עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. http://filehippo.com/download_dotnet_framework_3/

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  2. שלום אז ככה, היה לי נורטון 2002 (אני חושב) ואחרי שקראתי כאן קצת החלטתי לעבור לNOD32 ועכשיו הוורד לא עולה לי (ניסיתי להתקין אותו מחדש ולא עזר) הוא כיבול עולה אבל עם הודעת שגיאה, משהו על זה שהנורטון לא מותקן אז הוא לא יכול לבדוק את הקובץ ואז הוורד נשאר פתוח בלי המסמך. אולי אתם יכולים לעזור

    • 6 תגובות
    • 639 צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    שלום, שמרתי איזה קובץ עם דברים שכתבתי בעברית, כשאני חוזר לזה זה פיתאום מציג לי את זה בהמון סימני שאלה, יש דרך לפתור את זה? ניסיתי שינויי גופן אבל זה לא הצליח. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  4. היייי רציתי לדעת אם אפשר לעשות ברשת שנגיד הווינאמפ המחשב שלי פועל אז את מה שאני שומע פה ישמעו על המחשב של אח שלי.....? צריך סוג כול שהוא של STREAMING אבל יותר מזה אני לא יודע

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  5. יש גירסה חדשה יותר ? כי לא מצאתי בגוגל... יש תוכנה אחרת שמתאימה ?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  6. Started by hagay21,

    מישהוא יודע איך נפטרים מזה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  7. אני מחפש המלצה לתוכנה קלה, פשוטה, אמינה ואיכותית שעושה גיבוי לקבצים על כל סוגיהם (מסמכים, תמונות, טקסטים וכו'...) שמגבה את הקבצים מהמחשב לדוגמא לכונן חיצוני\דיסקאונקיי ומסנכרנת את עצמה מהמחשב לכונן, זאת אומרת שאם נוספו קבצים לתיקיה מסויימת\שונו שמות קבצים אז היא מסנכרת גם בכונן שהיא מגבה עליו. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  8. Started by IG,

    אני צריך קובץ cw3220mt.dll כדי להריץ תוכנות שכתבתי בC... ואני לא מצליח למצוא אותו בשום מקום מישהו יכול לשלוח לי אותו לדוא"ל igal_galper@walla.co.il תודה

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  9. ואי לכך אין לי העלאות?

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  10. Started by Mingi,

    המסנג'ר של אחותי מסרב להיסגר, גם אחרי שסוגרים את התוכנה עצמה, הוא ממשיך לקבל הודעות וכאלה -למרות שהוא לא מופיע בשורת המשימות שפועלות כשאני מנסה לסגור אותו באמצעות מנהל המשימות(Task Manager) ע"י לחיצה על Alt+Ctrl+Del אני מקבל הודעה ש: "מנהל המשימות הוגדר כלא זמין ע"י מנהל המערכת שלך". אז.. איך אני סוגר את המסנג'ר הזה? ו.. איך מגדירים את מנהל המשימות כזמין? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  11. קיבלתי אותה יחד עם ה-IPOD שלי ודרך התוכנה אני מעביר את השירים ל-IPOD? ואם כן אז איך עושים את זה ואם לא אז עם איזה תוכנה אני יכול להעביר. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  12. Started by halo,

    סרטון שעושים ב movie maker של ה windows אז אחרי שמסיימים איך רואים אותו media player או תוכנה שמנגנת שירים? כי זה נשמר כקובץ שאפשר לראות רק ב movie maker... תודה לעזורים

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  13. Started by dp92,

    עכשיו התקנתי windows 7 ויש לי בעיה רצינית יש לי את הכרטיס מסך x1950pro של ati ומסך של samsung ברזולציה של 1680*1050 כשהייתי בxp הכרטיס מסך היה מתקשה להריץ משחקים ברזולציה הזאת אז שחקתי על 1280*800 עכשיו מה שקורה שבמקום שזה מורח את התמונה על כל המסך זה מציג לי פשוט את התמונה עם שוליים שחורים אני לא יכול לשחק ברזולציה גבוהה כי זה מוריד לי את הfps בהרבה איך אפשר לפתור את הבעיה? (התקנתי את הדרייבר הכי חדש של ati)

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  14. Started by oz12,

    אני מריץ איזה סירטון הוא סרט או כול דבר במדיה פלייר 11 או בנגן אחר BSplayer כול נגן שהוא ואני רק שומע ולא רואה תמונה הורדתי k-lite codek הכי חדש וגם לא עובד אני רק שומע ולא רואה תמונה מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  15. טוב סוף סוף פעם ראשונה סרקתי ותגידו לי מה למחוק או שבכלל לא [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  16. שלום, המחשב שלי עבד עם עשרות (!) תוכנות נגד ספייוואר וקבצי ריגול למיניהם, אבל עדיין לא הגעתי לתוצאות מי יודע מה. אם מישהו פה מכיר תוכנה טובה (עדיף חינמית) אשמח להמלצות. שמעתי שלמיקרוסופט יש תוכנות מעולות. אני לא רוצה משהו פשוט כמו עשרות התוכנות שמפוזרות ברשת, אני צריך משהו מקצועי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 639 צפיות
  17. Started by StorM FighteR,

    אני רוצה לכתוב על החתימה שלי עם כתב זהר ויפה, מה אני צריך לעשות , האם אני צריך להוריד משהו? תסבירו לי איך אני עושה את זה בבקשה תודה ::StorM FighteR::

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  18. אני מקווה שיש כזה דבר...תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  19. Started by Moshep,

    אממ יש לי בעיה מעצבנת כשאני מתחיל להקליט בעזרת הכרטיס טלויזיה [מהטלויזיה כמובן] יש בעיה עם הוירטואל דאב התמונה סבבה והכל אבל אחרי שלוחצים על הכפתור של הרקורד התמונה הופכת להיות שחור לבן והפלט יוצא ללא קול מה שמוזר שהפלט [ כלומר הוידאו שמוקלט אחרי השמירה ] יוצא בצבע אבל ללא קול למרות שזה הופך לשחור לבן אחרי שלוחצים על Record תודה לעזורים.

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  20. יש לי קספרסקי אבל הוא לא מצליח למחוק את הקובץ הזה... dlh9jkdq7.exe

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  21. Started by Bose,

    שלום חברה אני קצת מודאג לגבי החום של המעבד שלי בגלל שבטעות הורדתי תמשחה טרמית כמו איזה אידיוט ( ) אז אני מאוד מאוד מאוד אודה למי שיביא לי לינק להורדה של תוכנת טמפ' של מארז מעבד וכו'. תודה מראש לעוזרים.

  22. שלום לכולם זו השנה השנייה כבר עם קספרסקי ואף פעם לא עשה בעיות איטיות נוראית בדיפדוף וקצב הורדה תקין על 1000 קילו פיירפוקס, אקספלורר 7, אופרה איטיות נוראית פינג לאתרים אירופאים עם 150-200 ולאמריקאים 250-300 שורת המחץ: מנטרל את קספרסקי אנטי וירוס והגלישה טסה לא מופעל פיירוול במחשב ואין ראוטר למישהו יש רעיונות מה לשפר בהגדרות התוכנה או עדכונים?? אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  23. Started by tavor21,

    אני רוצה לקחת סרט ושתוכנה תפצל לי את הסרט לתפקידים של קולנוע ביתי יעני כל הדיבור שיהיה קובץ אחד , כל האפקטים קוץ שני וכך האלה בתודה אני חושב שאין תוכנה כזאת אבל אני מבקש ממכם עזרה זה מאוד נחוץ לי

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  24. אותו מחשב נבדק באותה שעה. איזה מהאנטי וירוסים יותר אמין?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  25. אני צריך להתקין NET. כדי להריץ איזה תוכנה קטנה של הזנת ציונים. יש לי CURE 2 QUAD ו "WINDOWS XP PRO SP2" (לא 64 ביט). באתר של מיקרוסופט יש כל כך הרבה גרסאות שאני פשוט רוצה להיות בטוח... מה אתם ממליצים? אינני מפתח תוכנות בסביבה זו. לא הבנתי מה ההבדל בין RUNTIME ל DISTRIBUTIBLE וכל מני המספרים המקוצרים שם! מה אני צריך להוריד? אם אפשר אז תנו לינק בבקשה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות

דיונים חדשים בפורומים