תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בסדר,אני לא יודע אם זה הפורום הנכון,אבל בכל מקרה.... יש לי מדפסת משולבת של HP PSC 1110. ומשום מה אין לי דרייבר(אין לי מושג לאן הוא אבד). אני ניסיתי להשיג את הדרייבר מהאתר שלהם אבל כל פעם ההורדה מתפגרת(בעייה עם האתר). האם למישהוא יש מושג מאיזה מקור אלטרנתיבי אני יכול להשיג את הדרייבר?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
באקספלורר יש לי שני סרגלים שאני רוצה להסיר multi media toolbar נמצא ב program files בתיקיה שנקראת מולטי_מדיה radio g toolbar שנמצאת ב program files בתיקיה שנקראת radio g שניהם לא נמצאים ב"הסר תוכניות" איך מסירים אותם? תודה ערן
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
הנה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני לא יודע אולי חסרה לי איזו שהיא תוכנה אבל בפרסומות למשל בynet לא עולות לי יש את הסימן הזה שהמחשב לא מכיר את קובץ התמונה הזה. ניסיתי להוריד java וflash player וזה לא עזר. בנוסף ישנם אתרים כמו auto.co.il שפשוט לא עולים בff3 אין את הבעיות האלו למישהו יש מושג למה זה קורה? ואיך אפשר לטפל בבעיה הזו
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
לא מזמן הציעו לי את התוכנה Pocket DivX Encoder כדי לקודד לפורמט Divx סרטים לנגני Mp4. כעת אני זקוק לתוכנה פשוטה שבה אני יכול לקודד סרטים שאני מקליט מנגן ה-Mp4 שלי למחשב ל-Divx. למשל: הקלטתי על גבי הנגן שלי תוכנית של חצי שעה והיא שוקלת 450 מגה. אני רוצה להוריד אותה למחשב ולקודד אותה ל-Divx. באיזה תוכנה אניע יכול להשתמש? רצוי שתהיה עם ממשק פשוט. אני לא צריך תוכנה מפוצצת. תודה, שי.
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
הורדתי קובץ עם סיומת DAA . מישהו יודע מה הסיומת הזו ועם איזו תוכנה פותחים אותה?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
אני רוצה לצלם ולהעלות לפורום אך אפשר רק 250 ק"ב
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם פירמטתי את המחשב שלי ולא מצאתי את הדרייבר של הלוח אם. אז נכנסתי לאתר של אסוס מצאתי את הדרייברים של הלוח אם,אבל אני לא יודע האם להוריד את כולם או שלא? הנה הדרייברים שמופיעים שם: http://support.asus.com/download/download.aspx את איזה מהם אני צריך להוריד ולהתקין?האם את כולם? תודה רבה שי נ.ב-אני רואה שהקישור שהבאתי לא מציג את רשימת הדרייברים אז הנה אני מעתיק אותם: 45 files found Qualified Vendor List (1) BIOS (7) [bIOS History] BIOS-Utilities (4) AUDIO (2) VGA (1) RAID (1) Utilities (12) Others (3) Manual (14)
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות שהוא יזכור את המיקום שהייתי בקובץ לאחר שסגרתי אותו? למשל אם אני יוצא כשהסרט ב 40:55 אז הוא יפתח לי את הקובץ ויעביר לזמן שבו הפסקתי. אני יודע שיש את זה ב bsplayer, אבל MPC יותר נוח לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
חשבתי שזה הפורום המתאים להציג את בעייתי, אם לו תזיזו ואני מתנצל... לפני זמן מה התקנתי את המשחק homeworld 2 על המחשב שלי... לפני שהתקנתי אותו, היה לי כ4.5g פנויים ולאחר התקנתו כ-2.6g היום בצהריים החלטתי להסיר אותו, אך הויי! עדיין המחשב מראה לי שיש 2.6g פנויים לאחר הסרת המשחק! :sad: ניסיתי עם add/remove 2003 plus ואין זכר למשחק ניסיתי לחפש את התקיות בו הוא היה מותקן: c:\program files\sierra\homeworld2 וגם שם אין שום זכר למשחק נראה כאילו המשחק הוסר לחלוטין אך הוא עדיין תופס מקום על הדיסק הקשיח... מה אני יכול לעשות? :-[
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
טוב בקיצור אני מחפש תוכנה או פלאגין לווינדוס שאני לא יודע אם יש אבל זה דיי פשוט כל פעם שאני מעתיק או מעביר קבצים ויש את החלון העתקה הרגיל אני רוצה חלון העתקה קצת יותר מתקדם שיהיה בו כתוב את המהירות העתקה, את הסטטוס של ההעתקה באחוזים ואם אפשר בכלל שגם אם זה יפסיק אז אפשר יהיה לעשות ריסום לקובץ זה בכלל יהיה טוב. בקיצור כמו בהורדה מ- FTP בעיקרון אני רוצה את זה להעתקות מהרשת המקומית שלי, שהם יותר איטיות וגם קורים מקרים שזה מפסיק באמצע.. לדעתי אם יש כזאת תוכנה שעושה את זה טוב עוד הרבה אנשים ישמחו לדעת.. תודה, מקווה שמישהו הבין אותי ומכיר דבר כזה אם יש בכלל..
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם, הרגע קיבלתי לידי דיסק מאד חשוב של מישהו שאני מכיר, יש בו סרט מאד חשוב שהוא מקורי. הדיסק הגיע אלי במצב לא הכי טוב ובגלל זה הוא מעוניין שאני אצור לו גיבוי. הדיסק שוקל 7 גיגה (לערך) ויש לי דיסקים של 4 גיגה, יש דרך כלשהיא לגבות את הסרט? (אם זה חשוב, יש בו אפשרות לבחירה - 2 שפות, ותרגום. אז חשבתי שאולי אם אפשר לקצץ ולקחת ישר את הדיסק עם התרגום העברי ולהוציא את השאר) בכל מקרה, אשמח לעצות במהירות האפשרית! תודה הנה תמונות אם זה יעזור למישהו 1. התיקה שבדיסק 2. הקבצים שבתוך התיקייה (יש מספר סיומות - pub, ifo, vob) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה קלה ואיחוד ופיצול קליפים סרטונים סרטים וכו' ותוכנה אם יש כזאת מקצועים שאני יוכל לאחד ולפצל סרטים שהם נגיד AC3 וכו' אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי כמה שמות
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
היי אנשים אני צריך תוכנה פשוטה שיכולה לקחת את מה שצילמתי במצלמה רגילה (לצילום עם אופציה לוידיאו ) ולעביר את זה ל DVD כך שברגע שאני מכניס אותו לDVD יהיה אפשרות לצפות בזה. תודה
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, יש לי את הגרסה החדשה של הutorrent 1.8 אך כעת אני רואה שאם אני בודק אם הפורט מנותב כראוי אז הוא מראה לי שלא.. יש לי את הלינקסיס wrt54gl ועד עכשיו היה צריך בהגדרות של הutorrent לא לאפשר את הupnp porting אני רואה שבחדשה יש אופצייה של NAT-PMP PORTING האם אני אמור להשאיר אותה או לכבות גם אותה?? ניסיתי את השניהם דרך אגב אך עדיין לא עזר
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתחבר למספר שלי כתוב לי שגיאה 0401 "ההתחברות נכשלה. נא בדוק את הגדרות ההתקשרות שלך ונסה שנית מאוחר יותר." עושה לי את הפרח הצהוב הזה. חיכיתי כמה זמן וניסיתי להתחבר ועדיין לא עוזר מישהו יכול לעזור לי?? תודה מראש עומרי
-
- 8 תגובות
- 639 צפיות
-
-
עשיתי SETUP לתוכנה דפוקה עכשיו היא התקינה לי מלא דברים בסיסטם32 ואין לה הסרה רגילה אז אני רקוצה להסיר את כל הקבצים שהיא התקינה...............אני לא יכול לדעת מהם ... יש דרך שנאי אוכל לדעת אילו הם ובאיזה ROOT היא התקינה אותם בדיוק ?
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
בפעמים האחרונות שאני מנסה לעשות איחוי לכונן D אני לא מצליח!! אני לוחץ על איחוי המחשב סורק את הכונן לפני האיחוי ושהוא מגיע ל 100% המחשב מפעיל את עצמו מחדש בלי שום התראה או משהו ושהוא עולה הוא נותן לי לשלוח דוח שגיאות משהו יודע למה זה קורה?? נ.ב מחקתי והתקנתי שוב את התוכנה
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי כרטיס ישן מאוד של ATI עם יציאת טלויזיה ווידיאו ורציתי באמצעותו לצפות בטלויזיה במחשב. רציתי המלצה לתוכנה שבאמצעותה אוכל לצפות בטלויזיה ע"ג המחשב תוכנה שתתאים ל XP. אודה ללינקים אם אפשר?
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש עידכון ביוס ל acer n1996 ms-6772 ver1 ...........תודה רבה................
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
לפני התקנת המשחק The Godfather עולה לי הודעה שה-directx לא מעודכן אז עידכנתי לאחרון שיצא (directx_jun2008_redist) ועדיין היא עולה מה אפשר לעשות ? והאם ניתן לשים כל תוכנה ב-Tray גם באלו שאין את האפשרות הזאת ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך להעיף את המסנג'ר זה לא מופיע כתוכנה ב-"הוספה והסרה של תוכניות" רציתי לדעת אם יש דרך להעיף אותו מהמחשב
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה - עדיף חינמית, שיודעת לדגום שטח הרדיסקים בסביבת DOMAIN אני רוצה משהוא קטן שיותקן בשרת כלשהו ובעזרת הרשאות של ADMINISTRATOR יוכל להגיד לי / לשלוח לי מייל על מצב הדיסקים שלי בשרתים. חשוב לי שהתוכנה לא תתקין שום AGENT / Process / Service בשרתים עצמם. מישהו יכול להמליץ על משהו ?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
ב"ה שלום. יש לי בעיה עם תמונת הרקע של המחשב לפני יומים בערך אני לא מצליח לראות את תמונת הרקע בשום אופן של הגדרה, הבעיה היא ג"כ מתי שאני מנסה לראות את התמונות בתצוגה קטנה אני לא מצליח (1,2) , ועוד דבר אחד מוזר זה שלא משנה איזה קובץ שאני רוצה למחוק הוא מראה לי רקע שחור אע"פ שזה למשל קובץ של קוצור דרך וכדומה (3). צירפתי תמונה שמדגימה את כל הבעיות, שימו לב לרקע. ביצעתי בדיקת וירוסים עם AVG מעודכן , וכן בדיקת SPYWARE ע"י windows defender . לא עידכנתי שם דרייברים לאחרונה, מה שכן זה ששיחקתי קצת עם הגדרות אבל ע"פ מה שאני זוכר החזרתי את כולם למקומם. תודה רבה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה למחיקת דרייברים שתעבוד על ויטסה ! תודה לעוזרים חג שמח ! ושנה טובה !
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-


