וידיאו על דבי DVD עכשיו אני רוצה לקחת משם כמה תמונות והכי חשוב כמה קטעי וידאו קצרים. אז השאלה שלי שלי היא באיזה תוכנה ניתן לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  8. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לדעת איזה גרסא יותר חדשה : 2.51.30 2.51.20 2.51.8 אם מישהו יוכל לדרג את הגרסאות מהחדשה יותר לפחות חדשה אני אשמח

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  9. יש לי פיירפוקס החדש.. לא זוכר איזה גרסא, אבל מעודכן והכל... שאני מוריד משהו אז שאני נותן לו פקודה "DOWNLOAD" או את הפקודה שצריך לתת כדי שיתחיל להוריד.. אז הוא לא פותח לי את החלון של ההורדות, רק אחרי שהוא מסיים את ההורדה הוא מעלה לי את החלון של ההורדות... מה אני עושה? תודה. ועוד משהו.. שמעתי על תוסף לפיירפוקס שאם יש איזה אתר שלא עובד בו טוב אז יש כפתור שלוחצים עליו וזה עובר ל"מצב אקספלורר" יש כזה דבר? תודה לעונים.

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  10. שלום רב , רכשתי לאחרונה כרטיס מסך 6800 gigabyte . הכל בסדר בו משחקים צפייה בתמונות . עכשיו כשאני בה לצפות בסרטים רואים תמונה משובשת . התקנתי את divx codecs. ועכשיו ניסיתי להתקין גירסה קודמת של ה codecs גם לא עזר . אחיין שלי שנמצא אצלי בביית עם אותו בעיה כאשר מנסים לצפות בכל סרט כלשהוא.יש לו geforce 5200. הבעיה היא רק בצפיית סרטים. כך שהבעיה לא רק אצלי . לשניניו יש את הדרייבר העדכני של \nvidia 77.72 lol עכשיו אני ניסיתי לצלם לכם תמונות על עדי fraps כשאני מפעיל סרט אבל התמונות יצאו ברורות וטובות . איך מסדרים את הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  11. Started by POD,

    מה נשמע? על הכונן שיש לי עליו את ה-XP יש לי גם 80k סקטורים פגומים. חשבתי לנסות את ה- Hard Drive Mechanic או את ה- Hard Drive Scandisk Pro . מישהו מכיר את התוכנות האלה? או תוכנות אחרות שיכולות לעזור? אני יודע ש- low level format יכול לעזור, אבל אני רוצה לפתור את זה בלי פירמוט. מה ההמלצות שלכם? תודה.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  12. Started by ZorD,

    שלום. ברצוני ליצרוב דיסק Audio עם שירים בפורמט שמתאים למערכת סטראו (מיועד לרכב), צורת הצריבה תיהיה מדיסק לדיסק, כלומר יש לי את הדיסק עצמו עם כל השירים ואני רואה ליצור עותק שלו (שאת זה אני עושה בNERO דרך Music > Audio and CD אבל מה שאני רוצה לשנות בשירים הוא הזמן בין שיר לשיר, הזמן הוא אפסי ואני רוצה לתת לפחות 2-3 שניות בין שיר לשיר. שאלתי היא איך אני עושה זאת שאני צורב מדיסק לדיסק? (דרך תוכנת הNERO אם אפשר?) Thanks

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  13. יש דרך לראות את ערוץ WB האמריקאי דרך הווינאמפ או דרך אחרת??? מישהו... שיעזור.... בבקשה.... עוד שאלה קטנה: איך אני מצלם תמונות כשאני רואה סרט או משהו במדייה פלייר? ולא דרך הפרינט סקרין - זה לא עובד.

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  14. Started by GuyMiz,

    אהלן, יש לי שאלה.. אני צריך לקדד קבצי מוזיקה כגון MP3 ו- WMV או לפחות אחד מהם לקובץ MIDI יש איזהשהו מקודד או תוכנה שעושים את זה? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  15. Started by jack77,

    המחשב שלי עבד בסדר ואז לפני יומיים, חיברתי אותו לטלויזיה והוא עבד לי בסדר גמור ועכשיו כשאני מחבר אותו בחזרה למסך מחשב הרגיל הוא לא עובד לי ומפסיק להראות תמונה באמצע טעינת הווינדוס, ניסיתי לעבוד בSAFE MODE אבל המחשב פועל לאט ולא הצלחתי לסדר את הבעיה. התעסקתי קצת בהגדרות של הNVIDIA CONTROL PANEL כדי לראות יותר טוב על הטלויזיה אז חשבתי שזה אולי קשור לבעיה, אז חיברתי את המחשב שוב לטלויזיה ועכשיו גם בה לא רואים כלום ואין לי מושג מה לעשות.

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  16. Started by nimrods,

    שלום לכולם.!! אני מחפש תוכנה להקליט שיר שאני שר דרך המיקרופון ושיהיה ברגע את הפלייבק יש מצב שאתם עוזרים לי.? תודה מראש לעוזרים...!!!

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  17. כל פעם שאני בא להוריד HTTP ה-BitComet עולה ונותן אפשרות להוריד בתוכנה איך אני מבטל את זה ?

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  18. Started by Jenia24,

    יש איזה תוכנה מומלצת ועדיף חינמית להדבקת כתוביות + מדריך או הסבר קצר יהיה טוב. ועוד שאלה קטנה יש לי DVDוDVX811וApex ורציתי לשאול אם יש דרך אחרת חוץ מלהדביק כתוביות שהDVD יקרא את הכתוביות

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  19. שלום לכולם, זה קצת בעיית חומרה וקצת בעיית תוכנה, במידה וההודעה לא בפורום הנכון אודה למנהל אם יעביר אותה. יש לי שני כוננים קשיחים, אחד 500GB חדש והשני כונן IDE יחסית ישן של 200GB (המפרט המלא של המחשב מימין). לכונן IDE שהבאתי מהמחשב הקודם שלי נתתי את האות D בזמן הפירמוט וההתקנה של ויסטה. יש בו רק קבצים של מוסיקה, סרטים, תמונות וכו' משום מה אחרי התקנת Daemon Tools האות של הכונן השתנתה ל-H, בלי שמשהו תפס את האות D. בגלל שראיתי שאני בכלל לא צריך את התוכנה, ושגם נוסף לי CD-ROM שאין לי ב-Device Manager, הסרתי את ההתקנה של Deamon בתקווה שהמצב יחזור לקדמותו. התוכנה הוסרה וה-CD-ROM נעלם, אבל הכונן נשאר H. זה יוצר לי בעיה בהרבה קיצורי דרך שהיו לכונן D וספריות הורדה של אימיול וכו'. א…

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  20. Started by Absurd,

    היי! לאחרונה התחלתי להשתמש ב-Outlook והוא מאוד נוח. ביצעתי סינכרון עם תיבת הדואר שלי ב"בזק בינלאומי" ועכשיו אני מושך דואר משרתי "בזק בינלאומי" ל-Outlook. עכשיו, יש לי כמה שאלות לגבי כמה דברים. קודם כל, האם יש אפשרות למשוך דואר אלקטרוני ל-Outlook תוך שמירת הדואר גם בשרתי בזק בינלאומי? בכל פעם שאני מושך דואר בעזרת ה"שלח\קבל", הדואר שלי נמחק מהשרתים שלהם, ואני רוצה שיישאר שם עותק עבור כל מה שאני מושך ל-Outlook. מקווה שהסברתי את עצמי טוב והבנתם את כוונתי. שאלה נוספת שיש לי, איפה נמצא, פיזית, על המחשב שלי, כל הדואר שמוצג ב-Outlook? תודה רבה לכל מי שעוזר!

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  21. Started by Netanel o_0,

    למישהו יש המלצה לאיזה תוכנה לשמיעת שירים? כרגע אני משתמש בWINAMP... עם MP10 יש לי בעיות חוקיות. הייתי מת שיהיה אמארוק לWIN. יש משהו דומה? מה הכי מומלץ? תחפרו! :-P

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  22. Started by shahar07,

    אני לא מצליח למצוא פתרון, כל פעם שאנ י מעלה את המחשב הוא מודיע לי הוא לא מזהה את ה usb reciver ועוד כמה התקנים של usb יש לוח של asus p5w dh ומערכת ויסטא כל העידכונים שעשיתי לא עזרו מה אפשר עוד לעשות , זה מייאש, אין לי עכבר, אין לי מדפסת, ואני לא מצליח לחבר את המצלמה להוריד תמונות, שום התקן חדשלא מתקבל.

    • 6 תגובות
    • 638 צפיות
  23. Started by IlanF,

    מנסה להתקין מדיה פלייר 11, אבל ההתקנה תקועה כבר איזה שעה על currently installing... user mode driver framework 12% מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  24. מותקן לי במחשב windows 8 pro עם bitlocker מופעל ללא TPM . יצרתי IMAGE דרך מכונה וירטואלית virtual box של windows xp 32bit. יש אפשרות לעלות את האימג' כמערכת הפעלה ללא שינוי ה BOOT? יש לי במחשב דיסק קשיח נוסף שהוא לא מוצפן. תודה.

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים